Heb Mama-Chantal ge pb’t en alles is goed met Tim.
Ze is zelf best wel beroerd door de zwangerschap en is daarom niet veel aanwezig. Ze voelt haar niet fijn.
Volgende week woensdag kan ik wel. Gezellig! PB je zo mijn adres wel ff.
Mooi bolletje al hoor! :inlove: En donderdag weer een echo, blijft altijd spannend :thumbup:
Het ging goed met Tycho op het MOD maandag (vandaag had hij vrij ivm een studiedag.). Hij vond het leuk en deed het daar ook goed :inlove:
Vandaag bij de gastouder geweest en daar ging het ook super goed :dance: Ze vond het al een beetje effect hebben de medicatie. Ben zoooo blij! Vind het altijd erg spannend als ik van mijn werk kom en te horen krijg hoe is is gegaan bij de gastouder. Vandaag was het positief :dance:
Deze dosis is nog niet hoog genoeg, maar heeft al wel een beetje positief effect. Hij kan al iets langer met iets bezig zijn.
Hij was maandag echt bekaf, die schat. Wilde mee met boodschappen doen en moest bij iedere ‘nee tycho, dat gaan we nu niet kopen’ huilen :lol: :silenced: Was 's avonds ook al (vroeg) snel vertrokken :inlove: Poppie. Komt ook zoveel op zo’n mannetje af dan…
Ons eerste dagje samen (Jesse en ik) was ook heerlijk :inlove: Ik heb dan geen kind aan hem. Hij kan dan zo mooi spelen :inlove:
Mennn, wat heb ik toch een poppies :inlove: :inlove:
Meiden, hoe is het met jullie???
Wat zijn jullie stil…
Miek, KC, Sproetje, Tijgertje, mama-chantal, Newbe, Mascha,… give us an up-date please
:-*
Inderdaad stil hier…
Balen dat Chantal zich zo beroerd voelt… wat kan een zwangerschap lichamelijk toch een boel met je doen he? Hier ook zooo moe…
Wel fijn dat met T.im alles goed gaat… ben benieuwd wat ie allemaal doet en hoe het nu met slapen gaat… :think:
Wat fijn joh dat het zo goed is gegaan op het MOD met Tycho!
Ik hoop zo dat deze stijgende trenf doorzet… dat hebben jullie wel verdiend, eindelijk wat meer rust. Arm moppie, zo moe… :inlove:
Maar geniet maar van je momentjes met Jesse!
Ik ben weer naar het CB geweest en ben héél trots op mijn ventje… ze waren namelijk erg onder de indruk van wat ie allemaal al kon en hoe vrolijk hij is. Wat kun je dan trots zijn, zeg! :inlove:
Hihi, ze schreef zelfs expliciet op dat ie zo sterk is… :mrgreen:
O man, wat voel ik me beroerd… :sick:
O jeetje, ik ben echt stiknerveus voor de echo…
Die is vandaag?
Veel succes!
Jaaaaa, alles goed!! :dance:
Een heerlijk bewegend kindje met een perfect kloppend hartje dat zelfs wat groter was dan ie had hoeven zijn. Wat een opluchting, zeg, heerlijk!!
Ik moest janken… :oops:
Super fijn zeg! :dance:
Mooie echo-foto’s :inlove:
Dus ff lekker de spanning eruit ge ? :hug: 't is wat he, die hormonen :lol:
Ben echt blij voor jullie dat het allemaal goed is/lijkt! :-*
Tierrr, gefeliciteerd met je goede echo :dance: Heerlijk nieuws!
Memmie wat fijn dat het zo goed gaat met Tycho. Ik hoop dat jullie weer een beetje rust in de tent krijgen. Nog even en mijn ventje gaat ook nog school. Vind het wel een beetje eng en raar hoor! :roll:
En zoals jullie kunnen zien… Hier helaas niets leuks te vertellen…
Mama Chantal :hug:
Miek :hug: Op naar de volgende ronde ?
Marijke een goede echo gehad en je mannetje goedgekeurd bij het CB :thumbup:
Memmie wat mooi dat de medicatie al iets lijkt te werken bij Tycho.
Hier drukke week achter de rug.
Housewarming , visite bij schoonzus, beste vriend is papa geworden van een zoontje Kyano.
Iemand interesse om een nieuw topic te openen ?
Anders maak ik weer een nieuwe aan…
Fleur doet het goed. Ze eet weer goed, kan nu rollen van rug naar buik en heel soms ook terug. Ze kan ook “los” zitten.
Sorry sorry sorry, ben er bijna niet meer maar lees wel mee :oops:
Ti.m en ik zijn ziek sinds t weekend Vooral Ti.m heeft t zwaar te pakken, die heeft veel verhoging en koorts
Aangeziwn ik er vanuit ga dat r niemand uit onze familie meeleest kan ik jullie wel vertellen dat wij weer een jongentje verwachten.
Tiertje Ti.m is vooral nog aan t tijgeren en probeert regelmatig vanuit tijger naar kruipstand te zitten, enkele keer lukt t hem :inlove: Verder wil hij veel lopen en staat regelmatig in de box met een hand los of helemaal los maar dan leunt hij tegen de spijlen aan haha, hij danst ook met een handje los :inlove: en hij stapt graag aan de buitenkant vande box naar de bank en dan naar de tafel en langs de tafel en tussen debank en tafel in :inlove:
Regelmatig trekt ie zichzelf ook op aan de tafelpoot om langs de tafel te stappen, hihi.
Hij gaat nu ook steeds meer dingetjes mee eten, wel erg makkelijk en leuk sos die gezichten bij sommige smaken :lol: Vooral de kiwi gold vanochtend :mrgreen:
Vooral als hij verdrietig i kan hij mama roepen, verder is t nog veel papa, hap, en de woordjes eten, honger, hap, drinken, koekje, rijstewafeltje, niet doen!, nee! Begrijpt hij al goed :lol: :mrgreen: Bij zwaaien gaat ie zwaaien en bij klappen gaat ie ook klappen en ook als hij eet klapt ie wel eens hihi.
Hoe gaat t met jesse?
En met jou en j zwangerschap?ook zo beroerd :hug:
Hiii miek, balen is had zoooo voor j geduimd :hug: :hug: :-*
Tijger, fleur ie al los zit :inlove:
Meiden ik laat t even hierbij ben echt niet lkkr
hi!
Miek, jammer… :hug: hopelijk deze ronde
:-
Tijgertje, je mag van mij een nieuwe openen. Ik weet niet eens hoe dat moet Fijn dat Fleurtje het zo goed doet! :thumbup: :inlove:
Mama-chantal, wat leuk, een 2e zoontje :inlove: (dacht ik al ) Jammer dat je je nog steeds niet fit voelt en balen dat je er nu ook nog ziek bij bent :hug:
Beterschap voor jou en T.im! :-
Marijke, KC, Sproetje, Newbe, Mascha, … hoe is het met jullie??? :-*
Leuk weer wat van je te lezen Chantal!
Fijn dat T.immetje het zo goed doet!
Gaat het met slapen ook beter inmiddels?
En nog een jochie, leuk hoor! Kunnen die straks heerlijk samen spelen! :mrgreen:
Wel vervelend dat jullie ziek zijn… beterschap! :hug:
Ik ben inderdaad ook vrij beroerd. Vaak last van mijn darmen, misselijk, slecht slapen en moee… maarja, wat doe je eraan he? Ik hoop dat het over een paar weken beter gaat. Maar bij jou dus nog niet echt? :?
Wat denken jullie trouwens dat ik krijg? Een jongetje of een meisje?
Marij.ke, bij jou heb ik ook meer een jongen ‘gevoel’, dus ik denk een jongen.
Huh, nu al geslacht bekend dacht ik, ze is toch nog maar net zwanger :o
Maar Chantal…je bent gewoon al bijna op de helft zeg :shock:
Superleuk toch weer een jongetje erbij :dance: Ik kan een heleboel dingen bedenken die jongetjes leuk vinden om samen te doen (en ook wat dingen die mama niet leuk vind dat ze ze doen, hahaha)
Memmie, hoe is het nu na 1 week met T. Is hij al een beetje gewend? En jij, zie je dat het hem goed doet?
En J. geeft het hem ook meer rust nu T. op school zit? Lijkt me voor jullie allemaal wel heftig :-
Hier gaat 't prima hoor. C. wordt grooooot. Jemig wat is ze wijs geworden. Weg baby. Maar wat vind ik dit een enorm leuk fase :inlove: Geniet er echt van. Ze heeft wel een pittig karaktertje, tis alles of niets bij haar, en als ze haar zinnen ergens op heeft gezet… Maar goed, bij gebrek aan baby gaan we eens kijken wanneer zich een volgend exemplaar wil aandienen. (en dit is topsecret info, dus sleuteltje weggooien ajb :lol:) Overigens gaan we er vooralsnog geen ‘moeite’ voor doen.
Marijke, ik heb bij jou geen idee wat het wordt. Neig mss iets meer naar een meid. Maar ik :sick: van het walgelijke ‘koningskoppel’ geblaat :oops:, gewoon 2 leuke kindjes (en hopelijk gezond) is voor mij het meest ideale om te bereiken zeg maar, dus een jongen zou ook meer dan leuk zijn voor je.
Miek, voor jou een dikke :- Niet leuk joh. Je bent nu toch echt wel aan de beurt meid. Ik voor je.
KC, spannend! :inlove: :silenced:
Dus C’tje ook een echte tante die weet wat ze wel en niet wil :inlove:
Ik vind het ook een leuke leeftijd (tegen de) 2 jaar. Wat een wijsneusjes idd :shock: (draakjes zijn het! :lol: )
We merken zeker verschil bij Tycho :dance:
We zitten nu op 5 mg en we merken meer rust bij hem. Tycho kan nu spelen, of even rustig tv kijken :inlove:
Het is volgens ons nog niet helemaal voldoende deze dosis, maar ik ben hier al heeeeel tevreden mee! Volgende week een week 7,5 mg en dan kijken welke dosis het beste is voor hem.
Tycho vind ‘school’ erg leuk :inlove:
Iedere ochtend vraag hij weer: mama, stlaks srote school toe? Ge-wel-dig! :inlove:
's Avonds als hij erg moe is, is het: nee, hil niet naar school toe! hahhaa! :lol: De schat!
Aan Jesse heb ik geen kind als hij alleen met me is :inlove: . Hij kan dan heel mooi spelen. Heeft wel zijn streekjes, maar is goed te handelen. Als Tycho thuis is dan wordt Jesse ook weer pittiger… Als het er op aan komt dan overruled Jesse Tycho, monstertje!
En ik, ik vind het heerlijk! :oops: :silenced:
Tycho is gelukkig/heeft plezier en dan heb ik er ook minder moeite mee. Merk dat ons gezin er van opknapt :inlove: (dussss, wie weet over een paar maand ‘los’ voor een 3e wondertje??? :silenced: )
Oooh Memmie, dat klinkt goed zeg :dance: Ik ben echt heel blij voor je dat het zo goed gaat met T. en dat hij er ook zo veel plezier in heeft. Dat was toch maar even afwachten. Erg fijn dat het zo soepel loopt nu. Geeft een hoop rust dus, die had je wel verdiend :-* En super fijn dat je nu echt van J. kan genieten, dat werd stiekem ook wel een beetje tijd he
Chantal balen dat jij en Tim ziek zijn :hug: Wel leuk dat ie al zo ondernemend is. En wat leuk dat jullie weer een zoontje krijgen !
Memmie gelukkig gaat het steeds iets beter met Tycho.
Marijke ik denk dat het bij jullie ook een zoontje word.
Ik zal zo even Fleur spam plaatsen…
De link naar het nieuwe deeltje
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5106541#5106541
Jeetje tiertje! :shock: 12 weken!! :shock: :inlove: :dance: :inlove: :-*
Ff quote van mezelf, updateje van onze zieke Ti.m
@mama_chantal wrote:
Ik houd t nog even ego, ben zelf nog niet echt lkkr.
Schaap toevallig waren we net onderweg naar de huisarts toen jij je berichtje postte :mrgreen: Ik maak me er niet zo druk om, kindjes worden ziek en weer beter, tja t duurt wat lang maar hij eet en drinkt nog genoeg, wel m der maar voldoende, en hij is af en toe wat slap en moe en geen energie maar dan heef ie een piek met koorts en ziek zijn en hang ie bij mama, maar dit was al zijn vierde echte ziektedag en vanochtend dus 40,1 en 6 uur na de zetpil alweer 39,5 en sliep vervolgens 3,5 uur achter elkaar, en aangezien op de verpakking van de paracetamol staat na 3 dagen gebruik contact opnemen, heeft manlief me maar overgehaald te bellen.
Ik blijf zooooo bang dat hij opgenomen moet worden :oops: :doh: (trauma die ik na mijn bevalling heb opgelopen, toen hij de dag na zijn geboorte plots opgenomen moest worden en ik daht we krijgen een zalfje en mogen naar huis :doh: )
Maarja even geweest en hij is gecontroleerd en meneer zijn pc begon te werken :mrgreen: Dus was lkkr vrolijk :inlove: maar zijn amandelen waren wat opgezet en heeft dus een bovenste luchtweginfectie, heeft er antibiotica voor gekregen 3 maal daags voor een week, maar de eerste portie is er al volledig uit, wat een ramp!
Arme Tim hij vond t zooo goor :sick: Eerste 2 beetjes slikte hij maar, maarja toen zaten we pas op de helft :shock: Dus erin gegoten, meneer begon te gorgelen en ging dus over zijn nek :doh: Das dus geen succes :wall: morgen de ha maar contacten… :roll:
Verder laat broertje zich al goed voelen :inlove: Als Tim erbovenop ligt laat ie al helemaal weten dat dat zijn plekje van mama is :lol: :lol:
Ik probeer later bij te lezen en te reageren :-*