*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 20 ***

Hierbij een nieuw deeltje.

De lijstjes volgen zo snel mogelijk.



Moet nog een paar nieuwe kindjes toevoegen.





Ons Showforum :

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=102668

Meld!! :inlove:

Meld! :slight_smile:



KC, he jakkes, vervelend hoor… die reorganisaties overal ook… :?

Ik had dan nog het geluk dat ik overgeplaatst kon worden en dus mijn baan behouden… en dat vond ik al niet leuk… het lijkt me echt naar als je je baan gewoon kwijt raakt… :? Wat vboor sector zat je ook alweer?



Dat je geen thuisblijfmoeder wilt blijven snap ik wel. Maar kun je met C thuis dan helemaal niet solliciteren? :think: Nouja, als je je kdv plek dan kwijt bent is ook niet handig natuurlijk… lastig hoor!



:hug: voor jou!

:shock: :dance: :inlove:

@Tierrr wrote:

:shock: :dance: :inlove:


HA ik wist t!! Gefeliciteerd!! :inlove: :dance: :inlove: :dance:

Wat een mooie toevoeging aan jullie vakantie :inlove: :-*



Ik hoopte en had al zo’n gevoel zo vlak voordat je weer naar die arts gaat :dance: :inlove: :mrgreen:

Hij staat je prachtig tiertje!! :inlove: :dance: :-*

Jaaaa! Joepieieiee!!! :dance:

Gefeliciteerd! :inlove:

Een hele voorspoedige zwangerschap toegewenst! :-*

(thanks voor je sms!)

Jeeeeee :dance: wat fijn zeg :inlove:

Ben blij dat ik je heb overtuigd om een test te doen :lol:

Echt mooi zeg :inlove:

April 2012 dan uitgerekend?

(ik wil ook…uuuhh)



Ik zat in de ontwikkelingssamenwerking, wel in een functie die je in principe bij elk bedrijf wel hebt. Maar die wil ik dus eigenlijk niet meer. Nu loop ik stage op een marketingafdeling bij een uitgeverij. Helemaal geweldig, zoeits wil ik blijven doen :pray:

Thanks dames! :-*

Vind het allemaal nog een beetje onwerkelijk eigenlijk… had het nooit zo snel verwacht. Ben wel super blij, maar aan de andere kant kan ik het haast nog niet geloven dat het echt is, zeg maar… :roll:



Maarja, oordeel zelf, ik kan er niet omheen he?

Nee, die knalt er echt vanaf! :dance: :inlove:

Mooie achtergrond ook :wink:

Marijke :dance: Gefeliciteerd ! Duidelijke test.

Ff ego en ook nog een quote van mezelf :oops:

@mama_chantal wrote:

Jaaaaa wij zagen weer een prachtig bewegend kndje :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:

Het bewoog alsof t de hik had :lol: Was zich erg aan t uitsloven :inlove:

Helaas zijn de plaatjes niet zo mooi als dat wij t kindje zagen daar :frowning:

Maara daar gaat t ook niet om, kinde is mooi doet t goed en dat is t allerbelangrijkste :inlove: T kindje ligt een dag voor op schema :slight_smile: Ze heeft nier, blaas, maag ruggegraat, hartje uiteraard en een dichte buikwand gezien :dance:

maar ik vond t kindje wel een totaal ander profiel enzo hebben dan Tim zoooo anders, heeel bizar, had me meer overeenkomsten verwacht :shifty:



Maar ik blijf t moeilijk te bevatten vinden dat we nog een kindje krijgen en die nu al zo goed in mijn buik groeit en al 12 weken groot is :oops: :doh: :wall: Ik snap t gewoon niet, bij Tim wist ik t gewoon en voelde ik me echt zwanger enzo maar t voelt zoooo anders, ik kan t heel moeilijk omschrijven, maar baal er een beetje van, ben wel happy en trots en blij maar ergens zit er een gat ofzo… :shifty: :doh: :silenced:



Verder houd ik t hir even bij, wel erg ego… Maar was gisteren al ziek, haast niets gegeten en moest spugen, vandaag iets beter maar nu weer ff minder goed :frowning:



:-*




Oh ja en tiertje, overduidelijk! :dance: :inlove: :dance:

Chantal, fijn dat de echo goed was en alles goed lijkt :inlove:

Beterschap! :hug:

Chantal :

Verder voel je je wel goed of heb je veel last van kwaaltjes ?

Wel mooi dat jullie ukkie zo beweeglijk is !



Marijke:

Geniet je van je vakantie ?

Hoe voel jij je ?





Dames even een vraagje :


Voordat ik de nieuwe lijstje ga plaatsen wil ik ze even updaten.

Ik zou graag willen weten:

Geboorte datum, tijd, gewicht, lengte van Mees en Julia (Heske)

Uitgerekende datum van Chantal en Marijke

Ik weet niet zeker of ik de geboorte gegevens van de boys van Newbe heb. :oops:





Met Fleur gaat alles goed. Ze groeit, eet goed etc. Wil bijna niet meer liggen, veel zitten en staan. Ze heeft vannacht voor het eerst op haar eigen kamertje in haar eigen bedje geslapen. Ging op zich goed, maar ze kroop onder de deken vandaan en lag constant overdwars in haar bedje en dan aan het hoofdeinde.



Morgen gaan we lekker een dagje naar de Apenheul. Dit is onze laatste vakantieweek.



Dikke knuffel voor iedereen.



:-* Chantal

Fijne dag morgen Tijgertje!

Je krijgt er mooi weer bij, goed uitgekozen!

Fijn dat alles goed gaat met jullie en jullie kleine meid.

Geniet nog maar lekker van jullie laatste vakantie weekje!

Dank je Memmie !



Hoe is het met jou , je werk en je jongens ???

Nou nog steeds wat misselijk, maar nu ineens erger, geen idee of dat van de zwangerschap is of dat ik gewoon ziekjes ben…

Verder ontzettend moe en snel nrustig over dingen en soms ook een kort lontje, arme Ti.m :frowning: :hug:



Kindje wordt verwacht rond 11-2-2012 :inlove:



Tijger wat fijn dat ze t zo goed doet, hihi herkenbaar dat alleen willen zitten en staan :inlove: maar op de rug en buik oefenen is ook goed voor ze, vooral voor de spiertjes, Ti.m werd sel verdrietig en boos maar zo nu en dan probeerde ik ten was t voor heel even ook goed.

Maar als ze zo blijft woelen is een slaapzakje misschien handiger? Ti.m heeft die dagen ook wel eens gehad en ook precies rond die leeftijd :mrgreen:



Geniet nog van jullie laatste week vakantie :inlove: :-*

Druk… Tycho is erg pittig op 't moment. Veel grote/hoge spanningsbogen wat hem erg onrustig maakt; vakantie, dagje JulianaToren in’t verschiet in de vakantie, zijn verjaardag, ‘school’… 'k Zal blij zijn als het allemaal achter de rug is en dat hij weer een beetje rust in zijn kleine bolletje krijgt.

Eind aug krijgen we een gesprek over medicatie voor Tycho, ook erg spannend! Gelukkig weet ik zelf heel goed wat ik wel en niet wil hierin! Mijn voorkeur gaat uit naar het merk Concerta, daar lees en hoor ik erg goede verhalen over en over Ritalin minder. Helaas wordt Concerta niet vergoed door de verzekering, maar daar schijn je bij sommige verzekeringen een deal mee te kunnen maken. Ben benieuwd wat ze in Groningen (Accare) aanbieden hierin.



Jesse is erg gemakkelijk op 't moment… :inlove: net of hij het aanvoelt dat T extra energie kost. Het is een mannetje met een karaktertje, maar echt een schatje! (Tycho is ook echt een schatje hoor :inlove: , die kan het ook niet helpen dat zijn hoofdje overstroomt. Maar het is niet gemakkelijk!) Jesse is al redelijk ver in zijn taal/spraak ontwikkeling en dat is erg leuk! Een grappige leuke kletser.



Ik ben moe en echt aan vakantie toe! Maar als ik de weersvoorspelling hoor de eerste week van onze vakantie zakt de moed me in de schoenen :? Veel regen… Hopelijk veranderd het nog. :pray:

En ik heb een golfarm, erg pijnlijk… hoe ik eraan kom??? Ik ga dus ff op een andere groep werken waar ik niet hoef te tillen. Hopelijk gaat het door de rust van de vakantie (3weken) snel over.

Verder alles ok!

:-*

Jeetje memmie heftig hoor als je kindje t zo moeilijk bij elkaar kan brengen in zijn koppie :hug: :hug: En zeker heftig dan voor jullie, pff echt respect hoor :hug: :-

Fijn dat J. t compenseert en er geen last van heeft, oh wat leuk dat hij zo lekker klets :inlove: Gaat hard zeg! Pfffff.

Oh meid fijn binnenkort vakantie, hopelijk valt t weer mee en kunnen jullie wat “uitrusten”. :-
:hug:

Chantal Gelukkig dat je je niet heel erg ziek voelt. Hoop voor je dat je geen griep krijgt. :hug:



Memmie Is dus even een zware tijd bij jullie thuis. Maar wel mooi dat het lijkt of Jesse het aanvoelt dat Tycho meer aandacht nodig heeft. Wel zielig voor Tycho dat zijn hoofdje zo overloopt. Hopen dat ie iets meer rust krijgt na de vakantie en dat de medicijnen dan ook goed aan mogen slaan. Jij ook veel sterkte met je golf arm en geniet van je vakantie die eraan komt.



Ik zal morgen weer ff mijn meisje showen in sf.