Jeetje tijger, kan me voorstellen dat je daarmee zit… :hug:
Ik vind het verre van netjes hoe Raim zich gedraagt… :naughty:
Al snap ik ook wel dat hij het ook even gehad heeft. Ik weet nog heel goed wat een huilend kind met je kan doen… gék wordt je ervan. En als je dan een hele dag hebt gewerkt en je komt moe thuis dan is dat natuurlijk niet leuk en ik kan me voorstellen dat ie daar niet gezelliger van wordt. Maar hij moet ook begrijpen dat jij er de hele dag in zit en het op een gegeven moment ook zat bent… En inderdaad, het is ook zijn kind, dus hij mag ook best wat van je overnemen. Sowieso vind ik het onbehoorlijk om weg te gaan of thuis te komen zonder je kind te begroeten. Of je vriendin trouwens net zo goed.
Meid, ik kan me voorstellen dat je dit niet langer trekt, dus regel hulp. Laat iemand eens een keer oppassen zodat jullie bij kunnen komen. Doe eens wat leuks met elkaar. En inderdaad, praat met elkaar. Niet als jullie er allebei doorheen zitten, maar eens op een rustig moment. En een chirodinges of osteopaat bezoeken is misschien inderdaad ook een idee. Baadt het niet dan schaadt het niet…
—
Hier alles goed, alleen zo moe…
Dank je meiden.
Ik vraag 's avonds niet veel van hem, alleen om even een flesje te geven. Als hij Fleur de fles geeft, zit hij rustig op de bank. Als hij uit zijn werk komt, gaat ie eerst douchen en de tussentijd dat hij doucht, maak ik het eten klaar.
Ik zeg iedere keer dat ik er de hele dag in zit en mee bezig ben maar dat lijkt niet zo tot hem door te dringen…
Gelukkig ben ik 's middags nog wel eens bij mijn vader en moeder, dus dan nemen die het wel een beetje van me over. ( oma is nu ook met Fleur aan het spelen, dus kan ik zo even wat spulletjes op MP zetten)
Ik kreeg net voor de middag een sms dat ie vanavond naar de film gaat met zijn broer. Dus vanavond ben ik weer alleen met Fleur…
Ik zal eens gaan iformeren bij een osteopaat of een chiropractor.
BIB
Tijger :hug: :-*
En memmie?..
good morning!
De digitale test gaf vanochtend ‘niet zwanger’ aan :thumbdown:
Wat kan je lijf je dan gruwelijk voor de gek houden zeg! :evil:
Maar goed, nu hebben we duidelijkheid.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
(heeft een van jullie wel eens een digitale test van CB gedaan? wat ik gek vond is dat er wel een duidelijk streepje op het test stripje staat maar de test neg. aan geeft. Is dat altijd zo met die test?)
In ieder geval, thnx voor het :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :-
Meiden, fijn weekend allemaal!
Hier ligt redelijk wat sneeuw, dus de mannetjes zullen wel graag naar buiten gaan (zijn nu ff bij de GO). Hebben we de skipakjes niet voor niets gekocht
:-
Hij test al positief met weinig hcg memmie, dus ik denk dat ie echt negatief is hoor.
Ik heb er bij C een gedaan met 3+4 en die zei gewoon echt Zwanger.
Als hier wt meer sneeuw ligt ga ik met C ook naar buiten, die roept de hele week al ‘sneeuw!’
Ik ga er nu ook vanuit hoor KC, maar vond het zo gek.
Mijn lijf heeft me echt giga voor de gek gehouden en nog!. Heb nog steeds gevoelige (.)(.) en ben ook nog steeds wat bluh op de maag. Ben nog steeds kribbig en moe… Maar goed, het zijn dus aankomende ongi klachten. Heb ik nog nooit eerder gehad, maar weet dat prile zwangerschapsklachten en aankomende ongi klachten op elkaar lunnen lijken.
Ik wacht nu af en ga er geen testen meer aan spenderen!
Nu ik het weet, zal de ongi ook wel snel komen.
Memmie :hug: Je weet nu wel waar je aan toe bent. Op naar de volgende ronde
Hier ligt 6 cm sneeuw ( heb het even gemeten )
Vind het wel jammer dat Fleur het nog begrijpt…
Hier giga buikpijn van de ongi… Lijkt wel of het na de zwangerschap / bevalling steeds erger word…
He memmie balen! :hug: :hug: :-*
Tim begrijpt t wel , en vind t zoooo :inlove:
Ik had vanochtend tegen hem gezegd, kijk t sneeuwt!!! Meteen ging dat mondje so van ooooo hihi hij zegt dan ook “ò” hihi zo grappig.
En toen manlief thuiskwam en met hem ging kijken bij raam/deur zei manlief kom kijken naar de sneeuw en tim meteen wijzen naar buiten naar de sneeuw :inlove: :shock: :inlove:
Net hem voor t eerst in de sneeuw lten kennismkane :inlove: Echt super lieve foto"s geworden!
Hij vond t geweldig :inlove:
Oh minder tijger! Ik had juist minder last van de ongi na de bevalling
Ff quote van de feb mama’s
@mama_chantal wrote:
Ik vermoed dat ons kindje niet lang meer op zich laat wachten, dat gevoel heb ik sinds gisteren al :shifty: Maar niet vandaag hoor :silenced: Vind 4-2 wel mooi:mrgreen:
![]()
Thnx voor de :hug: meiden! :-*
Ik vind het natuurlijk erg jammer, maar jah… op naar de volgende ronde!
Baal alleen wel dat ik nog steeds niet ongi ben. Zo wordt mijn cyclus wel erg lang :roll:
'k Baal ook dat ik november nu oversla…
Leuk he Chantal, de sneeuw in met de kid(s)? Tycho en Jesse vonden het ook echt geweldig! En wij hebben ook genoten :inlove: :inlove: De vijvertjes van de straat naast ons zijn bevroren en daar waren buurtkinderen op aan 't schaatsen. Erg leuk en gezellig!
En die heerlijke rode wangetjes als ze weer binnen zijn :inlove: :inlove: Genieten, zo’n dag!
Tijgertje, balen dat je steeds zo’n last hebt van je ongi :hug: Hoe is het nu thuis? Hebben jullie er al samen over gesproken?
Hoe is het met de rest? allemaal lekker winterpret gehad?
Shooowen Chantal!
En hij mag ook bijna komen hoor. Zou mooi zijn toch als ie de 4e komt. Ik stem voor.
C. is vanmiddag ook buiten geweest, wilde niet meer naar binnen, huilen dat ze wilde ‘buiten spelen, buiten spelen’.
Hebben jullie facebook trouwens, ik zet daar regelmatig foto’s op :shifty:
Memmie, dec is ook een mooie maand hoor. Had jij al een winterkindje? Maar tis wel gewoon balen dat die cyclus zo lang is en je daardoor over moet slaan :hug:
Ben je al eens bij de HA geweest voor je cyclus. Sorry als ik niet alles onthouden heb hoor :oops:
BIB
Chantal, 39 weken. Vandaag vind ik wel een mooie dag. Je kunt er bijna toch niet op uit zo koud is het, brrr. Mooie dag om ff hard te werken
Het is vannacht in lelystad -22,7 graden geweest :shock: Brrr!
even wachten dat het weer ietsje warmer wordt buiten en dan vanmiddag maar ff kijken of we er nog ff uit knnen. Het moet wel leuk blijven.
fijne dag allemaal!
:-*
PS hier nog niks… :roll:
Even juigen voor mezelf :dance: vandaag -6,5 kg :dance: gaat goed! Ik ben 6 januari begonnen, dus dat in krapaan een maand
Oh Memmie wat goed, applaus voor jou :dance:
Hoop dat baby Chantal dit ook een leuke dag wil, hoewel, die VK moet het wel op tijd redden met die sneeuw enzo en het is niet te hopen dat ze alsnog naar het zkh moet dan.
Ik vind t een goed idee 4-2 vind ik mooi en precies z39 wkn :inlove: Kom maar op! :lol:
Vk hoeft gelukkig niet van ver te komen :silenced:
De oppas daarenttegen :shock: :doh: :wall: Ook niet zover maar met die sneeuw :silenced: :wall:
Ja en indd hopen dat we niet naar zkh zouden moeten :shock:
Maar we zijn al buiten geweest, tim voor t eerst sleetje rijden :inlove: Lekker etukje gewandeld wel koud hoor in -12 brrr
:think: Heb nu een knal positieve ovu-test???
Op dag 44! Mijn cyclus is nu wel echt van slag zeg! Pff… Heb ook nog even een zw.testje gedaan (had ze net binnen van Sensitest, super service!) en die was neg. Dusss… aan de slag! :lol: :mrgreen: :inlove:
Pff… vervelend zeg, zo’n cyclus waar je niet van op aan kunt… :?
Ovulatie zou wel de klachtjes verklaren.
Maar wat goed van die kilo’s zeg!!
Pff, ik zit helemaal niet lekker in mijn vel, ben gestresst om alles wat er nog moet gebeuren, kan niks hebben… :?
Werd net boos op mijn vent omdat ie J zijn bed op had gemaakt in plaats van iets van de vele dingen te doen die ik niet kan doen… :silenced:
meiden, vanaf welke datum moet ik nou rekenen?
23 dec was mijn laatste ongi. Maar mocht dit eitje goed benut worden :mrgreen: dan kan ik niet vanaf die datum rekenen neem ik aan, omdat mijn cyclus zo lang is en ik vandaag, op dag 44, pas een pos. ovutest had. Wie weet dit?
Vandaag ook weer heerlijk met de mannetjes genoten van het heerlijke weertje :inlove: :inlove: We hadden ijzertjes voor ze gekocht. Prachtig gezicht, die kleine mannetjes zien ‘schaatsen’ :lol: Mijn zusje kwam ook nog even langs, dus extra gezellig. 's Avonds lekker frietjes gegeten :drool: (lekker voor mijn ‘dieet’ :roll: ) Nu liggen de mannetjes plat en zijn mijn zusje en haar vriend (die kwam ook nog even eten) naar huis gegaan. Heerlijke dag weer! :inlove:
Klinkt lekker, memmie! :thumbup:
Heb je foto’s?? :inlove:
Enne, als je weet wanneer je eitje is, kun je sowieso altijd beter vanaf het eitje rekenen. De datum van je eitje en dan 2 weken later zou je 4 weken zwanger zijn.
ff alleen weer een BIB
:-*