Ik ben dus al best veel winkels af geweest voor een trui. Heb een romper met lange mouw, t-shirt met lange mouw en als het echt koud is of word moet er maar een vestje over.
Spannend dus of je aangenomen word KC
Maar balen dat C haar bed uitkomt. Kan je er geen hekje om heen maken ofzoiets ???
Hey Meiden!
Allen een fijn weekend gehad? Wat een weertje he?! :inlove:
Ik ben druk op zoek naar werk, moeilijk hoor! Pfff… :roll:
Ik kan idd een uitkering aanvragen, gelukkig! Maar hoop voor die tijd toch op een baan. Al dat papier werk en verplicht solliciteren… :thumbdown:
Mijn moeder is zaterdag opgenomen in het ziekenhuis. Ze heeft ergens een infectie en hoge galwaarden, waarschijnlijk dus de galblaas oid. Daardoor bloedvergiftiging, dus is erg ziek…
Hoe is’t verder met iedereen? :-*
He jakkes, wat naar voor je moeder…
Hoop maar dat ze snel opknapt, zeg! Altijd vervelend ook als je niet precies weet wat het is…
En jij druk op zoek naar een nieuwe baan… heb je al wat op het oog?
Hoop dat je snel wat vindt…
Hier alles prima. Heerlijk weekend gehad (alleen veel te kort) en J doet het zo super, zo genieten! Alleen nogal een saaie week voor de boeg, helemaal geen afspraken of zoiets staan… moet toch eens zorgen dat ik wat meer mensen leer kennen ofzo… :? :oops:
Memmie Beterschap voor je moeder :hug:
En succes met het zoeken naar een baan …
Beterschap memmie en succes met t zoeken naar een neiuwe baan,mbalen zeg datt nodig is! :hug: :-*
Spannend kc
Bah, we hebben lekkage. Gelukkig maar in de bijkeuken, maar ik heb een hekel aan dat soort grappen…
Oh bah tierr wat balen, ja kan dat soort “kleine” dingentes er ook nooit bij hebben :doh: :hug: :hug: :-*
Gelukkig lijkt het mee te vallen… afvoer verstopt… :wall:
Tierrr Lekkage al opgelost ?
Ik ga zo nieuwe foto’s plaatsen van Fleur in het SF…
Oh gelukkig tierr! Maar tch vervelnd.
Ik ga maar weer eens aan t werk
Werk ze Chantal !
Ik druk bezig met de kledingkasten uitzoeken, foto’s maken en op internet plaatsen. Dan kunnen we weer gaan shoppen voor nieuwe kleding :lol:
Memmie, hoe gaat het met je moeder? Ik hoop inmiddels wat beter, wat zullen jullie geschrokken zijn :hug:
Tieerr, dat is balen zeg :? Heb je veel schade?
Tijgertje, rotwerk altijd he om alles erop te zetten. Ik moet ook weer eigenlijk.
Het gaat goed met de werklozen hier he, Memmie, Tijgertje, ik…
Nee, schade valt gelukkig mee, was vorig jaar (toen ik hoogzwanger was…) een stuk erger.
Jij al wat gehoord van je sollicitatie?
Ik ben inderdaad benieuwd hoe het met je moeder gaat, memmie.
En al vacatures gevonden?
En hoe zou het met de anderen gaan? Miek, Heske, sproet, newbe? Etc…?
Hier gaat het wel, alleen erg moe en 's avonds daardoor niet achter de pc.
Inmiddels heeft Lars wel weer iets van een ritme en geef ik hem een voeding als ik naar bed ga en dan redt hij het tot 4 of 5 uur. Idioot natuurlijk dat hij nog steeds op zes voedingen zit, maarja… ik geef er maar gewoon aan toe. Hij krijgt nog steeds bv en regelt het dus zelf.
En hij regelt het niet verkeerd geloof ik, want het is een flinke beer aan het worden :lol:
Binnenkort maar even met het CB in overleg.
Succes met het solliciteren meiden.
Ik heb beide kids op bed, dus ga gauw iets in huis doen
zoals beloofd eindelijk gelukt, Tim spam en een buikfoto van vorige week :mrgreen:
kom zo even reageren :-*
ik kom gauw bijpraten
Memmie beterschap voor je mams!
Sproet fijn dat Lars een ritme heeft, en Tim die had ook nog snachts voedingen/flesjes rond 6 maanden, die zit pas heel kort in een ritme, CB heeft me daar wel goed bij geholpen :thumbup: En nu sinds dat ritme 2/3 weken later sliep die snachts vaker door en geen nachtvoedingen meer binnen een week :thumbup:
Memmie hoe is t met jou en je moeder?
Hiii newbe ben benieuwd hoe t met jou en de kindjes gaat :-*
pff werd vanacht wakker en na het plassen had ik zoooo’n pijn daar, wist niet wat ik meemaakte, dacht meteen misschien iets van blaasontsteking ofzo, kreeg ook krampen ervan en dat verontruste me wel een beetje.
Maarja had alles al uitgeplast dus naar huisartsenpost had ook geen nut want dan willen ze toch altijd meteen je urine controleren in dat soort gevallen, dus maar paracetamol en 2 bekers water leeg, en maar wachten tot het ging werken.
Ik denk dat ik na half uur/ uur eindelijk in slaap viel toen de pijn wat minder werd gelukkig.
Wel nog veel moeten plassen maar bij het plassen geen pijn.
Vanochtend urine maar weggebracht bij huisartsenpost om te controleren, gaan ze moeilijk doen dat ik niet gebeld heb :think: alsof ik anders niet mijn plasje moest inleveren :roll:
maarja uiteindelijk gecontroleerd, geen blaasontsteking maar wel bloed in de urine en niet schoon, dus heeeeel veel drinken vandaag en morgenochtend weer controleren en hopen dat het dan over is of al over aan het gaan is, maar ik heb goede hoop :thumbup:
T.im heeft donderdag zijn prikjes gehad, heeft er beetje last van gehad, wat hangerig en snmiddags ook huilerig maarja hij had dan ook nog geen dutje gedaan en heeft dat maar van 4 tot 5 gedaan, maar bleef beetje piepen, denk pijn, echt sneu, maarja. Daarnaast was die verkouden en hoeset dus zo erg dat ie moest spugen in zijn bedje :doh: Dus weer naar boven renne om te verschonen en in slaap zien te krijgen
Op cb waren ze wel tevreden over T.im, ze vind hem snel met zijn lopen(loopt al goed aan 1 hand) en tegelijkertijd praten ook al mee bezig is. Sinds kort zegt ie weer mama :inlove: , maar daarnaast ook auto, hap, ete en boem en brrroem en nog wat woordjes maar zo schattig :mrgreen:
Oh ja hij is wel wat aan de kleine kant 9410 gram en 74 cm, maar hij heeft gewoon een eigen groeilijn :think: :mrgreen: heb dus echt een klein dreumesje :mrgreen: Ach heeft voor nu ook wel weer wat schattigs :inlove:
Met Tim gaat t gelukkig weer goed, minder verkouden, nog wel wat aan t snotteren maar geen koorts meer. En was gelukkig ook weer snel hersteld van de prikjes, vrijdagmiddag al :dance: :inlove:
Vanacht was die ook zooo lief, had heeel erg pijn van die soort van iets blaasontsteking en precies toen werd die wakker,mdus bij ons in bed genomen, ging die echt met beide handjes om mijn lijf heen vasthouden en beetje aankijken, echt zo schattig en uiteindelijk zijn we zo samen in slaap gevallen :inlove: Heerlijk :inlove: Maar zo schattig hoe die me vasthield, alsof die t wist en wilde troosten en vasthouden van “t komt goed mama” :inlove:
Hij is wel behoorlijk avontuurlijk en wil overal aan en op klimmen en uit proberen en zien :lol: Maar dat is ook erg bewerkelijk, vooral nu ik lichamelijk toch steeds minder kan, maar ren mezelf toch ook wel beetje voorbij soms :oops: Best veel last van mijn buik en onderug enzo maarja :silenced:
Maar vooral nu ik toch voor Tim moet zorgen en er echt achteraan moet, altijd blij als manlief thuis is om dat zo nu en dan uit handen te nemen
:dance: Ik ben kletstante geworden :dance:
Chantal : Wat goed dat Tim al zoveel kan ! En is toch niet zo erg dat ie iets kleiner dan de groeilijn ? Of vond het CB van wel ?
Balen dat je zelf zoveel last heb gehad, Gaat het wat beter ?
Newbe :
Alles goed bij jullie en de kleine mannen ?
Memmie :
Dikke knuffel voor jou, gaat het al beter met je mams ?
Heske :
Hoe gaat het bij jullie thuis ?
Fleur ging net zelf zitten op de bank :shock: Ik had haar achter me neer gelegd, draai me weer om naar haar en ze zit !
Fleur slaapt al vanf een maand of 4 door 's nachts. Toen kwam ze al niet meer voor een nachtvoeding :oops:
* Nog even een vraagje :
Zijn er hier nog dames die de mini tubes van Bepathen hebben liggen en er niks mee doen ? Ik vind het wel makkelijk om ze in me handtas te hebben, voor als Fleur zich krabt. Ze zaten toen in het kraampakket of de zwangerdozen…
Tot 30 oktober 2011 is er 15 % korting bij Prenatal. Even de kortingszak pakken bij binnenkomst en vullen maar.
@mama_chantal wrote:
Hij is wel behoorlijk avontuurlijk en wil overal aan en op klimmen en uit proberen en zien :lol: Maar dat is ook erg bewerkelijk, vooral nu ik lichamelijk toch steeds minder kan, maar ren mezelf toch ook wel beetje voorbij soms :oops: Best veel last van mijn buik en onderug enzo maarja :silenced:
Maar vooral nu ik toch voor Tim moet zorgen en er echt achteraan moet, altijd blij als manlief thuis is om dat zo nu en dan uit handen te nemen![]()
Haha, herkenbaar…

Hier ook een mannetje dat werkelijk óveral op en overheen klimt… :roll:
En t.im is inderdaad lekker klein, maar toch ook weer niet zó klein, toch? Klinkt niet schokkend hoor!
Mijn ventje is ziek… de hele dag al 39,5 koorts… ook na een zetpil…
En hij doet zo zielig, steeds zo zielig huilen en bij me willen hangen… da’s dan wel weer gezellig, wil ie normaal nooit…

Tijger, gefeliciteerd!

Zijn inderdaad wel handig he, die kleine tubetjes… gebruik ze hier zelf dus ook, dus kan je er niet blij mee maken…
Nee hoor Tim groeit goed, gewoon minder hard dan gemiddeld, maak me er ook zekerr geen zorgen om, heb een lekker klein ventje :inlove: als die later maar een normaal grote jongen wordt vind ik t prima maar daar hou ik me nu nog even niet mee bezig, let alleen op dat ie wel gewoon blijft groeien want dat is wel belangrijk.
Maar dat wisten we al dat hij niet erg groot is, kun je wel zien :mrgreen: en CB zei ook dat t prima is en dat hij gewoon zijn eigen groeilijk creeert :mrgreen: Zijn altijd heel positief daar :thumbup: Ze was ook helemaal weg van Tim, hij zat daar heel de tijd lief met me te knuffelen enzo, echt zo schattig :inlove:
Knap hoor van Fleur :inlove:
En wat fijn zeg dat ze al met 4 maanden doorsliep en zonder nachtvoedingen.
Tja Tim sliep hier al heel snel door, vanaf 2? Maanden al maar helaas sinds die 3 maanden prik niet meer, gelukkig gaat t nu sinds paar weken stukken beter, ook mede dankzij t CB en hun adviezen :thumbup: nu ligt ie alweer bijna een uur heerlijk te slapen in zijn eigen bedje :inlove:
Met mij gaat t wat minder, zit nog midden in t plasgebeuren, ben veel aan t drinken, vanmiddag even een pauze gehad en niet zoveel gedronken, anders zou ik in elke winkel moeten plassen :shock: :lol: Maar nu weer hele bekers water naar binnen aan t gooien in de hoop zo een kuurtje te kunnen voorkomen
Verder gaat t lichamelijk ook niet beter, heb dagelijks last van mijn onderrug en vermeoidheid enzo, maarja nog maar 10 weekjes werken :shock: en dan heb ik toch ook wat meer rust als ik daar niet heen hoef 3 dagen in de week op die harde stoelen… (werk zelf vind ik wel leuk hoor)
Nee sorry tijger, hier ook echte bepanthen gebruikers! :thumbup:
Nee tier klopt hij is ook niet schokkend klein :mrgreen: Maar zit wel een behoorlijk stuk onder de midddelijn Maar geen problemen mee hoor :inlove:
Sneu hoor tier dat J zo ziekjes is, hopelijk werkt die zetpil snel :hug:
Nou hier toch echt een kroelbips hoor, heeeeerlijk altijd mama hangen en knuffelen en kusjes geven, echt een lieverd :inlove: Dus hier geen uitzondering :mrgreen: