*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 20 ***

Hoi meiden!

Veel gelezen, maar weet het niet meer haha.

Is het er nog van gekomen vandaag het poetsen dames?

Als ik ergens een hekel aan heb…

Gelukkig werk ik dit jaar maar 1 dag dus kan ik alles redelijk bijhouden.

Tijger en kc succes bij het vinden van een baan. Hoop dat het snel gaat lukken.

Sproet gaat het weer goed met de kies ( naja bedoel natuurlijk het gat dat de kies achter heeft gelaten) :wink:

Chantal, wat praat je lief over je ventje :inlove: Wel zielig die val :cry:

Ben blij dat het ook goed gaat met broertje :-

Memmie, wat fijn dat het zo goed gaat met Tycho :inlove:

Jullie hebben je rust wel verdient! :-

Hier gaat alles goed. Op banner na dan…

Leon is jarig geweest en over twee weken wordt Milan alweer vier.

Is van de week wezen wennen op zijn nieuwe school en gelukkig ging alles heel erg goed.

En ben me nu aan het vervelen haha

:mrgreen: :-*

Hmm, balen van je banner… :hug:

Maarre… foto’s van je kerels? :inlove:

Hier goed gepoetst! trots op mezelf :wink:

Hier ook wel wat in huis gedaan, maar nog lang niet alles.

Pff, nog steeds balen dat het met de schoonmaakster niks geworden is :frowning:

KC, spannend op soll. gesprek.

En ik ben met Lars al geweest voor een heupecho. Inderdaad omdat Femke een spreider heeft gehad. Gelukkig zag alles er goed uit.

Tijger, hopelijk zijn de foto’s leuk geworden.

Miek, spannend… wennen op de nieuwe school. Gelukkig ging het erg goed.

Ik heb nog wel een hamsterwang (ze moesten wat tandvlees wegsnijden want de wortel hield de kies vast), maar het praten en eten gaat gelukkig wel weer aardig.

Femke is aan het spoken geweest en Lars komt nog minstens 1x per nacht, dus hier best gaar :zzz:

Ik was slecht, heb niet gepoetst :oops: Heb wel uitgebreid in de keuken gestaan en een quiche gebakken voor het avondeten.

En 1 dagje per week werken joh, dat is lekker. Heb je nu geen eigen klas? Je bent juf toch Miek?

Gefeliciteerd nog met L!

Hay lieve meiden!

Sproetje, hoe is het met je? Trekt je ‘hamsterwang’ al een beetje weg? Wat balen van je beenlengte verschil… Ik herken het! Heb ook steunzolen gehad om het verschil (11 of 13 mm geloof ik… :think: lang geleden :wink: )op te vullen.

War balen dat Femke spookt 's nachts en dan jullie mannetje ook nog 1x een voeding nodig… kan me voorstellen dat je je :zzz: voelt! :hug:

Fijn dat de heupjes goed zijn! :thumbup:

KC, niet gepoetst :naughty: Maar herken het maar al te goed! Ik kan me er vaak ook niet toe zetten… Ik vind het ook zo ondankbaar werk. Alles mooi schoon en opgeruimd en de mannen komen weer binnen en hops, al het werk voor niets! :evil:

Waar solliciteer je op als ik vragen mag??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Miek, helemaal Leon zijn verjaardag vergeten… :oops:

Nog gefeliciteerd met je kleine mannetje! Hebben jullie een leuke verjaardag gehad? Jammer dat je weer een ronde verder bent… :hug:

Leuk dat je weer ff komt kletsen! :-

Tijgertje, dus toch je baan kwijt… Balen!!! :hug:

Ik ben bang dat ik ook op zoek moet naar een nieuwe baan :roll: personeels kosten op mijn werk zijn veeeeel te hoog! Aangezien ik maar een contract heb van 17,5 uur en er als laatste bij gekomen ben…Hoor het 01 nov.

Fijn dat jullie mooie meid het allemaal zo goed doet! :inlove:

Ben benieuwd hoe de foto’s zijn geworden.

Marijke, hoe is het met jou? Is de hoofdpijn alweer wat afgezakt? :hug:

Mama-Chantal, al een beetje van de schrik bekomen? Arme Tim.metje… :hug: Is zijn lipje en tandvlees alweer bijgetroken?

Jij ook van de schrik bekomen? :hug:

Hoe voel je je verder?

Fijn dat Ti.m verder weer is opgeknapt! Daar hebben jullie idd lang mee gezeten…

Wanneer heb je de echo (eind van de week is zo ruim :angel: )?

Ik :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat alles goed is met jullie kleine ventje in je buik! Schattig he, dat 'ie zo op zijn broer reageert :inlove:

Hier alles nog steeds prima! We genieten echt van onze mannetjes :inlove: :inlove: Maar het kriebelt nu ook meer voor een 3e wondertje :shifty: Als slaat de twijfel ook nog vaak toe… -zucht-

Ben ondertussen met ovulatietesten bezig om te kijken hoe mijn cyclus is (en NEE, we gaan er nog niet voor :wink: ).

Of ik ga aan de spiraal of we gaan over een paar maand voor een 3e wondertje. Als het een spiraaltje wordt dan wil ik graag weten hoe mijn cyclus is en hoe mijn menstr. is. Wil nl graag het GyneFix spiraaltje ZONDER hormonen. Maar als mijn cyclus kl
te is en mijn menstr. heftig dan toch maar niet… Wordt nog niet veel wijzer van de ovu-testen… had pas op dag 26 een posi-test 4 dagen lang??? Voelde de 27 een stekende buikpijn links onder. Kan dat dan mijn ei-sprong zijn geweest??? Als je pijn hebt, springt 'ie dan? Heb het nl nooit eerder gevoeld. 25e vergeten te testen, misschien was ie toen wel donkerder geweest…?

Volgende cyclus maar was later beginnen, zijn heel wat testjes (22 :oops: ) doorheen gegaan :? (was ook te vroeg, dag 8, begonnen :roll: ) Laten we het maar op ‘onevaren’ houden :lol:

Als het goed is zal ik dus rond 10 okt mijn menstr. hebben en was mijn cyclus 40/41 dagen.

Zooo heb je dat altijd zo’n lange cyclus?

Heerlijk lijkt me om weer een beetje bezig te zijn met plannen maken.

Ik hoop dat jullie er uit komen.

Heb je al nagedacht hoe je er over 10 jaar in zou staan? Spijt als er geen 3e is gekomen of er mss toch vrede mee. Is natuurlijk lastig om nu te bepalen, maar soms overheerst een bepaald gevoel nu al.

Ik heb een sollicitatiegesprek bij een uitgeverij, voor een marketingfunctie.

Foto’s zijn leuk geworden. Inderdaad bij Bell Photo. Heb er twee gekocht en 1 was gratis. Wat zijn die foto’s daar duur !! Ik moet even kijken hoe ik ze op de pc krijg, want ik krijg ze niet onder mijn scanner :frowning:

Ik ben al wel aan het rondkijken wat voor werk ik wil gaan doen.

Memmie word dus nog even spannend bij jullie of er een 3e wondertje komt.

KC succes volgende week met sollicitatiegesprek.

Marijke goed dat je toch gepoetst hebt, ondanks dat je je niet zo lekker voelt.

Miek Lekker 1 dag werken , maar wel balen dat binnenkort allebei je mannetjes op school zitten.

Sproet gelukkig gaat het met je hamsterwang steeds beter. Balen dat Lars en Femke niet helemaal in hun hummetje zijn en jij dus gaar bent…

Zie SF voor de foto’s van de fotoshoot !

zwaai!

Sproet, wat naar de de nachten zo slecht zijn… Hoop dat daar snel verandering in komt.

Kc, ben inderdaad juf. Heb wel een eigen groep, maar sta naast een collega die 4 dagen werkt. Voor nu is het even prima. Ga weer meer werken als de kids allemaal op school zitten.

Memmie, wat heb je weer lekker veel geschreven 8)

Verjaardag van Leon was leuk, maar erg druk. Wel veel leuke dingen gekregen. Nu volgende week die van Milan…

Jij hebt trouwens een lange cyclus!! Heb je dat altijd al gehad?

Als jij, kc en ik nou snel zwanger worden, zijn we weer met 5 zwangere dames :inlove:

Tijger je foto’s zijn moooooiii :inlove:

@mama_chantal wrote:

Even ego :-*

Jaaaaaaa alles goed(zover ze kunnen zien) :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: Ik heb zooooo genoten van ons druktemakertje :inlove: Echt duidelijk Tims broertje :inlove: (dus ja t pikkie was er dus niet afgevallen :mrgreen: :lol: ) die was ook altijd zo’n drukte makertje :inlove: Maar zo duidelijk als tijdens de echo heb ik de beeb nog nooit gevoeld :shock: Hij schopte gewoon dat apparaat weg telkens :lol: :lol: :lol:

Maar zooooo mooi, hoop dat we deze keer ook weer t filmpje mogen kopen want 1 moment zag je hem drinken en slikken en met dat handje boven zijn hoofd in denweer :shock: :inlove: Zooooo gaaf!

Kindje ligt nog met hoofdje boven en placenta zit voor maar gelukkig niet voor deuitgang :dance: zou meer aan mijn rechterkant liggen dus zal de beeb meestal beneden of helemaal links voelen.

Helaas zijn de plaatsjes niet zo geweldig, broertje is gewoon nietzo fotogeniek als Tim :cry: :mrgreen: :lol: :doh:

En nog een meevallertje, kreeg tehoren dat wij met 30 en 34 weken ook in aanmerking komen voor die groeiecho die ze standaard willen gaan doen, maar wij krijgen die dus al :inlove: :dance: :inlove: Vind ik zoooo fijn, weer extra gluren en controle :inlove:

Ik ga nog even nagenieten van de goede , maar vooral mooie echo :inlove:

Oh ja de beeb ligt qua grootte iets onder de middelijn zag ik telkens, hij zei er niets over en zei da alles er goed uitzag maar t is duidelijk geen groot kindje… :think: Ben benieuwd hoe dat over 4 weken is :inlove:

Chantal, wat fijn dat alles er tot dusver goed uit zag! :thumbup:

Je hebt, zo te lezen, echt genoten van de echo :inlove:

Dus (nog) een klein druktemakertje… :mrgreen:

Meiden, fijn weekend allemaal!

:-*

Kom morgen (hopelijk) ff langer kletsen!

Jeee, Chantal, wat goed!! Heerlijke update!! :inlove:

Zoooo fijn he, als die 20 weken echo goed is!! :dance:

Pff, ik ben echt snipverkouden en dus benauwd… :?

Memmie, ben benieuwd wanneer je menstruatie komt. Wel lange cyclus dan hoor… Enne, pijn bij eisprong kan heel goed, dat heb ik ook altijd, al heb ik het 3 dagen lang en dan op het moment van de eisprong even heel heftig…

Mooi dat alles goed was Chantal!

Miek, wat een prachtige foto’s :inlove:

Jij ziet er ook goed uit, wat heb je lang haar joh :stuck_out_tongue:

Chantal Mooi dat alles goed gaat met de kleine uk en dat je zo genoten hebt. En gelukkig mag je nu ook twee keer extra naar jullie kleintje kijken…

Fleur krijgt twee tandjes tegelijk , onderin , in het midden. :dance:

Hihi jullie hebben wel lkkr veel gekletst gehad :mrgreen:

Ik kom er gewoon niet aan toe op iedereen en alles te reageren :frowning:

Tim vraagt nogal wat aandacht en goed opletten dat ie niet in de kastjes zit :roll: :roll:

Jeetje tier wat ga je hard!

Zo hard als ik t bij mezelf vind gaan zo versteld sta ik van jou banner :shock: :inlove: Hoe gaat t metjou en J? Hoe voel je je?

He miek leuk datje. Ook even geweest bent :slight_smile:

Ik spreek je de laatste tijd helemaal niet meer ? :frowning:

Kc hoe is je sollicitatie gegaan?

Memmie met Tim gaat t goed hoor :slight_smile:

Trok snel bij gelukkig, alleen 2 dagen geleden stond ie weer zo te wankelen en stootte zich weer, gelukkig deze keer minder hard maar wel weer bloedende boventandje(s) :wall: :doh: Maar daar zag je al snel niets meer van :thumbup: maar hij is ook zo druk aan t oefenen met lopen :mrgreen: , kan niet altijd goed gaan…

Maar jeetje wat heb jij een lange cyclus zeg! Vervelend. :hug:

Ja ik houd t hier even bij, lees wel zoveel mogelijk altijd mee, maar kom dr gewoonweg niet aan toe om te reageren :frowning:

Hier gaat t allemaal goed, beeb laat zich goed voelen en voel hem echt al dagelijks, alleen mag hij wel eens goed gaan liggen want die voetjes daar beneden is niet echt een geweldig gevoel :angel: :lol: En stelt me ook meer gerust als ie al goed ligt :oops:

Tim is druk bezig met proberen los te stappen, aan 1 hand gaat al erg goed en hij stapt ook de hele kamer rond met zijn babywalker of langs muren en kasten haha :lol: Maarja bij die tafelpunt gaat t dus al 2 keer mis :doh: Dus daar mag die bijna niet meer staan :stuck_out_tongue:

Tim was sinds vriijdag weer opnieuw ziek geworden maar is sinds gisteren eindelijk weer koorrtsvrij, wel nog beetje verkouden.

Oh ja , foto’s van de echo van vorige week in sf! :inlove:

Hey meiden!

Wat een weertje he?! Heerlijk!

Fijn weekend allemaal! :-*

'k Heb gisteren te horen gekregen dat mijn contract helaas niet wordt verlengd… :frowning: Balen! (financiele problemen, klote crisis! :twisted: )

Moet dus (snel) op zoek naar een nieuwe baan… (wil onze gastouder niet kwijt en ons huis ook niet!)

Dus een wolk(je) voor het zonnige weekend voor mij…

He meid, wat ontzettend naar… klotecrisis… :hug:

Ben je voor je huis ook echt afhankelijk van jouw inkomen? Maakt het wel stressvol… hoop dat je snel wat vindt… kinderopvang gewoon weer?

Wij zijn weggeweest, op zoek naar een nieuw bed. Waren we sowieso wel aan toe, ons huidige bed is 15 jaar oud en het matras ook en slaapt niet echt lekker meer… en het kraakt… en nu zijn er afgelopen week 2 latten gebroken… echt tijd voor een nieuwe dus! Een mooie boxspring en dan wat groter dan we nu hebben, lijkt me heerlijk!

En een nieuwe kast, want ik heb nu nog een eigen kledingkast en straks met de nieuwe baby moet het spul van mijn man en mij samen in 1 kast.

Inderdaad heerlijk weer, maakt mij altijd wel vrolijk.

En mannetje was gister jarig, dus ook gezellig! :slight_smile:

Memmie das balen van je baan. Heel veel succes met het zoeken naar een nieuwe baan. Ik hoop dat je snel iets nieuws vind, zodat jullie het huis kunnen behouden. Kan je geen uitkering krijgen totdat je een nieuwe baan hebt gevonden om de lasten toch een klein beetje op te kunnen vangen ?

Marijke Nog gefeliciteerd met je mannetje ! Is het gelukt om een nieuw bed te vinden ?

Hier alle was weg gedraaid en lekker buiten laten drogen.

Ik heb een vraagje aan alle meiden die een dochtertje hebben. Waar kan je een beetje leuke betaalbare wintertruien voor de kleine meid kopen :oops:

Memmie, dat is balen zeg :hug: Per wanneer? Ik snap dat je het voor de jongens zo wil laten.

Wij zijn ook op beddenjacht geweest vandaag. Voor C. Ze probeert uit bed te klimmen, levensgevaarlijk :roll: Hebben niks gvonden overigens.

Sollicitatie ging goed, maar ben 1 vd 4 kandidaten. Krijg over 2 weken bericht of ik door ben naar ronde 2.

Truien…C had er niet zo veel. Gewoon romper met lange mouwen en longsleeve :shifty: En ik had wat vestjes voor haar. Mss kun je de h&m proberen?