*** Oktoberstoppers 2008 * Deel 20 ***

@mama_chantal wrote:

Ik zou dat wel erg handig vinden, hoef ik niet zover te bukken :silenced: :lol:

Haha, een eigenwijs mannetje dus.. ;)
Maar gaat ie ook niet staan dan als je hem op wilt pakken? J wel, is super handig! :mrgreen:

Wat betreft beebje ineens ver bij je vandaan: ik moest dat natuurlijk direct al, omdat ie opgenomen werd op de couveuseafdeling... :( Vond ik ook echt vreselijk toen, maar was niks aan te doen. De eerste nachten thuis heeft baby beneden in de wieg geslapen en ik in mijn elektrische raambed ernaast. Dat wil ik met de komende baby ook weer proberen. Maar als het kraambed dan weggaat, dan slaap ik dus waarschijnlijk niet meer naast baby. Tenzij de bv zo goed gaat dat het toch wel handig is. :)

Hier niet spannend meer. De ongi is vandaag doorgebroken :thumbdown:

Eindelijk zekerheid! Da’s ook wel fijn.

Dag 39, ‘mooi’ in mijn (te) lange schema (41,36,40,39).

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! (al baal ik wel een beetje dat ik november over sla door mijn lange cyclus…)

Nu ga ik even wat doen. Jesse is op de peuter en Tycho op school, dus heb de handen even vrij!

Fijne dag allemaal!

:-*

Maar ook als je borstvoeding geeft moet baby toch ook 's nachts een schone luier, dan moet je er toch nog uit toch :think:

Wat goed dat J. loopt :dance: Hoop dat het je leven toch wat aangenamer maakt. Kan ie zelf lekker van en naar de auto lopen terwijl jij met de mc sleept.

Memmie, 39 is best mooi, het ziet er toch wel redelijk regelmatig uit, ondanks dat het lang is natuurlijk.

Chantal, lastig, het slapen van F. Ik kan je ook niet meer tips geven. Alleen dat je je eigen gevoel moet volgen en naar F. moet kijken :hug:

C. slaapt regelmatig bij ons in bed, ik vind het niet zo erg. Ook niet met een baby straks. Ze start in haar eigen bed en ergens tussen 1 en 5 beland ze dan bij ons in bed. Ons bed is 180 breed, dus plaats genoeg en baby mag er toch niet in. En het doet C. wel goed. Ze ligt meestal gewoon tussen onze 2 kussens in. Liever dit dan dat we allemaal 's nachts uren wakker zijn, daar werden we echt niet goed van. Al heeft ze me vannacht wel wakker gehouden door helemaal tegen me aan te gaan liggen. Ach, over 30 jaar ga ik dat lekker op elke verjaardag vertellen :mrgreen: (grapje he :wink:)

Hier trouwens van een ongi niets meer te bekennen :shifty: vanochtend bij 't afvegen oud bloed bij de afscheiding en ook een heel klein beetje rood, dus ik dacht: het is losgebarsten. De rest van de ochtend niets meer en ook geen buikpijn oid :think: Heb anders nooit zo’n lange aanloop naar de ongi. Ben altijd patsboem ongi. vaag!

Houd ik stiekem toch weer hoop :oops: :shifty: :roll: Heb wel weer hele gevoelige/pijnlijke (.)(.) :eh: Loop steeds naar de wc om te checken :oops:

Gisteravond zo :sick: dat ik zelfs een emmer naast bed had.

Aaaargh! Ik word gek van mezelf!!! Ik wil duidelijkheid: ongi of zwanger! Sorry hoor meiden… ik schaam me voor mezelf… :oops: :wall:

@Kittycat wrote:

Wat goed dat J. loopt :dance: Hoop dat het je leven toch wat aangenamer maakt. Kan ie zelf lekker van en naar de auto lopen terwijl jij met de mc sleept.

Met dat soort dingen is het inderdaad wel handig natuurlijk! :thumbup:
Maar zo goed loopt ie nu nog niet hoor, haha. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat meneer ook buiten een stukje kan lopen.

Jeetje memmie, wat een onzekerheid he? Probeer jezelf niet te ge te maken hoor... want daar reageert je lichaam ook op natuurlijk. Nouja, ik blijf gewoon voor je duimen! :-*

Memmie balen van je cyclus en de onzeker die je nu hebt :hug:

Is het bij jullie ook wit van de sneeuw ??

Vanmorgen heeft Fleur 3 kwartier in haar eigen bedje geslapen en nu ligt ze er weer in, ben beniewd hoe lang het nu duurt. Dus op de dag gaan we al de goede kantop, nu 's nachts nog, maar dat gaat dan denk ik ook wel goed komen ( al zal het even duren )

Maar over 3 maanden als je erop uit wilt vast wel hoor, dat gaat snel.

Het tempo is dan vast nog niet zo hoog, met 2 ook nog niet altijd :shifty:, maar dan doet ie het wel met zijn eigen beentjes.

Memmie, we wachten af hoor. Wanneer heb je voor het laatst getest?

Hier weinig sneeuw, en gelukkig maar, ik haat kou. In de tuin ligt een laagje, je kunt er geen sneeuwpop van maken iig :wink:

@Memmie wrote:

Hier redelijk… hoofdpijn, en de hele dag al was bluh op de maag. Zal ook wel verkouden worden, aangezien alle mannen hier snotterig zijn.

Tycho zijn buikpijn en diarree wil ook niet echt over gaan. Jesse had vandaag weer wat hardere ontlasting. Misschien toch maar ff de HA bellen voor Tycho, morgen.

Ik heb vandaag voor de verandering maar weer eens getest :shifty: :oops: :roll: zit nu op dag 38. Maar het streepje was weer zo licht dat ik ervan overtuigd ben dat het een indroog streepje is waar de ‘echte’ moet komen te staan. Ik test me echt suf… de 2 v E 5,- zijn er ook alweer doorheen :oops:

Puur omdat ik me zo belabbert voel de laatste week. We wachten nog maar ff mijn langste cyclus af (41 dagen). Kijk dan wel weer. Heb nog 1 stripje en 3 digitale van CB. Die ga ik niet zomaar ff doen.

meiden, fijne avond!

Ik ga nog ff struinen en dan vroeg op bed. Hoofdpijn…

Mijn post gisteren :roll:

Ik wacht nu echt een paar dagen af. Denk zelf dat het nog wel door zal breken. een wat langere aanloop deze keer. Heb nl wel wat buikpijn onderin.

Ik hoop dat mijn cyclus volgende ronde norma(a)l(er) is.

Hier ook amper sneeuw en koud, brrr! Ik vind kou niet erg. Je kunt je erop kleden. Heb liever -5 dan +30.

Hebben we btw al een BIB van Chantal??? :think:

Gewoon weer ff snel BIB :-*

ah, daar is de BIB al :thumbup: Zijn we weer op de hoogte!

Meiden, fijne avond!

Ik ga nog ff bankhangen en dan vroeg mijn nestje in. Voelde me vandaag nog steeds wat bluh…

BIB

Even zwaaien, hier twee zieke kindjes. Kom snel updaten!

Sproetje, Beterschap voor voor je kindjes! :hug:

BIB

Memme :hug: :hug: :-

Sproet beterschap :-
:hug: :hug:

Mama-Chantal nog steeds bib, schiet eens op joh :lol:

Het is nu officieel februari dus jullie mogen los! Suc6 met de (aller) laatste loodjes! Ik wens je (alvast) een hele voorspoedige bevalling toe!

Marijk.e hoe bevalt jouw nieuwe gadget? Kun je er inmiddels al een beetje mee overweg?

Hoe is’t verder?

Sproetje, hoe is het nu bij jou thuis? Knappen de kids al weer een beetje op? En hoe is het met jezelf? :hug:

KC, How are you? Al lekker aan het shoppen voor jullie nieuwe spruit op komst? Is iedereen inmiddels al op de haagte?

Tijgertje, hoe gaat het nu met de slaap-ellende? :hug:

Miek, waar blijf je??? We willen een up-date van je! :-

hopelijk ben ik niemand vergeten…

Hier nog steeds niks… soms een klein beetje bruinige afscheiding. Zit nu op dag 41 spannend hoor! Vrijdag ga ik er nog een test tegenaan gooien als ik dan nog niet ongi ben :pray:

:-

Memmie word dus beetje spannend voor je :hug: Zou het raak kunnen zijn of hebben jullie niet bewust geklust ?

Chantal Je maakt het wel spannend hoor…

Sproet Beterschap voor je kindjes :hug:

Slapen gaat nog niet veel beter 's nachts. Als ze bij ons in het grote bed slaap dan wel, maar niet in der eigen bedje. Overdag slaapt ze nu rond de 1,5 uur in haar eigen bedje…

Ben nu met Fleur bij mijn ouders. Heb een beetje gezeur thuis met Raim. Hij word gek van het gehuil van Fleur en we hadden beetje ruzie om de apk keuring van mijn auto. :frowning:

BIB

Je maakt het wel spannend Chantal !

Ik wil toch even mijn hart luchten over gister ( is wel een lang verhaal geworden )

Hier even mijn verhaal van gister over de ruzie met Raim.

Raim had een afspraak gemaakt met zijn neefje om mijn auto te laten keuren. Maar hij brengt hem ook weer bij iemand anders en moet hij dus in mijn auto rijden ( terwijl hij niet zuinig is op auto’s ). Mijn vader zou mij oppikken bij hem zodat ik mijn auto daar neer kon zetten, maar mijn vader moest onverwachts werken. Toen heb ik 's middags een afspraak gemaakt bij een garage waar ik wel op de apk kon wachten ( hij is goedgekeurd, de auto ). Nu is Raim boos omdat ik zijn neef voorbij ben gelopen en nu moet ik het zelf maar uit gaan leggen aan zijn neef.

Ook loopt hij constant te zeuren over Fleur dat ze huilt. Hij kan alleen maar de hele dag in de kou werken en 's avonds met een huilend kind zitten. Hij heeft geen hobby’s meer blablabla.

Nu kwam ie gister thuis uit zijn werk en werd dus boos omdat mijn auto bij een ander gekeurd is. Hij zei niks meer, ging douchen. Hij bleef lang weg, dus ik loop naar boven om Fleur een schone luier om te doen en toen lag meneer op zijn bed. Ik heb Fleur aangekleed, fles gegeven, in de wagen gezet en ben naar mijn moeder gegaan. Toen ik 's avonds weer thuis kwam, zat ik achter de laptop op de bank. Hij zei niks, ook niet tegen Fleur. Ik Fleur haar pyama aangedaan en de laatste fles gegeven en ben naar bed gegaan. Hij heeft vannacht niet boven geslapen, dus denk op de bank. Vanmorgen is ie ook de deur uit gegaan zonder iets te zeggen. Hij heeft Fleur niet eens een knuffel gegeven toen ie weg ging. En er lag ook nergens een briefje…

Ik zit er nu gewoon even doorheen. Ik doe de meeste opvoeding van Fleur al zelf omdat ik de hele dag thuis ben, dan is 's avonds toch niet teveel gevraagd om een keer een flesje en een schone broek te geven ??

Tijgertje, allereerst een hele dikke :hug:

Ik kan me heel goed voorstellen dat je er ff doorheen zit.

ik ben van mening dat hij 's avonds moet helpen met de verzorging en opvoeding van jullie dochter. Jullie hebben samen voor een kindje gekozen. Hij is overdag aan het werk en kan zijn zinnen even op iets anders zetten. Jij zit er de hele dag in en dat is niet niks!

En als het dan beter uitkomt dat jij de auto ergens anders laat keuren omdat je kunt wachten, jah… jammer voor die neef, maar logisch voor jou en Fleur.

Vertel jij hem wel hoe jij je voelt en dat je er door heen zit omdat jij er 24 uur mee te maken hebt?

Ik vind het onbegrijpelijk dat hij de deur uit gaat zonder ook maar iets te zeggen. (Je ziet bij de febr. mama’s 2012 wel hoe je leven plotseling op z’n kop kan komen te staan).

Ben je met Fleur wel eens bij een osteopaat of een chiropractor (schrijf je dat zo?) geweest? Wij hebben er zelf een goede ervaring mee en vrienden van ons ook. Die hadden ook een kindje wat huilde, huilde en huilde. Die zijn naar een chiropractor geweest en na 2 behandlingen was het al een heeeel stuk beter. en na 5 behandelingen hadden ze een heel ander kind. Je krijgt een (groot) deel vergoed door de zorgverzekering. Het verschilt ook enorm in prijs bij wie je bent.

Ik hoop dat je vandaag goed met Raim kan praten over de situatie. Hij moet praten! Communiceren is (denk ik) het belangrijkst in een relatie!

Meis, rustig aan! :hug: Schrijf hier maar lekker van je af! :-*

Tijgertje :hug:

Communicatie is inderdaad belangrijk, praat met elkaar.

Heel logisch dat je de auto ergens anders hebt gebracht, scheelt een hoop gedoe en tijd en je bent de auto niet kwijt.

Ik vind idd dat hij 's avonds wat aandacht aan F. mag besteden, het is zijn dochter is en het belangrijk is dat ze een goede band hebben. Tegelijk kan ik me voorstellen dat hij moe is, maar mss kun je hem na het werk even laten douchen zodat ie er weer fris tegenaan kan en en wel voor jullie kan zijn en gewoon mee kan doen in de zorg. Hij vindt dat ze 's avonds veel huilt, hij zal niet beseffen hoe het is om er de hele dag in te zitten. Probeer hem dat wel uit te leggen. Ik hoop dat jullie er samen over kunnen praten hoor :hug: