*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 20 ***

Hi Meiden!

Hier gaat het weer goed! Mijn moeder is vandaag ontslagen uit het ziekenhuis. Het is even heel spannend geweest, maar godzijdank valt het allemaal mee. Ze heeft een bacterie in haar longen. Ze kreeg eerst antibiotica, maar dat is omgezet naat penniciline. Thuis moet ze er ook nog een week aan en dan is het kijken of het weer goed gaat zonder.

Ze hebben ook gedacht dat het aan haar darmen lag en dat was toch wel erg spannend omdat haar moeder (mijn oma) overleden is aan kanker die in haar darmen is begonnen. Vlak daarna kreeg haar broer (mijn oom) ook kanker in zijn darmen, dussss erg spannend!

Ik heb echt in spanning gezeten en ben door dit alles (+ baan kwijt) 3 kg gegroeid… :oops: :roll: :evil: Vreselijk! Zo dom, maar vreet dan echt alles wat los en vast zit… Nu voel ik me daar weer ellendig over… :roll: :thumbdown:

Tim is dus echt Timmetje :lol: :inlove: schattig toch een kleintje!

Die van mij waren en zijn altijd te groot…

Fijn dat hij het verder zo goed doet! Moet je nagaan, Tycho en Jesse liepen nu al helemaal los (T. met 11m2w en J. met 11m1d)… echt niet handig en altijd leuk hoor :naughty: Lijkt wel schattig zo’n klein kaboutertje dat loopt :inlove:

Ik hoop dat jij snel van je klacht af bent :hug:

Tijgertje, ik heb die kleine tubetjes ook zelf gebruikt…

Dus Fleurtje ook een snelle meid! Eigenwijsje :inlove:

Tierrr, beterschap voor Jesse :hug: Zo zielig altijd voor die kleintjes als ze zo hangerig en ziek zijn! Jij ook sterkte ermee :-

Newbe, :-
Hoe gaat het met/bij jullie? doen de 2-ling en R. het goed?

Sproetje, KC, Miek, Heske, …, … hoe is het met jullie? :-*

Tierrr Zielig voor je mannetje :hug: Hopen dat ie snel opknapt.

Memmie Gelukkig is je moeder weer thuis. :hug:

Hier ook een mamas kindje. Fleur wil alleen graag bij mij zijn, als ze bij papa zit en ze ziet mij, dan wil ze weer gelijk naar mij toe.

Nu brabbelt nu ook constant mammam.

Dan heb ik pech van de tubetjes. Kon het toch vragen…

Hi!

Fijn dat het weer beter gaat met je moeder memmie.

Wat een stress idd. Jammer van die extra kilo’s. Gek he dat er ook mensen zijn die niks meer eten als ze gestresst zijn, kan ik me zo weinig bij voorstellen :roll:

Zeker nu al die sinterklaaszooi weer in de winkel ligt en ik hele dagen thuis ben moet ik echt oppassen. En dat doe ik dus niet :oops:

Hier gaat alles goed. C’tje weegt eindelijk 10 kilo :dance: En ze is nu 83/84 cm. Zelf gemeten, liggend was het 84, staand 83. Mooie slanke dame dus :inlove: Het gaat goed met haar, is lekker eigenwijk. En ze mag morgen gaan wennen bij de peuters en dan volgende week al over.

Memmie gelukkig gaat alweer wat beter met je moeder :hug:

Hoe gaat t nu met haar en jullie? Is inmiddels alweer bijna een week verder :shock:

Ja altijd balen extra kilos :doh:

Nop kc hier toch echt iemand die tijdens spanning of stress niet kan eten, word er helemaal misselijk en naar van. Maar ook bijvoorbeeld als Tim huilt, kan ik ook niet eten :doh: :lol:

Ja memmie is zeker schattig zo’n klein hummeltje :inlove: Vind t helemaal niet erg :mrgreen: Sow wat liepen jou mannen snel memmie :shock: :inlove: Knap hoor :clap: Zie ik Tim nog niet doen.

Hij loopt onwijs goed achter zijn babywalker, of moet eerder zeggen hij rent erachter aan inmiddels hahaha, en aan 1 handje stappen gaat super en los staan kan die ook, maar zodra ik methem wil proberen alleen te laten staan gaat ie zitten of buigt zijn knietjes :lol: :roll: :lol: Dus hij is er nog niet klaar voor :mrgreen: Te weinig zelfvertrouwen :doh:

Hier dan wel een duidelijk mamaskindje, maar papa vind ie gelukkig ook heel. Lief, vooral als hij net thuis komt moet ie even met papa kroelen voordat ie weer met mama verder kroelt :inlove: Vind ik ook errrug lief!

Kc fijn dat C’tje goed gegroeid is, en mooi slank dus :inlove: Ook nog zo’n poppetje voor haar leeftijd :inlove: Fijn dat alles goed gaat met haar, en metjou?

Nu al wennen bij de peuters :shock: Is dat niet snel?

Nou hier is Tim ALWEER ziek :doh: :cry: :wall:

Merkte gisteren al dat ie weer begon te hoesten, vanochtend was dat erger en hij voelde wat warm :frowning: Gelukkig op kdv goed gegaan vanochtend, maar toen die vanmiddag thuis was hadie al 38,3 koorts :frowning:

Geen wonder dat ie ziek is want op kdv was hij met maar 1 ander kindje op de babygroep want de rest was allemaal ziek :shock:

Hier gaat t helaas ook nog steeds niet echt goed, lijkt juist slechter te gaan :roll: Ben vandaag dan ook maar thuis gebleven :frowning: wat wel goed uitkwam nu Tim sochtends naar t kdv moest, kon ik even helemaal rustig aan doen, al kon ik totaal niet tot rust komen zonder Tim, bah wat is dat verschrikkelijk!! :cry: :cry: :wall: Lichamelijk hoefde ik dan wel niets te doen, maar was er verder onwijs onrustig van zo zonder mijn kindje :oops: :cry:

Morgen naar de vk, ben benieuwd wat die ervan gaat zeggen :shifty:

Oh ja en 8 november de 3d echo :inlove: :dance: :inlove:

Ahh, balen zeg. Ben je al bij iemand geweest, fysio, mensendieck…zoiets. Vaak kunnen die wel wat verlichten en je tips geven.

Omdat T. nog niet loopt moet je hem ook nog vaak tillen zeker, en aangezien hij bijna net zoveel weegt als C. weet ik dat dat niet fijn is. Zeker niet met een dikke buik.

Wat veel zieken joh op het kdv, het heerst dan behoorlijk en die kleintjes pikken alles op he. Beterschap voor hem.

Vroeg wennen bij de peuters, ik vind van niet eigenlijk. De babygroep is van 0-2 en de peuters van 2-4. Rond hun 2e verjaardag gaan ze over (meestal tussen 1,5 en 2). Maar net wanneer er een plekje vrijkomt bij de peuters en welke bijna-peuter er dan aan de beurt is. Ze is volgende week alweer 1 jaar en 11 maanden, bijna alweer jarig dus. En ze is er wel aan toe hoor. Ze is al heel erg met rollenspellen bezig, met poppen, poppenkleertjes, flesjes, slabben, poppenwagen etc, die pop moet ook echt ooveeeral mee naar toe, op het vermoeiende af. Verder speelt ze ook veel met duplo-prinsessen die naar bed moeten en dan weer haartjes kammen enzo. Dus wat dat betreft biedt de peutergroep meer uitdaging. Zal ook goed zijn voor haar spraakontwikkeling.

KC Spannend dat C. naar de peuters gaat.

Chantal Balen dat je niet lekker bent en dat Tim weer ziek is.

Hier ook iemand die niet of bijna niet eet bij stress.

Gister bij het CB geweest voor gewone controle. Fleur is 66 cm en weegt 7080 gram.

Even ego, maar man, wat een dag…

Vanochtend op visite bij een vriendin, vanmiddag naar een begrafenis(vrouw van 41 met 2 jonge kinderen, binnen een maand na de diagnose kanker overlede…). En daarna hoorde ik dat mijn vader vanochtend een hartinfarct had gehad. Moest daarna nog naar mijn werk en eigenlijk met collega’s uit eten, maar dat etentje heb ik maar overgeslagen…

Man, ik ben moe…

Jeetje Marijke…wat heftig!

Kan me voorstellen dat je het hebt gehad vandaag…pfff!

Alles nu weer goed met je vader? Wat een schrik zeg!

Rustig aan meisie :hug:

Ja, het gaat gelukkig wel weer aardig met mijn vader. Hij is met gillende sirenes naar een ander ziekenhuis vervoerd en daar gedotterd en ligt nu op de hartbewaking. Maar hij voelde zich na het dotteren gelukkig direct al stukken beter.

Hoe gaat ie nu met jouw mams??

Nou, ik ga nog ff bankhangen en dan naar bed… :zzz:

Kc oke, ja juist fijn dan als ze er zo aan toe is.

Hier wilde ze Tim ook al voor zijn verjaardag over laaten gaan naar de dreumesgroep, maar dat vinden wij toch echt nog te snel :oops: Ook omdat Tim gewoon toch echt nog een kleintje is en niet los kan lopen :shifty: Dus daar blijftie dan ook nu tot eind van t jaar omdat ie anders voor 4 weekjes in een nieuwe groep moet blijven aangezien die na de kerst thuis blijft :inlove:

Nee ik ben nog niet bij een fysio ofzo geweest, ga ik ook proberen uit te stellen :oops: ik moet Tim inderdaad gergeled optillen en dat is zeker niet licht, maar gelukkig nog wel te doen.

Nu gaat t gelukkig weer wat beter maar moet wel zeker rustig aan doen zodra ik er weer last van krijg rustig aan en dan gaat t snel alweer beter :slight_smile:

Tijger zo te zien is fleur weer goed gegroeid?

He tiertje bah wat een dag :hug: :hug: :hug: :-*

Fijn dat je vader zich nu weer wat beter voelt, maar wel schrikken zeg :cry:

Tierr, jeetje wat schrikken zeg :frowning: Ik hoop dat hij er weer snel bovenop is zeg. Hoe oud is hij, vast nog niet zo heel oud, jij bent ook nog best jong geloof ik.

Chantal, hou je hem thuis dan gedurende je hele verlof? Heb je dan daarna wel weer plaats? Ik zou hem mooi wegbrengen :shifty:, kun je zelf ook af en toe bijkomen en als de baby er is lekker keutelen met de baby alleen :inlove:

Tijgertje, fijn dat F. goedgekeurd is bij het cb.

Ja we houden Tim thuis.

Misschien is zijn plekje dan weg maar twijfelen toch aan ditvkdv en even zien hoe we uberhaupt de opvang gaan regelen aangezien ik een dagje minder wil gaan werken. Daarnaast krijg ik t niet over mijn hart Tim weg te brengen als ik thuis ben, zoals gisteren, was er kapot van en was alleen maar onrustig, kwam meer tot rust toen die weer thuis was :shifty: :oops:

Nou helaas gaat t echt niet beter met Tim, heeft de hele nacht al hoge koorts en kan ook geen seconde zonder mama of raakt helemaal overstuur en daarna helemaal onder de vlekken van de stress :shock: :? Dus maar verlof opgenomen :doh: hopelijk is die weer snel koortsvrij, vind dat maar nits :cry:

Marijke Wat een rotdag heb jij achter de rug !

Gaat het nu weer beter met je vader ? :hug:

Chantal :hug: Voor Tim, hopen dat ie snel opknapt.

Fleur haar groeischema :

17 weken : 62 cm , 5970 gram

27 weken : 66 cm , 7080 gram.

(qua lengte groeit ze voor mijn gevoel dus niet zo snel )

Straks komt iemand mijn haar doen, dan vanmiddag nog even met vriendlief naar de ha ( heeft een heel raar oog ) en dan vanavond bruiloft van mijn neefje. Fleur haar eerste grote feestje !!!

Hoi meiden,

Ik zit nu even achter de laptop maar er is zoveel geschreven dat ik nog niet heb kunnen bijlezen.

Tierrr… wat schrikken van je vader :hug:

En Jane, kleine T ziek. Sterkte.

Hier vooral moe, hoewel de gebroken nachten ergens ook lijken te wennen nu ik me erop heb ingesteld dat het gewoon nog een tijdje gaat duren. En die kleine (grote) Lars, die eet maar en eet maar. Pff, ben benieuwd hoe hij in de curve blijkt te zitten, maandag naar het CB.

Femke wordt ook iedere nacht huilend wakker, maar laat zich meestal wel goed troosten gelukkig. Tussen ons in ligt ze toch wel te woelen of met haar voeten tegen je aan te friebelen. Tja, dan slaap ik dus niet meer, ha ha. Wel heel lief, maar liever niet om zes uur 's ochtends.

Kom gauw weer regelmatiger kletsen hoor.

:-*

Fijn weekend, lieve meiden! :-*

:dance: julibaby in ontwikkeling!

:pray:

(Willen jullie ajb niks op facebook en hyves zetten, want voorlopig willen we het geheim houden)

:shock:

Whaaaaaaaah, KC, gefeliciteerd!! Wat leuk joh!!

Verrassinkje of stiekem toch wel erg jullie best gedaan? :roll: :mrgreen:

Hier laat ik het ff bij, net terug na een erg lange dag… :zzz:

:shock: KC, Wat leuk!!! :dance: GEFELICITEERD!!!

Juli beebs zijn :inlove:

Tierrr, ik zag dat je ook bij de meeting was. Was het leuk?

Zag er op de foto’s wel gezellig uit.

Hoe is 't verder? Hoe gaat het met je vader? En jesse :inlove: ?

Sproet, het is wat met die nachtbrakers van je… :hug: Houd je het zelf nog een beetje vol? "s Nachts steeds in de weer moeten is zwaar!

Sterkte ermee! We zien je vanzelf weer regelmatiger. :-

Miek, hoe is het bij/met jou? Ik :pray: en :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat jij ook snel weer met blij nieuws komt en dat het dan een mooie vitale zwangerschap mag zijn. hoe is het met de boys?

Chantal, hoe gaat het met jullie? Tim alweer aan de beterende hand? Jesse is ook 2 dagen ziek geweest, koorts, moe en hangerig (39,9). Kwakkelt ook alweer een tijdje met verkoudheid. Is niet echt ziek, maar ook niet 100% fit. Tycho is ook steeds wat bleekjes, maar niet ziek. Volgens mij ook een beetje 'n na-jaars dipje. Ben zelf ook vermoeid!

Tijgertje, hoe gaat het met jou en Fleurtje (en R. natuurlijk)? Al druk op zoek naar ander werk, of doe je het rustig aan?

Hier laat ik het weer even bij… (hopelijk ben ik niemand vergeten)

Fijne zondag :-

Ja, ik ben ook eventjes een uurtje bij de meeting geweest.

Was op doorreis naar Rotterdam om bij mijn vader op bezoek te gaan en dan kom je toch langs Utrecht, dus kon wel mooi even. Kon ik direct wat kleding ophalen die ik bij Kim besteld had… :slight_smile:

Ik was er dus niet heel lang en moest ook nog bergen kleding passen en heb dus ook eigenlijk maar een paar mensen kunnen spreken… maar dat was wel gezellig. :slight_smile:

En met mijn vader ging het gelukkig ook wel aardig. Erg moe nog, maar hij kon al wel weer uit bed en hij was blij verrast dat ik er was… :slight_smile:

En met onze Jesse gaat het super, wat een leuk jong is dat toch, ik ben zoooo verliefd!! :oops: :inlove: En wat vervelend om dan een dag weg te zijn… :roll:

Sproet, pff, van die gebroken nachten raak je inderdaad op… sterkte ermee… :hug:

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat met T.im en Chantal, Miek en de boys. En met nog enkele andere meiden?

Memmie, jij alweer sollicitaties lopen? :pray:

Mijn man is nooit ziek, maar nu dus wel… ongezellig… :roll: