*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 21 ***

Hmm :think: Zelfs dat gaat niet lukken ben ik bang… Kan het bericht niet doorsturen. Jammer…

Nu maar wachten op een berichtje terug, geduld (en dat heb ik ook zoveel :liar: ).

JAAAA BUB voor Tierrr! :dance:

haar bericht:

Erg heftige bevalling en zowel met Chris als mem gaat het niet heel super… Chris in couveuse aan zuurstof en ab, wil niet drinken. Mijn baarmoeder staat te hoog, giga na weeen, moeite met plassen. En heeeel veeeeel hechtingen. Maar goed, hij is er!



Lieverd, fijn dat jullie mannetje er eindelijk is! Phoe, wat een heftige bevalling voor jullie… hopelijk knappen jij en Chris snel op! Je bent een topper! Je hebt het toch maar even gedaan! :thumbup:

Marijke, P. en Jesse Hartelijk Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e zoon en Jesse met zijn broertje Chris :inlove: . Een goed herstel toegewenst en veel geluk!

Als eerste van harte gefeliciteere meis met jullie zoontje Chris! :inlove: :dance: :inlove: :-* Man en Jesse ook gefeliciteerd met het wondertje! :inlove:



Maarj gets Marij.ke toch :cry: Wat klinkt t verschrikkelijk zwaar voor je. Ik hoop dat jullie beiden snel herstellen en thuis als gezinnetje kunnen genieten, gezond en wel! :pray: :hug: :hug: :-



Memmie bedankt! :inlove: :dance: :-

marijke hub en jesse gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje Chris !! Maar wat een *****bevalling als ik het zo lees. Heel veel sterkte en hopelijk knappen jullie snel op en zijn jullie snel thuis als gezinnetje

.

Hey Miek, leuk dat je ook ff om het hoekje komt kijken! Hoe is het met jou en je mannen? :-





Sproetje, jij bent ook stil… Alles goed met jou en je kids?

Inmiddels al wat meer nachtrust? :-

Marijke gefeliciteerd met C.hris :dance:

Wat jammer dat de bevalling weer zo rot is gegaan, bij J. ook al niet zonder problemen. Hoop dat hij snel uit de couveuse mag en je hem bij je mag hebben. Want je kindje niet bij je is niet leuk :frowning:

Bedankt voor de felicitaties allemaal!

Chris ligt nog in de couveuse, maar de koorts is onder controle. Wel nog zuurstof en sondevoeding. Wachten op de uitslagen en wanneer t m gaat lukken zelf te drinken en zonder zuurstof… Maar het is zo’n lieverd en stoer ventje. :inlove:



Ik had nog stolsels in mijn baarmoeder, daarom lag ie zo hoog en zoveel pijn. Maar die zijn er nu uit en gaat t al wat beter gelukkig.

Jaaa nu al zelf een update plaatsen :inlove:

Fijn dat t de goede kant opgaat met hem en met jou dus ook :thumbup: :inlove: :-

Lekker opknappen meissie! En dan wil ik alllees weten :inlove: :mrgreen: :lol:

Hoe zwaar en lang? Datum en tijd? Hele Verhaal?

Wat vind grote broer van zijn kleine broer? Hebben ze al elkaar ontmoet…? :inlove:

Dat soort dingen :mrgreen: :-

Marijke gelukkig gaat het al wat beter, nu proberen te genieten. Ben ook nieuwsgierig naar het hele verhaal, maar eerst opknappen en genieten!!

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!



Je hebt het behoorlijk zwaar gehad zo te lezen. Hoop dat Chris snel opknapt en dat hij lekker bij mama kan zijn.



Gelukkig voel jij je al iets beter. :-*

Chris moet nog de hele week in t ziekenhuis blijven… :frowning:

Hij voelt zich echt nog niet lekker, brult als ie ondervoeding krijgt en heeft t nog te benauwd. Dus hij krijgt sowieso nog de hele week ab…



Hele verhaal komt nog wel, das te lastig met de foon…

Maar hij was 7 pond en Jesse heeft hem al gezien. Maar chris ligt natuurlijk in een bakkie, dus hij kon er niet echt bij… Maar hij wilde heel graag de handjes erin en aaien. :inlove:

Jeetje meid watmeen domper :hug: :-



Tuurlijk ga je nu nog niet kunnen updaten met je mob :wink: :-


Herstel en geniet eerst maar lekker! :-

Je hebt nu gewoon 2!! Kindjes die om je liefde vragen :inlove: (coowl he? :inlove: )



Ik duim mee dat je ventje zich snel beter voelt, niets vreselijker dan je kindje die zich niet lekker voelt :cry: :hug: Hopelijk voelt ie zich snel goed genoeg om lekker bij jou op de kamer te kunnen zijn :pray: (of mag/ ga jij eerder naar huis…?)



7 pond, netjes hoor! Ahh lief dat ze al kennisgemaakt hebben , ja jammer dat hij er niet echt bij kon, maar binenkort wel! :inlove:

:-
:-*

:inlove:

Ik kan het niet zo goed zien, maar wat een wonder toch weer :inlove:

Balen tierr dat ie de hele week moet blijven. Hoop voor je dat jij ook nog mag blijven. Heen en weer reizen is zwaar. :-*

Marij.ke, wat een popke :inlove:

Balen dat hij nog een week moet blijven… :frowning: :hug:

Fijn dat jij je iets beter voelt en je bm en pijn afneemt.

Wat heerlijk dat Jesse hem wilde aaien, die schat :inlove: Voor hem ook apart, mem in het ziekenhuis en een klein mannetje in een ‘bakje’ wat zijn nieuwe broertje is.

7 pond, mooi gewicht :thumbup:

Super dat je zelf ff een up-date geeft. Moest de hele dag aan je denken. Vind het erg jammer dat het (weer) zo’n zware bevallig was… Had je beter gegunt!

Meis, een goed herstel voor jou en je kleine mannetje en hopelijk mag hij dan volgende week lekker mee naar huis :pray: Hoe is het met P.?

:-*

2x :-*

Marijke Hoe gaat het nu ?



Miek Bij jullie ook alles goed ? Weten jullie het geslacht van jullie ukkie al of heb ik daar over heen gelezen ?



Met de rest van de dames ook alles goed?



Hier druk bezig met de voorbereidingen van Fleur haar eerste verjaardag. Ik weet nog steeds niet wat ik voor cadeautje moet kopen :oops:

Marijke, ik vroeg me ook af hoe het gaat.



Tijgertje, iets van Little People, een poppenwagen, loopauto, duplo, puzzels, poppenhuis, buitenspeelgoed (glijbaan/zandbak/schommel), stapelkubussen van Djeco. Dat soort dingen.

Hoe t gaat… Tja… Hij ziet er al een stuk beter uit dan eerst en vindt de verzorging ook minder erg, dus dat is goed. Hij geniet ervan bij ons te liggen. :slight_smile:



Maar hij ligt wel weer aan de zuurstof vanwege veel te snelle en onregelmatige ademhaling… En het lukt hem niet zelf te drinken…



Gelukkig komt de bv met kolven wel op gang, dus hij krijgt mijn melk via de Sonde! :slight_smile:

Marij.ke, wat fijn dat het wat beter gaat, al is het met kleine stapjes :hug: Ik hoop dat zijn ademhaling gauw regelmatig wordt en dat hij zelf kan drinken. Dat is natuurlijk nodig om met jullie mee naar huis te kunnen. Wat super dat hij jouw melk krijgt :clap: :inlove:

Hoe is het met jou? Heb je (veel) last van de hechtingen? :hug:

Ik hoop echt dat jullie snel als compleet gezinnetje naar huis kunnen :pray:



:-



Tijgertje, moeilijk he iets leuks uitkiezen voor je meisje. KC heeft leuke tips gegeven :thumbup:

Miek heeft idd al eens eerder geschreven dat zij een 3e zoontje erbij krijgen :wink:





Gisteren de intake en een echo gehad.

Alles goed! Beebje werkte niet echt goed mee, dus toch nog maar vaginaal en toen was het beter zichtbaar. Het was even heel grappig aan het bewegen (als een visje op het droge :lol: ) :inlove: Ook konden we het profiel van het gezichtje al heel mooi zien. Schattig klein wipneusje :inlove: Ben 2 dagen vooruit gezet en ben nu 23 oktober uitgerekend. (dacht zelf 3 dagen terug gezet te worden :lol: )



Ik moet beneden bevallen omdat mijn BMI (iets) hoger is dan 29 (30,1 :roll: ) Ik krijg een suiker test omdat ik grote kinderen heb gebaard (jesse was 4610gr) en volgens mij een extra groei-echo in week 24-27 (als ik het goed heb begrepen) en met 36 weken een liggingsecho.



Ik mocht een uitgebreide 20w echo (guo ofzo?) ivm dat ik een klompvoet heb, maar we willen heel graag de 20w echo laten doen bij de echoscopist die ook de 20w echo bij de jongens heeft gemaakt. Hij is zo leuk en goed. Hij kan dit ook wel zien/nakijken. De 20w echo hebben we 6 juni om 17.30 uur (wat klinkt dat nog ver weg…) Als het beebje er is moeten we na 3 maanden een heup-echo laten maken ivm voorgeschiedenis familie.

Bloeddruk was mooi, 120/75



Mijn ouders hebben we het gistermiddag ‘verteld’. Het kwartje viel meteen na het uitpaken van het borduurpakket. Ze hadden het enigszinds verwacht. Of ik en/of mijn schoonzusje :lol: Ze moesten wel even wennen, maar dat moet ik zelf ook nog steeds :oops:



Aankomend weekend zijn mijn schoonfamilie aan de beurt (paasweekend gaan we met z’n allen weg). Vrijdag is mijn nichtje jarig, dus dan is het een mooie gelegenheid om het mijn broers en mijn 2 schoonzusjes te vertellen. En vanaf dan mag de hele wereld het weten :mrgreen:



13 april de nekplooimeting, spannend :pray: Bloeduitslagen waren nog niet bekend bij de vk… jammer! Het algemene bloedonderzoek was :thumbup:

Weet iemand of ze die ook inwendig doen als het via de buik niet goed zichbaar is? Kan ik me daar ff op voorbereiden :lol:



Hoe is het met de rest? Het is maar stil hier de laatste tijd… Gelukkig weet ik sommige van jullie te vinden bij de maandmama’s :wink:



:-