En heb je nu een trap hekje Marijke ?
Chantal je eerste BIB :thumbup:
Memmie balen dat je geen positieve test heb, maar je weet nu wel waar je aan toe ben deze maand :hug:
Hier vandaag wezen zwemmen met Fleur. Ze vond het leuk. Was naar iedereen aan het zwaaien en zat lekker te kraaien in haar zwemband en nieuwe badpakje…
Haha, ja, traphekje zit erin! :dance: :mrgreen: :oops:
Memmie, toch jammer, maar nu op naar een positieve test hoor!
Marijke, soms is het wel eens goed om boos te worden. En vaak hebben mannen niet eens een goede reden om dit soort dingen niet te willen. Mooi dat de missie in ieder geval geslaagd is.
Overigens ben ik ook altijd aan het slepen. C. in haar slaapkamer met deur dicht, was naar boven, C. halen, wasmachine vullen. En op de terugweg C. boven opsluiten, wasmand weer naar beneden, C. ophalen…wij hebben dus ook geen traphekje Heel irritant, maar het kan ook niet heel handig bij onze trap, daar moet een extra stuk aan ofzo. Moet maar zien hoe dat gaan met 2 kinderen.
Haha, ja, zo ging het hier dus ook… en met was opvouwen enzo, kon het niet eens naar de goede kamer brengen. En meneer wordt boos als ie opgesloten wordt en dat maakt het niet gezelliger…
Het was vandaag direct een stuk handiger!!
En sja, waarom hub het niet wilde: geen idee… hij vond het niet nodig… maarja, hÃj doet de was enzo ook niet… :roll:
Hier gooit vriend dus wel regelmatig wat in de wasmachine, juist omdat ie weet dat ik het lastig vind om het te doen als C. thuis is. Dat is dan de consequentie zeg maar Opgevouwen was laat ik meestal op zolder liggen, of ik loop een keer en sluit C. boven op, of neem een klein stapeltje en C. tegelijk mee. Handig is anders.
Geloof dat mijn vriend zo’n speciaal traphekje met een extra hoekje eraan wat te duur vindt :?
Wij hebben ook ( nog ) geen traphekje.
De wasmachine en droger staan beneden in de bijkeuken, de wasmand boven in de douche. Dus ook veel slepen.
Ik zet Fleur altijd in haar bedje, pak de was beneden en vouw het bovenop, zodat ze dan weer uit haar bedje kan en rond kan kruipen op onze slaapkamer.
BIB
Hier sinds deze week traphekjes, manlief was hier juist altijd voor, ik hield t af :lol:
Maar merkte dat t toch wel erg handig is, bijv met de was doen inderdaad maar hier ook bij t aankleden enzo… Vond t erg gevaarlijk zo die open trap naar zolder en de trap naar beneden waar meneer altijd snel langs of heen kruipt :shock: :naughty:
BIB
30 weken zwanger!! :shock:
En foto’s in sf! :inlove:
Chantal, hoe gaat ie nu? Mogen we al bijna een BIA verwachten? :roll:
Zware nacht Mama-Chantal? :hug:
Door Ti.m of door gerommel?
Spannend hoor!
Marij.ke, 30w vandaag :shock: over 7 weken mag je gewoon al!
Zelf ook nog steeds in shock dat je al zover bent? :lol:
Weet je inmiddels de uitslag van je suiker al?
KC, hoe voel jij je? Morgen een pretecho, leuk!!! Hopelijk laat hij/zij goed zijn wat hij/zij is Laat je het hier ook weten of blijft het geheim?
hoe is 't met de rest?
:-*
Fijn weekend gehad allemaal?
Ja ladies, de 3 is aan het begin verschenen Nu maar hopen dat er geen 4 of maar heel kort een 4 verschijnt.
Memmie, jullie mogen het wel weten, maar eerst gaan we het denk ik aan familie vertellen en aangezien ik daar geen dagelijks contact mee heb…
BIB
Nee gisteren moest ik er weer vrel uit om te plassen en als ik dan terug ga liggen hebbik altijd krampen en voor je dan weer slaapt :wall:
Vanochtend was tim wat vroeg Dus die heb ik om 5 uur nog teruggelegd en is braaf verder gaan slapen tot 7 :mrgreen: :dance:
Jeetje marijke al 30 wkjn wat is t hard gegaan he!
En nee nog geen bia te verwachten :mrgreen: T rommelt heeeeel veel en op sommige momentem denk ik dat hij de vliezen breekt met dat gduw, zo voelt t gewoon bijna, maar ergens t idee dat t toch nog eventje gaat duren :think:
Chantal, we zien wel wanneer er een BUB melding komt :mrgreen:
Het kan nog even duren, maar het kan ook zo beginnen.
KC, hoe laat heb jij de pretecho vandaag? Veel kijk plezier :inlove: Ik ben heeel benieuwd wat jullie erbij krijgen Vertel het de familie maar snel
Hoe is’t met de rest?
Ik heb vandaag mijn ‘contract getekend’ en de kleding gepast (lelijk!). Kan week 6 al beginnen. Helaas ‘maar’ 12 uren in de week… Maar goed, het is iets!
:-*
We weten het!
Maar het is het andere geslacht dan wat we dachten obv wat de vorige echoscopist had gezien aan de NUB.
Dus weer even schakelen, maar wel :inlove:
12 uur, ach, je bent wel lekker onder de mensen. Moet je ook in het weekend? Want dat lijkt me als volwassene wat minder (als student/scholier was het prima vond ik) En wie weet is er wel uitbreiding mogelijk.
ff terug lezen wat jullie dachten :mrgreen:
Haha, memmie, pb je mij even wat ze ook alweer dachten… en dus wat het nu echt is? Dan hoef ik dat niet meer terug te zoeken… :roll:
En sja, 12 uur… ach, beter iets dan niets… en wie weet nog uitbreiding mogelijk inderdaad?
Ik geloof dat ik geen voorspellingen had gedaan hoor
@Kittycat wrote:
Ik geloof dat ik geen voorspellingen had gedaan hoor![]()
Nee klopt :mrgreen:
Je mag me wel pben hoor?

whahhaaa, daar was ik ook al achter. :lol: En de echofoto’s heeft ze gewist op 't showforum van de juli mama’s…
Dan maar geduldig afwachten totdat de familie het weet :roll:
Memmie 12 uur is al iets beter dan helemaal niets toch ?
KC Ik denk dat het een jongetje gaat worden…
Heb je mooie echo plaatjes meegekregen ?