Succes memmie, zet 'm op!! Waar heb je gesprek?
KC Alvast gefeliciteerd voor morgen met C. Als ik het zo lees, heeft ze een heerlijke week en word ze lekker verwend.
Memmie Hoe is je sollicitatiegesprek gegaan ?
Fleur kan zelf gaan staan. Als ze op schoot zit, pakt ze je handen en trekt ze zich zo omhoog. En ze kan al kleine stapjes zetten als je haar handjes vast houd :dance: Mijn kleine meisje begint groot te worden
He meiden
Even een ego berichtje
Ben gewoon zoooo moe, kom gewoon niet aan kok toe, lees wel trouw mee maar soms kan ik de lange berichten niet aflezen.
Daarbij komt dat op momenten dat ik even denk te reageren telkens de app(safari op ipad) crasht en ik iedere keer opnieuw aan mijn berichtjes moet beginnen.Â
Hier gaat t dus op zich wel goed maar ook weer niet helemaal super, ben erg moe en als Tim ook nog savonds en snachts gaat spoken is t best wel pittig. Laat daarom manlief Tim zoveel mogelijk tillen zodat ik daar wat meer rust in heb.Â
Beebje doet t zover ik kan voelen goed, hij beweegt lekker en soms ook niet zo lkkr voor mama hahaha, gisteren een stomp in mijn maag en in mijn. Laas gehad "auw!!"Â
Vandaag de groeiecho gehad, die was iets minder positief. Beebje ligt 2 tot 1,5 week achter in groei, hoofdje uiteraard niet :roll: Â … Haha net als bij Tim, al lag die maar 4 tot 7 dagen achter(buiten t hoofdje). Dus was al bang dat zij t verontrustend zouden vinden en me door zouden sturen naar zhuis ofzo.
Glukkig is dat niet zo, hij heeft de navelstreng gecontroleerd en daar liep gemoeg bloed doorheen om beebje goed te kunnen voeden, de rest zag er ook allemaal goed uit dus was beetje merkwaardig. T enige wat t kan zijn ( wat miss ook wel klopt) is dat ik te druk bezig ben en te weinig rust of te veel spanning heb. Nu heb ik beide… Dus over 4 weken verlof is geen slecht plan…
Waarschijnlijk over 3/4 weken dus weer een groeiecho en aan de hand daarvan kunnen we schatten of hij goed doorgroeit of dat er zorgen gemaakt moeten worden.
Kindje lag trouwens nog steeds met koppie naar beneden :dance: ikke happy!
Ik hoop later meer mee te kunnen schrijven maar gaat waarschijnlijk pas over 4 weken zijn.
Tijger wat knap van fleurtje! vlotte dame hoor :inlove:
Memmie hoe ging je sollicitatie? :-
marijke fijn dat Jesse zijn verjaardag tcoh nog geslaagd was, ik heb ook weinig van Tims verjaardag echt meegekregen, was ook meer met de jarige job bezig dan alles om me heen :mrgreen:
Maar wat een gave taart en meppert zeg! :inlove:
Kc wat een zorgen, fijn dat alles goed gaat met beebje en echo goed was, bijna weer een echo volgens mij of niet? ( ja sorry mijn reactie is wat laat, heb al 10 keer dit getikt maarja de crasshende app ) hihi
En nog gefeliciteerd met je meisje! Alweer 2 jaar :inlove: Â :dance:
Sproet fijn dat Lars eindelijk van de vieze oogjes af is, phoeh dat heeft Tim ook zooooow lang gehad, werd daar helemaal naar van. En slapen ja ook hier was dat een drama en is nu ook met een byzondere gebruiksaanwijzing whaha.
Hopelijk gaat t bij jullie snel beter! :-
nou hier laat ik t even bij
Oh ja en dinsdag de laatste poging voor de 3d echo, maarja zoals kindje er u bij lag zal t wel weeer niets worden ( wel weer lkkr keertje extra spieken :inlove:)
:-*
…er WAS er 1 jarig, hoera, hoera! ( :oops: iets te laat… sorry…)
KC, Nog van harte met jullie kleine meid! :-
hebben jullie een gezellige dag gehad? Of vieren jullie het dit weekend?
Hoe voel je je verder?
Mama-Chantal, balen dat je je nog steeds niet super voelt :hug:
Fijn dat je over 4 weken verlof hebt.
Denk goed om jezelf en de kleine in je buik hoor! neem op tijd je rust. Wie weet maakt de kleine man nog wel een groeispurt.
Hoe is’t met de rest van de dames? Allemaal druk voor 5 dec?
Wij vieren het morgen. leukkk!
Fijn weekend allemaal! :-
KC, hier ook nog even van harte met jullie kleine grote meid! :-
Gezellige dag gehad?
Hoe voel je je verder? :-
Chantal, leuk weer even wat van je te horen!! Balen dat je je nog steeds niet super voelt :hug: Maar over 4 weken al verlof gelukkig. Jeetje, wat ga jij snel zeg!! :shock:
Inderdaad, straks met je verlof lekker rustig aan, dan gaat de kleine vast ineens snel groeien.
Memmie, veel plezier met sinterklaas vieren!!
Als het goed is, is hier vanaf nu de rust weer een beetje weergekeerd. Wij hebben gister sinterklaas gevierd bij mijn familie en het was erg geslaagd. En nee, tuurlijk snapte J er niks van en had ie het niet gemist als we het niet hadden gedaan… maar hij heeft echt genoten!! Sinterklaas kwam nog langs met 4 pieten en die vond hij echt geweldig, zo lief! En heel veel mooie cadeus!! :inlove:
Hier heeft buik trouwens echt een enorme groeispurt gehad, ik heb er ineens last van en op het werk zei ook bijna iedereen er wat van, haha.
Fijn weekend allemaal!
Goedemorgen meiden,
We zijn weer thuis.
Was gezellig, maar wel nat en super druk !
Chantal Balen dat je zo moe bent en dat het kleintje iets achter ligt op het groeischema :hug:
Marijke Leuk he dat mensen het nu echt gaan zien dat je zwanger bent en er ook over praten…
Leuk dat Jesse blij was met zijn cadeautjes.
KC Hoe is het nu ? Heeft C een leuke verjaardag gehad ?
Miek Hoe is het bij jou ?
Memmie Hoe was je sollicitatie gegaan ?
Gister Sinterklaas gevierd met opa en oma. Fleur snapt er niet veel van, maar de cadeaus vind ze wel super leuk.
In het weekend heeft ze een paar flinke sprongen gemaakt :shock: Ze kan nu kruipen. Ze gaat staan in de ledikantje en box, dus die bodem moet maar naar beneden…
Hallo Meiden!
De sollicitatie was meer een kennismakingsgesprek. Deze ging op zich goed, maar ik zou het zlef niet heel erg vinden als ik het niet word. Lange reistijd, behoorlijke reiskosten, lokatie wat niet helemaal mijn ding was evenals de theorieen waar ze mee werken.
Zij vond de afstand eigenlijk ook iets te groot Dusss… we gaan vrolijk verder!
Donderdag een gesprek bij D v/d B. Ben benieuwd…
Tijgertje, Fleurtje wil maar snel! Flinke meid hoor!
Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad! Jammer van het weer en dat het zo druk was…
Tierrr, een groeispurt–> showen!!!
Wat leuk dat jullie ook zo van Sinterklaas hebben genoten! :inlove:
Leuk ook dat de Sint echt even met pieten op bezoek kwam!
Hoe is het met de rest??? Het is zo rustig hier…
KC, Mama-Chantal, Sproetje, Miek, Newbe, …?
Heb Miek ook al een PB gestuurd, om te vragen hoe het met haar gaat.
De vorige keer was haar afwezigheid niet positief… Hopelijk gaat nu alles voorspoedig! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Wij hebben ook een erg leuke Sinterklaasavond gehad! Super gezellig en relaxed, de kindertjes allemaal tevreden :inlove: en de volwassenen ook. Wat wil je nog meer?!
Jesse mag in jan. naar de peuter :dance: net bericht gehad. Lijkt me zoooo leuk voor hem! Hij wil al nooit mee terug als we Tycho naar school brengen… :roll: Jesse is er echt aan toe! Leuk, leuk, leuk!
En nu moet ik aan de slag… :roll: er liggen zo’n 5 wassen om opgevouwen te worden, een aanrecht vol wat in de vaatwasser moet, maar deze zit nog vol… :oops: Stofzuigen… ZUCHT!
Ooh, wat leuk memmie, J naar de peuter!
Succes met je klusjes… leuk he? :liar:
Ik heb Miek al even gesmst gister, maar nog geen reactie…
Ik zal zo even wat foto’s in het sf plaatsen.
Memmie Succes met verder solliciteren
Leuk dat Jesse ook naar de peuter mag !
Zijn je klusjes in huis allemaal gelukt ?
Hier ook druk geweest met stofzuigen en de was van het weekend.
Fleur was nog helemaal ondersteboven van het weekend en gister, maar nu slaapt ze eindelijk even…
Hoe is het met iedereen??
Hier ok, alleen beetje moe…
J zit denk ik in een sprongetje, want hij is erg snel huilerig. Vermoeiend… :roll:
Maar hij probeert inderdaad ook ineens allemaal nieuwe dingen: staat heel veel los, loopt achter zijn loopkar en heeft zelfs al wat losse stapjes gedaan per ongeluk, haha! :mrgreen:
Straks richting stad, gratis foto van fotoshoot ophalen en hopelijk wat leuke kerstkleding scoren.
En daarna naar de vk. Ben benieuwd hoe de baarmoeder gegroeid is enzo. Ik verbaas me echt ontzettend over dit kindje in mijn buik… hij weet me nu al uren achter elkaar wakker te houden met het continue harde getrappel op mijn blaas… en dat al met 23 weken!! :shock:
Jesse sliep 's nachts altijd lekker en was overdag altijd in de weer, maar deze baby is dus gewoon altijd in de weer, haha. Maar ook nu al zo sterk! :shock:
En nu ga ik nog maar ff bankhangen voordat ik straks weg moet.
Ben zoooo moe… Pfff, ik doe in huis echt niks… :oops:
Ik had helemaal gemist dat er de afgelopen dagen hier nog geschreven was :oops:
Bedankt allereerst voor de felicitaties voor C. nog.
We hebben een druk weekend gehad. Zaterdag haar feestje gevierd en zondag Sinterklaas, ze is lekker verwend. Maandag pieten op het kdv en gisteren heeft ze het op het kdv gevierd.
Wij hebben gisteren de 2e echo gehad (termijnecho) en met minibaby gaat het helemaal goed gelukkig. Schedel is gesloten en de placenta lijkt aan de voorkant te zitten. Heeel gaaf, ze heeft ook even met 4D gekeken en we hebben 3D plaatjes meegekregen. Ik zal de echo’s zo even in het sf zetten.
Wat fijn dat het met alle kindjes zo goed gaat :thumbup:
Jes.se naar de peuters… ging hij nog niet naar het kdv toen jij werkte? Hier gaan kinderen met 2 al naar de psz. Maar ze mogen alleen komen als ze niet naar het kdv gaan.
Hier komt er trouwens ook niks uit mijn handen. Ik moet zelfs nog douchen :shifty:
Wij mogen weinig doen he, KC, we hebben een excuus… laten we daar gebruik van maken!
Wat een super nieuws van minibeeb trouwens, wat een opluchting!! Nu genieten??
He meiden,
Memmie jammer, hopelijk vind je nog wel iets dat meer maar je zin is, voordat deze reageren.
En J.esse naar de psz, leuk! Vooral ook omdat ie er zelf al zo aan toe is
Wanneer kom jij je jongens weer eens showen? :-*
allemaal een leuek sinterklaasavond gehad zo te lezen. Wij hebben dat dit jaar nog niet gevierd, ben zelf niet zo sinterklazig :lol: en Tim begrijpt daar gewoon nog te weinig van  Â
Wel gisteravond de kerstboom en spulletjes neergezet, Tim vind t geweldig en blijft ernaar wijzen, vooral als de lichtjes aan zijn :inlove:
Kc super goed nieuws zeg dat t met jullie minibeebje goed gaat :dance: !!!
En C lekker verwend, kon ook niet anders :mrgreen:
Tier, Jess.e dusook lekker aan t ontwikkelen en met lopen bezig
Leuk he? Tim staat ook voortdurend helemaal los en gisteren ook al best lang :inlove: maar heeft ook behoorlijk last gehad van een sprongetje vorige wek want die bleef maar onrustig en huilen, nu heeft ie dinsdag niet echt gekroeld met mama, vanwege de echo en hele volle dag, en dat kon je merken, hij bleef me maar kroelen en knuffelen en vandaag dus weer aangezien ik gistren was werken de hele dag
Jeetje tiertje jij blijft gratis fotoshoots hebben :mrgreen: hihi, ben wel erg benieuwd naar de foto
En succes met outfit shoppe
Nou hier gaat t redelijk, ben vooral erg moe.
Zaterdag de groeiecho gehad, deze was zoals jullie al weten niet zo heel geweldig goed. Afgelopen dinsdag de laatste poging voor 3d echo en nu lag meneer met zijn armen voor t gezicht  :doh:  :wall:  :doh:Â
Dus met 10 min natuurlijk veeeels te weinig tijd om af te wachten en hebben er 2 meegekregen waarbij je nog beetje gezicht ziet whaha, wel langer mogen spieken en dit was natuurlijk al de 2de keer kosteloos terugkomen, plus dat ze zelfs gratis de dvd weer heeft laten meelopen, echt lief van haar!
Net bij de vk geweest en ze vind die 1,5/2 weken groeiachterstand toch wel zorgelijk en vroeg of ik voldoende rust had, niet echt natuurlijk dus nu heeft ze gezegd dat we natuurlijk geen vroeggeboorte willen want dan is t zowiezo geen thuisbevalling (wil dat zo graag dus daar komen ze altijd op terug als ik gas terug moet nemen :lol: ) en kan ook noet de bedeoling zijn. Moet dus vanaf nu halve dagen werken en extra rust nemen. Had ook niet anders verwacht maar wilde toch even van een ander horen wat zij dachten dat beste zou zijn, voeltzo aanstellerig minder werken  :oops:Â
Hele controle was verder weer helemaal goed. Beebje ligt zelfs ingedaald :shock: :dance: en buik was ook goed doorgegroeid
Over 3 weken dus weer terug, maar wel over 2 weken alweer de volgende groeiecho.
Chantal wat ga je hard ! Alweer 30 weken.
Jammer dat je kindje toch een groeiachterstand heeft.
En nu wel je rust proberen te nemen dan he als je thuis wil bevallen.
KC Lekker dat C. zo verwend is. Gelukkig was de echo goed en gaat het met het kindje ook goed.
Marijke Nog gelukt met kerstkleding shoppen en het halen van de foto ?
Raim heeft vanavond gaatjes erbij geboord in de box en de bodem laten zakken, zo kan mevrouwtje wel staan, maar niet over de rand vallen.
Ze gaat ook steeds sneller kruipen en probeerd zich aan de tafel ook al op te trekken.
Gister een huildag en alleen bij mama willen zijn en kroelen…
@mama_chantal wrote:
Jeetje tiertje jij blijft gratis fotoshoots hebben :mrgreen: hihi, ben wel erg benieuwd naar de foto![]()
Haha, kan eens in de 3 maanden! Dus dan doen we dat… vind ik wel heel leuk, dan heb je elke 3 maanden een echt mooie professionele foto. Het is alleen wel moeilijk om dan niet per ongeluk nog veel meer foto’s van de shoot te kopen… en die zijn heel duur. :roll: Maar gelukkig was de gratis foto nu het mooiste en verder hadden ze een aanbieding dat ik 2 dezelfde kleine foto’s voor 15 euro kon kopen. Mijn moeder wil daar wel één van, dus ach… voor 7,50 een extra fotootje kon wel, vond ik.

En ik ben geslaagd voor kleding voor J! :dance:
Een geweldig rood/grijs spencertje van de V&D en een overhemdje van de H&M met een kortingsbon van 50%! :mrgreen:
Grappig trouwens te lezen dat T.im ook een sprongetje had vorige week en nu ineens zo lang kan staan. Hier ook… het staan gaat ineens zo makkelijk! :inlove: Maar dat sprongetje is wel vermoeiend.
Ben nu ook echt helemaal gesloopt… en heb continu een giga harde buik en een zere rug en bekken… ik moet toch niet meer zo lang de stad in kennelijk… :?
Maar bij de vk was gelukkig verder alles goed. Lage bloeddruk (erg laag) en hartje prima en super gegroeid! En hb ook prima!

Fijn dat bij jou ook alles goed was verder. En misschien wel goed dat je nu gewoon halve dagen móet werken. Ik hoop dat dat helpt en dat je kleintje nu beter gaat groeien.
Wat is jullie dochter een snelle, tijgertje! :thumbup:
…wat is het stil hier…
‘Iedereen’ druk bij maandtopics e.d aan het schrijven…? (begrijpelijk hoor!)
Moet ook maar zorgen dat ik bij een maandtopic aan kan sluiten
(nu manlief nog overtuigen, al ben ik er zelf ook nog steeds niet 100% over uit :roll: :doh: :silenced: :eh: )
Hier weinig nieuws… afgelopen weekend de kerstboom op gezet en kerstkaartjes gemaakt, dat soort dingen.
En afgelopen donderdag en vrijdag (in de stad en op het werk) mijn bekken verziekt… merkte ik gisteren toen ik even 5 minuutjes ging wandelen… :? Gelukkig met de dagelijkse dingen nog niet heel veel last, totdat ik bijvoorbeeld boodschappen heb gedaan ofzo…
Toch de fysio maar even bellen dus!
Wanneer heb jij je 2e gesprek?
Het is inderdaad stil hier. Maar bij de aprilmama;s ook hoor.
Van het weekend de boom opgezet en Fleur vind het prachtig !!
Nu wachten op de kerstkaarten ( die heb ik besteld met een foto van Fleur )
Memmie goed overnadenken wat je wil en dan gewoon een maandje langer wachten tot je wel de juiste beslissing kan nemen.
Tierrr Hoezo kan je iedere 3 maanden een nieuwe shoot laten maken, waar doe je dat ???
Hoe is het nu met Miek en met Heske en de tweeling ??
Ben benieuwd naar je kerstkaart, tijger… show je hem even?
Ik heb ook zelf één gemaakt, hoop ze morgen te krijgen.
Die fotoshoots doen we bij BellPhoto, daar was jij toch ook geweest?
Had een heleboel van die bonnen uit dozen enzo. Twee bonnen van 0-6 maanden, 2 bonnen van 6-12 maanden, 2 van 12-18 maanden en ik geloof ook nog 2 van 18-24 maanden. En er staat in de voorwaarden dat je per gezin eens per 3 maanden mag, dus dan doen we dat…
J vindt de ballen uit de kerstboom trouwens ook erg interessant, haha.
Ik heb een afspraak bij de fysio morgen, ben benieuwd… hoop dat ze me wat goede adviezen kan geven, want dit is niet erg leuk meer zo… :?
Hier ook weinig te melden eigenlijk.
Had alleen zaterdag weer bloedverlies, en dus weer even stress.
Verder is C. verkouden, maarja, daar is ze kind voor he.
Kerstboom, hebben we nog niet staan. Ik ga morgen met C. nieuwe ballen enzo kopen.
Memmie, iets zegt me dat jij in 2012 ook naar een maandtopic mag hoor
Met Heske gaat het goed. Mees en Fleur zijn wel aan de ventolin/qvar (iig medicatie tegen benauwdheid), maar ze geniet met volle teugen van ze.
Ben wel erg benieuwd hoe het met Miek is, ik hoop goed