Even kijken of ik alles onthouden hebt hoor.
@ Sproet : Gaat het iets beter met je ? Balen van die gebroken nachten. Komt dat omdat Lars nog steeds voeding krijgt ? :hug:
@ Memmie: Je hebt echt een lange cyclus. Had je die ook al voordat de jongens er kwamen of was het toen vrij normaal ?
@ Chantal : Gelukkig gaat het weer iets beter met jou en Tim. Wel zielig hoor als je kleine mannetje zo ziek is iedere keer :hug:
@ Tierrr : Leest wel leuk zoals jou kleine mannetje je helpt met het huishouden.
@ KC : Het scheelt wel dat jullie genoeg ruimte hebben en niet aan een grote verbouwing hoeven te beginnen.
Ik hoop ook dat Raim een beetje bijtrekt over een tweede. We moeten dan wel verhuizen of verbouwen ( hebben dan een vergunning nodig voor uitbouw) Maar inderdaad ik heb nog een half jaartje.
@ Memmie : Met Fleur gaat alles goed. Ze wil graag zitten, dus ik denk dat ik van het weekend de reiswieg maar ruil voor kinderwagenzitting. Ze heeft twee tandjes onderin, begint te tijgeren en probeert ook al te staan in de box vanuit zitstand. Het rollen van rug naar buik en terug heeft ze ook al helemaal ondekt. Ook zegt ze nu heel duidelijk mama. Alleen een klein probleempje en dat is dat ze zoveel huilt 's avonds ( ik denk zelf dat het komt omdat ze niet veel slaapt op de dag )
Met Raimond gaat ook alles goed. Heel druk op het werk en hij is bezig om een paar kilo’s kwijt te raken. Dus 's avonds uit zijn werk is het gelijk fietsen of hardlopen. Geen koekjes, chocolade etc meer, minder koffie ( en daar moet ik weer rekening mee houden met boodschappen doen)
Ik ben al wel aan het kijken naar een nieuwe baan, maar heb nog niks gevonden. Ik moet officieel beginnen met solliciteren vanaf 16 nov. Uitkering is al wel aangevraagd, maar dat kan ook weer 4 weken duren voordat alles rond is :?
Sorry dat het zo lang verhaal is geworden :oops:
:-* Chantal
Gezellig toch, een lang verhaal!
Wordt hier verder toch niet veel gekletst :roll: :lol:
6 nov dus officieel solliciteren… :thumbdown:
Mijn contract loopt t/m dec., maar ik hoef maar t/m nov te werken ivm de vele overuren die ik nog heb staan. Daarna ook in de ww en verplicht solliciteren…
Jullie dametje wil ook maar snel!
Jammer dat ze 's avonds veel huilt. Kan idd zijn dat wanneer baby’s overdag weinig slapen, ze 's avonds alles moeten verwerken en dat ze dan meer huilen.
Raim, trek tzt vast wel bij voor een 2e kindje… Fleurtje is tenslotte ook nog maar 6 maanden.
Kan me voorstellen dat het voor jou wel vervelend is, maar je moet er samen weer aan toe zijn.
Ik wil heel graag volgende maand beginnen aan een 3e wondertje, maar Merijn ziet dit (helaas) nog niet zitten…
Hoe is het met de rest van de dames?
‘Lekker’ aan het zwangeren?
KC, Miek, hoe gaat het met de kwaaltjes?
Mama-Chantal, Marijke, hoe gaat het met de gevorderde zwangerschappen?
Marijke, jij hebt de 20w echo zeker al bijna? Leukkkk :inlove:
En natuurlijk de niet-zwangere meiden niet te vergeten… Hoe is het met jullie?
@Memmie wrote:
Marijke, jij hebt de 20w echo zeker al bijna? Leukkkk :inlove:
Jaaa, volgende week! Pff, kan haast niet meer wachten, toch wel érg spannend hoor! We hebben trouwens geboortekaartje uitgezocht, waren er dit keer zomaar uit! Terwijl het vorige keer zo'n ramp was... :roll:
Verder alles ok. Moe, maar niet meer zo overdreven uitgeput als die eerste weken. En na een dag werken (nouja, tijdens het werken eigenlijk al..) of te lang stuk wandelen last van rug, buik en bekken.. maar gelukkig in het dagelijkse leven nog niet echt last van.
Jij wil dus al wel klussen? Jee, wel snel zeg ineens, fijn joh dat je het alweer ziet zitten.. betekent dat het goed gaat met je gezinnetje dus! :thumbup: Merijn wil straks vast ook wel.. :hug:
Al sollicitatiebrieven de deur uit gedaan?
Hi hi zwaai zwaai
Heb t echt druk druk met werk en Tim :inlove: En de voorbereidingen voor zijn eerste verjaardag :inlove: :inlove:
Tim die heeft van de week ook nog zijn 6e tandje door gekregen, eindelijk want die 5e en 6e twndjes zitten al zekker een maand eraan te komen :eh: , maar afgelopen week knalrode billen en pijn :hug:
Verder druk met kletsen en hoor de hele dag alleen maar ete, ete eten, mama ,mama, mama hahahah, nee hoor soms okk boem en auto en nu komt ook zo nu en dan tussendoor oefent die ook, koken of keuken? Koekoek doet ie ook echt kiekeboe spelen en zegt dan koekeok en giert t uit van t lachen ,hahah
Zo zo tijger die Fleur heeft t maar druk met ontwikkelen :inlove:
En ook al mama zeggen :inlove: Zoooo cute he? :inlove:
En kinderwagen, ja Tim zat hier ook al zo rond die leeftijd erin, en als ze haar hoofdje goed stevig houdt…? Dan kan dat denk ik wel…
En over een volgend kindje, ja… Miss dat hij als Fleur 1 is wel (al) helemaal om is :hug:
Ik weet nog dat mijn man ook eerst geen tweede wilde , maar die heb ik in de zwangerschap al overgehaald :shock: :silenced: :oops:
En hebben tool wel eens over een derde en dat ziet ie niet zitten,bang dat we t financieel niet redden of dat t veeeeels te druk is met 3 kindjes :mrgreen:
Maar ik blijf proberen, hij roept iig niet meer meteen nee en dat deed ie voor dit kindje op komst was wel :silenced: En heb gezegd dat er zeker 2 jaar tussen deze en evt. 3e kindje komt, en als t niet te erg rkiebelt, zelfs pas als Tim op school zit :mrgreen:
Maar das allemaal nog in de toekomst en nu eerst dit kindje :inlove: En die 2 handelen :lol: :lol: en daarvan genieten en dan zien wat mijngevoel zegt…
Oeh memmie en tijger succes met solliciteren :hug:
Memmie jmmr dat je man nog niet wil :hug:
Tierr volgende week de echo :inlove: Spannend.
Willen jullie weten wat t geslacht is en zo ja mogen win t dan ook weten?
Morgenochtend de 3d/4d echo :inlove: :dance: :inlove: Kijk er soooo naar uit :inlove: Kindje is ook en echt boefje, beweegt super veel en stevig, ook gewoon door de placenta heen, dat ik twijfel of die niet kan verschuiven haahahah. Maar je ziet mijn buik gewoonheen en weer bewegen :inlove: alleen zoda manlief zijn hand erop legt stopt ie :silenced: :lol:
Op Tim en mij blijft ie wel veeeel resgeren :inlove:
Hii benik weer ff, nou was wel onwijs leuk om beebje weer te zien, plus dat hij gedraaid is :shock: :dance: :inlove: :dance: Nu zo blijven liggen :oops: :mrgreen: En niet meer omdraaien :silenced: :mrgreen: Maarja daar heeft ie wel geneog ruimte voordus ben benieuwd.
Helaas lag hij wel helemaal met zijn gezichtje tegen de placenta aan en konden we geen mooie 3d echo maken, maar t geluk daarvan is weer dat we gratis mgen terugkomen en overmorgen zelfs al :inlove: :dance: Kijk er nu alweer naaruit :inlove:
Oh aj en ze vroeg of ik vaak moest plassen omdat hij met zijn hoofdje precies bovenop kijn blaas hangt en errug dichtbij :shifty: , jup errug fijn! :roll:
Hij bleef tijdens de echo ook eigenwijs met dat koppie zo omhoog kijken en wilde met geen mogelijkheid opzij kijken :wall: :mrgreen: Wel onwijs aan t bewegen en meteen maar gevraagd wat er zat wat me zo zeer deed aan de linkerkant, dat waren dus of een elleboogje of schoudertje van de beeb, fijnnnn :lol: :mrgreen: Ik heb dus weer lkkr genoten en mag overmorgen dus weer :inlove:
mamaChantal, wat leuk!!! :inlove: En wat super dat jullie vandaag nog een keertje mogen kijken naar jullie ventje :inlove:
Ik hoop voor je dat hij nu zo blijft liggen en niet meer gaat draaien
Lekker, dat bolletje tegen je blaas aan :?
Veel plezier, geniet ervan! :-*
Heel vervelend dat jullie nog een keertje gaan kijken vandaag… :liar: :lol:
Geniet ervan!
Hier beetje moe (standaard twee nachtvoedingen), maar verder gaat het wel. Vooral omdat ik mijn sociale agenda leeg houd. Gezellig is natuurlijk anders, maarja.
Verder oefeningen van de fysio mee en hopelijk binnenkort toch echt het volleybal weer oppakken.
Het beeldscherm van mijn computer is nog steeds niet goed, dus nu eventjes achter de laptop, maar verder weinig online…
:-*
Sproet, Balen dat je zo moe bent. Sterkte met de fysio.
Chantal En hoe is de echo nu gegaan ? Wilde uk zich nu wel goed laten zien ?
Memmie Word dus spannend voor je of volgende maand kan beginnen of niet ? Hoe is je cyclus nu ?
Marijke Spannend bijna de 20 weken echo.
Mogen wij ook weten wat het word , ben niet nieuwsgierig hoor :liar:
KC en Miek Hoe voelen jullie je ??
Hey meiden, wat zijn we weer stil…
Hoe gaat het met jullie?
We willen leuke up-dates etc!!!
Iedereen een leuk weekend gehad???
:-*
@ Memmie Heb jij een goed weekend gehad ?
Zaterdag was ik alleen met Fleur thuis. Heb alles uitgezocht , opgeruimd en bruikbare dingen op MP gezet. Zondag naar we naar de Orchideeenhoeve geweest en Fleur heeft het naar haar zin gehad. Heb foto’s gemaakt , dus die zal ik zo snel mogelijk in het SF zetten…
- Foto’s staan nu in het sf…
Marij.ke, morgen de 20w echo lees ik :inlove:
Hoe laat mag je?
Zijn jullie er al over uit of jullie het geslacht van het kindje willen weten?
Meiden, hoe gaat het met jullie?
Hoop snel goed nieuws te lezen (misselijkheid; vervelend, maar vaak een goed teken, pijnlijke borsten, beginnende bolletjes, etc)!
xxx
Jaaa, morgen de echo, eindelijk! Vind het wel heel spannend hoor… :roll:
En we zijn er nog niet uit of we het willen weten nee, maar we hebben nog even…
Hoe is het met de andere dames?
Lukt het wat met het solliciteren? En hoe gaat het inderdaad met de prille zwangerschappen?
Memmie, wat denk je? Wil hub volgende maand ook proberen…? :-*
Hier heeeel misselijk :sick: de hele dag door.
Ben gisteren met een spuugzakje door de supermarkt geracet en had vanmorgen mijn hoofd rechtop toen ik uit bed wilde en moest al overgeven.
Ik weet opeens weer dat zwanger zijn zo leuk helemaal niet is :?
Als dit kind er mag komen in juni/ juli is het direct de laatste keer geweest. Nu moet ik er even doorheen voor het eindresultaat.
Tierr, geslacht kun je op een papiertje in enveloppe laten doen als je twijfelt.
Showen die echo chantal.
We hebben vorige keer inderdaad een envelop met de juiste kleur sokjes meegekregen… :inlove:
Jee, zo misselijk… bah, succes ermee, hoop dat het snel wat minder wordt. En inderdaad, zwanger zijn is niet alleen maar leuk… maar je moet er wat voor over hebben… :hug:
KC, wat vervelend dat je zo :sick: bent… :hug:
Hopelijk is het snel weer over! Sterkte ermee! :-
Marij.ke, een hele mooie en goede 20w echo toegewenst!
Hoe laat mag je?
Leuke foto van Jesse in het SF :inlove:
Miek, is alles goed met jou? Beginnen de kwaaltjes bij jou ook al te komen?
Sproetje, gaat het alweer wat beter 's nachts? Vermoeiend hoor… :hug:
Hopelijk wordt je snel nachtrust gegunt
Mama-chantal, 'k las dat Timmetje alweer wat halfjes was… :hug: Hij kwakkelt ook maar door he? Hoe gaat het met jezelf?
Tijgertje, leuke foto’s hoor van jullie meiske in het SF :inlove:
Wij zijn ook eens met een hele groep naar de orgideeenhoeve geweest, maar toen waren bijna alle orgideeen uitgebloeid :?
Hoe is het met de banan jacht? Hier schiet het nog niet op. :roll:
Hoe is 't met de rest???
:-
Marij.ke, nee… denk niet of het deze ronde wat gaat worden. Het is nog steeds best hectisch ('s ochtend en 's avonds vooral, dan is bij iedereen de batterij op). Ook ik twijfel best ook nog… het gaat nu goed, maar wat als er nog een kindje bij komt? Je weet nooit wat voor kindje dat wordt. Ik weet niet of ik nog een klein, druk monstertje aan kan. Jesse is op het moment ook behoorlijk aan het peuterpuberen :roll: De wens is er nog steeds, en volop aanwezig, maar mijn (ons) verstand is er nog steeds niet over uit. We kijken vanaf het nieuwe jaar wel weer!
Hii ben ik ook weer ff, heel snel want Tim moet eten
Ff een deel gequote
@mama_chantal wrote:
Ik was vrijdag ziek, gigantische buikpijn, duizelig en misselijk, was de avond eraan vooraf al erg duizelig maar vrijdag was ik dus echt ziek, gaat nu eindelijk weer wat beter, maag bleef erg gevoelig…
Tim was sinds vorige week dinsdag ook weer ziek, hoesten en spugen en verhoging, pff arm mannetje. Is nognsteeds niet helemaal beter… Maar gaat zeker stukken beter dan vorige week, aangezien hij vrijdag jarigis en we dat zaterdag gaan vieren gaat hij deze week maar niet naar t kdv, kan hij goed opknappen en niet weer iets nieuws oplopen :?
Oh ja de 2e echo was net so min een succesEcht super balen!
Zal binnenkort even de 2 wat nog iets moois van te maken is plaatsen plus mijn buikie :inlove: Die echt duidelijk zichtbaar is :inlove:
Overigens mag ik wel nog 1 laatste keer terugkomen voor 10 minuten om 3d te proberen, in de hoop dat hij met zijn kin op de borst ligt en dus. Iet meer zo de placenta in… Over 2/3 weken nog keertje proberen adviseerde ze, maar wel echt onwijs lief dat we die afspraak ook weer kosteloos mogen terugkomen :thumbup: En nog een keer extra spieken is nooooit een straf :inlove: Krijg zowiezo nog 2 groeiechos, dus nog 3 keer spieken in totaal :inlove:
Kc, ik zit alweer op de ipad dus de echo’s laten even op zich wachten :-
Succes vandaag tiertje

Memmie balen datt nog steeds niet zo soepel loopt als gehoopt en t nog even op een laag pitje staat :-* :hug:
Hooooooi meiden!
Goed nieuws: we hebben een super echo gehad!! :dance:
Alles leek helemaal goed, kindje is echt overdreven beweeglijk en we hebben prachtige plaatjes mee naar huis gekregen, zelfs 3D! :inlove:
Zal zo snel mogelijk even wat showen!
Enne… we weten het! :mrgreen: :roll: :mrgreen:
Memmie, jammer dat de situatie er nog niet helemaal naar is om ervoor te gaan. Moeilijk lijkt me dat, zo’n grote wens en dan dat het verstand wat anders zegt… :hug: Maar wel heel verstandig om nog even te wachten, denk ik dan. En misschien geeft het ook een beetje rust de komende 2 maanden dat je besloten hebt om in het nieuwe jaar weer eens verder te zien. Gewoon dit jaar lekker even met zijn viertjes uitzitten nog… :inlove: :-*
Chantal, jeetje, wat balen dat je zo beroerd was… ook wel even schrikken, denk ik? Ik heb dat tenminste wel… als ik zwanger ben en niet lekker dan ben je toch net even bezorgder… :roll:
En dat T.immetje zo vaak ziek, balen joh…
Wij hebben wel echt mazzel dat J zo weinig ziek is, maargoed, die gaat ook niet naar de opvang natuurlijk, dat zal wel heel veel schelen. Al had ik toch erger verwacht, omdat Ãk natuurlijk met kids werk en dus toch ook wel bacillen mee naar huis neem waarschijnlijk… Nouja, afkloppen…
Jammer dat je weer niet echt mooie plaatjes hebt kunnen krijgen. Maar wel heerlijk zeg, zo vaak spieken, jaloerssss!
Maargoed, wij mogen ook al niet klagen, dit was de 4e keer dat we konden spieken en waarschijnlijk komt er nog wel een keertje bij. Ik ga tenminste aandringen op een groeiecho, haha.
Marij.ke, wat een super mooi nieuws! :dance:
Fijn dat alles goed lijkt met jullie zoon/dochter :inlove:
Dussss, konden jullie het toch niet laten om het geslacht geheim te laten blijven? Ik ben benieuwd! We zien/horen het wel over zo’n 20 weken.
'k Ben ook erg benieuwd naar de plaatjes :inlove:
Marijke : Wat goed dat de echo goed is verlopen.
En word het een dochter ?? Er staan twee grote smiley’s achter en mijn gevoel zegt dat jullie een dochter een krijgen…
Chantal : Balen dat jij en Tim nog zo met de gezondheid tobben…
Hopen dat jullie snel opknappen en dat jullie zaterdag een fijne verjaardag kunnen vieren.
Memmie : Balen dat nog niet alles op de rit zit. Hopen dat het nieuwe jaar jullie veel goeds gaat brengen.
KC : Balen dat je zo misselijk bent, maar je weet wel zeker dat je zwanger bent :oops:
Chantal : Balen dat de echo weer niet zo goed wilde lukken, maar gelukkig mag je nog een keer terug komen.
Miek : Hoe voel jij je ?
Newbe : Hoe is het bij jou en met de jongens en de dame ?
Hier gaat het redelijk. Fleur huilt veel, veel rode billen en dunne luiers, dus ik denk dat er nog meer tandjes aankomen. Hier nog steeds geen baan, ben wel druk aan het solliciteren maar het schiet niet echt op.
Morgen een meeting met een paar april mama’s… Heb er zin, ben nieuwsgierig naar de ukkies…
Haha, tijger, ik zeg niks… jullie zien het over een aantal maanden wel! :mrgreen:
Wat sneu voor je meissie dat ze zo’n last heeft… :hug:
Succes met solliciteren en veel plezier met de meeting, spannend!
Ik ben zooo aan het genieten van de vele minischopjes… dit is net zo’n druktemaker als Jesse was in de buik! :inlove: