Nou hij zit er nog hoor :shifty: :roll: :lol:
Weet ook niet zo goed wat ik wil :lol: :lol:
Aan de ene kant ben ik blij als ik t weer achter de rug heb en beebje veilig in mijn armen, gezond en wel, heb en ben ook zoooo benieuwd naar hem :inlove:
En aan de andere kant heb ik zoiets laat nog maar ff lekker zitten :inlove: :doh: :lol:
BIB
Vanmiddag naar de vk.
Chantal Succes bij VK.
Hier weer gezeur. Fleur wilde niet in haar eigen bedje slapen, dus lag ze weer tussen ons in. Toen is Raim naar beneden gegaan met een deken en heeft weer op de bank geslapen. Vanmorgen is ie naar zijn werk gegaan zonder gedag te zeggen. Kom ik bij mam aan en zegik dat ik bij haar kom slapen vannacht ( met Fleur ) zegt ze dat ik dat niet kan maken omdat ik dan zeker ruzie krijg en misschien wel helemaal weg kan blijven⦠Ik vind dat ie het dan maar moet leren om niet zo achterlijk te doen en als hij zegt dat ik dan echt weg kan blijven, houd ie toch niet zoveel van ons als ie zegt.
Nu weet ik dus even niet wat ik moet doen, thuis slapen of bij pa en ma.
Als je vannacht bij je ouders slaapt, is het probleem dan automatisch opgelost?
Jullie zullen toch echt goed met elkaar moeten praten, want op deze manier helpen jullie beiden je relatie om zeep. Sorry dat ik het zeg hoor :shifty:, maar dit wordt niet beter als jullie beiden weg blijven lopen (jij naar je ouders, hij naar de bank/ vrienden/zijn werk).
Praat met elkaar, probeer naar elkaar te luisteren over hoe jullie beiden in de problemen met Fleur staat en denk samen na over mogelijke oplossingen. Bedenk ook hoe je elkaar erin kunt steunen, mss om de beurt uit bed, of de ene nacht jij, dan weer hijā¦maar zorg dat je op 1 lijn komt. Dat is wel een beetje geven en nemen en goed naar elkaar luisteren. Verder denk ik dat het mss ook goed is om na te gaan hoeveel jullie nog voor elkaar betekenen. Hebben jullie nog een toekomst samen? En dan bedoel ik los van Fleur, want ik ben persoonlijk van mening dat een kind beter af is bij ouders die gelukkig uit elkaar zijn, dan ongelukkig bij elkaar om het kind.
Mss zou Fleur bij je ouders kunnen slapen, zodat jullie samen de hele avond hebben om met elkaar te praten? 1 avondje zal heus niet voldoende zijn, maar mss wel een belangrijk beginpunt.
Sterkte meid :hug: :-*
Ik denk dat dit wijze woorden zijn van KC, tijgerā¦
Maar :hug: voor jou, want makkelijk is het nietā¦
Chantal, hoe was het bij de vk?
Hier een paar waardeloze dagen gehad, maar nu gelukkig weer iets beter.
En J is weer goedgekeurd bij het CB gister! 81 cm en 12400 gram!
Ooh die gaat C. ook nog in de lengte inhalen vrees ik :mrgreen:
C. proberen we met alle macht boven de 10 kilo te houden (blijft steeds rond de 10,1 kg hangen) en is nu denk ik 84/85 cm.
Hahaha, sja, wat zal ik zeggen⦠ik heb een zwaargewicht vreetzakkie geproduceerd⦠:roll:
En wij een mini-popje :mrgreen:
Ben benieuwd naar de 2e.
Als dat een dikke bol wordt moet ik behoorlijk wennen denk ik :shifty:
Marijke Goed dat J. weer goed gekeurd is.
Als ik het dan zo lees in C. van KC echt een klein popje.
1 nachtje ergens anders slapen lost het probleem niet op, maar dan hebben we allebei een nachtje rust en kan hij ook even rustig nadenken wat ie nu precies wilā¦
Ik kan er ook niks aan doen dat Fleur zo slecht slaapt en veel huilt.
Als ik de oplossing had, dan was het makkelijk geweest. Ik probeer nu ook van alles uit om haar te laten slapen. Ik ga er ook iedere nacht uit en ben met Fleur bezig, zodat hij kan slapen, omdat hij de hele dag in de kou moet werken.
Ik heb morgen een afspraak met mijn eigen huisarts en ga nog een keer om een verwijzing vragen voor de kinderarts en misschien dat ie ons een beetje kan helpenā¦
Meis, ik lees alleen maar āikā
Klinkt lullig, maar het is net zo goed zijn probleem als het het jouwe is.
En hij zal net zo goed mee moeten draaien in het vinden van een oplossing. Tis niet alleen maar de lusten en niet de lasten he. Je hebt samen voor dit kind gekozen en zult haar samen groot moeten brengen. Ze is net zo goed zijn verantwoordelijkheid. Als je het allemaal alleen moet doen kun je net zo goed alleenstaande moeder zijn, zonder gezeur aan je hoofd van een geirriteerde man :silenced:
Mijn gevoel is dat Raim iemand is die je bij zijn kraag moet pakken om hem aan het praten te krijgen. Zal hij echt gaan nadenken als je er een nachtje niet bent?
Denk je dat ie er in de zomer als het niet zo koud is wel weer uit gaat 's nachts? Ik heb er een hard hoofd in om eerlijk te zijn :shifty: De eerste paar jaar met een kind zijn gewoon zwaar en daar hoort hij gewoon in mee te delen. Of hij nu moet werken en jij thuis zit of niet. Fleur heeft er ook baat bij door haar vader getroost te worden. En jij zelf kunt ook wel wat rustmomentjes gebruiken.
Ik heb altijd minder gewerkt dan vriend en nu helemaal niet meer. Maar wij zijn er altijd om en om uitgegaan. Of afhankelijk van hoe laat het was ging hij wat eerder, of ik een keer extra. Dan kwam het erop neer dat we allebei maar 5 uur konden slapen ofzo, onderbroken door eruit gaan voor C., maar dat was voor ons beiden beter dan de een doorslapen en de ander met pijn en moeite 3 uur onderbroken. Fleur heeft jouw overdag ook nog fit nodig als hij er niet is en daar moet hij ook zijn bijdrage aan leveren.
Je moet het echt samen doen en je vindt daar het best je weg in door er afspraken over te maken en erover te praten is mijn ervaring.
C. is nu 2 en we hebben nog geen oplossing voor de gebroken nachten, wel beiden acceptatie dat het nu zo gaat als het gaat. Dat is geen makkelijke weg en natuurlijk zou ik het liefst ook hebben dat het hele probleem opgelost was en ze sliep als een roosje tot de volgende ochtend. Maar dat is niet de realiteit, en daar moet je het mee doen. Maak er samen het beste van, als een team. Een team waarin je op elkaar kunt rekenen en elkaar kunt steunen. Probeer daaraan te werken, samen. Je kunt dat niet alleen.
Voor nu :-*
Zo kc wat een wijze woorden allemaal :thumbup: :-* Echt lief! :-
Ik kan me er helemaal in vinden.
En tijger wat rot dat je in deze situatie zit en het zo loopt
Maar ik denk dat inderdaad de magie nu ligt in praten :hug: :-
Weggaan wekt alleen meer irritatie op en ieder die zijn eigen mening versterkt ipv dat je nader tot elkaar komt en naar een oplossing kunt werken :hug:
Want je ziet wat t met jou doet nu hij weer zonder iets te zeggen weg gaat :shifty:
Hopelijk komen jullie er samen goed uit :-*
Nou hier weer goedgekeurd bij de vk, we hebben afgespeoken dat we maar zondaag gaan bevallen :lol: :lol: :lol: Dan hebben we toevallig haar ook dus dat vond ze wel een goed idee :mrgreen: :inlove: :lol:
(deze vk zat vorige week nog te āklagenā tegen de ander dat er zo weinig nog maar willen thuis bevallen, dus dat ik dat wel nog eil hoopt ze volgend mij er ook bij te kunnen zijn :mrgreen: :inlove: )
Ze schatte zo aan de buitenkant t kindje niet zo klein maar gaf toe dat mijn buik altijd ook vlak na of voor de groeiechoās normal groot voelde dus dat de echo toch wel gelijk zal hebben, ze schat hem nu anders bij geboorte rond de 3500 kilo net zoiets als Tim, maarja dat zal die waarschijnlijk niet zijn en dat geeft ook niet! :inlove: Rond de 3 kilo is prima :thumbup: Komt allemaal wel goed
Jeetje M.arijke wat een beeer! :mrgreen: :inlove: Hij groeit echt hard!
Komt Timmetje met zijn 76 cm en 9685 gram :shifty: Maar wel al maatje 86 dragen in tshirts :think: :eh:
Nou, Chantal⦠heb ik 2 dagen geen laptop en dacht ik nu ff kijken hoe het mannetje van Chantal is genaamd, is 'ie er nog niet :snooty: :lol: :mrgreen: :-
Tijgertje, ik ben het ook met KC eens⦠Het is een zorg voor jullie BEIDE. Sterkte meis! :hug: :hug:
Marij.ke, het gaat goed met jullie āveel vraatjeā dus :lol: :inlove:
KC, ik vind het nu toch echt wel eens tijd worden voor een buik-foto hoor!
Hoe is het met de rest?
:-
Ik ga ff lekker douchen en daarna ff bank-hangen. Morgen weer werken en dan WEEKEND!!!
Grrr⦠tekst weg.
Ik ben er dus nog en lees ook mee, maar van reageren komt het helaas niet.
tijger wat een rotsituatie. Zeker als je eruit moet en je vervolgens niet door de ander wordt gesteund of hij wat opvangt.
Sterkte ermee en idd mooie woorden van KC.
Chantal, zondag dus
Een vriendin is dinsdag bevallen en daarna zijn er twee in de eerste week van april uitgerekend. Dus veel op kraamvisite, want afgelopen vrijdag was ik bij een meisjestweeling. Die lagen overdwars naast elkaar in een bedje, zooo schattig :inlove:
Hier alles weer redelijk normaal. Femke hinkt af en toe nog wat en klaagt wel veel over pijn waarvan ze niet concreet aan kan geven wat het is. Zou dat al groeipijn kunnen zijn. Lars gaat lekker, maar heeft nog wel de voeding van 22.30 uur. Binnenkort maar weer eens proberen die weg te laten, dan kan ik ook vroeg naar bed ha ha.
KC, hier nu wel een bollie hoor. Lijkt op papa :silenced:
Maar de proporties worden inmiddels wat normaler haha.
Mijn vriendin heeft een spriet en moet iedere l
Keer lachen als ze Lars zān bovenbenen ziet.
Memmie, werk ze nog morgen. Ik heb een cursus in Utrecht dus hopelijk werkt de NS een beetje meeā¦
Ja ja BIB :lol:
Je maakt het spannend Chantal !
Ik kom van het weekend even reageren op het verhaal.
Fleur doet mee aan kindje van de maand februari 2012.
Willen jullie op haar stemmen ?
Ze ligt op haar buik in het gras met een roze t-shirt en roze haarband en een grote glimlach. Volgens mij de eerste foto.
( er staat alleen een andere naam naast, Chayenna )
Heb hier al een mail over gestuurd.
BIB
Vandaag is de grote dag, dus kom maar op!
Ben benieuwd hoelang beebje nog op zich laat wachten.
Rommelt het nog steeds?
Suc6 met de aller, aller laatste loodjes!
Jaaaa bizar he :inlove:
Ja t rommelt aardig, daarstraks dacht ik dat hij mijn vliezen brak :shock: Zoān eng raar gevoel wat ie deed, tot ie t een tweede keer deed :lol: Niet fijn! Maarja hij beweegt er aardi op los, bijna 12-2 dus wie weet luistert hij al heuul goed en gaat t zo beginnen :shock: :shifty:
BIB :shifty: