*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 21 ***

Hallo!

Hier weer terug van de 20w echo.

Ons kleintje is goed gekeurd! :thumbup:

Ons ‘vermoedelijke meisje’ heeft een piemeltje gekregen :lol:

We krijgen dus een 3e zoon :inlove: Ik ben helemaal in de wolken :inlove:

Dacht (van te voren) misschien wel een beetje teleurgesteld te worden als het toch weer een jongen blijkt, maar heb er dus helemaal geen ‘last’ van. Loop al de hele tijd met een big smile rond :inlove:

Wat een rijkdom! We zijn helemaal gelukkig!

Ooh gelukkig Memmie dat alles goed was! En een 3e knulletje :smiley:

Ben wel blij voor je dat je niet teleurgesteld bent (want dat had ik me wel voor kunnen stellen) :shifty: en heerlijk op je wolkje zweeft dat alles goed is!

Memmie wat een goed nieuws dat alles goed is en toch ook leuk, nog een jongetje erbij !! Nu heerlijk gaan genieten van je zwangerschap !

@Kittycat wrote:

Ooh gelukkig Memmie dat alles goed was! En een 3e knulletje :smiley:

Ben wel blij voor je dat je niet teleurgesteld bent (want dat had ik me wel voor kunnen stellen) :shifty: en heerlijk op je wolkje zweeft dat alles goed is!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu realiseer dat ik nooit een dochter zal krijgen/hebben en heb het daar vandaag best wel ff moeilijk mee… :oops:

Ik ben heel blij dat ons 3e knulletje gezond lijkt en hij is ook zeer welkom, maar had me tóch ook wel een beetje (teveel) verheugd op een dochter :silenced:

'k Vind het heel erg van mezelf, maar mijn tranen zitten hoog vandaag…

Memmie even een dikke knuffel voor je :hug: :hug:

Ach memmie!! :cry: Ik begrijp t helemaal!! :-* :hug:

Echt jammer dat er geen garantie opzit dat als je al1 of 2 van t ene geslacht hebt ook nog een an t andere krijgt :frowning:

Ik heb echt zitten janken toen ik hoorde weer een knul te krijgen(ben dr lkkr eerlijk in!! Vooral omdat er zo’n taboe op rust!! :evil: )

Maar ik was en ben ook dolgelukkig met dat practige mannetje. Ik heb deels al afscheid genomen van mijn toekomstbeeld met een jongen en een meisje :frowning: (verwacht hierna ook geen meisje meer te krijgen)

He maar bekijk t ook positief. Al die leuke schattige spullejes die je hebt bewaard kunnen weer aan!! Voor je nieuwste knulletje :inlove: :-

:-

Nou Memmie, idd daarom :hug: Ik wist dat je ook graag een dochter gehad had en dat dat nu dus echt niet gaat gebeuren. Kan me erg voorstellen dat het toch wel even jammer is afstand te moeten doen van die droom. Ook al ben je dolblij dat het kindje gezond is.

Chantal, willen jullie nog een 3e kindje tzt?

Toen ze hier met 12 weken zeiden 75% kans op een jongetje schrok ik ook wel even. Ik had al gedroomd dat het een meisje zou worden. En ik heb zelfs al een meisje :oops: Toen het bij de geslachtsbepaling toch een meisje bleek viel alles gevoelsmatig weer op zijn plaats. Heel raar is dat. Maar ik begrijp de wens om een meisje goed hoor :hug:

Kc ja als t ons gegund is. Komt er mog een broertje(of misschien toch nog een zusje hahaha) voor Tim en Thomas :inlove:

Die wens had ik al voor we t geslacht van Thomas wisten :wink:

Maar op zijn vroegst pas eind van dit jaar. Denk eerder dat t volgende zomer wordt dus nu nog niet maar ook niet heel ver weg :shifty:

Ach memmie… :hug:

Voel je je vandaag al wat beter?

Kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor. Tuurlijk ben je ontzettend gelukkig met een gezond kindje en broertje voor je mannetjes. Maar je had nu ook hoop gekregen op een meisje… iets wat (zeker voor een moeder) toch gewoon heel anders is dan een jongetje.

Ik had zelf bij de 2e ook hoop op een meisje, dat was stiekem ook de reden dat ik dit keer wel het geslacht wilde weten, zodat ik er ook alvast aan kon wennen als het een jochie bleek te zijn… :oops:

Heerlijk joh, Chantal, een derde! Wil ik ook graag. Alleen of dat hem wordt?? Dan moeten we verhuizen namelijk… Maargoed, we willen sowieso eigenlijk liefst wat meer tijd ertussen dan.

Memmie Voel je je al iets beter ? En het idee dat je nog een zoontje krijgt?

Marijke Hoe is het bij jou en met Chris ?

KC Nog iets minder dan 3 weken en dan ben je uitgerekend! Je mag al thuis bevallen. Hebben jullie alles klaar voor de kleine spruit ?

Chantal Hoe is met jou en de jongens ?

Net bij CB geweest voor de laatste prikjes ( 1 arm en 1 been) Jeetje was moest mijn meisje huilen ! Maar gelukkig is nu weer vrolijk. Ik heb haar alleen gewogen en ze was 10240 gram. ( had me namelijk vergist in de dag van de afspraak dus kon ze niet gemeten worden)

Hier gaat het weer goed hoor!

De jongens zijn heel blij dat ze een broertje krijgen, zo’n leuke reacties :inlove:

Toen we het de jongens vertelden, sprong Tycho op en stond er te juigen, te springen en te klappen. Jaaa, Joepieieie, leuk! :inlove:

We hebben het (gelukkig) opgenomen :thumbup:

Tycho vloog naar boven en haalde de Angelsounds op, hij wilde het hartje van de baby horen, die schat :inlove:

Zit ook steeds bij mij op schoot en praat dan tegen mijn buik: Hallo, wie is daar? alles goed daar? Kan jij praten? :lol:

Jesse vraagt steeds: mama, komt de baby nu? Als ik op de wc zit, ook: komt de baby nu uit de buik mama? :lol: Hun broertje mag wel even bij hun op bed liggen, heerlijk!

Het idee dat er geen dochter komt went en we zijn super blij met onze 3e zoon :inlove: Hij laat zich ook steeds meer en duidelijker voelen. Het is nog een kleintje, was iets onder het gemiddelde maar dat zegt nog helemaal niets. De jongens waren ook gemiddeld met de 20w echo en bij de geboorte grOOt! Ik ben benieuwd!

Wel houd ik een wat vreemd gevoel… Heb nog altijd het idee dat er wat is… Wat het is??? ik heb echt geen idee… misschien is het wel een angst, 2 gezonde kinderen kan de 3e dan ook helemaal gezond zijn?

De uitslagen van de combinatie test waren super gunstig en de 20w echo was ook goed, dus…

KC, je mag BIB-en :dance:

Tijgertje, arme Fleur :hug: Die rot prikjes ook…

Fijn dat ze 't verder goed doet :thumbup:

Hoe is het met de rest???

:-*

Ach, arme Fleur weer prikjes… blijft vervelend altijd he? Maarja, het is voor een goed doel.

Memmie, fijn dat je weer wat vrolijker klinkt! :slight_smile:

Wat een heerlijke reacties van je mannetjes zeg! Dat vind ik wel jammer van dat deze zwangerschap zo snel op de vorige volgde, J snapte er nu natuurlijk nog niet veel van. Nouja, misschien bij een eventueel volgend kindje wel. Want dat wil ik toch wel erg graag (al vind ik de babytijd wel erg pittig met al dat krampgedonder)… maar we moeten dan wel echt eerst verhuizen… dus of het erin zit? :think: :?

Fijn dat je wat aan het idee van een jochie gewend bent. Is ook zo leuk voor je andere mannetjes joh! Het feit dat een broertje heel leuk was voor J zorgde er wel voor dat ik het minder jammer vond dat het geen meisje was.

Wat vervelend trouwens van je onbestemde gevoel. Ik herken het wel een beetje, in het begin van mijn zwangerschap had ik het ook. Omdat ik haast niet kon geloven dat het zo snel spontaan gelukt was, moest het haast wel mis gaan. Zoiets. Al zakte dat gevoel gelukkig wel redelijk snel weg toen.

Hier alles ok. Straks bezoek, gezellig!

(Memmie, wanneer kun jij? ;))

En morgen jarig en weer weekend!

Marijk.e GEFELICITEERD met je verjaardag!

Een hele fijne dag/weekend toegewenst!

Meiden, jullie ook allen een fijn weekend!

Marijke Gefeliciteerd met je verjaardag !!!

Ook van hieruit nog gefeliciteerd.

Memmie, wat fijn dat alles goed is. En een echte jongensmama dus :wink:

Leuk hoor!

Ik ga snel slapen, morgenochtend vroeg op vakantie. Daarna kom ik snel weer bijkletsen :-*

Fijne vakantie Sproetje!

Sproetje je zal het niet meer lezen maar toch een fijne vakantie !

Memmie Gelukkig dat je nu meer rust heb het weten dat je een zoon krijgt. Maar wat een leuke reacties van Tycho !

Marijke Fijne verjaardag gehad ?

Hoe gaat het nu met het "plasprobleem bij het niezen en hoesten " ??

He meiden,

Ik leef ook nog :oops:

Nog steeds behoorlijk gebroken nachtenr en dus doodmoe. Dus gewoon geen tijd om te reageren. Kan gelukki wel vollop van de kindjes genieten. :inlove:

Donderdag zijn beide kindjes weer goedgekeurd bij t CB :slight_smile:

Thomas groeit goed al is hij in lengte ,65 cm,toch ook iets onder t gemidelde maarjaaa heb nu eenmaal kleine volle baby’s en later kleine kindjes want Timmetje is met zijn 80,5 cm wel echt nog een ukje :inlove: mamas ukje.

Thomas is wel goed gevuld met daarbij zijn 7700 gram :shock: Gelukkig stijgt t wel iets minder hard nu die actiever word :shifty: :slight_smile:

Thomas rolde bij t CB voor t eerst even van zijn rug op zijn buik :shock: Uitslovertje :lol: En niet 1 keer maar meerdere keren :lol:

Brabbelt een eind weg en heeft ook al zo’n stevig nekje. Waar is mijn babietje heen :cry: Hij speelt ook met al zijn speeltjes in de box zoooo schattig!! :inlove: Dat deed Tim namelijk niet echt :silenced:

Helaas werd Thomasje weer een beetje ziek van de prikjes. Met koorts en hangerig heel zielig veel bij mama donderdag en vrijdag. Maar gaat nu alweer helemaal goed met hem :inlove:

Alleen werd Timmetje me ineens ook ziek vrijdag :frowning:

Hoge koorts en piepen. Arm schaap. Was gisteravond wel ff bewerkelijk 2 kids die beide ook alleen om mama vragen en huilen :roll: Maarja gelukkig gat t sinds vanmiddag ook alweer wat beter met Tim zijn koorts :thumbup: :slight_smile: alleen nog niet helemaal lekker :frowning: mag ook niet ver van hem vandaan :shifty:

Thomas slaapt dus nog steeds niet door. Maar gelukkig lijkt er wel beetje ritme in te komen… Hij gaat tussen 7 en 8 ook naar bed net als Tim (hij valt gewoon diep genoeg in slaap om lekker in zijn eigen bedje te liggen) en dan ma 3/4 uur wordt ie weer wakker dus rond 23/24 uur en dan (sids deze week) 3 uir weer en daarna ben ik zo slaapdronken dat ik geen idee van tijd heb… Maargoed tot 3 uur gaat er al een beter ritme in dan 8-10 keer per nacht wakker zijn om hem stil te krijgen :oops:

T is hier hreeeel rustig zeg!

Kc!? Meldplicgt he??? iig 1 keer per week nu ???

Hoe gaat t? Laatste loodjes!! Hoe gaat t met je bekken enzo?

Memmie jeetje ook al 22!! Weken. Hoe gaat t? Voel je beebje goed? :inlove:

Hoe zou t met miek zijn :think:

Tiertje nog gefeliciteerd!! :-* en kids kunnen ook samen op een kamer :wink:

Hoe gaat t verder met J en C? :inlove: ik las dat de voeding inder geval wel zijn werk deed :thumbup:

Sproet hoe was je vakantie? Waar gingen jullie heen? :slight_smile:

Ahh tijger sneu he van die prikjes gelukkig voelde ze zich snel beter. Hihi ze weegt bijna net zo veel als Timmetje. Die is 10,5 kilo maarja ze zal dan ook langer zijn :thumbup:

Hoe gaat t verder met jou? En fleurtje? :slight_smile:

Zwaai :oops:

Memmie, goed om te lezen dat het zo positief geland is :thumbup:

Lief hoe de jongens reageren.

Marijke, inmiddels is het al weer even geleden, maar nog gefeliciteerd.

Chantal, lekker dat je een ritme begint te vinden. Tja die nachten…vervelend, maaaaar een ritme is een goed begin.

En kleine T. groeit goed hoor, erg fijn.

Hier alles nog rustig. Niet zo veel te melden eigenlijk. Heel erg last van mijn rug en bekken, maar ja, hoort er wel bij natuurlijk. Heb therapie gehad, maar nu is het gewoon uitzitten, want ik heb genoeg handvatten en beter wordt het toch niet. Heb ook al 2x een zwangerschapsmassage (nodig) gehad. Heeeeerlijk, met je buik in zo’n gat zodat je op je buik kunt liggen en goed gemasseerd kan worden. Verder moe, maar ook dat hoort erbij.

KC, wat ga je hard… Wow!

Hier lekker nog een paar dagen aan het genieten in Normandië. Gisteren voor het eerst regen en naar soort ballorig geweest met springkussen en klimgebeuren. Was groot succes!

Nou ,ik zwaai weer want er is alleen Wifi bij het restaurant.

Chantal, hier ook nog maar twee goede nachten gehad, maar gek genoeg van Femke en vannacht weer eens spooknacht van Lars

Xx