*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 21 ***

Aaahh, dus toch een reactie op de prikjes… :hug: Beterschap voor 't mannetje.

Wat balen dat het 's nachts nog steeds niet van harte gaat…

Wat flink van Ti.m dat hij zo goed op zijn bedje blijft zonder zijkant :dance: en al op 't potje :clap:

En wat heerlijk dat Thomas er zo lekker op los brabbelt, klinkt zooo schattig altijd :inlove:

Jij aan de ijzer, hopelijk is het snel weer op pijl.

Sproet, ik moet ook erg wennen aan het weer hoor…pff!

Ik ben niet zo van de hitte… 20-24 graden is warm genoeg vind ik.

Jaaa, gaat snel he?! Nog een week en dan de oefen-echo, ik ben benieuwd! 6 dagen later alweer de 20w echo. Blijft spannend!

Hoe is’t verder met jou/jullie?

Tijgertje, een McLaren buggy, fijn!

Ik zoek ook naar zoiets, maar dan op MP. Ik vind ze nieuw zooo duur… :oops:

Marij.ke, ik las bij de babybabbelaars dat je weer een andere voeding mag proberen van de KA. Ik hoop echt dat dit Chri.s goed doet! Merk je inmiddels al verandering of duurt dat wat langer?

:-

Hoop snel eens een ‘poppeslok’ bij je te halen en jullie mannetjes nog een live te bewonderen :inlove:

KC, wat heerlijk dat jullie beebje zo prachtig op schema ligt :thumbup:

Grappig dat het nu al zwaarder is dan C’tje bij d’r geboorte. Balen van je rugklachten (was je rug toch? Of ben i nu in de war?) :hug: Zijn jullie verder een beetje klaar met alles?

Miek, hoe staat het er bij jou voor? Jij zit ook al dik in de 30w. Alles al gereed voor jullie 3e mannetje :inlove: (33w5d las ik ;))

:think: ben ik nog iemand vergeten?

Ik ben gisteravond van de trap gedonderd…AUW!!! Pijn rechts in mijn arm, heup en rug. Gelukkig niet op mijn buik gevallen…pfff! Zal wel bont en blauw worden, 't voelt erg beurs allemaal

Fijne dag meiden! :-
:roll:

Hee dames!

He Chantal, jakkes, wat vervelend, die reactie op de prikjes… :hug:

En balen dat jij aan de ijzerpillen moet… :?

Maar wat heerlijk om te lezen dat je mannetjes het verder zo goed doen.

Memmie, bijna de echo!! :dance:

Je bent welkom voor de poppeslok hoor, gezellig!!

Maar jeetje, kijk je wel uit?! Niet meer van de trap vallen hoor!! :shock:

KC, wat goed dat jullie beebje zo mooi op schema ligt! :thumbup:

Wij mochten van de kinderarts inderdaad aan dezelfde voeding als die J had. Maandagavond mee begonnen, en het werkt als een tierelier!! :dance:

Ik heb een compleet ander kind, een heerlijk ventje, dat gewoon kan poepen en kan slapen en kan lachen zonder de hele dag door pijn te hebben. Het is echt een wereld van verschil! En wat is dit heerlijk, zeg!

Het is eindelijk niet meer vervelend om een baby te hebben. Dit zijn de eerste dagen dat wij van ons ventje kunnen genieten in plaats van alleen maar te overleven! Ik ben zoooo gelukkig! :inlove:

@Memmie Wij hebben hem nu bij Prenatal gekocht. Was afgeprijsd van 235 naar 159 euro.

Spannend en leuk, bijna de proefecho.

Sterkte met je pijn van het vallen van de trap.

@ Marijke Gelukkig dat de andere voeding beter helpt en dat Chris nu rustiger word en vrolijker. Hoe is nu tussen jou en P ? Omdat hij vorige keer zo raar deed?

Bij de andere dames ook alles goed?

Ik zit op mijn tel en kan niet zo ver terug lezen.

Hier gaat alles goed, lekker aan het genieten van het mooie weer, Fleur lekker in het badje, slapen gaat nog steeds minder. Nog steeds geen werk en druk met solliciteren.

Ja gaat goed hoor. Hij kon het gewoon even allemaal niet meer handelen. We waren ook allebei helemaal gesloopt. Maar je merkt direct dat t beter gaat nu t met c zoveel beter gaat gelukkig.

Ja almachtige, wat een warmte hè? Wel lekker dat j nu de hele dag in de tuin kan drentelen.

Oh Marij.ke, ik word helemaal blij van je berichtje :dance:

Wat super en fijn dat C. goed reageert op de andere voeding.

Heerlijk dat het genieten dan nu echt kan gaan genieten! :inlove:

:-*

Ons kleine mannetje ligt vanavond ook weer in bed te jammeren. Arm ding, hij heeft het niet meer met die warmte…

Tierrr… wat heerlijk! Eindelijk lekker genieten van jullie mannetje.

Mem, hopelijk valt het mee met de beursheid en de blauwe plekken.

Voorzichtig op de trap hoor :hug:

Hi meiden, ff snel:

Hier weer terug van de oefen-echo door de verloskundige studenten.

Ik vond het erg leuk!

Ik heb heerlijk mogen genieten van ons beebje :inlove: Het lijkt allemaal goed!

Eerst was het voorbeeldig, maar als snel was het goed wakker en was het lekker aan het trappelen en bewegen. Iets lastiger voor de studenten. Erg leuk voor mij om te zien.

We hebben geen enkele keer een ‘uitsteekseltje’ gezien en het vermoeden is dan ook dat we een dochter erbij krijgen :shock: :inlove:

Maar goed, dat is dus NIET zeker! Omdat het in stuit lag was het moeilijk te zien. Het kan dan nl zijn dat een jongen zijn beentjes wat bijelkaar heeft hij zijn ‘zaakje’ daardoor wegknijpt en het scrotum dan ook op 3 lijntjes lijkt :lol: Aldus de docente.

Nog 6 (lange) dagen wachten dat weten we het (hoogstwaarschijnlijk) wel zeker! 6 juni om 17.30 ur de 20w echo.

Hoe is het verder met jullie?

Ik ga er weer vandoor! Boodschappen doen… dus door de regen, regen en nog eens regen :thumbdown:

Straks met manlief (en schoonouders) naar Utrecht Miss Saigon.

Beetje late reactie… :oops:

Maar :inlove:

Fijn joh dat alles er goed uit zag!! :thumbup:

En een meisje? Zou het? :inlove:

Spannend hoor, woensdag!! Sms je me dan even? Want ik heb een bruiloft woensdag namelijk… :wink:

Hoe was Miss Saigon?

En hoe gaat het met je mannen?

Hier alles ok.

Nog steeds druk, want meneertje blijft veel last houden van lucht en daardoor overdag niet goed slapen… Maar met deze nieuwe voeding is het gelukkig goed te verdragen. :slight_smile:

Net even 2 (gratis) fotoboekjes besteld met foto’s van mijn jongens en nog wat foto’s van de fotoshoot toen ik zwanger was… hoop dat het snel binnenkomt!

Met de rest alles goed?

Fijn weekend!! :slight_smile:

Memmie mooi dat de proefecho goed is goed gegaan en wat leuk dat je uitgebreid kon kijken. En misschien eeen meisje ???

Wat vinden Tycho en Jesse ervan dat ze een broertje of zusje krijgen ?

Marijke Gelukkig gaat het met de andere voeding al een stuk beter.

Hier druk en gekkenhuis. Fleur die heel dwars is en niet wil luisteren en slapen, alles overhoop haalt thuis. Raimond heel druk met zijn werk.

Morgen gaan we naar de dierentuin met vrienden en maandag komt hun zoontje een dagje bij ons, dus dan met ik twee kleine kindjes alleen thuis ( 1 van 14 maanden en 1 van 9 maanden oud)

Kan ik gelijk een beetje kijken hoe dat gaat voor over 6 maanden :wink:

Want… je hebt ons wat te vertellen Tijgertje :think: :wink:?

Ik had helemaal niet gezien dat je gepost had Memmie :oops: Terwijl ik regelmatig even kijk of er nieuws is.

Super dat de echo zo leuk was. En mss een meisje, dat zou leuk zijn! Nu eerst maar hopen dat de 20-weken echo goed is en dan ben ik benieuwd of ze het goed dachten of niet hoor.

Hier gaat het verder prima. Baby gaat goed, wordt vast even wennen na de geboorte aan een ‘groot’ kind. C. heeft waterpokken gehad vorige week en d’r huidje moet nog wat herstellen :? En ik, ik ga gewoon door alsof ik niet zwanger ben ofzo. Heb wel bekken- en rugklachten, heb daar ook therapie voor, heb erg veel pijn aan mijn rug :frowning: En ik slaap slecht trouwens. Maar verder is deze zwangerschap met alle ‘normale’ zwangerschapskwalen en -pijnen enzo toch veel minder stressen als bij C :shifty:

Balen dat je toch de nodige kwalen hebt KC. Maar inderdaad, beter normale kwalen dan die onzekerheid bij je vorige zwangerschap… :hug:

Tijger, leuk, dierentuin! Welke?

En succes met die 2 kleintjes morgen!

En begrijp ik nou goed dat jij 3 maanden lang iets bijzonders voor ons verborgen hebt gehouden?? :shock: :roll: :inlove:

Allemachtig, J is a een week niet lekker, diarree, zo af en toe koorts, niet zichzelf, denk tandjes. Maar man, vandaag is het wel heel erg, kan echt níks hebben… pff…

H meiden kom ook ff langswaaien :-

Ah sproet wat sneu dat je mannetje ook zo’n last van de warmte had. Die slaapt vast nu alweer heeeerlijk met deze koelere dagen? Hier ook beide kindjes die er duidelijk last van hadden :frowning:

Hoe gaat t verder met jou en de kindjes?

Ohhh memmie dat zou wel leuk zijn een meissie erbij.

Spannend dan he tot woensdag!! Ooo ik ben mee nieuwsgierig!! Hihi. Maar zoals kc al zegt. Eerst duimen dat beebje gezond is! En dan zien we verder :slight_smile:

Tierr balen dat C nog zo last heeft van lucht en overdag minder doet.

Ah tierr wat sneu dat je mannetje zich biet zo lekker voelt. Beterschap!

Kc fijn dat alles zo goed gaat en beebje lkkr groeit. Balen van je bekken enzo. Maar wat je zegt. Liever dat dan vroeggeboorte :slight_smile:

En tijger…??? Vertelll :slight_smile:

En succes met de 2 ukjes hihi. Lijkt me pittig. Vooral als een ukje niet van jezelf is.

Hier gaat wel.

Ben gesloopt en op. Krijg nauwelijks tot (nu al 2 nachten achter elkaar) geen nachtrust. Overdag gaat t best goed met de kindjes. Maar snchts makt Thomas er een potje van. Ik raak steeds meer oververmoeid en mijn buik gaat dna weer extra zeer doen :doh:

Thomasje groeit als kool. En ontwikkeld hard. Hele verhalen brabbelt hij en draait naar beide kanten op zij om ergens bij te kunnen komen. Pakt alles vast en stopt in zijn mond.

Tim doet t ook erg goed. Steeds meer woordjes. “bedje” en “kaar(klaar)” enz. Blijft nog steeds netjes in bed liggen als we hem erin leggen. Hij kan er wel uitklimmen als hij wil dat heeft hij al laten zien toen we ezig waren boven.

Ik laat t een hierbij ben :zzz: :zzz:

:-

Jaaa, super spannend! Idd, als het kindje maar gezond is, dan zijn we al blij!

Marij.ke, ik sms je woensdag wel! Hebben de echo pas om 17.30 uur dus het wordt niet vroeg.

Marij.ke, wat super dat het met de voeding een heel stuk beter gaat. Jammer dat hij overdag nog steeds last van lucht heeft.

Beterschap voor J. :hug:

Chantal, wat balen dat het 's anchts nog steeds zo onrustig is… vermoeiend hoor :hug: Fijn dat de mannetjes het verder goed doen!

Sproet, heeft L. de rust alweer ingehaald met de minder warme dagen?

Die kleintjes weten dan ook niet wat ze overkomt met die hitte.

Hoe is het met F? En met jou zelf?

KC, Wat super dat het zo goed gaat. Balen van je rug/bekken. Nog effies en dan MAG je al! Heeft C’tje de pokken erg gehad?

Tijgertje, VERTELLLL??? Heb je een geheimpje??? :inlove:

Alvast Suc6 met de 2 kleintjes.

ff snel, zijn net terug uit de dierentuin. verl regen gehad maar was wel gezellig. We zijn in Ouwehands Rhenen geweest.

Ik heb nog niks verzwegen, ( zou niet durven ) maar er liggen hier nog 6 pilstrippen en als die op zijn komen er geen nieuwe meer in huis en dan gaan we aan de slag voor een broertje of zusje voor Fleur ( ben benieuwd of we weer 2 jaar moeten wachten op een wondertje)

KC Gelukkig gaat met beeb alles goed, maar wel balen dat je last heb van je rug en bekken. Maar je gaat nu snel, zag aan je banner nog maar 30 dagen…

Aha, op die manier! Leuk! Ik hoop dat het dan eerder ‘raak’ mag zijn!

Jammer van de regen… Fijn dat jullie het toch leuk hebben gehad! :thumbup:

Je mannetje is 3,5 maand alweer :shock: Jeeee, wat gaat dat hard.

Ben je al weer aan het solliciteren?

Tijger, leuk vooruitzicht hoor :thumbup: De weg is nu vrij gebaand, dus hopelijk gaat het dit keer iets sneller :pray:

Tierr :hug: jammer dat het nog niet helemaal soepel loopt.

Ik mag niet klagen hoor met zo’n zwangerschap. Ik verga liever van de pijn dan die vreselijke zorgen van vorige keer :shifty: Pijn en slapeloosheid is veel makkelijker te dragen dan angst en zorgen. En deze baby beweegt! Uit eigen beweging en niet alleen na lang porren :inlove: Nog even en het is allemaal weer voorbij, tis zo snel gegaan.

Ben erachter waardoor J zo zielig was… we hebben allebei keelontsteking… :?

Jasses, wat een naar nieuws ook weer van Amy82 he? :cry:

Marij.ke, BETERSCHAP voor jullie beiden! :hug:

Idd verschrikkelijk nieuws van Amy. 37w2d zwanger en dan nog je kindje verliezen…wat een nachtmerrie (was het maar een nachtmerrie!)… :cry:

Hoe is het met de rest???

Ik ben echt aan het aftellen voor morgen… Wordt nog en lange dag ben ik bang…17.30 ur de 20w echo. Hoop zo dat alles goed is :pray:

Ik duim voor je Memmie :pray:

Memmie heel veel succes morgen bij de echo. :pray:

Marijke beterschap voor jullie :hug: