Hoe gaat ie deze cyclus trouwens memmie? En denken jullie al aan…? :roll:
Nou… ik ben bang dat het weer een lange cyclus gaat worden.
Zit nu op dag 21 en heb nog geen posi ovu-test gehad… Het streepje wordt nu wel iets donkerder geloof ik, dus 't komt er vast aan.
Nee, helaas gaan we er nog niet voor. We zijn nog steeds niet helemaal zeker… Ik wil wel graag, maar Merijn is er nog niet aan toe. Hij vindt het nu al druk genoeg en alles is nog steeds niet helemaal op de rit hier, al wordt het steeds beter. Daarbij komt dat we dan op zolder een kamertje moeten maken en daar hebben we (nog) geen geld voor…
Ik wil graag rond dec/jan weer van start, anders vind ik het leeftijdsverschil te groot. Als Jesse eenmaal op school zit wil ik niet helemaal van voor af aan in de luiers zitten :oops:
We zien wel.
Heel soms denk ik dat we het misschien toch maar bij deze 2 moeten laten… moeilijk!
(Ik weet soms nl niet of het echt een gevoel is of dat het mijn beeld is van 2 jongens en een meisje die ik na de 1e ma/mk heb gehad in een droom, meerdere malen. Al heb ik wel vaak dat ik nog iets/iemand mis als we aan tafel zitten of aan het wandelen zijn.) Gelukkig hebben we nog even!
Fijn dat het weer beter gaat met je vader.
En, zaten er veel kleertjes voor je bij? Leuk he, dat het zo kan/kon.
Hmm, balen zo’n lange cyclus. Althans, als je er toch nog niet echt voor gaat is het natuurlijk wel lekker; minder vaak ongi…
Goed trouwens dat jullie er zo diep over nadenken. Dat kan namelijk best moeilijk zijn als je toch wel sterk een bepaald gevoel hebt… :roll:
De kleertjes voor J die had ik allemaal al gereserveerd bij Kimmies shopje bij aangeboden, maar Kim had dus ook nog een lading positiekleding meegenomen en daar heb ik mooi 5 broeken en een tuniekje bij gescoord! :dance:
Bedankt :-*
We hebben goed ons best gedaan hoor Tierr.
Wilden al wel langer, maar hadden deze maand besloten er voor te gaan, maar niet gericht te klussen en ook geen ovu-testjes te gebruiken, zodat we het wel leuk zouden houden. Maar raak dus :inlove:
Nu is zwanger worden dus nog steeds geen probleem, goed zwanger blijven is van een andere orde. Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in, maar tot ik een gezond kind in mijn armen heb.
Memmie, moeilijk. Maar als ik je zo hoor denk je wel spijt te krijgen als je het niet doet. Wat zou het mooi zijn als je je hart kunt volgen.
Tierr, jij bent weer voorzien van kleding dus. Ik hoop over een tijdje ook weer los te mogen gaan. Op mini-kleertjes en kleding voor mezelf. Een aantal dingen kan ik hergebruiken natuurlijk, maar tis nu wel een heel ander seizoen, dus er moet toch wel wat nieuw komen. Gelukkig hou ik enorm van shoppen.
Fijn dat het zo makkelijk is gegaan, KC! :thumbup:
Nu inderdaad nog vasthouden… spannend hoor!
Ik had deze wangerschap echt heel erg het idee dat het vast fout zou gaan, zo verbaasd was ik dat het zo snel en spontaan raak was… maar tot nu toe gelukkig alles helemaal goed en begin er nu wat vertrouwen in te krijgen. Al lees je eigenlijk ook veel te veel van die enge verhalen altijd… :roll:
Ik liep vorige keer inderdaad ook heel veel in van die dunne zwangerschapsjurkjes of rokjes met shirtjes. En de broeken dÃe ik had zijn eigenlijk ook al niet echt mooi meer… :roll: Alleen nog een leuke positiespijkerrok had ik dus eigenlijk. Had alweer 2 broeken gekocht, want ik pastte al na 8 weken mijn eigen broeken niet meer. Maar ben erg blij dat ik nu wat extra’s heb! :dance:
Jij straks ook veel plezier met shoppen, heerlijk he?
Hebben jullie al nagedacht over kamertjes enzo? Of eerst maar es even afwachten?
Kamertjes enzo, uuh nee. Maar we hebben nog 3 kamers beschikbaar waarvan we er graag 1 studeerkamer willen hebben, dus we hebben plek genoeg. En tijd genoeg nog.
Naam gaan we wel op tijd aan denken, want ik wil niet net als met C. dat als gevraagd wordt na de geboorte ‘hoe heet ze’ dat je dan nog even moet overleggen samen :shifty:
Zijn jullie al bezig met kamertjes dan?
O kijk, das makkelijk als je ruimte genoeg hebt!
Dat hebben wij dus niet, dus wij moesten als het ware voor de zwangerschap al bedenken hoe en wat. En dat wordt een hele verhuizing, dus ja… wij zijn er wel mee bezig al. J gaat naar een andere kamer en J zijn kamer wordt van de baby. En de kamer waar J heen gaat daar staat nu mijn kledingkast, dus wij hebben nu voor hub en mij samen een grotere kledingkast (tegelijk met een bed) gekocht. En we gaan vast plinten leggen op J zijn nieuwe kamer.
Vorige keer pas na de 20 weken echo bezig gegaan trouwens.
KC… :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd!!!
Wat leuk dat het zo snel raak is
Hier even in de lappenmand. Eergisterennacht heel de nacht misselijk geweest en uiteindelijk pas 's ochtends alles eruit gegooid. Wel naar mijn werk gegaan, maar na een paar uur toch weer naar huis.
Veel in bed liggen zweten en nu een dagje thuis. Met een beetje rust ben ik er dan denk ik wel weer…
Kc :shock: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: Gefeliciteeerd meis :inlove: :-*
Sproet beterschap! :hug: :hug:
Hier lijkt t eindelijk weer wat beter te gaan met Tim
Kc!!!
Super nieuws!
Gefeliciteerd!
Ooohhh wat een goede maand :inlove: :inlove:
Gefeliciteeeeerd miek :inlove: :-* :inlove: :-
Ik duim keihard voor je! :inlove:
:-
Hoe gaat t met je? Lang niets meer gehoord?
Miek!!! :inlove:
Ooooooh, ik ga héél hard in duimstand hoor!!
Jeetje, zou wel mooi zijn zeg, straks Chantal, ik, KC en Miek allemaal weer een baby!
Miek!!! Whooeee… wat goed meiden.
Ook jij super gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
Dank jullie wel! Ik vind het wel heel eng hoor!
Als alles goed gaat ben ik 11 juli uitgerekend :inlove:
En nu maar hopen dat de eerste 12 weken snel voorbij zijn.
Ik kom snel weer reageren :-*
:inlove: :inlove: MIEK :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd meissie!!! :dance:
Mijn :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Draaien!!!
11 juli, mooie datum (bij Jesse was ik 13 juli uitgerekend en de 15e is hij geboren. Mooie tijd van 't jaar )
Ik wens jou ook een hele voorspoedige zwangerschap toe!
Sproetje, BETERSCHAP! :hug:
Chantal, fijn dat Tim weer aan de beterende hand is. :thumbup:
Hier een positieve ovu-test, dag 23. Zou dus ongeveer een cyclus zijn van 37 dagen (als het nu nog 14 dagen duurt tot aan mijn menstr.).
Weer lang dus, memmie… maargoed, better let as net, denken we dan maar he? :-*
Auw, mijn bekken… :?
Sa is 't mar krekt!
:hug: :hug:
Jaaaaa, Miek :dance: :dance: Gefeliciteerd!
We kunnen nu samen naar de julimama’s
Deze 2 baby’s in wording moeten er gewoon komen hoor :-*
Miek, 37 is vrij lang :? Als het maar regelmatig wordt en is tegen de tijd dat je toch voor een 3e gaat.
Even snel, kom vanavond op iedereen reageren .
MIEK EN KC GEFELICITEERD !!! :dance:
(ik wil ook graag een tweede en dan beginnen als Fleur een jaar is, maar Raim wil het nog niet)
Wie weet ziet hij het over een half jaar wel zitten, tijger… nu nog niet druk om maken… :hug:
Hoe gaat het met iedereen? Hier goed, zo ontzettend aan het genieten van J! Hij is zoooo leuk en slim! En hij vindt het fantastisch om te helpen met vaatwasser uitruimen, stofzuigen en was ophangen! :lol:
Maar ik begin inmiddels wel ongeduldig te worden tot de baby echt goed begint te schoppen en tot de 20 weken echo… :roll: