officieel ‘over tijd’ :naughty: :lol:
We wachten geduldig af :liar:
:-
Tijgertje, mijn stem heb je!
Sproetje, leuk dat je ook weer ff komt buurten. Jammer dat je nog steeds niet wat meer ‘rust’ hebt. Vervelend dat Femke klaagt over pijntjes… :hug:
En Lars dus ook een lekkere Bollie :inlove: Kom je ze ook eens showen?
Hoe is het met de rest?
KC, Marij.ke, Miek, …, … ?
Iedereen een lekker weekend gehad? Wij hebben vanochtend visite gehad, super gezellig en vanmiddag na Jesse zijn slaapje zijn we een heel stuk wezen wandelen. Jesse op de loopfiets :inlove: (houdt hij lang vol) en Tycho lekker in de bolderkar :inlove: En dat dan afwisselen. (lekker de skipakjes aan, dus heerlijk warm. Kleine eskimootjes :inlove: )
Nog een week op 't wachtbankje… spannend! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: (uitgaande van de positieve ovu-test op dag 44) Als ik het volgende week zondag nog niet ben ga ik weer testen.
:-
Chantal
Memmie Dank je voor je stem !
Nog een weekje in spanning dus. Ik zal voor je duimen
Nog even de link om te stemmen op Fleur : ( ze had net 33,33 % )
http://www.kindjeopkomst.nl/acties-en-fun/kindje-vd-maand/kindje-van-de-maand-stemmen
Fleur ligt op haar buik in het gras, roze shirt en roze haarband ( staat alleen een andere naam bij )
BIB :roll:
Toe noouuuuu, Chantal…
Nog geen voortekenen?
Memmie, hoe ging je 2e werkdag?
Klinkt als een lekker weekend! :thumbup:
Pfff, ik ben de laatste dagen zooooo moeeee…
Ja zat! Genoeg pijnlijke harde buiken en voorweeen :roll:
Maak al geregeld grapjes dat als t doorzet ik volgens mij meteen al 8cm ontsluiting heb na al dat voorwerk :roll: :wall: :lol:
Maarja t is weer zover, morgenochtend weer geen oppas tot denk 12.30/13.00 uur :wall: :doh: Dus we zullen nu zien dat ie er dan precies aankomt :shock: :shifty:
Maar ik zie t allemaal wel! Vind vandaag en morgen toch niet echt een mooie datum :silenced: :mrgreen:
Schiet eens op Chantal! Mennn, en wij maar in spanning zitten, schadalig! :naughty: :snooty: :lol: :mrgreen: :-
Hopelijk heeft het vele voorwerk je al wel een aantal cm opgeleverd
Marij.ke, wat vervelend dat je zo moe bent… :hug:
Chantal, wat ‘slordig’ dat er bij de foto een verkeerde naam staat. Maar gelukkig gaat de stem naar de foto en niet naar de naam!
Mijn 2e werkdag, tja… Ik heb er spijt van dat ik het heb gedaan (daar aan’t werk gaan). Het werk op zich is echt niet verkeerd. Wel leuke klanten, maar kwa collega’s… echt sfeerloos! Bah! Ik ga snel weer verder zoeken!
:- allemaal!
Oei, lastig dat je niet altijd oppas hebt… waar gaat grote broer naartoe?
Ik ga er maar vanuit dat mijn schoonouders alle momenten kunnen, haha.
Enne… geen mooie datums? Hoezo? Pff, wat een geduld heb jij!
Ik heb vandaag voor het eerst dat ik denk: ok, van mij hoeft het nou niet zo lang meer te duren eigenlijk… :roll: Maar dat komt vooral door de extreme moeheid… vraag me nu alweer af hoe ik de rest van de dag doorkomen moet… :?
He jasses memmie, wat jammer zeg… dat doet zoveel he? Collega’s…
Nouja, nu maar ff daar je geld verdienen en dan tussendoor sowieso maar hard doorzoeken.
Weer eens daten trouwens? :-*
:mrgreen: Nee vind 13 geen mooie datum en op valentijnsdag, arm kind , gaat t ieder jaar horen :silenced: :lol:
Whaha maarja hij kiest t zelf uit Dus we wachten t af, ja ach die 2 dagen erbij :silenced:
T.im blijft thuis, mijn (beste) vriendinnetje komt op hem passen (als ze tenminste niet net in dr soll.gesprek zit :silenced: )
Ja die moeheid :hug: Vreselijk! Ik zei gisteren nog, hoop dat t wel nog overgaat :shock: ( ben wel bekend met vermoeidheidsproblemen ook buiten de zwangerschappen :doh: ) want ben t zoooo zat dat moe zijn
Haha we zitten al te grappen dat hij zat. 18e maar mort komen,is makkelijk onthouden beide heren op 18e jarig :mrgreen: (vooral voor manlief :lol: :doh: :silenced: )
Maar zit nog hard e overwegen om donderdag te vragen of ze kunnen strippen, wil namelijk zooo graag weer thuis bevallen
He memmie wat balen zeg dat t niet zo leuk is op t werk :hug: Hopelijk vind je snel een leukere werkplek :-*
O, lekker dat T.im thuis blijft! :thumbup:
Hier gaat J waarschijnlijk naar de schoonouders toe. Maargoed, daar is ie wel vaker. Alleen 's nachts nog nooit geweest… misschien toch maar eens doen van tevoren? :think:
Nou, ik vind dat geduld knap als je zo moe bent! :thumbup:
Ik ben het dus nu al zat… :roll:
Zie sf! :inlove:
Ik heb een nieuwe foto van Fleur in het SF gezet.
Mooie buik Marijke :inlove: Het valt kwa grootte wel mee of niet? Hij lijkt redelijk bescheiden.
BIB
Ik denk dat we inderdaad hier een BIA hebben :shock:
Maar ik weet t niet zeker :oops: :doh: :wall:
Heb heel erg pijn in mijn rug en net ook een rugwee gehad, ook geregeld lichte weeen in mijn buik, t rommelt al vanaf gisteravond, maar t lijkt heftiger te worden, vooral mijn rug had ik nog niet :shifty:
Spannend Chantal, ik leef met je mee! Zou wel een prachtige liefdes baby zijn. Succes, ik kom later weer kijken.
Hier gaat alles goed hoor meiden. Zit nu ongeveer op de helft van de zwangerschap van onze derde zoon! Volgend week 20 weken echo. Ik viel me verder prima!
Zet hem op chantal! X
Oooeeeee Chantal, haha, toch op valentijnsdag? :roll:
Nouja, krijgt ie iig een boel kaarten waarschijnlijk! :mrgreen:
Zet 'm op!! :-
Heb je al contact gehad met de vk? De oppas is iig weer beschikbaar, toch?
Hoi Miek! :-
Thnx miek :-*
Ja tierrr indd :roll: :lol:
Maar heb de vk nog niet gebrld is nog te rustig :shifty: :doh:
Op deze manier wordt t toch nog morgen hahaha
Nee de oppas geeft nog niets laten horen :shock: :wall:
Yaaay oppas is bereikbaar. Maar weeen lijken weg…
aahhh, is de oppas eindelijk bereikaar, zijn de weeen weer weg.
Toch wens ik je veel suc6 en hoop dat het doorzet (voor je). Toi, toi, toi!
Miek, wat leuk van je te ‘horen’! Fijn dat alles goed met je (jullie) gaat :thumbup: Een 3e zoon :inlove:
Hier net gewerkt. Was wel aardig…
Nu ff eten, Jesse ligt net op bed. Hopelijk slaapt hij ook even
:-*