*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 20 ***

Memmie, knuf voor jou!! Fijn dat jullie bericht hebben gekregen en dat het niet lang meer gaat duren voor jullie hulp voor Tycho krijgen.

Miek… zwaai!

En ik had Mieke wel eens gezocht hier, maar kon haar niet vinden.

Of berichtjes ofzo. Leuk nieuws.

Tierrr… hier ook erg trots op ons mannetje.

Hoewel het hoesten beter ging, is hij nu snipverkouden. Hij komt nu twee keer per nacht en dat trek ik even niet zo goed. Hij krijgt gewoon nog bv en dat gaat prima, maar is dus wel slopend.

Even snip snap antwoord, want Lars ligt te huilen en ik ga dus afsluiten.

KC, beren zijn er altijd… maar zijn ook altijd te overwinnen :wink:

Gaat vast goedkomen… :-*

Dames ben ik ook weer ( kreeg geen berichten meer binnen )

Tierrr Goede echo gehad :thumbup:

Wat leuk dat je mannetje nu zo snel alles doet…

KC Balen van je negatieve test

Memmie :hug:

Miek Lekkere vakantie gehad ?

Sproet Al weer wat beter met Lars ?

Chantal Ook alles goed ? Ook met beebje ?

Mascha Hoe is het bij jullie ?

Newbe Met de mannen alles goed ?

Hier gaat het redelijk. Fleur wilt niet echt veel drinken. Maar ze heeft zich gister voor het eerst helemaal gedraaid van rug naar buik :dance: Ze lag bij ons op het grote bed en in 1x draait ze zich om, we hebben het dus ook allebei gezien…

Contract is getekend voor ontslag met wederzijds goedkeuren. Ik moet werken tot eind september. Volgens de jurist heb ik dus recht op een uitkering en mocht er iets tegen gaan zitten bij het aanvragen, dan helpt ze me daar ook bij…

Hi Girls!

Allemaal een fijn weekend gehad?

Miek, jij een fijne vakantie gehad? Je moet deze week ook weer aan de bak…suc6!

Ik heb mijn eerste week er alweer op zitten, pfff…wel ff wennen hoor!

Tijgertje, wat knap van Fleur! :clap:

Fijn dat het nu geregeld is en dat je hulp krijgt bij evt gedoe bij een uitkering :hug: Blijft balen natuurlijk dat je je baan kwijt bent!

Marijke, hoe is het met jou? Las dat je je soms erg beroerd voelt :hug: Had je dat ook bij Jesse?

KC, Sproetje, Mama-Chantal, Newbe, Hoe gaat het met jullie?

Allemaal druk, druk, druk?

Het is erg rustig hier… :frowning: :wink:

Fijne dag allemaal! :-*

Inderdaad rustig…

Memmie, hoe gaat ie? Is de afspraak bij het MOD inmiddels verzet? Ben erg benieuwd wat je ervan vindt… en vooral wanneer je mannetje er terecht kan. :hug: voor jou!

Tijger, balen hoor dat je geen baan meer hebt… maar fijn dat je goed word begeleid!

Ik voel me inderdaad bij vlagen erg beroerd… eergister erg misselijk en zelfs gespuugd (dat doe ik meestal niet gelukkig) en gister een giga diarree/kramp dag… bah! En moe moe moe… maargoed, hoort erbij, zullen we maar denken. Had het mijn vorige zwangerschap ook ongeveer zo.

Miek, leuke vakantie gehad?

Sproet, hoe is het met Lars?

KC, er al uit of jullie deze maand een poging wagen?

(Je zit dus niet aan de pil oid, begrijp ik?)

Ik ben blij, want mijn mannetje is kindje van de maand geworden… allemaal nog bedankt voor het stemmen he? :inlove:

J. is ook zooooo lief en gaat zoooo snel… gaat als een razende de hele kamer door en trekt zich overal aan op… en weet vervolgens niet meer hoe hij weer moet gaan zitten, dus zet het dan op een brullen, haha!

Vanmiddag samen met hem even een rondje collecte KWF lopen.

Oh, zie sf! :inlove:

:inlove:

En nu je buik(je) nog :angel: :mrgreen:

U vraagt, wij draaien… :wink:

Mooi hoor! :inlove: Idd echt al een zwanger bolletje! :thumbup:

Ben ik ook weer!

Memmie, we zaten in harderberg, is wel bij ommen in de buurt.

Kc, ik ben een beren temmer :lol: wil wel even op bezoek komen en alle beren wegjagen???

Ik denk dat er altijd wel dingetjes zijn om het niet te doen. Ik hoop dat jullie er snel uit komen met zijn tweetjes.

Sproet zwaai. Hoop dat jullie wat beter slapen!!! misschien kan hij een nachtje uit logeren dat jullie een nachtje kunnen doorhalen?

Tijger, wat goed van fleur! :clap:

Tierrr. Een dikke kus omdat je je zo beroerd voelt.

:-* :-*

Jesse kindje van de maand :dance:

Ga zo kijken in het sf!

Hier idd weer begonnen. Valt niet mee het opstarten haha. Maar volgens mij heb ik wel een leuke groep dus denk dat het een goed jaar gaat worden.

Bijna mijn nod. Geen kwaaltjes en geen tekenen van een zwangerschap, dus verwacht niets. (hoop natuurlijk wel)

Gisteren wel al getest, maar die bleef wit. Volgens mijn ovutesten had ik ook pas zaterdag mijn eis rong, dus logisch dat de test nog niets laats zien. Ik denk dat ik deze maand een cyclus van 30 dagen heb, dus dan kan ik zaterdag pas testen…we wachten geduldig af… :liar:

Verder ben ik weer alleen thuis en verveel ik me te pletter!

Bah :roll:

Miek mijn duimen draaien voor je! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Wij hebben vandaag een gesprek in Groningen voor medicatie voor Tycho.

Daarvoor hebben we een kennismaking met het MOD. Spannende dag dussss…

Iedereen een fijne dag toegewenst! :-*

Memmie, succes!! Ben heel benieuwd hoe het was… laat je het even weten? :-

Miek, balen van die negatest… al zegt het nog niet alles natuurlijk. Nou, ik blijf gewoon voor je duimen, meid!! :-

Vanochtend bij de vk helaas nog niet het hartje kunnen luisteren… ze heeft het wel geprobeerd, maar kon het niet vinden…

Ach, het zegt natuurlijk nog helemaal niks, maarja, het was zo fijn geweest als we het wél gehoord hadden. Nu nog ruim een week in spanning zitten tot de volgende echo.

Ik heb mijn kereltje trouwens bij mijn schoonouders gebracht omdat ik vanmiddag een vergadering heb. Heb hem wat eerder gebracht, zodat ik even kan slapen nog van tevoren… dus dat ga ik nu doen!

(Voor het eerst dat ik dat gedaan heb, best wel vreemd zeg…)

Hi Tierrr!

Het lijkt erg leuk allemaal! Hele leuke enthousiaste meiden. Ook het gebouw oogt gezellig en vrolijk. Heel fijn dat alles in overleg met ouders gaat :thumbup:

Morgen gaan Tycho en ik een uurtje (14-15 uur) mee draaien en maandag kan hij meteen al terecht :shock: :frowning:

Vind het wel erg wennen hoor… Ben mijn mannetje straks 5 dagen (!!!) overdag kwijt :cry: Het MOD is van ma - do en vrijdags moet ik werken… Hopelijk lukt het om de vrijdag met een collega te ruilen :pray: , maar dat zal moeilijk zijn ben ik bang…

Ook hebben we een recept mee gekregen voor medicatie, dus dat kan ook meteen (zaterdag) worden gestart. Spannend allemaal! Hoop zo dat het een positieve werking op onze lieve Tych zal hebben :pray: Hij (en wij) hebben het zo nodig, wat rust. We beginnen met een hele lage dosis en dat wordt gedurende 3 weken opgebouwd om zo te kijken wat het beste bij Tycho past. Iedere week telefonisch consult en na 3 weken weer lichamelijke check en evaluatie van de eerste 3 weken. Fijn dat het goed onder controle blijft!

Nu ga ik slapen… ben moe van de indrukken en info (en :cry: van de gedachte hem straks zo veel ‘kwijt’ te zijn)

Trusten! :zzz: :zzz: :zzz:

:-*

Jeetje meid, dat is ineens snel allemaal, zeg!

Of nouja, jullie hebben er natuurlijk lang genoeg op moeten wachten, maar ineens gaat het dan toch nog snel. Kan me heel goed voorstellen dat je er moeite mee hebt, hoor…

Maar hopelijk heeft het inderdaad allemaal een gunstige invloed op Tycho en geeft het jou ook wat rust.

Ik hoop dat alles goed verloopt, meid!!

Heb je wat kunnen slapen?

Hier toch wel erg veel last van de zwangerschap… zo eens in de paar dagen ineens giga kramp in mijn darmen en dan ontzettend in de diarree… vervelend!

Hopen dat het straks wat droog wordt, want moet collecteren voor het KWF.

Memmie Sterkte de komende tijd met Tycho !

Het blijft hier nog even zwaaien…

Memmie, fijn dat Tycho zo snel terecht kan. Wel dubbel, omdat het ook jammer is dat je hem dan opeens zo lang moet missen :hug:

Tierr…jammer dat de vk het hartje nog niet kon laten horen. Het zegt niks, maar de bevestiging alvast zou wel fijn zijn geweest :-*

Miek :pray: :pray:

zwaai

Marij.ke ik het de AS weer terug, dus jij kan 'em weer lenen!

Moeten maar ff wat afspreken!

Fijn weekend allemaal!

Joehoe, super, thanks!! :dance:

Lijkt me inderdaad leuk om snel wat af te spreken. Ideeen voor wanneer?

Ben je al wat aan het idee gewend dat je Tych straks zo weinig meer ziet? :hug:

Ik werk dins- en vrijdags en de rest van de week ben ik wel thuis :wink:

Ach, het went pas als het eenmaal zover is denk ik. Heb wel kriebels in mijn buik hoor…

Vandaag ff naar de dierentuin emmen geweest (schoonouders wonen in emmen en hebben allemaal een ab) en daar heeft Tycho weer 2 mensen geslagen… Dus het is gewoon echt nodig! Voor alle partijen is het goed. Ook voor Jesse, heeft hij ook eens de volle aandacht en kan hij zijn ‘eigen ik’ ontwikkelen ipv de copycat van Tycho te zijn.

Hoe is’t met jou? Misselijkheid al een beetje gezakt?

Hoe is het met de rest van de dames?

Allemaal een fijn weekend gehad?

Nog leuke nieuwtjes? :angel:

Hoe ging het gister en vandaag op het MOD, memmie? :-*

Is volgende week woensdag een idee om af te spreken?

Moet je me wel ff vertellen wat je adres ook alweer is en hoe ik er met openbaar vervoer kan komen, want auto wordt hem niet ben ik bang… (P moet maandags ook al met de trein weg, en dat vindt ie al zo erg, haha)

Hier alles ok.

Misselijkheid nog aanwezig, maar begin nu ook echt gewoon honger te krijgen. En sja, verder zo af en toe fikse diarree en ontzettend moe… het hoort erbij he? Donderdag echo, vind ik echt ontzettend spannend…

Ik ben ook benieuwd hoe het met mamaChantal en T.immetje is?

Oh, en zie sf voor mijn buikie! :wink: