Tierrr… wat lekker!
Ik heb goed nieuws… binnenkort wat meer op kok, want: ik is jarig en heb iets met een appeltje erop gekregen
Sproetje, GEFELICITEERD!!! Wat een leuk kado! Gezellig dat je wat meer komt kletsen! :thumbup:
Marij.ke, we wachten geduldig af :liar:
Tijgertje, wat sneu dat Fleur zo’n last heeft van haar billen… :hug: Ik zweer nog steeds bij Maizena en zinkolie van Dr. Swaab. :thumbup:
Hier is mijn ongi weer bijna voorbij (cyclus 36 dagen).
Op zich gaat het hier goed hoor, maar met de was en het huishouden zou ik nog wel wat meer bij mogen zijn :roll:
Met de jongens gaat het echt goed! "s ochtends en 's avonds blijft hectisch, maar ik hoor vaak van mijn moeder: van 17.00 - 19.00 uur is het minste stukje van de dag. Haha, klopt wel, iedereen is dan vermoeid en kan minder hebben. Verder ben ik echt super trots op Tycho :thumbup: Hij doet het zo goed op school! We mochten vanochtend kijken bij de eerste ‘les’ logopedie (achter gespiegled glas). Erg leuk om te zien! Tycho vond het ook leuk! Hij vindt het sowieso erg leuk op school (MOD), mijn topper :inlove: (al heeft hij ook iets minder leuks geleerd :roll: “hou je bek, papa” :shock: Even met de juffies gesproken vanochtend!)
Jesse is een heerlijke peuterpuber op 't moment. Soms erg vervelend en soms ook erg lachwekkend :lol: Hij is op zich best ‘gemakkelijk’ als ik alleen met hem ben. Het wordt altijd wat pittiger als Tycho erbij is, dan gaat Jesse de ‘PopiJopie’ uithangen. Dus wat de jongens betreft, zou ik zo aan een 3e wondertje beginnen…
Sja, memmie, die was en dat huishouden, houd maar op… :roll: :oops:
Haha, oeps… dan sta je wel even vreemd te kijken als je kleine kereltje ineens zoiets roept… Maarja, zolang ie er ook maar veel goede dingen leert, en dat zit wel goed dus! :thumbup:
En Jesse de popi-jopie, haha!
Ik heb trouwens een baby(soon to be dreumes)puber… :roll:
Hij weet precies wat ie allemaal niet mag en gaat dat dan juist doen en lacht me daarbij uit… en hij is steeds aan het zeuren in de hoop dat ik dan doe wat ie wil. Ja, dacht het dus ff niet he? Merk wel dat het een ventje is wat nu al behoorlijk aangepakt moet worden, want anders komt het niet goed… slim mannetje! :roll: Verder is het vooral ontzettend genioeten hoor, hij is zooooo slim en op zijn zeurmomentjes na eigenlijk altijd blij… :mrgreen:
Sproet, gefeliciteerd!! Enne, gaaf zeg, gezellig dat je wat meer kunt komen kletsen! (Ik moest wel even nadenken trouwens, haha… :oops: )
Oh marijke gefeliciteeerd met je goede echo!! :inlove: :dance: :inlove: :-
Memmie wat klink je trots en gelukkig metje kindjes :inlove: :-
Leuk om te lezen :inlove:
Ja ze kopieren lekker die kindjes :silenced: Zijn soms minder leuke dingen :doh:
Oeh sproet leuk kadoooww :inlove: en gefeliciteeeerd! :-*
Hihi ik moest ook 3 keer lezen vor ik t doorhad :oops: :lol:
Zo Tims cadeautje net ingepakt en huis versierd :inlove:
Nu begint t toch wel wat meer door te dringen dat hij morgen toch echt al 1 jaar wordt :shock: Wow wat gek zeg! Ben benieuwd hoe hij morgenochtend reageert :inlove:
hihi Marijke jij hebt je handen dus ook vol aan je kleine jongen :mrgreen:
Tim isook zo ondeugend :twisted: Weet wel wat niet mag en kijkt dan ook met die oogjes zo heel ondeugend , kijkend of mama of papa t ziet en zo niet gaat ie rustig op zijn doel af. En zien we hem wel dan gaat ie in turbo stand erop af :lol: :lol: :lol: Alleen is mama minder amused :roll: 8) Hihi
Gisteren weer goedgekeurd bij de vk :dance:
Helaas kon ze t nog niet echt goed voelen hoe hij lag, ze dacht nog met koppie naar beneden, hopelijk blikft t ook gewoon zo
Over 2 weken de groeiecho :inlove: :dance:
Sproetje, dat zijn de betere cadeau’s :mrgreen: Gefeliciteerd nog.
Tierrr, wat fijn dat de echo helemaal goed was zeg. Ik had idd gelezen over Sterretje, echt heel erg
Chantal, niet erg fotogeniek mannetje dus helaas. Hoop dat de 10 minuten echo nog wat oplevert dan.
Memmie, dat klinkt toch goed :thumbup: Fijn dat het allemaal zo lekker loopt met de heren. En dat huishouden, tja, als je daar een 3e kind vanaf moet laten hangen. Ik zeg altijd maar dat ik niet in de showroom van een meubelzaak woon :shifty:
Fijn dat je weer goed gekeurd bent, Chantal!
En héél veel plezier morgen he? Je mannetje alweer 1 jaar, het is onvoorstelbaar… weet je nog, een jaar geleden? :inlove:
@Tierrr wrote:
Fijn dat je weer goed gekeurd bent, Chantal!
En héél veel plezier morgen he? Je mannetje alweer 1 jaar, het is onvoorstelbaar… weet je nog, een jaar geleden? :inlove:
Jaaaa :inlove: :inlove: Toen lag ik te bevallen :mrgreen: :lol:
Kan me alles nog zoooow goed herinneren zeg :inlove:
Thnx! :-*
:dance: Er is er een jarig, hoera, hoera! :dance:
Ti.m Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!
Chantal, Gefeliciteerd met je kleine grote vent! :inlove:
Een hele gezellige dag /weekend toegewenst!
Chantal, gefeliciteerd met de verjaardag van T.im :dance:
Hebben jullie een leuke dag gehad?
En show je je mannetje met zijn verjaardagsoutfit even ?
Chantal Beetje laat maar gefeliciteerd met Tim. Veel plezier morgen met het vieren.
Sproet Ook nog gefeliciteerd en wat een super kado !!
Memmie Wat leuk om te lezen dat het goed gaat met je jongens en dat Tycho het goed doet op school. Ja , ze leren af en toe dingen van andere kindjes …
Meeting was gezellig en Fleur heeft zich goed gedragen…
KC, hoe is het nu met je?
Mijn duimen draaien over-uren voor je (las het bij de maandmama’s) :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Mama-Chantal, leuk weekend gehad? Timmetje goed verwend?
Wanneer mag je ook alweer nog een keertje spieken :inlove:
Tijgertje, wat leuk dat de meeting zo geslaagd was! :thumbup: En Fijn dat Fleurtje haar goed heeft gedragen :inlove:
Marij.ke, lekker aan het zwijmelen? :inlove:
Miek, hoe is het met jou??? Vorige keer toen je een tijdje niks van je liet horen was het niet goed
Ik hoop echt met heel mijn hart dat het nu (nog steeds) goed zit :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Sproetje, leuke verjaardag gehad? Hoe oud/jong ben je geworden?
Hoe gaat het nu 's nachts met de kiddies?
Newbe, Heske, Mascha, … 'k weet niet of jullie nog mee lezen. Hoe gaat het met jullie?
:-*
Hee dames, ik meld me ook weer!
Heb echt giga drukke dagen gehad. Donderdag visite gehad en nog het een en ander in huis gedaan en toen vrijdag werken. Maar dat viel me heel zwaar… alles deed me zeer en erge hoofdpijn. En toen toch uit het werk nog even wat boodschappen halen, in de Makro, dus hele stukken lopen… en waar ik voor kwam hadden ze niet eens. Ik poepsjaggie… :roll:
En toen kwam ik thuis en toen reed ik met de achterkant van onze auto tegen onze voor de beurs geleende kar aan… dikke deuk… had echt mijn dag niet, flink potje zitten janken… :oops:
Toen zaterdag was hub weg naar een beurs en kreeg ik bezoek van mijn zusje, samen met mijn kleine vent naar sinterklaas geweest. En 's avonds kwamen mijn ouders aan voor het oppassen op zondag… en kwam hub thuis samen met de mannen die geholpen hadden op de beurs… met de hele bubs Chinees gegeten. Allemaal erg leuk, maar wel vermoeiend.
En toen is kleine man echt de hele nacht aant spoken geweest, dus geen oog dicht gedaan… en zondag heb ik hub zelf de hele dag op de beurs geholpen. Dus was lichtelijk gesloopt… :roll:
Gelukkig wel een goede nacht kunnen draaien vannacht en hub vandaag nog even vrij!
Oh, enne… baby gaat me de laatste week toch tekeer!! Bijna de hele dag door!! En: zo duidelijk dat hub het ook kan voelen!! Wat is dat toch genieten, zeg!! :inlove:
En inderdaad, ik ben ook erg benieuwd naar de andere meiden…
Miek, en KC… :-*
KC Weet je al iets meer ? :hug:
Marijke : Balen dat je zo’n druk weekend heb gehad en van de beschadigde auto. Maar gelukkig heb je het wel gezellig gehad. En wat leuk dat de kleine zo beweeglijk is !
Ah, ik lees bij de maandmama’s dat ze geen bloed meer heeft gezien en vanochtend weer 2x moest overgeven… goed teken toch?! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Marij.ke, een klein druktemakertje dus. :inlove:
Balen van de deuk in jullie auto :hug:
Oh, wat een goed nieuws… dat geeft toch wel goede hoop!!
Memmie, beterschap voor je ventje… is ie erg beroerd? :hug:
Nou, ik ga even op de bank liggen genieten van ons druktemakertje en dan naar bed, ben nog steeds best wel moe…
Hoi, klopt wat memmie zegt. Vind het maar niks die onzekerheid Heb woensdag de echo
Hoop dat alles dan klopt, hartje, maar zeker ook de termijn en dat ik niet korter zwanger blijk ofzo, want dan is er toch iets mis. Tis toch vreemd om opeens niet meer misselijk te zijn met 7 weken. Met C. begon de overgeef-ellende toen pas goed. Zwanger zijn is echt niet leuk, veel te veel onzekerheden voor een controlfreak als ik. Je hebt gewoon nergens invloed op.
Tieerr, mss maar samen met de kleine man een middagdutje doen
Balen balen balen van je auto zeg.
Memmie, ik las dat het zo kriebelt :hug: Ik las het en dacht meteen, volg je hart :-* Ik vraag me af of dit iets is dat je opzij kunt zetten.
Miek, hoe is het met jou? :-*
Kc, :hug: voor jou… ik vond die eerste 13 weken ook vreselijk… zo ontzettend beroerd en onzeker. Pas daarna kon ik wat ontspannen en eigenlijk is het pas sinds een week of 2 echt leuk… :roll:
Ik duim heel hard voor een perfecte echo!
Ik ben echt even heel verdrietig, net even een potje zitten janken…
Bah bah bah…
:hug: :hug: dat is zeker niet leuk. En als je je moeder er niet bij wilt hebben moet je dat gewoon aangeven hoor. Want ik neem aan dat je haar op dinsdag ook niet de hele dag in huis wilt hebben. Ik zou daar zelf iig niet op zitten wachten en nodig hier mensen dus ook alleen maar mensen voor 's middags uit, heb dat vorig jaar ook zo gedaan toen ze 1 werd.
Beetje vreemd ook dat mensen niet willen komen omdat je zwanger jarig is die er niet is en die het dus naar ik aanneem ook niet viert. Ik vind dat ze dan wel gewoon naar J’s verjaardag kunnen komen.
Verder zou ik er ook weer niet te zwaar aan tillen hoor. Het gaat erom dat J’s feestje leuk is. Liever met mensen erbij die er graag bij zijn, dan met mensen die eigenlijk met tegenzin komen. En voor de mensen die er wel zijn extra taart dus
Sterkte :hug: en laat je plezier niet vergallen, want je kleine vent wordt nog steeds 1 jaar.