Chantal, hoe gaat het nu met jullie? Knappen jullie al wat op? Jakkes, niks aan, zo ziek… :hug:
Met de andere dames alles goed?
Memmie, ik vond het leuk jullie weer even te zien gister! :mrgreen:
Blijkt maar weer dat jij veel te weinig foto’s showt, zo verbaast als ik was dat ze al zo groot waren…
Ik heb van memmie een AngelSound meegekregen en heb gisteravond het harte gehoord, wat heerlijk is dat zeg!! Ben helemaal happy! :inlove:
Hoi meiden,
Ik ben er nog hoor! Maar afgelopen weekend hadden we een familie-uitje en maandagavond was ik sporten. Overdag geen tijd voor kok dus dan wordt het lastig.
Gisteren heel de dag in huis geweest vanwege Femke. Hoewel het weer natuurlijk ook niet mee zat. Ze is in totaal twee uurtjes uit bed geweest, alleen maar om even wat te eten. Ze had flink koorts maar heeft op een zetpil goed geslapen en is nu ook naar het kdv. Geen idee verder, maar ze was vanmorgen alleen nog wat wiebelig.
Tierr… super dat de echo weer goed was. En fijn dat je de AS van Memmie hebt kunnen lenen.
Chantal, wat ga je hard inderdaad. En leuk dat wij het mogen weten!!
Veel beterschap voor Tim. Lastig om dan zoiets naar binnen te krijgen. Zo sneu. Ik heb met de zetpil ook op mijn man gewacht, ik krijg dat in mijn eentje echt niet voor elkaar… :oops:
Memmie, wat fijn dat je al zoveel verbetering bij Tycho ziet. Hopelijk geeft dat jou/jullie ook wat meer lucht. Volgens mij is dat nu al zo aangezien ik iets las over een wondertje erbij
Daarover gesproken… KC… :thumbup:
Miek, voor jou ook duimpjes die draaien :-*
Tijger, wat goed dat Fleur al zelf kan zitten zeg. Heb even gespiekt
Hier laat ik het even bij. Lars gaat super, dat blijft genieten.
Dit weekend met de hapjes beginnen
Zelf nu ook snipverkouden en ik moet vanmiddag naar het zkh (heupfoto en afspraak bij de orthopeed). En nog traktaties voor morgen op het kdv. Kortom, zoals gewoonlijk weer veel te weinig tijd voor alles :roll:
Daarbij nog steeds minimaal 1x per nacht voeden, dus ik ben behoorlijk gevloerd. Maarja, ooit zal dat toch wel beter worden :shifty:
Oh… en dinnetje is zwanger :dance:
Beterschap voor jullie, sproet! Hoop dat jullie met het feestje weer opgeknapt zijn? :-*
Meiden, 'n fijn en zonnig weekend toegewenst! :-*
Zelfde!! :-*
Wij gaan zondag gezellig naar Rotterdam, op visite bij mijn familie, zin in!
En ook even de kamer van mijn zusje bekijken, die zit sinds kort op zichzelf, ben erg benieuwd!
Vanochtend echo gehad en het was prachtig!! Dit was niet bij de vk, maar bij een echobureau met heel goede apparatuur, dus echt prachtige beelden gezien, echt genieten!! En belangrijker nog natuurlijk: alles zag er helemaal goed uit. Dit was een 13 weken echo, daar doen ze een proef mee om bepaalde afwijkingen al met 13 weken op te kunnen sporen (of dus hopelijk uit te sluiten) en er werd dus ook echt naar bepaalde dingen gekeken. Maar dat zag er allemaal helemaal goed uit! :dance:
Zie sf!
Verder begin ik me langzaamaan weer iets beter te voelen gelukkig, dus ik hoop dat die trend doorzet.
Marij.ke, wat fijn dat alles er goed uit zag!
Prachtige echo-foto’s! :inlove:
Mennn, wat wordt er hier veel gekletst zeg! :naughty: Kan het echt ff niet bijhouden, pfff! :lol: :mrgreen:
Hoe is het met iedereen???
Allemaal aan het genieten van het prachtige na-zomer weer?
Inmiddels al leuke nieuwe nieuwtjes hier?
Meiden, fijn weekend allemaal! :-*
PS Tycho laatst… mama heeft baby in de buik? Tycho hil slaag een zusje :inlove:
Ahh dat is lief zeg :inlove:
Jullie zijn weer in overweging toch voor een 3e :P?
Hier geen nieuws, kijken wanneer iets zich aandient betekent ook niet gericht klussen Ben dus ook gewoon ongesteld nu.
M.arijke, wat fijn dat je je weer beter begint te voelen :thumbup: Mooi die echofoto’s Ze zijn flink aan het uitbreiden zo te lezen, krijg je nu standaard een termijnecho, 13 weken, 20 weken en groeiecho met 33 ofzo?
Sproet, F. is jarig geweest toch? Hoe was het?
Oh, ik had nog helemaal niet verteld dat vriendlief wel moet schieten voor een meid. Ik heb een impulsaankoop gedaan namelijk in maat 56 :inlove: Een meisjesvest van Z8. Dus ja…daar kan geen jongetje in :mrgreen:
@Kittycat wrote:
krijg je nu standaard een termijnecho, 13 weken, 20 weken en groeiecho met 33 ofzo?
Nee hoor, alleen nog de termijnecho en de 20 weken echo.
Maar ik had nu de mazzel dat mijn vk sinds kort ook echo's maakt en dat leuk vindt en dus ook al een echo maakt om te kijken of de zwangerschap intact is. En dat er nu binnenkort een proef is voor een 13 weken echo en deze echoscopist daar alvast mee wilde oefenen.
Groeiecho is ook nog niet standaard, maar hoop dat ik die wel krijg, gezien het feit dat Jesse voor mij te groot was om natuurlijk te bevallen.
Maarre... wiiiieeeeh, wat spannend, je hebt gewoon iets gekocht!! :mrgreen:
Hier is het nieuws vanaf afgelopen week in het openbaar! :)
Collegaatje en schoonzusje van me kregen al wel een ‘standaard’ groeiecho met 33 weken ongeveer. Meen dat ze vorig jaar ingevoerd hebben om te grote en te kleine kinderen op tijd op te sporen.
Heerlijk hoor steeds even gluren (als alles goed is tenminste)
Ik ga ervanuit dat wij bij een volgende zwangerschap ook weer veel echo’s zullen krijgen ivm het verloop van mijn vorig zwangerschap en C’s groei en geboortegewicht. En elke echo is toch weer spannend.
Tiertje gefeliciteerd met de goede echo :inlove: :dance: :inlove: :-
Oehh kc das wel erg klein voor c? Ze krimpt nit meer hoor :mrgreen:
Nee zonder gekheid, spannend dat jullie t zijn beloop lten gaan en wat leuk :inlove: Ben benieuwd wanneer jullie met babynieuws komen :inlove:
Memmie wat fijn dat t al zoveel beter gaat met T :- En wat lief die opmerking, laten we hopen dat t snel zover is :inlove: :mrgreen: :-*
Sproet wat fijn dat je z kunt genieten van je kindjes :inlove:
Hoe was t in t zkh?
Hier gaat alles eindleijk weer wat beter, Tim en ik zijn sinds vandaag ook weer uitgehoest en geroggelt, pff heeft dat lang geduurt die nasleep, denk dat Tim wel 2,5 weken in totaal mee bezig is geweest, arm mannetjr :hug:
Ahh gisteren stond hij aan de tafel en in mijn oogheok zie ik hem vallen(ik zat er recht voor nog geen 10cm er vandaan :roll: ) en hij viel op zijn kontje en begon wat te huilen, dus dacht dat zijn handje tegen de tafelpunt was geslagen bij t vallen en proberen zich op te vangen, dus ik meteen troostend tegen me aan gelegd en zijn handjes aant bekijken, zie niets, dus bekijk zijn gezichtje goed,ook niets en zie ineens bloed op mijn schouder :shock: Zo das schrikken, maarja waar komt dat bloed nou vandaag :think: Dus meteen neusje, oogjes oortjes gecheckt, nope daar was alles goed… Toen zag ik ineens dat zijn boventandje wat bloedde, ahhh vond zooo erg, en iets later zag ik dat links ervan(voor de kijker) boven zijn nieuwe doorkomende tandje een hele snee zat Ahhh vond echt heeeeel erg en zielig zeg meteen laten drinken maarja ging natuurlijk ook niet lekker, arm ventje :hug:
Later zag ik dat als hij heel breed lachte dat zelfs zijn lip in de hoek paars was en vandaag was die snee op zijn tandvlees boven t nieuwe tandje wat wittig en los? En rond t tandje blauw, hij leek er gelukkig geen last meer van te hebben maar ik blijf t zo erg vinden :oops:
Nog wat nieuws, sinds gisteren loopt Tim niet merr in zijn loopstoel maar t liefst achter zijn stoel :inlove: Heeft ie net wat meer bewegingsvrijheid :mrgreen: soms handig maar ook veel “nee Tim!” , “niet doen!” haha :mrgreen:
Met mij gaat t gelukkig dus ook weer wat beter en met de beeb ook, hij laat zich af en toe goed voelen, vooral wanneer broerlief op hem ligt :inlove: :lol: :lol: dan voel ik de schopjes van “mijn plek!” haha :lol:
Verder voel ik t kindje duidelijk minder dan Tim rond deze termijn en dat is best wel balen. Eind van de week eindelijk de 20 weken echo, zoooo fijn ons kindje weer eens te zien maar ook zooooo spannend, hoop zo dat alles helemalaa goed is en perfect gaat
Nou ik gaat weer, ben erg moe, eerst paar nachten mezelf wakker gebalft , toe. Sliep tim lkkr door, en afgelopen nacht hoestte ik minder tot niet en kwam Tim spoken :doh: Argghh :mrgreen: Hopelijk komende nacht beter
Ik moest even teruglezen… was vanmorgen nl ook in het zkh, maar nu om kies te laten trekken… :shifty:
Van de orthopeed heb ik een verwijzing gekregen voor fysio. Het is niet mijn heup, maar irritatie agv behoorlijk beenlengteverschil…
Dan ws ook nog zooltjes.
En wat zielig voot Tim!
Hier woensdag het eerste tandje gezien (voornamelijk gevoeld )
Ooh dat was even schrikken dan Chantal :o Niet leuk om te zien he.
Jammer dat je de baby iets minder voelt dat T. Ben dan meteen heel benieuwd of deze baby dan misschien rustiger van karakter ook is, of dat het bijv gewoon toeval is.
Ik had gehoopt dat C. door dat vele badderen wat minder hard zou groeien hoor Ze is al niet groot maat in die maat 56 gaat ze echt nooit meer passen. Mijn kleine meisje is echt geen baby meer. Behandelt de BabyBorn alsof het haar baby is. De hele dag in de weer met in en uit de poppenwagen en kinderstoel (haar tripp trapp) met flesjes en speentjes en het dekentje enzo… Gelukkig heeft die pop geen haar
Sproet, ik dacht eigenlijk dat je voor L. naar het zkh moest. Vervelend van je been joh :? Gelukkig is het op te lossen. Alleen in de zomer lastig met open schoentjes enzo. Krijgt L. ook nog heuponderzoeken omdat F. een beugel gehad heeft?
Hee, wat leuk om ineens weer wat meer te lezen hier! :thumbup:
Helaas hier vandaag erg moe en hoofdpijn, dus kom een andere keer weer uitgebreid kleppen…
KC Leuk dat je al een aankoop hebt gedaan. Nu maar hopen dat als het zover is dat het ook een meisje mag worden…
Chantal Zielig van Tim zijn lipje en tandje :hug:
Sproet Beterschap met je kies
Tierrr :dance: Mooie echo’s
Hier gaat het goed. Fleur doet het goed. Ik moet alleen op zoek naar een nieuwe baan. Heb sinds gister vakantie tot 15 november en daarna is het afgelopen…
Donderdag naar de V&D om de foto’s te bekijken die gemaakt zijn van Fleur.
Balen van die baan, tijger… :hug:
Spannend van de foto’s… bell photo? En ga je ook foto’s kopen dan of neem je alleen de gratis foto?
Hmm, mijn allergie steekt de kop weer op… continu benauwd…
Tijd het huis het gróndige beurt te geven dus… :roll:
Ooh dat is minder zeg Tijgertje :?
Ben je al bezig met solliciteren?
Ik ben nu ook werkloos, sinds 1 oktober. Maar ik heb volgende week een sollicitatiegesprek :dance: Ik hoop zooo dat het wat wordt. Ik heb wel een goede regeling met mijn oude werkgever getroffen, dus echt super haast heb ik gelukkig ook niet, maar een leuke passende baan zie ik toch wel zitten.
Ik moet ook poetsen, maar heb geen zin :?
Nee, ik heb ook steeds geen zin… geen fut ook eigenlijk, toch nog steeds erg moe van de zwangerschap, dus de rustmomentjes die ik kan pakken, pak ik het liefst ook… maarja… het huishouden gaat ook door he?
Wat spannend een sollicitatiegesprek… waarvoor precies? Ik ga voor je duimen!