Je hebt gelijk KC, ik moet mijn plezier ook niet laten vergallen… maar het is wel even een enorme domper… en die kan ik nu met mijn huidige hormoonspiegel niet zo goed hebben, geloof ik… :roll:
Ik ben er wel hoor, maar ik ben gewoon gevloerd en laat de pc dan even voor wat het is.
Lars is niet fit en heeft ontstoken oogjes. Die zaten vanmorgen helemaal dichtgeplakt, arm ventje…
Maar ik moet er dus 4 a 5 keer uit per nacht en dat in combinatie met 28 uur werken maakt dat ik behoorlijk uitgeput ben. Dus 's avonds maar op tijd erin en hopen dat het vanzelf weer beter gaat…
Tierrr… wat balen zeg en inderdaad niet netjes dat je schoonfamilie niet eens de moeite neemt om fatsoenlijk afbericht te sturen. Dat doet de hormoonhuishouding natuurlijk geen goed.
KC, ik heb niet helemaal teruggelezen, maar begrijp dat de onzekerheid af en toe killing is. Nog 1 nachtje tot de echo. Ik zal duimen!
Memmie, ik ben 35 geworden. Grappig dat mijn omgeving als ze dat horen een verzachtende opmerking probeert te maken terwijl het mij werkelijk niets uitmaakt.
Oh en FEmke heeft al vier dagen op rij op het potje geplast. Weliswaar elke dag maar 1 keer maar het begin lijkt er te zijn
Hey meiden, mijn echo was goed! Echt blij mee.
Op de echo was hij zelfs 2 dagen verder dan mijn eigen berekening.
Maar over 2 weken heb ik weer een echo en dan gaan we de definitieve datum bepalen.
Sproetje, sterkte :hug:
Oooh, KC, wat super zeg, wat een opluchting!! :dance:
Ben je er nu zelf ook wat geruster op? :hug:
Hier van alle gedoe gister een slapeloze nacht gehad, maar inmiddels zijn er gelukkig wel excuses aangeboden, dus kan het nu wat beter van me afzetten.
Eerst de echo over 2 weken maar eens afwachten :shifty:
Maar we vinden het heel positief dat de termijn klopte en zelfs wat verder was. Dat bloedverlies was onschuldig, alles zag er verder in de baarmoeder goed uit.
Maar een slapeloze nacht zelfs :shifty: Jeetje, zonde zeg.
Wat doet je moeder nu, komt ze wel het weekend?
C. is volgende week al jarig bedacht ik me :shifty:
Vriend is er niet, moet werken, leuk op 1 dec jarig zijn, hij moet dan echt ALTIJD werken. Mss dat we dan samen maar wat leuks gaan doen. We vieren het het weekend erna.
KC, wat fijn dat de echo goed was :dance:
Nu op naar die over twee weken. Dan gaan de duimpjes opnieuw aan de slag
Mijn moeder komt wel, dat was direct gister al duidelijk, daar heb ik verder geen problemen meer mee gehad.
Alleen ben érg teleurgesteld in mijn schoonfamilie, zeker omdat Ãk nu de boeman ben omdat ik er wat van gezegd heb. Iedereen is nu boos op mij.
En ja, misschien heb ik heftig gereageerd, maar hallo, een beetje begrip opbrengen daarvoor kan toch wel? Het was een giga teleurstelling én ik ben zwanger. Maargoed, het is makkelijker boos op mij te zijn dan eigen schuld erkennen natuurlijk…
Het houdt me erg bezig, zeker omdat dit de banden onderling absoluut niet ten goede komt…
Zwanger zijn is nooit een excuus :naughty:
8)
Ik ondervind anders wel degelijk dat ik gewoon echt minder kan hebben helaas… :? Jij niet dan?
:dance: Jeej, KC! Gefeliciteerd met je goede echo! :inlove:
Fijn dat je over 2 weken weer mag :thumbup:
Marij.ke :hug:
Hier behoorlijk koppijn :?
Ik ga lekker mijn bedje in.
Morgen weer werken… (nog 3 dagen: morgen, de di. daarop en dan de vrijdag daarop de laatste keer )
:-*
Fijn weekend allemaal!
Marij.ke, een gezellig verjaardagsfeest voor Jesse toegewenst!
…bijna alweer 1 jaar… waar is de tijd gebleven?!
:-*
Thanks lieve memmie! :-*
Ja, onvoorstelbaar… morgenavond een jaar geleden braken mijn vliezen… :shock:
En nu: pff, moeeeee…
Maar een leuke dag gehad!!
Helaas lukte het J 's middags niet om in slaap te komen, dus de hele dag niet geslapen en op een gegeven moment dus helaas wel doodmoe sn soms even mis… Maar hij heeft het super gedaan! En hij heeft genoten van de slingers, zijn taartje en de cadeautjes! :inlove:
Ook een paar mooie plaatjes geschoten, die zal ik zo even in het sf zetten.
En van de hele kwestie heb ik niet heel veel gemerkt, had het veel te druk met mijn ventje, heb van hem genoten, want daar ging het ook om!
Hoe gaat ie met jou? :hug:
Wat fijn Tierr dat het een mooie dag is geweest en al het ‘gedoe’ naar de achtergrond is verdwenen. Lekker genoten van je bijjjna jarige mannetje. Ik zag al leuke foto’s voorbij komen. Ook van een prachtige taart.
Hij heeft zijn ogen echt van jou trouwens, precies hetzelfde zoals jij daar naast hem zit.
Ik kreeg geen melding meer, dus loop een beetje achter.
KC gelukkig was je echo goed !
Marijke Gelukkig hebben jullie een leuke dag gehad. En als ik het goed heb is Jesse vandaag toch echt jarig ?
Dus van harte gefeliciteerd met zijn eerste verjaardag.
Sproet Balen dat Lars ziek is. Maar goed van Femke dat ze al op het potje plast :dance:
Memmie :hug:
We gaan vrijdag weg voor een weekendje, maar probeer voor die tijd nog even te komen kijken , lezen en reageren…
Tierrr… fijn dat de verjaardag zo geslaagd was. Vaak slapen ze niet veel. Gelukkig had J. het toch goed volgehouden. En alvast gefeliciteerd!!
Lars zijn oogjes zijn gelukkig bijna weer schoon 's ochtends. Hij is nog wel hangerig en slaapt slecht, dus hopeloze nachten nog. Vanavond dus proberen vroeg naar bed te gaan… :shifty:
KC, wanneer heb je de volgende echo?
Memmie, beetje bijgekomen van 't weekend?
Tijger, lekker vooruitzicht. Toch niet om Sinterklaas te ontvluchten hè
Lekker tijger, even weg… waarheen?
Sproet, heerlijk he, die hopeloze nachten… :hug:
Ik ben ook echt een beetje op de laatste dagen…
Jij ook sterkte ermee :hug:
Nee ik ga Sinterklaas niet ontvluchten. We gaan vrijdag weg en komen maandagmiddag weer terug en 's avonds vieren we Sinterklaas met opa en oma.
We gaan naar Valkenburg en Maastricht.
Oh lekker Tijgertje dat je nog even weg gaat, veel plezier!
Onze kleine C.'tje is donderdag jarig. We vieren het zaterdag met de familie.
En zondag vieren we sinterklaas. En dan maandag op het kdv en die woensdag haar verjaardag op het kdv. Een mega-feestweek voor C. dus.
Ik heb de volgende echo 7 dec sproetje.
L.ars is lang bezig geweest he met zijn oogjes Zielig.
Er is er 1 jarig, hoera, hoera!!!
Jesse, Hartelijk Gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
Marij.ke, Gefeliciteerd met je kleine grote jongen!
Fijn dat het feestje geslaagd was en dat je hebt genoten!
Morgen ga ik ff verder lezen… ga nu
Heb morgen een sollicitatiegesprek en wil fit zijn
xxx