Marij.ke, hoeveel dagen had jij een knal positieve test met de ovu-testjes? Zo knal heb ik 'em nl nog nooit gehad en vandaag was ’ ie weer zo knal. Blijft 'ie zo knallen totdat je ei echt ‘los’ gekomen is? Heb nog niet zoveel ervaring met ovu-tesjes geloof ik :oops:
Vervelend dat je steeds zo me bent :hug: Hoe is het mei de lytse stapper? :inlove:
Chantal, ga jij een bevallen zeg! :lol:
Sproet, knappen de kiddies al een beetj eop? Hoe gaat het met je zelf? Je hebt het best heftig steeds :hug:
Tijgertje, is de rust weer een beetje wedergekeerd bij jullie thuis? Hebben jullie het uit kunnen praten inmiddels? :hug:
KC, wordt het niet eens tijd voor een buikfoto Straks ben je bevallen en hebben we nooit het huisje van je beebje gezien. Hoe is het met C’tje? Trouwens, Tierrr en Chantal, jullie mogen ook wel eens wat vaker showen!
Hier weer heerlijk met de mannetjes geschaatst. Straks op visite bij zwanger, die is jarig. Mannetjes liggen op bed. Tycho was kapot. Niks was goed, huilen, bullen schreeuwen. Dan maar even plat
:-*
Nou memmie, heb een beetje 2 gedachten :oops: De eerste is ‘je maakt jezelf gek meid’ :oops:, gewoon afwachten tot je ongesteld wordt en geen ovutestjes meer op dit punt in je cyclus. En het 2e is 'als je nog een paar dagen ovutestjes zo positief hebt, gooi er dan maar weer een zwangerschapstest tegenaan
Leuk dat je de ukken geschaatst hebben C. heeft lekker in de sneeuw gespeeld gisteren en eergisteren, ze vond het erg leuk. Schaatsen ben ik niet zo van :shifty:
Heb vandaag toevallig een buikfoto gemaakt :mrgreen: maar heb niet zo veel ruimte meer op mijn pjoeter. Maar ik ben dik :o Bij C. was ik echt veeeeeel verder toen ik zo dik was.
BIB
Chantal, het is nog vroeg, de staat op 8 uur wil niks zeggen over hoe het er om 8 uur 's avonds voor staat
@Kittycat wrote:
Chantal, het is nog vroeg, de staat op 8 uur wil niks zeggen over hoe het er om 8 uur 's avonds voor staat![]()
Nee maar als t veranderd kom ik toch een bia melden…? :think: :mrgreen:
Oke, dat is beloofd dus :thumbup:
@Kittycat wrote:
Oke, dat is beloofd dus :thumbup:![]()
Ja maar dat heb ik vorige keer ook gedaan hoor :mrgreen: Toen zelfs met de laptop midden in de nacht :mrgreen:
Is lkkr makkelijk met een ipad waar kok ALTIJD open staat :mrgreen: Dus zelfs de bub is zo zelf geplaatst :inlove:
BIB
Nou, Chantal, schiet eens op!
Ik had gister mijn werk voor vandaag maar afgebeld omdat ik het continu zo benauwd heb doordat de baby zo hoog zit… at toch al in de ziektewet omdat ik mijn normale werkzaamheden niet meer uit kon voeren en werkte dus toch alleen maar op therapeutische basis.
Maar man, ben echt blij dat ik niet op het werk ben zeg, gadsiedarrie, wat ben ik moeeee… en benauwd en hoofdpijn… bah! Even naar bed dus maar… hopen dat J ook een mooi poosje wil slapen…
O wat balen m.arijke, hoeplijk kun je wat bijslapen.
Nou t rommelt hier wel aardig, zo dat ik bang ben dat ie vandaag nog komt :shock: en dat willen we niet :oops: :wall:
Liefts pas vanacht
Ligt Tim ook op bed… Is ook handiger :silenced:
Spannend! Waarom liever niet vandaag?
@Tierrr wrote:
Spannend! Waarom liever niet vandaag?
Mijn moeder is vandaag jarig, vind ik niet leuk op die dag bevallen :doh: :silenced: Dat krijg je dan zoooovaak en veel te horen pff nee geen zin in!
oeh, spannend chantal!
Hopelijk houdt beebje het nog ff vol tot 00.00 uur dan.
Suc6 voor het geval dat
Marij.ke :hug: Hopelijk gunt Jesse je een lekker middag dutje.
Hier mijn eerste werkdag gehad. Werd meteen in het diepe gegooid. Ff uitleg gekregen en toe maar :shock: Leverde soms wel eens een boze klant op. Helft wist ik gewoon nog niet. Niet erg netjes :naughty: Werd echt niet fatsoenlijk ingewerkt. Al et al heb ik het dnek ik best goed gedaan. Fijne reacties van klanten, dat ik zo rustig en vriendleijk bleef.
Hoe is het met de rest? :-*
Benen bij elkaar Chantal
Memmie, wat jammer, op welke afdeling sta je?
@Kittycat wrote:
Benen bij elkaar Chantal
Memmie, wat jammer, op welke afdeling sta je?
:lol: :lol: :lol:
Memmie jammer dat je niet echt een goede eerste dag had qua inwerken dan! :hug:
Onvoorstelbaar, maar J heeft me lekker een hele poos laten slapen!! :shock: :dance:
Jeetje, daar ben ik wel blij mee zeg, knap je dan toch wel wat van op!
Memmie, pff, wat onprofessioneel zeg dat ze je niet eens fatsoenlijk inwerken… dat werkt helemaal niet lekker voor jou natuurlijk… je bent nu vast ook helemaal gesloopt, of niet? Ik geloof dat je het hartstikke goed gedaan hebt, hoor!
Haha, Chantal, nou, morgen dan?
Zo daar ben ik ook weer even
Chantal gefeliciteerd met mams.
En je maakt het wel spannend hoor.
Marijke Balen dat je het zo benauwd hebt omdat de kleine zo hoog zit. Maar lekker dat je vanmiddag even goed heb kunnen rusten / slapen.
Memmie das niet aardig dat ze je zo in het diepe hebben gegooid, maar gelukkig bleven de meeste klanten wel aardig …
En wat goed dat je al 6,5 kg kwijt bent in een maand tijd.
Wat leuk dat je mannetjes geschaatst hebben…
KC Leuk dat C. de sneeuw ook leuk vind. Als je ruimte heb op je pjoeter kom je dan showen die buik ?
Hier gaat het weer redelijk goed thuis.
Van het weekend heeft ie Fleur wel aardig verzorgd. Ik heb het er ook over gehad. Hij heeft sorry gezegd en dat ie niet zo mocht reageren. Ik heb hem duidelijk gemaakt dat als ie het weer flikt om zo te reageren dat ik mijn spullen en Fleur pak en een paar dagen weg ga… Daar schrok ie toch wel een beetje van…
BIB
Mooi!
:mrgreen: