Jaaa :dance: Marijke, wat 'n goed nieuws!
Harstikke fijn dat alles goed lijkt/is. :inlove:
Mascha, hoe is het met jou/jullie? Leuk dat je weer eens aan komt waaien. :-
Hoe is 't met de rest???
:-
Bedankt dames!! :-
Ben echt blij, het voelt gewoon absurd!
En inderdaad, Mascha, hoe is het bij jullie? :-
Jaaa tierrr wat fijn zeg :dance:
Mascha :-* Hoe gaat het meid?
Hebben jullie het leuk gehad memmie?
Gaat T volgende week voor het eerst naar school, ja toch? Spannend hoor.
Yesssssss Tierrrrrrrrrrr :dance: :dance: :dance:
Jaaaa, mijn ventje trekt zich op tot staan!! :dance:
glimt van trots
:dance: :thumbup:
Wat knap van Jesse!
Jaaaaa tierrr heeft een goed echo!!! Heerlijk voor jullie!! Gefeliciteerd en geniet ervan. Hoe voel je je?
En Jesse staat :dance: Knap hoor,
Sproet, hoe gaat het met Lars? Nog zo aan het hoesten? :-*
Jane, hoe is het met Tim? Mijn telefoon is stuk, dus weet niet of je nog berichtjes of een ping had gestuurd, maar ben al 3 weken telefoonloos… Hij wordt nu gemaakt en ik heb nu eindelijk een leen toestel.
Hij was namelijk gevallen en had geen beeld meer :oops: (moet ik maar niet te veel drinken tijdens een avondje stappen)
Hoe voel je je met je zwangerschap?
Hoe gaat met met jou Mascha?
Memmie lekker op vakantie geweest lees ik! Wij gaan zaterdag pas weg. Nog gefeliciteerd met je grote man! Spannend hoor de basisschool.
Alles goed met kc en tijger?
Hier gaat het wel goed. Volgende maand alweer een jaar bezig voor een beebje
Heb vandaag met ovu testen mijn ei gespot, dus we hebben het druk vandaag en morgen En dan maar hopen op een plakbeeb…
Mag nu wel een keertje lukken, vind ik zelf…
Hebben tegen de familie gezegt dat we pas weer in januari willen beginnen, zodat we als het lukt de eerste weken het stil kunnen houden. Nu eerst maar die eerste 12 weken doorkomen voordat we het aan de grote klok gaan hangen.
Met de jongens gaat het goed. Bijna alweer 2 en 4. Dat gaat echt snel!
Zit nu alleen thuis, mitch is werken en er is niets op tv. Ik hoop weer wat vaker mee te schrijven!!!
:-*
Miek, gezellig dat je weer wat vaker komt kletsen! :-
Fijn dat het weer beter met je gaat. Jeetje, alweer een jaar verder…
Ik hoop voor je dat dit eitje goed wordt benut en dat het een sticky-beebje is
Jullie hebben je vakantie dus nog in 't verschiet. Kun/heb je langer vrij dan?
Tycho gaat (hopelijk snel!) naar het MOD. Speciaal basisonderwijs is voor hem nog teveel. Ook krijgen we binnenkort gesprekken over medicatie voor hem. Kan me nu niet snel genoeg. Hij is zo verschrikkelijk pittig op 't moment…niet leuk meer… Hij slaat, schopt en duwt veel, ook onbekenden op straat, zo vanuit het niets :? Dat doet ie sinds een week of 4. We zitten er bovenop, erg pittig maar moet wel.
Hoe is 't met de rest??? :-
Jeetje memmie, dat is inderdaad pittig. Moeilijk voor jullie hoor. Vind het nu vaak al lastig…
Wanneer hoor je of hij snel terecht kan?
Zal voor jou ook wel fijn zijn, dan heb je wat meer rust.
Hij mag heel dankbaar zijn met jou als mama!
Hier druk aan het pakken. Onze regio begint volgende week pas. Dus echt de laaste week vakantie. Hoop niet dat het dit weer blijft. We gaan naar een sprookjescamping, dus wel heel erg leuk voor dejongens. Dagje Plopsaland, dagje emme dierentuin en verder zien we het wel. Ga ook met een vriendin met twee kindjes van dezelfde leeftijd, dus dat is wel heel leuk.
Zo, ga nu even verder bedenken wat ik mee moet nemen
:think: :think: :think:
Hallo Allemaal!
Miek, wanneer gaan jullie? Ik wens jullie iig een hele fijne vakantie toe! Geniet er maar lekker van!
Wij zijn ook pas naar de dierentuin in Emmen geweest, leuk! Hebben een abo, schoonouders wonen in Emmen en komen daar dus regelmatig.
Plopsaland zal ook vast wel leuk zijn voor de jongens.
Hoe is het met de rest? Wat zijn we stil???
Fijn weekend allemaal!
Mijn laaste vakantie dagen gaan nu in… Dinsdag weer aan de slag
Mama_Chantal, ik ben nieuwsgierig
Fijn dat alles er verder goed uit zag :inlove:
(meelezer )
Miek, goed wat van je te horen joh :-
Een jaar alweer, jeetje Ik duim heel hard dat het dit keer raak mag zijn en zwanger mag raken van een plakbaby
Heel fijne vakantie ook :-
Spannend Memmie. Ik vind je knap hoor, hoe je het doet met T. :hug: Supermommie :-*
Hier gaat alles zijn gangetje eigenlijk…Had nog de hoop dat een verrassingsei uitgebroed zou mogen worden, maar vanmorgen getest en negatief.
Jammer KC… toch wel erge kriebels dus he? :-*
Chantal, whaaah, ja, ik ben ook benieuwd! :mrgreen:
Memmie, :hug: voor jou… zwaar hoor, zo’n kereltje dat zo pittig is… hoop voor je dat ie snel terecht kan op het MOD. Is goed voor hem en dan kun jij misschien ook een beetje bijkomen… :hug:
Mie, wat goed weer wat van je te horen! Hoop dat het je lukt hier weer wat vaker te komen, vind ik gezellig!
Jeetje, alweer een jaar bezig… niet leuk… ik blijf voor je duimen voor een klein wondertje wat bij jullie mag blijven… :hug:
Fijne vakantie, meid!
Hier alles ok. J doet het zo ontzettend goed, wat ontwikkelt die zich ineens snel. Pas een maand geleden begon ie met vooruit tijgeren en nu kruipt ie al razendsnel de hele kamer rond en trekt zich op… :inlove:
Verder druk weekend gehad met verjaardagsbezoekjes enzo, en nu helemaal kapot… sjong, zwanger zijn is ontzettend mooi, maar soms toch ook wel enigzins zwaar hoor…
KC :-* Jammer dat je negatief hebt getest… :hug: Zijn jullie stiekem toch een beetje bezig voor een 2e wondertje :inlove:
Marijke :-* Fijn dat Jesse het zo goed doet! Zwanger zijn is prachtig, maar kan ook erg vermoeiend zijn… :hug: Zeker als je er al eentje rond hebt kruipen/lopen.
Mama_chantal??? :mrgreen: Je gaat het ons vast niet vertellen, of wel?
Miek, je bent vast al onderweg. Fijne vakantie! Geniet er maar lekker van!
Sproetje, hoe is het met jou en de kids? loopt de BV nog steeds lekker?
Tijgertje, ben je al op de hoogte over het hoe en wat met je werk?
Krijg je nu wel een uitkering of niet met wederzijds ontslag? Suc6 ermee. Hoe is het met jullie moppie?
Mascha, :-
Las dat Miek van Livia weer in blijde verwaching is, ruim 28 weken. :inlove: Helaas gaat niet alles zonder complicaties… Hopelijk blijft het kleintje lang genoeg zitten. Met Livia gaat alles goed, vrolijk meiske. Fijn!
Fijne dag allemaal! :-
Iets leuks om het geslacht van je baby voorspellen: De rodekool test!
Directions for Red Cabbage Test:
Buy a head of red cabbage, chop into small pieces (the smaller the better).
Bring water to a boil then add cabbage and let it set for 10 mins.
Separate the cabbage from the water…KEEP THE WATER.
Mix equal parts of cabbage water with urine and watch it change!
Results will be red/pink for a boy or purple/blueish for a girl.
Ben benieuwd wat het bij jullie zegt.
In Amerika zijn ze er dol op, op deze test. Schijnt vaak beter te zijn dan de Gendertesten die ze daar verkopen. Het is en blijft natuurlijk een voorspelling. En veeeeel goedkoper dan een gendertest.
Google maar eens!
Haha, grappig!
Hoi!
Ik ben nu lekker op vakantie :mrgreen:
Hebben het heerlijk!
Leuke camping voor de kids en wij vermaken ons ook prima.
Zaterdag naar Plopsaland geweest en gisteren naar dierentuin Emmen. Het is niet heel mooi weer, maar gelukkig wel droog.
Chantal ik wil het ook weten!!! Mag ook wel met pb hoor
Kc al ongi geworden???
Tierr, snap dat een zwangerschap zwaar is, zeker als je achter een klein mannetje aan moet rennen! Probeer je rust te pakken :-
Leuk Mieke weer in verwachting! Spannend!
Ik ga slapen! Weltrusten
:-
Miek, wat fijn dat jullie zo aan het genieten zijn! :thumbup:
Zitten jullie in Ommen? Ik weet nl dat daar ook een hele leuke kindvriendelijke camping zit, vandaar
JIj ook al nieuwsgierig naar het geslacht van Mama-Chantal haar beebje
Ze houdt haar mond wel heel erg dicht, vind je niet? :lol: :mrgreen:
Hoe is het met de rest???
Hier niet zo…
Kan het gedrag van Tycho op het moment niet zo goed hebben (ongi, en flink kribbig!) Gelukkig hebben we van zowel Accare groningen als het MOD bericht gekregen, dus het gaan niet lang meer duren :dance: Volgende week naar Groningen om de medicatie te bespreken en volgende week di (maar moet worden verzet, moet dan werken) een afspraak/kennismaking bij het MOD. Erg spannend!
Miek, fijne vakantie meid!
Memmie :hug: wat vervelend toch allemaal dat het zo moeizaam loopt, jammer Ik hoop dat T. snel geholpen mag worden :-*
Ben ongesteld geworden ja, zoals verwacht na die negatieve test.
Worden nog steeds allebei heen en weer geslingerd tussen er wel en er niet voor gaan. Heel dubbel. Ik kan niet uitsluiten dat we volgende maand een poging gaan wagen, maar misschien net zo goed de maand erop niet. We willen wel, maar zien veel beren… :shifty: