@mama_chantal wrote:
Hihi jullie kunnen t alweer “vergeten” die periode. Hier zit ik bog middenin de moeilijke periode(slapen) hihi. Maar grlukkig weerhoud t manlief niet.
Pff, nou, vergeten gaat zo 1 2 3 niet gebeuren. Wat een drama was dat, zeg… Ik denk er ook echt zo’n beetje elke dag nog wel aan terug. Als ik dan even met J zit te spelen terwijl C gewoon zichzelf even vermaakt of ligt te slapen ofzo… mijn hemel, dat was de eerste 7 weken echt onmogelijk. Echt gewoon con-ti-nu huilen… En nu zit ik dus even op KOK, maar dat kon ik toen echt wel vergeten, was al blij als ik eten kon koken, met hem in de draagdoek… :roll: Dus wat dat betreft snap ik mijn man wel, hoor. Als het nou alleen gebroken nachten waren, maar dit was gewoon een 24/7 hel… :roll:
Maar jeetje, al 5 maanden lang elke nacht 3 keer eruit… poeh, da’s inderdaad ook wel pittig, zeg! :shock: Respect dat je dat nog steeds volhoudt. Maar jullie slapen daarna wel allebei snel weer?
Hihi, en het mannetje al 3/4e potje eten! :thumbup:
Ik weet nog wel dat J opok zo smulde. De eerste 2 dagen was het inderdaad even proeven en na een week at ie al een heel (klein) potje leeg! En brullen als het op was!! :mrgreen: Ben wel heel benieuwd hoe dat met C zal gaan, hoor!
Rustig hier… hoe gaat het met iedereen? Allemaal van het prachtige weer aant genieten?
Zie sf! :mrgreen:
Oh, enne… KC… nog gefeliciteerd!! Fijne dag gehad?
idd rustig hier!
Hier veel buiten en bezig met de voorbereidingen voor de vakantie. Morgen middag gaan we weg. Druk, druk, druk dussss…
Gisterochtend de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten voor de OGTT (suikertest). Twijfel geval…
Nuchter was 4.6, netjes, maar een uur na het drankje was het 10.1 :shock: Flinke stijging dus… Weer een uur later was het weer mooi gedaald naar 7.3. In het ziekenhuis wilden ze er niet veel over kwijt. Maar die 10.1 was wel een forse stijging… :roll: Daar heb ik wat aan… De VK bepaald hoe of wat zeiden ze. Als er iets is dan zou ik dat wel horen. ben benieuwd!
meiden, tot gauw! :-*
of 3 aug. of nog een weekje later als we er een mooie last minute aanbieding achteraan kunnen plakken.
ps Marij.ke wat een geweldige foto van de mannetjes :thumbup: :inlove:
Hmm, memmie, vervelend dat je suiker niet helemaal optimaal was… ben benieuwd wat je vk zegt…
Fijne vakantie iig! Waar zouden jullie ook alweer heen? Geniet ervan!!
Hub moet nog 2 weken werken en dan hebben wij ook vakantie.
Die brillen moesten van J… de grapjas! :lol: 8)
ff snel via foon.
We zijn weer terug in Nederland.
Hebben een heerlijke vakantie gehad in Duitsland.
Zelfs dagen met 37 graden.
Ik ben dinsdag ziek geweest , 39,5 graden koorts.
Fleur ook nog verkouden en ziek geweest.
Maar wel leuke dingen gedaan.
Zal zo snel mogelijk de foto’s uploaden…
KC Hoe gaat het met de kleine meid ?
Chantal Hoe is het met jou mannetjes ?
Als ik je verhaal zo lees, lijkt het er wel op dat ie last heeft van appels.
Maar wel een beetje balen dat Thomas nog 3x per nacht komt…
Marijke Hoe is het met jou mannetjes ?
Jesse al weer helemaal opgeknapt ? Met Chris nu ook alles goed ?
Memmie lekker aan het genieten van de vakantie ?
Hoe zou het met Miek zijn, al bevallen ?
We zijn vandaag naar de Oud Veluwse Markt in Barneveld geweest. Daar heeft Fleur op een pony gereden en ze vond het prachtig ! Ik moet alleen even de foto uploaden, maar heb bijna nergens tijd voor ( Fleur vraagt de laatste dagen een beetje veel aandacht :oops: )
Nog 2,5 week :dance: :dance: :oops:
Memmie wat leuk dat jullie aan het kijken zijn voor nog een last minute.
Even kijken via vakantieveilingen.
Balen dat je nu nog een test moet doen en dat je misschien niet thuis kan bevallen.
Wij hebben gisteravond nog een midweek Limburg gewonnen via Vakantieveilingen, dus we gaan er nog even tussenuit.
KC Ben jij vandaag toevalllig in Vleuten geweest en hebben jullie een blauwe Peugeot ?
@tijgertje1982 wrote:
KC Ben jij vandaag toevalllig in Vleuten geweest en hebben jullie een blauwe Peugeot ?
Heb je me gezien? Ik was vrijdag idd met de 2 meiden op het winkelcentrum in Vleuterweide, ik woon er om de hoek. En idd heb ik een blauwe peugeot. Vertel, wat bracht jou daar en waarom heb je me niet aangesproken
(Of was ik soms op C aan het mopperen :shifty: )
Memmie baalen joh :hug: kun je niet alsnog thuis bevallen als je alles onder contrle krijgt?
KC wij kwamen aanrijden op de parkeerplaats en jij legde net de kinderwagen in de auto. Dus ik zeg tegen Raim " dat lijkt … wel van het forum". We stonden achter jou met een blauwe bmw…
@tijgertje1982 wrote:
KC wij kwamen aanrijden op de parkeerplaats en jij legde net de kinderwagen in de auto. Dus ik zeg tegen Raim " dat lijkt … wel van het forum". We stonden achter jou met een blauwe bmw…
O waren jullie dat joh. Ik vond het al zo onhandig…ik had bedacht lekker makkelijk uit hetparkeervak te rijden en toen ging die auto er staan :mrgreen:
Al aan het fruit dus joh, gaat snel he, ze zijn zo groot.
KC Dat waren wij , die onhandige mensen
Chantal Lekker dat Tim het zo goed doet en dat Thomas lekker aan het fruit zit. Wel jammer dat het slapen nog een beetje rommelig is.
Gelukkig is de bloedarmoede ook iets minder is.
Druk bezig met het huis schoonmaken en tassen inpakken en dan gaan we morgen nog even een midweekje naar Limburg ( via vakantieveiling )
Wat is het ineens druk, gezellig!
Memmie, wat balen zeg dat er waarschijnlijk toch maatregelen genomen moeten worden voor je suiker… :?
Tijger, lekker zeg, nog een midweekje weg! Ik zal vakantieveilingen komende tijd ook een beetje in de gaten houden inderdaad. We hebben nu namelijk een week weg geboekt, maar nog een weekendje of midweekje erbij lijkt me ook wel wat.
Chantal, fijn dat je mannetjes het zo goed doen, zeg!! Nu de nachten nog wat beter.
Hier alles ok. Lekker weekendje. Beetje in de tuin bezig, want die wordt helemaal opgeknapt… grote dingen ook… bomen eruit, schuttingen erin. Houten terras slopen, tegels erin… blokhut plaatsen. Boel werk.
Maar vandaag lekker rustig aan. Vanochtend een stukje gewandeld met mijn grote vent, kwamen we een poes tegen, dan gilt meneer het gewoon uit van plezier, zo leuk. En vanmiddag even gezellig op verjaardagsvisite.
Ook drukke week voor de boeg, maar wel allemaal leuke dingen, dus helemaal prima!
Heerlijk zo’ poezenvriendje :inlove:
Hebben jullie geen kat?
Chantal, wat deed je eigenlijk in vleuterweide, is uit de richting voor jullie toch?
En lekker om nog even weg te gaan. Wij willen in sept nog naar CP.
Ik heb 4 katten gehad, toen ik op mezelf en nog thuis woonde. Nu helaas niks meer, want Raim houd er niet van
Ik was in Vleuten omdat we op verjaardagsvisite gingen bij het zoontje van mijn schoonzus. Die woont schuin tegenover het winkelcentrum. Eerst een cadeaukaart van Bart Smit gekocht.
Hier weer terug van vakantie. Hebben een heerlijke week gehad, veel gezien en gedaan en Fleur vond de speeltuintjes zo leuk !
Maandag gaat het normale leven weer beginnen en gaat manlief weer aan het werk.
ff snel een foto van mijn buikje in het SF geplaatst.
Ooh Memmie, wat heb je alweer een heerlijk grote buik!! :inlove:
Wij zijn zaterdag begonnen met fruit. Zaterdag een gek gezichtje, gister gingen er al wat hapjes in en vandaag een half potje en boos toen dat op was, hahaha! Vreetzak! :mrgreen: