*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 21 ***

Allereerst natuurlijk Tierrr… van harte gefeliciteerd met de geboorte van Chris!!!



Wat jammer dat de bevalling zo zwaar is geweest en jullie je mannetje nog niet bij jullie hebben… Fijn dat Chris toch jouw voeding kan krijgen. Hopelijk hoeft hij gauw geen zuurstof meer en mag hij mee naar huis.



Memmie, eindelijk jullie grote nieuws delen :inlove:

Wat heerlijk… :slight_smile:



Hier een beetje druk gehad. Inderdaad slechte nachten en nu alle vier aan het hoesten, keelpijn en hoofdpijn. Hopelijk waait dit virus gauw weer verder.



En afgelopen weekend de eerste verjaardag van Lars gevierd. Hij vond alle aandacht prachtig. Maar meneer is ook duidelijk geen baby meer, wat een eigen willetje zeg…pff. Als iets 'm niet zint of hij iets niet mag, gaat hij lopen smijten :naughty: :zzz:



Miek, met jou alles goed?

Lars…jarig…ik ben meteen in je banner gaan kijken :shock: hij is gewoon alweer een jaar :shock: Gefeliciteerd nog Sproetje.



Gelukkig Tierr dat ie er al wat beter uit ziet hoor. Nu maar snel goed ademen en drinken hoor. Maar je bent zelf ook nog in het zkh, dat is erg fijn hoor! Ik was 48 uur na de bevalling alweer op straat geschopt. Geniet maar goed van de momenten dat je bij hem bent :-*



Memmie, heeeerlijk zo’n lang verhaal :thumbup: Lekker veel info heb je gekregen zeg. En nu kun je het lekker gaan vertellen, leuk hoor. Je ouders gaan het vast snel genoeg echt leuk vinden als het wat meer gaat leven voor ze.

Wat inwendig/uitwendig betreft heb ik eigenlijk na 10 weken nooit meer een inwendige gehad, dus neem aan dat met 13 weken het bij jou toch ook wel uitwendig kan? Ik zorg er iig altijd voor dat als ik bij de gyn ben dat alles netjes geschoren is, incl mijn benen :wink:



Ik ben vandaag bij de gyn geweest en baby loopt nog keurig op schema. De volgende keer krijg ik geen groeiecho. Dat zit me niet helemaal lekker eigenlijk, want C. was met 26 weken ook gewoon groot genoeg, maar met 33 weken liep ze opeens 3 a 4 weken achter. Maar goed, ik moet het er maar mee doen. Bij twijfel zal ze alsnog een echo maken (ze gaat alleen voelen) en anders de keer erna weer. Bloeddruk was ook goed, onderdruk 80, heb ik vaker gehad. En ik ben tot nu toe 4,5 kilo aangekomen, erg netjes vond ik zelf :smiley: Heb ook nog bloed moeten laten prikken op antistoffen Rhesus C negatief, maar de kans dat daar iets uit komt is klein (10 baby’s op de 180.000 per jaar), maarja het zal maar net jouw baby zijn natuurlijk.

Oooh en hoe kan ik het vergeten, de echoscopist heeft ook even 3D gekeken, echt cuuuuteeee :inlove: Lukte niet helemaal goed omdat de navelstreng voor het neusje lag, maar toch leuk om te zien hoor.

Sproetje, Lars alweer een jaar :shock: Mennn, wat is dat jaar omgevlogen zeg! Nog van harte met de kleine grote man! (sorry dat de felicitatie zo laat is…)

Balen dat jullie het allemaal te pakken hebben. Beterschap! Hopelijk is het virusje idd snel overgewaaid!

Leuk om weer eens wat van je te horen. Jammer dat de nachten nog steeds niet optimaal zijn :hug:



KC, wat fijn dat jullie meisje nog steeds lekker op ‘schema’ ligt. Hopelijk blijft dat ook mooi zo! Wel fijn dat je nog een groeiecho hebt.Wat super, nog maar 4,5 - 5 kg erbij (wat er niet aan komt, hoeft er ook niet meer af!). Ik zag bij de maandmama’s een prachtige buik voorbij komen :inlove: Je ziet er goed uit! :thumbup: Hier ook steeds alles goed bijgewerkt :mrgreen: Had al zo’n vermoeden dat het weer inwendig moest.

Wat super, 3d pretecho :inlove: foto’s :angel:

Marijke Gelukkig gaat het al iets beter maar wat goed dat ie jou melk krijgt via de sonde !



Sproetje als nog gefeliciteerd met Lars !



Memmie wat leuk dat je een goede echo hebt gehad !



KC Dank je voor de tips voor de cadeautjes. een schommel staat er al in de doos in de garage.

Ik heb ook bloed laten prikken voor antistoffen Rhesus C negatief tijdens mijn zwangerschap en ik heb daar ook spuiten voor gehad.





Ik heb in het SF een filmpje van Fleur gezet.

Wat een leuke posts van iedereen! :slight_smile:

Een boel zwanger-info! :smiley:



Memmie, wat fijn dat je zo goed weet waar je allemaal aan toe bent en dat ze je goed in de gaten houden. :thumbup:



KC, wat vervelend dat je niet gewoon die groeiecho krijgt… :?



Sproet, jeetje, Lars alweer een jaar… :shock:



En Fleurtje kan lopen! :clap:



Hier gaat alles gelukkig steeds beter. Chris heeft nog wel behoorlijk moeite met drinken op momenten dat het wat sneller gaat… dus de fles of als ik veel melk in mijn borsten heb zitten… hij weet zich daar dan niet zo goed raad mee… Maar uit de borst lukt gelukkig toch nog zodanig goed dat de sonde eruit mocht!! :dance:

Hij drinkt dus in principe alles bij mij uit de borst! Hij hapt super goed aan en mijn productie loopt hartstikke goed. Zo blij mee!! Zo’n verschil bij hoe het bij Jesse ging!



En ook de extra lucht en zuurstof is weer stopgezet, dus geen slangetjes meer in zijn neus! :inlove:

Wat ze met de snelle ademhaling willen weet ik eigenlijk niet… ze hopen dat dat de komende dagen wat verbetert, maar zo niet, dan weet ik niet wat ze daarmee willen… nog maar even navragen.



Nu nog even afwachten hoe het verder gaat met drinken en de antibioticakuur afmaken. En dan hopelijk maandag naar huis. :pray:



Ook met mij gaat het steeds beter. Zit nog wel aan de antibiotica en heb een joekel van een aambei, maar ach… :roll:

Hooi!



Even heel ego, maar ik ben heel blij!

Als C.hris niet meer van die enge dips laat zien die hij gisteren had… mag ie morgen naar huis!! :dance:

En het drinken aan de borst gaat ook super, dus ik ben gelukkig!! :inlove:

Marijke wat een goed nieuws !!! Lekker met de paasdagen met je gezinnetje in je eigen huis genieten van en met elkaar!

Oooh, Marijke wat een super nieuws :thumbup: :dance:

Ik hoop dat C.hris die dips dan ook niet meer krijgt en dat ie lekker met julllie mee mag! :inlove: Wat fijn dat het drinken zo goed gaat!



Ik ben een paasweekend weg, gezellgi!

Tycho is ziek, da’s wel jammer…

Gisteren zelfs naar de ha-post geweest, hij heeft een kuur en een puffertje gekregen. Beginnende longontsteking :thumbdown:

Jesse had weer giga bloedneuzen de eerste dag, ook erg vervelend en lastig. Gelukkig zijn die nu ook over. Verder dus gezellig :smiley:



Hier laat ik het weer ff bij, gaan zo ontbijten.

:-*

Marijke Hopelijk mogen jullie vandaag naar huis !



Memmie
geniet van je weekend !

Wel balen dat Tycho ziek is… :hug:

Jaaaa, we zijn lekker thuis!!! :inlove:

Ooh Tierr wat fijn zeg! En nu lekker fulltime aan elkaar wennen :-*



Wij hebben gisteren de 3d echo gehad, kindje wilde niet helemaal meewerken, maar we hebben toch leuke plaatjes gehad.

Marijke Wat lekker dat jullie thuis zijn ! Nu heerlijk met zijn viertjes wennen en genieten…

Tierrr… wat fijn!!



Memmie, hopelijk verder iedereen weer opgeknapt tijdens jullie weekendje.



Hier vandaag een hangdagje binnen. Box uit elkaar gehaald, die gaat naar een vriendin. Weer een fase afgesloten. Nu eerst de troep opruimen die eruit is gekomen en daarna dus wat meer ruimte :wink:

Gisteren op verjaardag geweest. Nog drie deze maand, waaronder mijn lieve hub :inlove:

Moet alleen nog een cadeau verzinnen… :think:



KC, fijn dat het toch gelukt is om wat mooie kiekjes te maken!

KC 3d echo gehad en toch een paar plaatjes gekregen.



Marijke Hoe gaat het nu met het hele gezinnetje thuis ?



Memmie leuk weekend gehad ?



Chantal
Hoe is het bij jullie en met de jongens ?



Sproet Nu al de box eruit ? Daar moet ik nog niet aan denken hoor…





Ik heb een vraagje aan jullie :



Als jullie bij Albert Heijn boodschappen doen en jullie sparen niet voor de mini’s, zouden jullie dan voor Fleur willen sparen ? Alle kosten worden vergoed.

Halloo!



Ben ik ook weer eens!



We heben een leuk (lang) weekend gehad, maar iedereen is erg snoterig geworden :thumbdown: Tycho knapt nu weer een beetje op. Gisteren een terugval gehad, weer hoge koorts en hangerig. Vandaag gaat het alweer een stuk beter.

Ik zelf ben veel beroerd en moet om veel dingen kokhalzen :sick: (ken ik niet van de vorige zwangerschappen, maar mennn wat vervelend zeg!) Ik ben ook nog geen gram aangekomen, maar afgevallen (da’s dan een leuke bijkomstigheid, wat er niet aan komt hoeft erook niet af). Overdag hoef ik bijna niks (drink wel goed), 's avonds begint de trek een beetje te komen. Warm eten gaat goed en 's avonds nog wat snoepen gaat ook goed.

Iedereen van de familie is nu op de hoogte. Erg leuke reacties!



Sproet, moeilijk is dat he, een leuk cadeautje vinden voor je man…

Drukke verjaardagsmaand dus… Weer een fase voorbij… wat gaat het snel he?!



KC, wat jammer dat jullie beebje niet mee werkte met de 3decho… fijn dat er toch mooie plaatjes uit zijn gekomen :inlove:



Tijgertje, ik doe eigenlijk nooit boodschappen bij de AH, maar mocht ik perongelijk er een keertje komen en er eentje krijgen dan is 'ie voor Fleur. Hoe is het verder met jullie en de kleine stapper?



Marijke, Hoe gaat het bij jullie? Alles goed en wel nu Chris lekker thuis is?

Hoe is het met jouw herstel? En hoe vind Jesse het, nu zijn broertje thuis is? Is P. nog thuis of moet die inmiddels alweer werken?

Is het goed dat Merijn (als hij in de buurt is) de AS een keertje (snel) op komt halen? Ik wil 'em nu echt wel graag gebruiken :inlove:



Hoe is het met de andere meiden?

:-*

Memmie gelukkig een leuk weekend gehad maar balen dat jullie ziek zijn/geweest.



Hier gaat het goed met Fleur, ze gaat steeds beter lopen. En ze heeft een behoorlijk eigen willetje.

Hier druk bezig met de voorbereiding voor Fleur haar verjaardag. De meeste boodschappen zijn nu in huis ( alles wat niet bederft ) versiering is huis, feestmuts is klaar, cadeautjes zijn binnen…

@Memmie wrote:



Is het goed dat Merijn (als hij in de buurt is) de AS een keertje (snel) op komt halen? Ik wil 'em nu echt wel graag gebruiken :inlove:


Maar natuurlijk! Je had hem allang weer terug moeten hebben... :oops: :(
Sms maar even wanneer ie in de buurt is, dan probeer ik ervoor te zorgen dat ik thuis ben en hij klaar ligt. :-*

Eerste daagjes thuis waren pittig.. C heeft nog wat moeite om ademhalen en drinken tegelijk te controleren, krijgt daardoor redelijk wat lucht binnen en hij biert moeilijk... dus veel krampjes en weinig slaap...
Begint gelukkig iets beter te gaan nu. En ik heb uitgestelde kraamzorg tot en met vrijdag, dus dat is wel fijn. En vandaag was P even naar het werk en was mijn zusje er om te helpen. :)
En verder ben ik zoooooooo blij weer bij J te zijn.. en man, wat ben ik trots op hem! Hij aait C zo lief en als ie naar bed gaat, gaat ie eerst naar C toe om te zwaaien. :inlove:

Tijger, succes met de verjaardagsvoorbereidingen!

Memmie, wat jammer dat je zo beroerd bent en iedereen snotterig is... :hug:

En hier houd ik het even bij.... :zzz:

Memmie, succes met het gesnotter, gelukkig wel leuk weekend geweest.

Hier thuis ivm dreigende voorhoofdsholteontsteking… :frowning:



Tierrr, leuk hè hoe de oudste dan kan doen met de baby.



Tijger, mooi op tijd met de voorbereidingen. Hier was het wederom lastminutewerk. Maar allemaal wel gelukt (uitdeelcadeautjes opvang met name, pf ;))

De box gaat naar een vriendin die nu bijna een week overtijd is. Naders hadden we hem misschien wat langer laten staan. Aan de andere kant gebruikte ik hem eigenlijk toch al niet meer.



Hub brengt de kindjes weg, dus ik ga op mijn gemak even thee drinken!

Ff snel: Net de nekplooi meting gehad.

Hele gunstige uitslag :dance:

Down 1: 10.812

Tr. 18 1: 25.528

Tr. 13 1: 80.318

Uitslag: Laag risico!

Ik ben zoooo blij! Het is natuurlijk ‘maar’ een kansberekening, maar wel een hele gunstige!

Zelf had ik een kans op 1:500 (leeftijd, gewicht etc.) vertelde de vrouw. Het valt dus nog veel gunstiger uit.

Nu op naar de 20w echo! En als die ook goed is dan optimaal genieten!

Memmie wat een goed nieuws !!! :dance: