*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 20 ***

Memmie, heftig hoor met T. Allemaal niet makkelijk lijkt me. Gelukkig worden jullie en hij natuurlijk nu wel geholpen. Wat zou er toch allemaal in dat koppie om gaan he. Hopelijk kunnen jullie na de zomer een grote slag maken, zodat jullie allemaal wat meer tot rust kunnen komen.



Gaan jullie nog weg of blijven jullie lekker thuis tijdens de vakantie? Rot van je arm hoor. En hoe kom je eraan, wat denk je van tillen? Al die kids…



Februari Chantal, dat is al snel hoor! Vliegt vast voorbij.

Jammer dat de echoplaatjes niet zo mooi zijn geworden, anders had ik wel een nieuwe kijkpoging willen wagen hoor. Met die vorige is het helaas niet meer gelukt :?

Tijger ik denk niet de griep want t wordt niet erger, maar blijf wel last hebben van mijn maag en met vlagen ontzettend misselijk :sick:



Kc ja t is inderdaad zo februari, maar ben danook al 3 maanden zwanger :shock: :inlove: T gaat al zoooo hard! Nou ik zal de nieuwe ook wel weer posten, want je ziet duidelijk t kindje, maar soms lijk je meer dingen tr zien die er niet waren, zoals een rare neus en lange tong ofzo. Oh ja je hebt pb :wink: :inlove: :-*

Het gaat vast veel harder dan de vorige zwangerschap, of niet Chantal?

In elk geval ben ik super blij om je goede echo. Jammer dat je geen mooie plaatjes hebt, maar hee, als je over een maand of 6 maar zelf mooie plaatjes kan schieten toch? :-*



Memmie, even een dikke :hug: voor jou!!

Ik weet werkgerelateerd natuurlijk aardig wat het inhoudt als een kind zo’n bomvol koppie heeft… en dat is niet niks… al die prikkels.

Maar gelukkig heeft ie hele lieve ouders die heel veel van hem houden, het beste met hem voor hebben en het heel goed doen!!

En Jesse die het zo goed doet… fijn… lief jochie!! Zit hem vast in de naam! :wink:



Hier alles ok. Erg moe, lag eergister al om 20.00 uur op bed, haha :roll:



En verder ben ik trots, want mijn lieve mannetje staat weer genomineerd voor kindje van de maand augustus! :inlove:



http://www.kindjeopkomst.nl/poll/20110801_bvdm_01.html

tierrrr! ik breek even in, wat een SUPERMOOI onderschrift :inlove: van harte gefeliciteerd! geniet ervan!

Fluppie, wat lief!! Thanks!! :-*

Goed he, zo snel? :inlove:

Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan!! :pray:



Hoe gaat ie met jou? Poosje niet tegen gekomen!

@Tierrr wrote:

Memmie, even een dikke :hug: voor jou!!

Ik weet werkgerelateerd natuurlijk aardig wat het inhoudt als een kind zo’n bomvol koppie heeft… en dat is niet niks… al die prikkels.

Maar gelukkig heeft ie hele lieve ouders die heel veel van hem houden, het beste met hem voor hebben en het heel goed doen!!

En Jesse die het zo goed doet… fijn… lief jochie!! Zit hem vast in de naam! :wink:


:cry: je hebt me in tranen… Erg lief! :-*

Mijn stem heb je! :-*

@Tierrr wrote:

Fluppie, wat lief!! Thanks!! :-*

Goed he, zo snel? :inlove:

Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan!! :pray:



Hoe gaat ie met jou? Poosje niet tegen gekomen!




het gaat super! J. loopt sinds vrijdag :inlove: echt zo grappig, van die kromme beentjes ‘waggel waggel’ en zn armpjes in de lucht. soms sta ik ergens en hoor ik ineens: plof plof plof en dan komt ie aan, zo leuk! :inlove:

maar ja, J-tjes zijn gewoon hele leuke en lieve kinderen :inlove:



echt supersnel en zonder poespas :inlove: en natuurlijk blijft dit beebje plakken :inlove: wanneer moet je naar de VK?

(ik wil ook :shifty: , maar we moeten eerst verhuizen :wall: )

Jaa, J loopt, wat goed zeg!! Knapperd!! :clap:

Hihi, dat lijkt me zo leuk he? Nouja, nog even geduld, het gaat al hard genoeg, haha!



Ik heb nog geen afspraak bij de vk. Er zijn er 2 bij die praktijk en één is mijn favoriet, maar die heeft nog vakantie, haha. Dus ik wacht even met bellen… Komt bij dat ik nu op vakantie ben! :wink:

(Jammer dat jullie nu niet voor een volgend kindje kunnen gaan…

Voor een eventuele derde zouden wij ook moeten verhuizen of verbouwen, wordt nog lastig…)



Memmie, het was niet de bedoeling om je in tranen te krijgen!! :naughty:

Nog maar een :hug: dan! :wink:

het gaat inderdaad hard. hij is nu echt babyaf! al praat hij nog wel heerlijk koeterwaals met af en toe een duidelijk woord :inlove:

hij begrijpt wel veel, als ik zeg J. gaan we eten dan zegt hij ‘ja’ en gaat heel driftig met zijn hele lijfje ja zitten knikken :inlove:



we zitten nu in een tijdelijk huurhuis. ons huis was verkocht en we krijgen 1 september de sleutel van ons nieuwe huis :dance: en dan gaan we kijken of manlief een 2e kindje wil :pray:

Ik moet nog bijlezen, maar zag een hele mooie banner voorbij komen en wilde daar toch alvast op reageren :inlove:



Tierrr…gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

He fluppie! :inlove: Jeetje jou kleine J. Ook alweer 1 jaar en 2 maanden :shock: :inlove: Pff gaat dat hard zeg! En wat knap dat ie al loopt :clap: :inlove: ( oh ja was voorheen jane_s , volgens mij herkent de helft me eigenlijk niet meer hier op t forum :doh: :lol: )



Oh ja ik heb de echo’s in t sf gezet :inlove:

Nou net weer terug van t CB voor Tim, weer helemaal goedgekeurd, maar die nachtvoeding moet ervanaf en dat doorbreken word een pittigr klus :cry: we moeten hem gaan uithongeren snachts, ofwel dus laten huilen en af en toe aai over zijn bolletje en niets geven, zodat ie om 7 uur normaal papje eet ipv snachts 2 :shock: Flessen :doh: :wall: Manlief en ik gaan vanavond overleggen hoe we het gaan aanpakken want we moeten wel… :cry: Arm schaap, vind zo sneu :frowning:

En kreeg ook de fijne mededeling dat t wel een week of misschien wel 2 :shock: Kan duren voordat t lukt :cry:

Jeetje Chantal, dat is geen fijn vooruitzicht. Om twee weken met pittige nachten tegemoet te gaan.

Maar mag je het niet geleidelijk afbouwen dan. Eerst nog wel een klein flesje ofzo…

Sterkte ermee in ieder geval.



Ik ben vanmorgen met Lars bij de ha geweest omdat zijn rothoestje maar niet over gaat. Nu moeten we weer met een inhaler aan de slag (had Femke in jan ook ivm RS-virus). Hopelijk helpt het snel. Ook al lijkt hij er zelf gelukkig niet heel veel last van te hebben.



Memmie, hopelijk inderdaad even bijtanken in de vakantie :hug: :hug:



KC, wat zijn je bezwaren die nog overeind zijn of heeft de test van Tierrr die allemaal weggevaagd :lol:

Thanks sproet, lief!! :-*



Ik hoop dat de puffer helpt en dat je mannetje snel van dat rottige hoestje af is!



Chantal, jeetje, dat zal inderdaad wel pittig worden…

Alhoewel, misschien valt het wel heel erg mee? Dat kán natuurlijk… dus dat hoop ik dan maar! En uiteindelijk is het natuurlijk wel beter om geen nachtvoedingen meer te hoeven geven.

J krijgt hier om 18.00 maaltijd en dan om 20.30 nog een volle fles… en dan om ongeveer 8.00 pap.

Thnx meiden, sproet, ik vrees dat als we een klei. Flesje geven hij gewoon sneller komt voor de volgende of als die op is weer gaat huilen tot hij wel genoeg heeft gehad :think: :?

Hij zet t ook echt op een gillen snachts men krijg hem met gren mogleijkheid stil, schoppen en slaan en bij me houden is dan helemaal een ramp :cry:

Nee tier denk niet dat t gaat meevallen :oops:

We proberen namelijk al een paar weken de voedingen uit te stellen en dat lukt zelfs niet, laat staan de hele nacht zonder :doh:

Maar inderdaad zoals jou J. Dat doet zo’n ritme moet hij ook hebben :doh: :wall: :cry: Ti.m krijgt ook gewoon tussen 5 en 6 zijn groenten en toetje/yoghurt en dan tussen 7 en 8.30 zijn volle fles, zelfs goede nacht fles nu, maar dan komt hij nog om 12 uur voor de volgende voeding en daarna weer rond 4/5 :doh: :wall: dus dat is gewoon veel te veel in de nacht dat moet naar de dag worden verschoven, maarja dan heeft ie niet meer zo’n honger omdat hij zich snachts volvreet :oops: :lol: :lol: :wall:

Dus ben erg benieuwd hoe t gaat lopen en of t gaat lukken :shifty:



Maar sproet bij CB zei ze ook dat ik de fles ook kon verdunnen en dan telkens meer verdunnen tot hij water krijgt, maar dan duurt t langer en geen idee of hij er dan vanaf komt :stuck_out_tongue: :doh: Ze was daar iig geen voorstander van…



Hopelijk helpt die inhaler snel voor de kleine jongen sproet :hug: Gelukkg lijkt ie er geen last van te hebben :slight_smile:

Ai, lastig Chantal…

Maar euh… wat is jullie eigen gevoel hierin???

KAn me voorstellen dat jullie zelf wel weer eens een hele nacht willen doorslapen… 2 nachtvoedingen da’s idd nog wel veel…

Ik wens je iig veel sterkte de komende nachten! :hug:



Fijn dat T.im verder is goedgekeurd! :thumbup:





Sproetje, Hopelijk werkt het inhalertje goed en is Lars snel van zijn rare hoest af. :hug: Hoe is’t verder met jullie? En met Femke? Helemaal aanhaar kleine broertje gewend?



Marij.ke, geniet nog maar ff goed van jullie laatste vakantie dag in Oostenrijk! Hebben jullie ook nog effies thuis vakantie of moeten jullie na het weekend meteen weer aan de slag?



Hoe is 't met de rest???



Hier gaat het redelijk…

Zal blij zijn als we eindelijk onderweg zijn, Tycho is zoooo druk/vermoeiend/… :silenced:

Alleen lijkt het weer volgende week niet best… veel regen :roll:

Hopelijk wordt het de 2e week beter :pray: Het kan natuurlijk nog 100x veranderen in NL :wink:

Mijn arm is pijnlijk, krijgt hier ook geen rust. Moet T regelmatig ff op de trap zetten en Jesse nog van en op de fiets tillen en van en op bedje halen/leggen. Niet erg bevordelijk. :frowning:

Gelukkig kan het straks 3 weken rusten. Gaat Merijn het tillen overnemen.



:-*

Memmie : Alvast fijne vakantie ! Hopen dat je iets meer rust krijgt en dat je arm snel geneest.



Chantal : Sterkte met het weglaten van de nachtfles voor Tim.

Hoezo mag ie dan eigenlijk 's nachts niet een klein flesje hebben?



Sproet : Beterschap voor Lars en hopen dat de puffer snel zijn werk gaat doen.



Marijke : Ik heb gestemd op je mannetje hoor !!





Ik zal als ik vanavond tijd heb, even het sf weer gaan bevuilen met Fleur spam…

Thanks tijger!



Pfff, ik heb net een paar uur geslapen… :zzz: :roll:

Lieve meiden,

tot over 2 weken. Wij gaan nu weg.

xxx :-*