Marijke Ja ik ben ook bij Bell Photo geweest. Maar dat is dan wel leuk dat je zoveel kortingsbonnen hebt.
KC Balen dat je weer bloedverlies had :hug:
Ik heb via een mail van Wij jonge ouders weer een afspraak gemaakt. Nu is het afwachten wanneer ze bellen…
Ik zal zo de afbeelding even plaatsen die we gebruikt hebben voor de kerstkaart. Er staat geen tekst op de voorkant, maar op de achterkant.
Voor alle meiden van de oktoberstoppers 2008 :
Fijne kerstdagen en gelukkig nieuwjaar !!
Leuk!
Bij deze die van ons! :-*
Mooie kaart Marijke !
Leuke kaarten dames :thumbup:
Hier morgen de boom halen.
Verder druk met cursus en weinig slaap…
Kc, wanneer heb je weer een echo? Al bijna twaalf weken :dance:
Tierrr, hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen.
Memmie, wat lastig toch steeds die twijfel. Dat overtuigt ook minder makkelijk komt vast goed :-*
Leuke kaarten hebben jullie gemaakt zeg :thumbup: :inlove:
Hier doen we gewoon gekochte kaarten :shifty:
Sproet, 30 dec hebben we de nekplooimeting.
Nog twee weken geduld dus…wat is je UD eigenlijk?
Eind januari wordt er een tweeling verwacht in onze omgeving en in april zijn twee vriendinnen uitgerekend.
Wat is Lars dan alweer een hele kerel zeg!
Hier ook gewoon kant en klare kaarten hoor
Nu je het zegt :think:, we zijn idd alweer een week verder
3 juli is de UD. Ik dacht zelf 6 juli, heb nooit zulke korte cyclussen gehad, maarja, met de echo kwamen ze hier op uit. Ik heb het maar geaccepteerd en hoop dat het geen prematuur wordt, want alleen dan is het een nadeel.
Mijn schoonzusje verwacht in mei een tweeling. Was niet helemaal gepland :shifty:
Hi girls!
Hoe is het met iedereen?
KC, is het bloedverlies alweer gestopt? Vervelend hoor… :hug:
Dus, jij voorspelt een maandtopic voor mij in 2012… Voel je’t aan je (vrucht)water :mrgreen:
Jeetje Sproet…Lars alweer 8 maanden :shock: mennn, wat gaat dat snelll! Hoe is’t verder? Gunnen de kiddies je inmiddels al wat meer nachtrust?
Tijgertje, hier ook een leuk kaartje! :inlove: Is een andere dan in het SF of niet?
Marijke, jullie hebben ook een leuke kerstkaart :inlove:
Hoe is’t verder?
Mama-Chantal, hoe is het met jou? Ti.m alweer helemaal de oude? Of kwakkelt hij nog steeds? Het schiet nu echt op bij jou! :inlove:
Niemand nog iets van Miek vernomen? 'k Vrees door haar afwezigheid het ergste… Maar hoop natuurlijk dat alles ok is!
Hoe gaat het met de rest van de dames?
Hier eindelijk mijn 2 kereltjes weer eens
let niet op Jesse zijn ietwat vieze neus… deze is als enige geslaagd voor 'n kerstfoto. Zeer slechte medewerking van de mannetjes :roll:
Memmie Klopt dat deze anders is dan in SF. Die in het SF hebben we naar de familie gestuurd als echte kerstkaart.
Leuke kaart van jullie mannetjes. Worden ook al weer hele kereltjes…
Mijn meisje is vandaag alweer 8 maanden :shock: Wat gaat de tijd toch snel.
KC, de 12 weken grens is voorbij :lol: Nog even aftellen tot de 30e…
Mocht ik hier voor die tijd niet meer schrijven:
Iedereen hele fijne feestdagen en een mooi 2012!!
Hi Meiden!
Wij zijn weer thuis van een last-minute midweekje weg.
We zijn naar Hunzedal in Borger geweest (Drenthe), een erg leuk park.
Zo’n midweek is zo om… :thumbdown:
We zijn een dag naar SpeelstadOranje geweest en een dag naar de dierentuisn in Emmen.
Nu heb ik Kerstviering op mijn (ex-)werk. Leuk om nog even mee te maken (en om mijn kerstpakket te halen :lol: )
Hoe is het hier verder? Nog (leuke) nieuwtjes?
:-*
Hier wel een leuk kerstmarkt, voorall met etenswaar
Hub is naar de winkel en dan morgen nog wat laatste dingen. Het is echt al een gekkenhuis, pfff.
Verder hier weinig te melden. Lekker een weekje vrij!
Donderdag massage… :dance:
Meiden, hier even chaos, ivm een kast en bed die bezorgd zijn en we snel zelf in elkaar moeten zetten (op een matras op de grond of op de bank slapen is met bekkenpijn niet zo fijn)
En de kerstboodschappen natuurlijk… :roll:
En een mannetje dat na een giga diarree aanval ineens heeft besloten dat ie niet meer eten wil (wat we dus absoluut niet van hem kennen…)
Maar voor iedereen een :-* en heel fijne dagen gewenst!! :lol:
Ik zie nu dat er kerstmarkt staat, moest kerstpakket zijn
Tierrr, succes :thumbup:
Tierrr Succes met de kast en bed en sterkte met je mannetje
Memmie Lekker dat je er nog even tussenuit bent geweest.
Sproet Is toch altijd leuk om iets te krijgen voor kerst, is toch een teken dat de werkgever met je meeleeft en om zijn werknemers denkt en geeft ( vind ik dan )
Hier een meisje dat bijna de hele dag huilt als ik haar niet vast houd. Dat gaat nu al een paar dagen zo. Ik weet nu ook niet meer wat ik moet doen. Ze wil haast niet kruipen ( als ze dat wel doet trek ze alles van tafel of de kerstboom om ) ze wil niet in de box, neit in de kinderstoel etc…
Hebben jullie tips ???
Wat vervelend zeg, tijger… wat denk je dat de oorzaak is? Tandjes, sprongetje, op een andere manier niet lekker? Of gewoon liever bij mama zijn dan zichzelf vermaken?
Als ze niet lekker is zou ik haar zoveel mogelijk bij me houden… en dan gaat het wel weer over.
En anders… sja, toch maar streng zijn en geen aandacht aan het gejengel besteden, maar negeren. En haar dus bijvoorbeeld toch in de box laten en daar dan duidelijk bij zeggen dat ze nu even zelf moet spelen en dat mama straks weer met haar speelt. Werkte hier echt heel goed. Eerst een ventje wat continu aan mijn broekspijpen hing en nu kan ie zichzelf echt veel beter vermaken.
Wat is er met je oude bed gebeurd dan tierrr? Is het in elkaar zetten gelukt?
Alvast hele fijne kerstdagen meiden!
Memmie, lekker om er nog even tussenuit geweest te zijn, heerlijk.
Wij gaan morgen naar mijn schoonouders en maandag gaan we met zijn 3en gourmetten. Verder geen bijzondere plannen, vriend moet verder gewoon werken. Is wel vrijdag vrij ivm de nekplooimeting.
Tijgertje, vermoeiend. Ik zou haar gewoon in de buurt houden. C wilde nooit in de box eigenlijk. Pff nu ik eraan denk weet ik gewoon niet meer precies hoe het was toen ze 8 maanden was. Gaat snel die ontwikkelingen. Volgens mij zat ze dan soms in de wipstoel vlak bij me met een speeltje of boekje :think:
@Kittycat wrote:
Wat is er met je oude bed gebeurd dan tierrr? Is het in elkaar zetten gelukt?
Daar waren we doorheen gezakt... :roll: :oops:
Maar het in elkaar zetten is gelukt en we hebben nu een heerlijk groot bed!! :dance: (En toch nog slecht geslapen.. :roll: )
Vrijdag nekplooimeting, spannend!
Tierrr Ik weet niet wat de oorzaak kan zijn. Als ze bij me is, is het goed, maar ook dat verveelt weer snel en begint ze ook te dreinen. Af en toe word ik er echt gek van :oops: Mijn vriend is nu een lang weekend vrij en die word ook gek. Dus ik zeg dat ik daar de hele week in zit. Zegt ie “Dan heb ik echt respect voor je hoe je hier mee omgaat’” Daar heb ik wat aan :?
Tandjes krijgt ze volgens mij nog niet want ik voel en zie niks. Ze eet gewoon wel alles, heeft geen koorts.