*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 21 ***

KC, wat een dotje :inlove: Wat een prachtig bosje zwarte haartjes :inlove:

Meiden, (alvast) een fijn weekend!

:-*

Beetje late reactie, maar wat een prachtige foto’s KC!! :inlove:

Wat een enorme bos haar!! :mrgreen: En zoooo lief die dametjes samen, echt prachtig!!

Hier is J echt gewoon doorlopend ziek de laatste maand, niks aan… :frowning:

Maar C doet het gelukkig super!

Hij heeft alleen nog wel een paar stemmen nodig bij de kindje van de maand verkiezing… :roll: :wink:

Memmie een fijn weekend gehad vorig weekend? :slight_smile:

Hmm, ik heb vanmiddag een spiraaltje laten zetten en ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk… :roll: Best wel even slikken als je daar in de wachtkamer met al die dikke buiken zit en je weet dat jij de komende tijd niet zwanger wordt… :roll:

Marijke sterkte met het gevoel en het idee dat je voorlopig nog derde in de planning hebt…

Memmie Balen dat je zo kribbig bent en dat je zo’n last van je schaambot hebt. Hopen dat de fysio een beetje helpt.

Veel succes met de voorbereidingen voor Jesse zijn feestje.

Hier druk met alles uitzoeken en opruimen in het huis. Raim gaat volgende week de makelaar bellen om het te koop te zetten.

Ook hebben we al bijna vakantie.

Fleur ligt nog lekker te slapen, dus ik heb beneden de ramen al gelapt, de vloer gedweild en een was opgevouwen. De wasmachine draait ook al weer.

Hey lieve meiden,

Hoe is het hier met iedereen?

Allemaal druk, druk, druk? Of lekker bezig met de voorbereidingen voor de vakantie?

Iedereen vakantie plannen?

Miek, ben jij inmiddels al bevallen van jullie 3e zoontje? Wij zijn helemaal niet nieuwsgierig :liar: :mrgreen:

Hier alles ok. Erg veel pijn in mijn schaambeen/schaambot, dat maakt het wel zwaar(der) en lastig. Merk dat ik er kribbig van wordt (BEN).

Vanmiddag voor 't eerst naar de fysio.

Heb me nu ook ziek gemeld bij het UWV (gek genoeg moet je dan wel blijven solliciteren :roll: alsof je nu een baan zult vinden).

Zondag is Jesse jarig, dus het weekend staat in teken van zijn feestje! Boodschappen doen, taarten bakken etc. En dan Feest :dance:

Mieden, jullie ook (alvast) een fijn weekend! :-*

(oeps… in het vorige lijntje geplaatst :oops:)

Zozo, huis te koop dus, tijger… wat zijn de plannen?

En bijna vakantie… gaan jullie ook nog weg?

Memmie, veel succes met de voorbereidingen voor J zijn verjaardag en alvast heel veel plezier! Allemachtig, wat gaat de tijd toch hard he? :shock:

Hoe was het bij de fyio?

Hier alles ok. C is zo’n ontzettend lief en makkelijk mannetje. Lacht de hele dag, drinkt goed, vermaakt zichzelf, gaat makkelijk slapen. Heeft wel wat last van de prikken van woensdag… beetje verhoging, wat minder drinken en vannacht weer een voeding. Althans, hoop dat dat door de prikken komt, haha.

Met J nog steeds iets minder… denk dat ie last heeft van doorkomende kiezen ofzo, is niet helemaal zichzelf…

En ik ben me toch een partij moe, pffff… :zzz: Terwijl ik op zich redelijk slaap krijg. Maar ik kan mijn ogen amper open houden.

Kc, hoe is het bij jullie? Wat een prachtig dametje hebben jullie toch! :inlove:

De plannen : eerst huis verkopen en daarna op zoek naar een huis met meer ruimte en 3 slaapkamers.

We gaan een week naar Duitsland, naar Cochem ( een vakantiepark met huisjes )

Huis te koop :shock: Jullie hebben een eeuwigheid geklust in dit huis, jullie wonen er toch ook nog niet zo lang :think:

Tierr, wat jammer dat het even niet zo lekker gaat met J :hug: Hopelijk is hij snel weer de oude.

Memmie, sterkte met je bekken :hug: Wel goed dat je op tijd aan de bel getrokken hebt hoor, dan voorkom je mss dat het veel erger wordt. En als je ziekgemeld bent hoef je niet te solliciteren toch? Alleen als je WW krijgt wel, en dan maakt het idd niet uit hoe zwanger je bent weet ik uit ervaring :wink:

Oh tierr een spiraal, ik dacht dat jullie nog wel voor een derde gingen, maar voorlopig dus nog niet.

Dankjewel voor de reacties op mijn 2 dametjes :-*

Ik ben duidelijk terug in de tijd aan het lezen he :mrgreen:

En grote T. drinkt uit een beker :thumbup: Anderhalf jaar is de leeftijd daar ook wel voor geloof ik. Dan kunnen ze het motorisch ook gewoon (en niet al met 6 maanden zoals het cb graag wil :roll:)

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar Miek hoor, zou de kleine man er al zijn?

Hier gaat het wel een beetje zijn gangetje. Ik ben nu sneller gewend dan bij grote C. Komt ook omdat alles nu redelijk normaal gaat. Kleine C. heeft wel wat reflux-achtige klachten, maar we dikken de voeding nu flink in en dat gaat wat beter. Grote C. is heel lief voor haar zusje. Ik zelf heb nog wel veel last van mijn bekken :roll: Zo irritant, ik wil gewoon weer mijn ‘normale’ leven leiden, alleen dan met 2 lieve kleine meisjes, maar dat gaat nog niet echt. En daarnaast zitten we nog een boel weekenden met kraamvisite :silenced:

We wonen er sinds nov.2009.

Maar we komen een slaapkamer te kort, dus Raim koopt liever een grotere woning dan dat hij hier geld uitgeeft aan verbouwen. Hier zijn ook niet veel mogelijkheden om uit te breiden.

Dus gaan we eerst dit proberen te verkopen en daarna kijken naar een ander huis. We hebben er al een op het oog maar de vraag is of het dan ook nog te koop is.

KC : Wat lekker dat je nu beter je ritme kan vinden dan bij grote C.

Hopen dat je snel weer helemaal opgeknapt bent zodat je helemaal kan genieten.

@Kittycat wrote:

Oh tierr een spiraal, ik dacht dat jullie nog wel voor een derde gingen, maar voorlopig dus nog niet.

Haha, zo duidelijk dat ik nog wel een kindje wil? :roll:
Maar je hebt gelijk hoor. Ik wil ook heel graag nog een derde. Maar het huis waar we nu wonen is er niet ideaal voor. We hebben nu een hele zolder vol met trekkerminiaturen van mijn man zijn webwinkel die voor geen meter loopt... :roll: Dus of dat zouden we allemaal kwijt moeten raken, en dat gaat niet meevallen, ben ik bang... Of er moeten meerdere kids op 1 kamer, en dat wil ik eigenlijk gewoon niet. Ik heb ook altijd een eigen kamer gehad en dat vond ik wel heel fijn. En ook qua last hebben van elkaar met slapen lijken aparte kamers me toch handiger...
Maar ik word er wel een beetje naar van als ik eraan denk dat er geen derde komt... :(
Al zegt mijn verstand dat wat meer leeftijdsverschil handiger zou zijn en heb ik de eerste 7 weken van C als een hel ervaren en vaak geroepen dat ik nooit meer een baby wilde... :roll: Zo'n kinderwens kan zo sterk zijn.. :?

Wat grappig, kleine C en grote C! :)
Maar fijn dat het goed gaat. Sinds het goed gaat met C vind ik de 2e ook makkelijker dan de 1e inderdaad. Veel meer een ritme al.
Wel balen dat je zelf nog zo'n last hebt... hoop dat het snel beter gaat!

Tijger, lastig is dat he met een eigen huis. Verbouwen, verkopen..
Wij wonen nu sinds 2007 in dit huis en willen op zich wel een ander huis.. en dan ook één met hopelijk wat meer ruimte voor een 3e kind. Maarja, het verkopen is niet makkelijk nu... en vind je vervolgens iets wat je wil hebben? We zijn nu toch de tuin maar grondig aan het opknappen... nieuwe schutting, terras, blokhut... maar is wel een beetje dubbel als je niet zeker weet of je blijft...

Joehoeeee, we hebben een vakantie geboekt voor over een paar weekjes!! Lekker een weekje eruit, een luxe huisje op een park. Genoeg voorzieningen, dus leuk voor J. Erg veel zin in! :dance:

Marijke Wat leuk !

In Nederland geboekt ?

Hier een zieke vent thuis ! Wat een piepers zijn die mannen als ze wat hebben ! Ik was gisteravond misselijk en overgeven,maar mama mocht niet ziek zijn, die moest gewoon doorgaan met het huishouden en de kleine meid verzorgen :evil:

Heerlijk Marij.ke! Lekker vooruitzicht!

Wij zijn ook al aan het aftellen. Gaan de 27e weg, samen met schoonouders.

… ben ik nog steeds niet voor een ‘poppeslok’ bij je geweest :oops:

De vrije tijd die we hebben besteed Merijn aan het kamertje op zolder (erg gezellig :roll: maar het moet! nog ‘maar’ 3 maanden :shock: )

Ik ga snel overleggen! Wil jullie mannetjes snel weer eens ‘live’ zien!

… en nu ff kleien met Jesse. Die wil ff mama aandacht.

Ja, Nederland, de Veluwe. Park Heideheuvel… iemand daar toevallig geweest?

Balen van je zieke man. Succes ermee. Ik moet zeggen dat ik niet mag klagen over mijn man wat dat betreft. Ik zei vanochtend dat ik wat ziekjes was en hij vroeg meteen of ie thuis moest blijven.

Gelukkig is het niet zo erg, dus heb hem gewoon naar zijn werk gestuurd, maar echt lekker voelt het niet… zere keel, verkouden, bah…

Maarja, wat wil je met zo’n zomer? :wink:

Memmie, lekker gekleid? :slight_smile:

De 27e, da’s al bijna, heerlijk!! Waar gaat de reis heen?

Mijn schoonouders staan nu op de camping, dus daar het weekend maar even kijken als het enigzins mooi weer is.

Gezellig als je komt, laat maar ff weten. :slight_smile:

Las trouwens je topic. Dikke :hug: voor jou…

zie sf!

Wat heb ik al lang niet gepost :oops:

Goh tierr bij jullie dus voorlopig echt noggeen derde. Gek idee. Zag ons toch weer samen zwanger worden :stuck_out_tongue: :lol:

Tijger jullie huisje alweer in de verkoop dus? Succes. Hopelijk hebben jullie en btje geluk in deze tijden :shifty:

Ja ben ook wel benieuwd of miek inmiddels bevallen is :think:

He memmie jeetje wat naar van je klachten nu. Hoe gaat t?

Hoe was t bij de fysio?

Noggefeliciteeerrddd met Jesse! Btje laat :oops:

Mar.ijke fijn dat t zo goed gaat met C en je lkkr kunt genietrn! Jammer van J! Hopelijk is hij snel zichzelf weer :-

En vakantie geboekt. Lkkr!! Ik ken t niet.

Hihi probeer super snel te reaferen dus tis btje halve reacties volgens mij…

Bte tier als je al voor een derde gaat slaapt beebje nog niet binnen een jaar op een eigen kamerje :wink:

Hier is ook maar 3 slaapkamers. Maar op zijn vroegst gaan we pas eind van t jaar voor nummer 3 en dan als we geluk hebben en t lukt meteen is t 9 maanden in buik dan ongv 6tot 12 maanden bij papa en mama op de kamer. Nou dan zijn we wel weer tijdje verder hihi. (maar wij gaan waarschijnlijk wel binnen jaar nog verhuizen us gadr wel rekening mee houden) en als ze klein zijn vinden ze samen kamer delen ook nog noet zo’n ramp al vraaag ik me af of ik t ideaal zou vinden qua “gezelligheid” en slapen :think: :mrgreen: :stuck_out_tongue:

En moe. Jaaaa hier ook maargoed. Krijg al 5 maanden bijna geen nachtrust whaha maarjaaa vecht me doorheen. Voel me alleen sl zeker een week niet zo best. Last van mijn buik enzo pff

Tim drinkt nu bijna alleen nog uit een open beker. Eerst dronk hij bijna niets want hij wilde alleen uit zijn tuitbeker drinken. Maar omdat hij die zachte tuit kapot knaagde heb ik die weggelegd. Maar sinds deze week drinkt ie weer ontzettend goed :thumbup:

Het is wel een gezellige dreumes. En slapen ben ik nog steeds zoooo trots op. Hij doet t zo goed! :inlove:

Hij vind t zo heerlijk om te stappen, dus we wandelen regelmatig en hij mag vaak zelf lopen. Verbaasd me hoe goed hij luistert als hij zelf loopt. En handje geeft bij gevaarlijke plekken.

Ook schattig om te zien hoe hij steeds meer met zijn broertje gaat spelen en Thomas die vinddat natuurlijk ook alleen maar mooi :inlove:

Thomasje krijgt denk ik zijn eerste tandje door. Zie niet echt iets. Ja een wir stipje maar dat zit er al een maand en zolang kwijlt hij ook al zo erg.

Maar ik voelde eergisteren ineens een puntje prikken toen hij me “beet” en hij jammert ook meer nu. Soms huilt hij en dan leg ik hem maar weer aan eant krijg em gewoon niet anders stil :cry:

Hij wil wel al veel. Als hij ligt tilt hij al zo ver als uberhaupt mogelijk is zijn hoofd op :shock: hij rolt al weken van rug naar buik en soms ook terug. Vind alles interessant en vooral eten en drinken hihi

Ik denk dat thomas eeen allergie heeft voor appels of appelsap :doh:

Niet heel ehftig gelukkig. Maar toen we zijn feuithapjes begonnen kkreeg hij vlekken bij zijn slaap(naar zijn oogjes) tereijl hij t at en trok binnen 10 min weg. Bij groetes heeft hij er geen last van. Tot ik gisteren bruine bonen met appeltjes gaf. Toen kwam t weer ligt opzetten. Ik hoop wel dat hij eroveheen groeit :shifty:

Nou ga eens wat ukkies aandcaht geven hier haha

:-

@mama_chantal wrote:

Goh tierr bij jullie dus voorlopig echt noggeen derde. Gek idee. Zag ons toch weer samen zwanger worden :stuck_out_tongue: :lol:

Oooh, begin er nou niet over! Dan gaat het weer kriebelen. Haha, zal vast even slikken zijn als jij straks zwanger bent en ik nog niet 'mag'... :roll:
Maarja, ik hoef er echt niet over te beginnen voorlopig bij mijn man. Die heeft toch wel een beetje een dreun gehad van de heftige beginperiode van C. Was ook echt vreselijk, toen had ik ook zoiets van: nooit weer. Maarja, als het dan eenmaal achter de rug is... maar man moet er dus voorlopig echt nog niet aan denken.
Al vroeg ik wat we met de wieg moesten doen.. verkopen of bewaren... en toen zei hij wel dat we hem eerst nog maar even moesten bewaren. Dus hij zal het vast uiteindelijk wel willen, maar voorlopig nog niet.
Nouja, en verstandelijk vind ik het ook beter om er wat langer tussen te hebben zitten. Lijkt me toch iets minder heftig. En dat zal ook mijn laatste zwangerschap zijn, denk ik... dus ook zonde om dat nu alweer direct gehad te hebben... ;)
En het huis dus. Kindjes slapen ook niet bij ons op de kamer, dat vind ik echt helemaal niks... :roll:
En inderdaad, qua gezelligheid en slapen vind ik meer kids op 1 kamer niks.
Dus nee, voorlopig echt niet. Al weet ik niet hoe lang voorlopig duurt, hoor... de tijd zal het leren.. ;)
Tenzij spiraal niet werkt natuurlijk, heb koperspiraal, en dat schijnt net wat minder betrouwbaar te zijn. Maargoed, ga er maar vanuit dat ie gewoon doet wat ie moet doen, haha.

Met J gaat het sinds afgelopen weekend trouwens eindelijk weer goed!! :dance: Weer zijn eigen altijd vrolijke en makkelijke zelf!! :inlove:
Hij heeft wel een sprongetje gemaakt, zit in een wat andere fase nu... hij is ineens veel aanhankelijker... heeeeeerlijk! :inlove: En nog meer stoeien dan anders, haha. Maar dat ie niet zichzelf was kan daar niet van komen, want van een sprongetje krijg je niet om de paar dagen koorts. Maargoed, maakt ook niet uit waar het van kwam, ben allang blij dat het weer over is.
En verder inderdaad zo goed stappen, lekker met zijn laarzen in de plassen stampen, uit een beker drinken. Leuk is dat he? En praten, zoveel praten. Zoooo schattig!!

Gister heeft C trouwens de hele dag niet geslapen, denk een regeldagje ofzo. Vannacht gelukkig wel een heel lange ruk en nu slaapt ie ook weer netjes. :)
En verder is dat mannetje ook reuze makkelijk en sterk. Lacht echt de heeeeele dag!

Balen dat T nog steeds niet echt doorslaapt... hoe gaat dat nu dan precies?? Wel verm,oeiend hoor.. :hug:
Haha, al aan het fruit en groente. Wel jammer dat ie niet tegen appel schijnt te kunnen. Hoor je inderdaad wel vaker. Doet ie het verder goed? Is het echt eten of meer een beetje in het mondje en proeven?

Memmie, hoe was J zijn verjaardag eigenlijk?

En hoe is het met de rest?

Oh, weer sf!

Hihi jullie kunnen t alweer “vergeten” die periode. Hier zit ik bog middenin de moeilijke periode(slapen) hihi. Maar grlukkig weerhoud t manlief niet.

Ja vind t ook wel jammer en raar idee dat t hoogstwaarschijnlijk de laatstr keer zal zijn. Al heb ik stiekem toch ook een wens voor een 4e :shock: :silenced: (ben meer van de even getallen :silenced: :mrgreen: )

Haha dat vroeg manlief nou precies aan mij paar uur na de geboorte van Thomas :lol: Zo kwam nr3 Ter sprake :inlove:

Fijn dat t beter gaat met J. Ohhhh nu kun je helemaal (extra)van ze genieten :inlove:

Hihi jsaa tierr thomas is al 5 maanden :wink: CB geeft hier bij 4 mnd al aan te mogen beginnen. En omdat t toch meer oefenen is (deden we ook zo bij Tim) geven we eerst een fruithapje. Kijken hoe t lichaampje/darmen erop reageert en zo kijken we verder hoevaak en wnnr we geven. Maar met 6 mnd pas “echt” voedsel ipv 4+ potjes. Maar na paar potjes fruit vond ik die vlekke telkens maar niets. Dus zijn toen week gestopt en toen zag ik dat ze ook 4+ groentes hadden. Dus dat geprobeert ivm vermoedelijke fruitallergie.

Alle hapjes gaan er overigrns super goed in. Niet proeven. Hij eet t echt :inlove: Hij vind dat heerlijk. Hij werd/word ook boos als hij t niet krijgt

En groentes gingen er ook helemaal in. Alleen viel me op gisteren bij de bruinen bonen met appel dat er weer vlekken kwamen. En toen begonnen er allarmbellen te rinkelen hhihi. Op potje fruit gekeken, bananenvariant nog wel, en wat ik dacht er word appelsap toegevoegd???

Dus vermoed appelsllergie daardoor.

Maar hij eet wel ongv 3/4 van een potje leeg nu. Hij vind t zo lkkr hihi

Ja heerlijk Tim die nu gewoon uit een beker drinkt en dat geklets is zooooo schattig!! :inlove:

Ja dat slapen van Thomas. Hij komt gewoon snachts nog voor voeding. En wisselend slaapt ie savonds goed of niet. Vaak gaat hij rond 7/8 uur slapen na de melk. Dan leg ik hem in bedje. En regelmatig(zoals gisteren) word hij dan ineens wakker en blijft dan tot 11 uur wakker

:shock: en dan snachts komt ie minimaal 3 keer voor de borst(maarja 2 borsten is 1 voeding. Maar ik van wel na iedere borst in slaap en wordt weer wakker gemaakt voor de andere borst ???

Dus zo gaat dat een btje