Ik krijg buik… zie sf… :roll:
Tijger, fijn dat je niet meer naar de arts hoeft in ieder geval.
Tierrr… 24 aug… spannend!
KC, Femke heeft tot ze anderhalf was de spreider gehad.
Het was ‘acceptabel’, aan een kant nog wel een lichte dysplasie.
Gelukkig Lars niet :dance:
Het beetje doorslapen is alweer van de baan hier hoor.
Zou wel eens een hele nacht willen maken :roll:
Maarja, komt vanzelf wel weer.
De pufjes lijken nog niet heel veel te doen.
Morgen toch nog maar even met de ha overleggen.
Inmiddels heeft Femke ook een rothoestje, piepende ademhaling en veel snot!
Sproetje Beterschap voor je ukkies…
Even over mijn ontslag :
Het terrein waar ik werk bestaat uit heel veel verschillende gebouwen. OP het hele terrein lopen twee verschillende schoonmaakbedrijven ( ISS en BigaGroep) Het pand waar ik loop, liep een ander schoonmaakbedrijf. Nu is er een reorganisatie aan de gang en willen ze maar twee schoonmaakbedrijven op het gehele terrein. Dus ons schoonmaakbedrijf zou verdwijnen.
Nu zou per 1 mei de Bigagroep ons pand overnemen. Dat gingen ze niet redden omdat de offerte nog niet klaar was etc… Toen werd de datum van 1 augustus vermeld als overname. Toen kwam de BigaGroep weer met het excuus, dat als ik ziek zou zijn of met vakantie dat hij geen personeel heeft om mijn werk over te nemen. Dus gingen ze weer verder onderhandelen.
Nu zijn ze er uit. De kantoren worden overgenomen door de Bigagroep en de vitale ruimtes ( waar ik loop ) door ISS. Nu heb ik al voor ISS gewerkt en dat is me niet bevallen en dat wil ik niet nog een keer. Dus is er met wederzijds goedkeuren een contract opgesteld voor ontslag. Dat zou ingaan per 1 nov. ( ik heb dan van 1 sep tot 1 nov verlof om mijn vakantie-uren op te nemen. Alleen werd ik vanmiddag gebeld door mijn leidinggevende dat ISS het nog niet rond heeft en of ik nu tot 1 sep wil werken en daarna dus mijn verlof op wil nemen…
Ooh jee tijger, maar dan verlies je je recht op WW of niet?
Sproet, denken ze dat ze er nog last van gaat krijgen later? Is zeker afwachten? Heel mooi dat L.ars zijn heupjes goed zijn in ieder geval.
Sterkte met L.
KC : De werkgever heeft het uitgezocht zegt ie en hij zegt dat ik op deze manier toch een ww uitkering aan kan vragen. Dus dat ga ik volgende week even uitzoeken en navraag doen…
Ik kon ons sf niet zo snel vinden…
maar Tierrr… aardig buikje al inderdaad
Vandaag weer met mijn meisje bij het CB geweest. Had nu een super aardige wvk ( een andere dan normaal) Heel rustig vrouwtje, echt luisteren naar je verhaal ( helaas viel ze alleen maar in vanwege vakantie) Mijn meisje voorlopig haar laatste prikjes gehad. Ze ligt nu lekker te slapen na een zetpilletje. Ze is met 17 weken, 62 cm lang en 5970 gram .
Dat is netjes toch tijgertje :thumbup: En fijn dat je dit keer een leuker persoon had, scheelt een boel he Kun je niet overgeplaatst worden naar waar ze normaal zit?
De wijkverpleegkundige die er normaal zit is ook een super aardige vrouw hoor. Maar helaas was ze met vakantie en kreeg ik een vervanger ( en dat heb ik dus getroffen ) De arts bij ons is zo’n *** mens… Maar gelukkig hoef ik daar niet meer heen…
Hi girls!
We zijn weer thuis!
We hebben een hele fijne vakantie gehad. Omgevlogen!
Tycho is erg verwent op de camping, kreeg ook cadeautjes van de campinggasten van ons veldje, erg leuk!
morgen vieren we zijn verjaardag nog voor de overige mensen die niet naar de camping kwamen. Daarna ben ik weer van de partij!
Heb jullie (k o k) wel een beetje gemist :oops:
:-*
Hee meid, wat fijn dat het zo lekker was! En gezellig dat je er weer bent… :-*
Geef je nog even door welke bonnen ik op zou sturen? Dan kan ik dat zo snel mogelijk doen… anders hoeft het niet meer! :oops:
Wij zijn gister uit eten geweest, voor onze trouwdag!! :inlove:
Was voor het eerst sinds J er is, maar het ging hartstikke goed met de oppas! :inlove:
Oh enne… ik zag mezelf gister in een etalageruit en ik schrok me rot… die buik is echt overduidelijk… :shock:
Trouwens ook heel trots op J. Hij kruipt sinds deze week heel snel de hele kamer rond en probeert ook al te gaan staan. En gister hadden we een fotoshoot bij Bell Photo en hij was zo leuk en lief en grappig bezig, haha. Al die dingen die hij voor de foto kreeg zo lief mee spelen… en vertikken om te blijven zitten… hij wil kruipen :inlove:
Memmie, wat leuk dat jullie het op de camping zo leuk hebben kunnen vieren! En natuurlijk gefeliciteerd nog!
Tierr, haha, lekker pronken hoor :thumbup: Dat kun je nu extra lang.
Marijke deze bonnetjes:
oral-b 3d white tandpasta
ariel E3,- korting
oral-b Pro-Expert tandpasta
nescafe E 2,- korting
Dash E 5,- korting .
Ik kom snel ff bij beppen, maar manlief vind het niet gezellig als ik zit te KoKken in onze laatste week vakantie… :roll:
:-*
Gelijk heeft ie, hoor!
Ik heb de bonnetjes van de Dash, Ariel en nescafe gevonden, de tandpasta heb ik zelf gebruikt. :oops:
Kun je me je adres nog ff pb-en? weet niet zeker of ik het goede heb…
Gaat het over de lekker in het leven bonnetjes?
Die heb ik ook nog wel
Hier erg moe.
Vooral bezig met Lars die nog steeds ontzettend moet hoesten
yep, daar gaat het over
Heb evt ook wel belang bij de antikal.
oral-b 3d white tandpasta
ariel E3,- korting
oral-b Pro-Expert tandpasta
nescafe E 2,- korting
Dash E 5,- korting
Als je die nog hebt Sproetje, dan heb ik wel interesse.
PB ik je mijn adres wel ff! Of jij mij de jouwe, dan stuur ik een postzegel mee. (moet wel snel dan want de actie is bijna afgelopen). :-
'k Kom snel echt bij kletsen. :-
Jaaaaaaaaaaaaa, een goede echo!! Helaas niet heel veel te zien, zat ook precies onder mijn litteken… maar wel precies de goede grote en een knipperlichtje erin!
Ik kwam even langs waaien en zie meteen heel erg leuk nieuws… :mrgreen:
GEFELICITEERD Tiertje!!! :dance:
@Tierrr wrote:
Jaaaaaaaaaaaaa, een goede echo!! Helaas niet heel veel te zien, zat ook precies onder mijn litteken… maar wel precies de goede grote en een knipperlichtje erin!
Ahh M.arijke wat een super nieuws gefeliciteerd! :dance: :inlove: :dance: :inlove:
Probeer telkens tr tikken maar mijnaandacht wordt telkens gevraaagd kom zo wel terug :mrgreen: