*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 20 ***

Memmie : Je leest dit niet meer, maar een hele fijne vakantie !!!



Marijke : Alweer thuis ? Genoten van je vakantie ?





Chantal en Marijke :

Wanneer zijn jullie ongeveer uitgerekend?

Dan kan ik dat van de week in de lijstjes verwerken.



Heske :

Wanneer zijn jou kindjes geboren en wat was de lengte en gewicht en geboortetijd van je ukkies ??? (is voor het lijstje)

Gaat het goed met ze ??

Vinden Sterre en Fleur het ook leuk ?



Newbe:

Hoe is het met jou jongens , gaat het nu beter ?

Wat is de geboortedatum , geboortetijd , lengte en gewicht van jou jongens bij de geboorte ( is voor het lijstje )

Tijger als je kindje snachts 2 keer komt voor de fles, en echt alleen de fles daaarnaast slaaptie ook best onrustig en droomt nogal dus moet er soms wel 4 keer uit om hem ook nog naast de voedingen te troosten :doh:

Maar geloof me dan wil je van de nachtvoeding af :mrgreen: :angel:

Plus dat hij nog maar 3 flessen nodig heeft op een dag en 2 kleine flesjes snachts is toch weer een fles extra, die kleine/volle T. toch echt niet nodig heeft :angel: :mrgreen: :lol:



Tijger voor t lijstje,11-02-2012



Memmie fijne vakantie :inlove: :-*

Chantal, wij hebben dat ook gehad met C., en heel lang mee gerommeld.

Als we haar 's nachts 180 gaven dronk ze het gerust op. Maar je belandt in een patroon en je kind ook. 's Nachts wakker=eten. Maar als hij overdag genoeg eet heeft hij het eigenlijk niet meer ‘nodig’. Maar natuurlijk vinden ze het lekker en troost het ze.



Tot we zelf besloten hebben geen 180 meer te geven, maar minder en minder poeder. Ik weet het niet meer precies, maar dan gaven we bijv 120 + 3 scheppen. En toen bleek dat ze daar dan ook weer mee ging slapen. En op een gegeven moment besloten we helemaal niet meer te geven, tenzij we binnen een uur 3x naar haar toe moesten omdat ze huilde (daar word je gek van, dus uit nood grepen we dan toch maar naar een flesje). Pas toen ze 's avonds beter ging eten zijn de nachtflessen echt helemaal verdwenen, maar toen was ze geloof ik al een jaar ofzo :shifty:



Maar wel je eigen gevoel volgen hoor. Het CB kan zoveel zeggen, je kunt zelf het best inschatten hoe het het best werkt voor je kind :wink:

Allemachtig, ik ben me toch een partij niet te genieten… :roll:

Whohhhhh!!! Tierrrr!!! :shock: Gefeliciteerd!!! :inlove:



Ik ben weinig online. Heb het super druk maar het gaat heel goed hier!!!

R is van de week 2 geworden en is erg verwend!!! Ze is nu 10.6 kilo en 86 cm.



De mannen doen het heel goed. J.amie is 8,4 kilo en bijna 70 cm (GROOT) hih

J.ulian 7,6 en 68 cm.



Ik heb afgelopen maanden veel geschreven over wat we allemaal hebben meegemaakt en dat heeft super goed geholpen.

Lees later weer bij. maar ben nu weer weg. krijg zo de fysio voor de jongens;)

ff voor het lijstje

R.omy 2415 gram 44 cm 04.29 3 augustus 2009 (35w4d)

J.amie 2220 gram cm weten we niet 05.13 19 dec 2010 (34w1d)

J.ulian 2010 gram cm? 06.19 19 dec 2010 (34w1d)

Thanks meid!! :-



Ik ben blij dat het zo goed gaat met jullie, eindelijk, dat mocht ook wel eens!! En nu maar genieten! :-




Poeh, ik ben echt misselijk… :sick:

Aan de ene kant fijn, want ik vond het niks dat ik niks voelde, haha.

Aan de andere kant ben ik het nu alweer zat… :wink:



Vanmiddag komt er iemand van MvM langs! :slight_smile:



En ook leuk: mijn schoonzusje is ook zwanger! 5 weken eerder uitgerekend dan ik! :slight_smile:

Jeetje tierr alwer 6 weken :shock: :inlove:

“fijn” dat je je wat misselijk voelt :hug:

En wat leuk samne met je sz zwanger :inlove: :dance:



Hier gaat t goed al ben ik erg moe, niet handig als je 3 dagen moet werken :doh: Met T.im gaat t goed, die is druk bezig te oefenen met stappen, in debox stapt ie helemaal rond en oefent druk met steeds langer 1 handje los te laten als hij staat :mrgreen: :lol:

Vanacht heeft Ti.m vor t eertin zijn leventje geslapen van 8 tot 7.30 en om 8 uur was de laatste fles :dance: :inlove: :dance:

Hij werd wel om 12 uur wakker en heb hem toen bij ons genomen en met de speen geprobeerd stil te krijgen en dat lukte :dance: En later ook weer :dance: Hij heeft dus geen eten meer nodig snachts :dance: :inlove: :dance:



En tierr mvm ook weer langs geweest?

Heb je deze keer ook vervroegd een echo of niet? En de arts al op de hoogte gesteld? Of is die nog met vakantie?

Jeetje, die T.im zeg! Die gaat wel snel he? J vindt het erg leuk om aan onze handen te staan, maar zelf optrekken of stapjes zetten is nog niet aan de orde. Schuifelt wel het hele huis in no time door… en ik er maar achteraan rennen… :wink:



Pff, ik ben echt behoorlijk beroerd nu, jakkes… de laatste dagen vallen me zwaar, moet ik zeggen… :roll:



MvM is gister langs geweest, dikke bette streep! :inlove:



En strakjes de vk bellen voor een afspraak. En ik wil eigenlijk aandringen op een vroege echo, met zo’n 8 weken. Ik zie het echt niet zitten om langer te wachten, wil wat bevestiging. Al weet ik natuurlijk als geen ander dat een goede echo geen garantie is, maar toch. En ik wil het ook de familie pas vertellen na een goede echo… en zoals ik me nu voel kan ik het niet lang meer verborgen houden ook… :roll:



(Zeker nu schoonzusje zwanger is, is lastig je mond houden dan… ;))



Jij succes met het werken, lijkt me idd zwaar… al gaat zo’n dag misschien wel sneller dan een dag thuis? Heb je het naar je zin op je werk trouwens? Hoe lang ben je daar nu?

He bah wat vervelend :hug:

Ik hoop dat ze erin meestemt voor een vroege echo :pray: Kan me voorstellen dat je t pas na een goede echo wil vertellen, hihi ja lastig dan je mond houden :mrgreen:



Ja T. Is erg snel op dat punt, in de kamer kruipt ie ook al lkkr rond, maar meneer wil liever lopen/staan :inlove: :doh: Maar erachteraan renne hoeft hier niet :mrgreen:

hij is af en toe iets te wijs voor zijn leeftijd :roll: Meneer zegt ook “hap hap” tijdens t eten en nu ook als die honger krijgt :lol:

En laatst hoefde hij niet meer, zegt ie"op" :shock: :lol: :doh: Dus mama" nee Tim, als je geen honger meer hebt, zge je maar ‘klaar’ t eten is nog niet op " :lol: :doh: maar dat zei die dan net niet :lol: :mrgreen:

Daarnaast ben ik ook papa :doh: En hij zwaait zo schattig :inlove:

Oh ja en hij weet duidelijk wat wel en niet mag en als we er wat van zeggen stopt ie 9 van de 10 keer ook :thumbup: :mrgreen:



Nee zo’n dag op t werk duurt lang! Ik ben zooo moe , maar heb op moment okk niet echt iets te doen, dus verveel me ook wel en dat helpt ook niet de tijd ‘doden’ :wall: ik vind t werk wel leuk, maar merk dat ik gewoon te vermoeid blijf om zoveel uur te werken, maarja hebben t nodig :doh:

Dus nee doe mij maar zo’n dagje thuis :inlove:

Ik zit er nog niet zolang pas vanaf april en t is ook maar tijdelijk dus vanaf 1 jan. Zalik wel weer werkloos zijn :doh: Omdat mijn leidinggevende niet heel erg enthousiastis met mijn zwanger zijn :frowning: Maarja dan kan ik of ga ik toch al bijna met verlof…zorgen voor later :wink:

Haha, ja, dat zwaaien, dat is inderdaad zooooo schattig! :inlove:

Gister zaten we voor de tv, kwam die reclame van de ah, met zo’n liedje voorbij… gaat J direct zitten dansen en ook met zijn handje in de lucht zwaaien… :inlove:



Balen dat de dagen zo lang zijn op je werk. Op mijn werk is het altijd zo druk dat de dagen zomaar om zijn. Dan ben ik daarna wel kapot, maar de dag zelf is iig snel om. Terwijl ik de afgelopen dagen erg lang vond duren… :roll:



Wat rot dat je straks waarschijnlijk weer werkloos bent zeg…

Ik zie er ook wat tegenop om mijn baas van mijn zwangerschap te vertellen trouwens, maar ik heb gelukkig een vast contract.

Aahh wat lief :inlove:

Zo is T. Helemaal gefacineerdvan de reclames van de pretparken, als de opkomen is hij helemaal in trance :lol: :lol:

En dansen doet ie ook bij muziek :inlove:



Fijn dat je vast contract hebt, dat scheelt weer wat zorgen en lekker hoor dat bij jou de dagen zo snel gaan, dat werkt tenmminste lekker. Maarja aktijd spannend dan vertellen aan je leidinggevende :shifty:

Oh ja en wat ie ook erg leuk vind is met mama een balletje overrollen :inlove: Lekker tegenover elkaar en balletje rollen, hoeveel lol kun je daarmee hebben :inlove:

Mijn leidinggevende gaat het echt niet waarderen… zo van mijn ouderschapsverlof in mijn zwangerschapsverlof… :roll:

Hihi, ja, de bal is hier ook een grote hit!! Ook om achteraan te kruipen in huis! :mrgreen:



En blokkentoren bouwen en dan mag hij die omgooien: prachtig!!



En we hebben in Oostenrijk een dansende koe gekocht… als ie die alleen al ziet begint ie al te gillen!



Gilt T.im ook zo als ie blij is? :roll:

Tierrr… die dansende koe schijnt erg leuk te zijn voor de kids.



Wat leuk dat je schoonzus ook zwanger is nu.

Hopelijk mag je inderdaad voor een vroege echo.

Maar lukt vast wel.

En je werkgever… tja… daar hou je nou eenmaal geen rekening mee :wink:



Jane, wat heerlijk dat het zo snel gelukt is om Tim z’n nachtflesje niet meer te geven. Hopelijk blijft het zo.

Bij Lars heb ik gisteren de voeding van 22.30 uur niet meer gegeven omdat hij dan zo diep slaapt. Vervolgens sliep hij tot zes uur.



Vanmorgen voor de heupecho geweest en waarschijnlijk niks aan de hand :dance:



Verder langzaam nadenken over Femke d’r verjaardag :smiley:

Wat goed dat Lars doorsliep zonder late voeding!! Zo ging dat bij J toen ook… die sliep zelfs beter door zonder late voeding dan met.

(Ja, logisch, als je niet zo goed tegen melk kan…)



En wat fijn dat de heupjes gewoon goed zijn!! :dance:



Ik heb een afspraak voor een echo: 24 augustus… ben dan 8w1d! Spannend!!

Marijke Goed dat je al een afspraak voor de echo heb staan !

En pech voor je leidinggevende, daar hoef je geen rekening mee te houden. Wel balen dat je zo misselijk bent. Maar wel weer leuk dat je niet zoveel scheelt met je schoonzusje.



Chantal Balen het niet zo lekker loopt op je werk.

Wat goed dat T. nu geen nachtvoeding meer heeft.



Sproet Succes met Femke haar verjaardag !!

Gelukkig dat Lars misschien niks aan zijn heupjes heeft ( ging toch om Lars ? :shifty: )





Ik heb kunnen regelen dat ik in het vervolg alleen naar het CB kom en dan een afspraak heb bij de wvk. Ik hoef dus nooit meer naar de arts toe…



Per 1 nov. ben ik werkloos. :frowning:

He jakkes, wat vervelend dat je zonder werk komt te zitten…reorganisatie? :hug:

Oh tijgertje, dat is balen :frowning: Lukte het toch niet met de tijden?

Er is wel aardig wat vraag toch naar mensen met jouw beroep?

Hoop dat je snel wat anders hebt gevonden.



Sproet, F. heeft toch wel een beugel gehad, is ze daar al vanaf?



En zwangere meisjes, misselijkheid is goed :inlove:

Wel heel vervelend natuurlijk :shifty:

Knuffel :hug: