Echt een ander merk kopen Memmie. Dit is alleen maar irritant.
Al kan een ovulatietest ook positief zijn op een zwangerschap geloof ik he. Ik zou echt een andere test kopen.
idd! dat lijkt me de beste oplossing! Zal kijken of ik binnenkort bij een KV kom
Hoe is’t met C’tje? Knapt ze alweer wat op?
Hier hebben de mannetjes last van de darmpjes. Tycho wilde wel graag naar school, maar heeft al een paar dagen wat dunnere poep en klaagt zo nu en dan over buikpijn. Jesse heeft zijn billetjes helemaal rood en open, zo zielig Hij poept ook zo vaak… vannacht ook een keer moeten verschonen… dan huil ik met 'em mee. Wat een pijn voor 't ventje
Vanmiddag maar weer lekker in de blote billen. Kan 'ie meteen weer ff oefenen op 't potje of de wc Gisteren 2x een plas en mini poepje gedaan op 't potje.
Naast maizena en zinkolie van Dr. Swaab iemand nog tips???
:-
Marij.ke, bijna je nieuwe mob. binnen. veel plezier ermee!
Mama-chantal, ik hoop voor je dat jullie beebje het iig nog tot zaterdag volhoudt zou toch wel fijn zijn dat je thuis kunt bevallen. Doe je rustig aan?! :- Wie doet jou BUB melding eigenlijk??? Mocht het zover zijn (ik ben werkloos en zit thuis
:mrgreen: ).
:-* allemaal
Ik smeerde bepanthen. C. had vorige week erge diarree. Verder na het afvegen eerst droogdeppen en dan bepanthen, maar ik heb ook wel eens drogen en dan talkpoeder gedaan.
C. heeft zich vanmorgen helemaal leeggespuugd in 3 sessies, wat een zooi geeft dat zeg :sick: Tis maar goed dat het met mijn misselijkheid beter gaat. De hele wasmachine zit vol kleding en handdoeken.
Nu gaat het al beter, gelukkig maar.
KC Zielig dat C. gespuugd heeft :hug:
Memmie Even kijken voor een andere test en dan kijken wat die aangeeft.
Of langs de huisarts en daar een zwangerschapstest laten doen ??
Wat zielig dat je mannetjes zo’n buikpijn hebben en dat de billetjes kapot zijn.
Ik heb via de huisarts zinkoxidevaselinecreme voor Fleur de billetjes. Ik vind het goed helpen.
Marijke Veel plezier morgen met je telefoon.
Chantal Leuk een weegschaal , zodat je de kleine zelf in de gaten kan houden. Wij hadden toen Fleur klein was zo’n hangweegschaal van Raim zijn werk. Je legt ze "in een tasje " die hang je aan de haak en wegen maar.
Maar nog even rustig aan doen hoor. Beebje moet sowieso nog tot zaterdag blijven zitten…
Marijke en Chantal inderdaad een goede vraag van Memmie ( geld in dit geval iets sneller voor Chantal ) Maar wie is jullie buddy ??
Hier een meisje dat heel veel huilt, alleen maar bij mama wil zijn, rode billen en rode wangetjes heeft, dus volgens mij komen er nog meer tandjes aan.
Vandaag op de nieuwe droger moeten wachten, dus gelijk maar beneden verdieping gesopt en de hele keuken een grote beurt gegeven. ( wat een voordeel als de kleine meid dan even slaapt, dan kan ik lekker doorwerken)
Ik heb even een vraagje aangezien jullie kindjes al ouder zijn.
Wanneer gingen ze bij jullie in de autostoel ( dus een echte stoel en geen maxicosi )
Wanneer gingen ze voor het eerst mee op de fiets ?
En dan een voorstoeltje of een achterstoeltje ?
Welke hebben jullie en hoe bevalt ie ?
Ben namelijk een beetje aan het rondkijken voor een autostoel, omdat ze probeert uit de MaxiCosi te komen als ik aan het rijden ben…
En als het mooier weer gaat worden, wil ik graag gaan fietsen met Fleur ( als ik nog geen werk heb ) en anders in de weekenden.
Aaaah, memmie, wat maak je het weer spannend zeg!! :shock:
Inderdaad, hup, naar het kruidvat en testen halen!! Nu!!
(Of zou ie nu dicht zijn? :roll: )
Wat zielig dat je mannetjes niet fit zijn…
J heeft bijna nooit luieruitslag, maar toevallig vorige week na een lange periode 3x daags dunne poep en etosdoekjes (normaal altijd pamper sensitive en dan nergens last van, zelfs niet met dunne poep) was het wel even mis… wij hebben toen een paar dagen wat vaker verschoond en elke keer bepanthen en nu is er gelukkig niks meer te zien. Gelukkig maar, want het is inderdaad zo sneu… J lag ook helemaal te trillen als we met een doekje bij zijn kontje kwamen…
Aaarg KC, bah zeg… is ze ook beroerd? Succes ermee… :hug:
Tijger, wat sneu dat je meissie zoveel huilt… :hug:
J ging op zijn eerste verjaardag voor het eerst in de nieuwe autostoel. De maxicosi is toch het allerveiligst en daar kunnen ze ook best lang in, hoor! Alleen bij J zat het op een gegeven moment niet lekker meer, maar die is ook flink. En hij vindt het ook veel mooier dat ie nu naar buiten kan kijken.
Ik geloof dat ie met een maand of 10 voor het eerst op de fiets ging, in een voorstoeltje van GMG Tipp. Zo één: http://www.fietszitjes-fietsstoeltjes.nl/kinderfietsen/img/product_269b.jpg
Bevalt prima. Maar pas doen als ze zelf stevig kan gaan zitten hoor!! Beter iets later dan iets te vroeg.
Hier is mijn telefoon binnen, maar alleen nog maar aan de lader gelegd… vanavond maar even spelen…
En mijn buddy is memmie… toch, memmie? :-* :mrgreen:
@Tierrr wrote:
Aaaah, memmie, wat maak je het weer spannend zeg!! :shock:
Inderdaad, hup, naar het kruidvat en testen halen!! Nu!!
(Of zou ie nu dicht zijn? :roll: )
Helaas, niet aan toe gekomen… Ik ga morgenochtend ff naar de ha. Moet nog altijd een uitstrijkje laten maken en heb het gevoel dat het ‘daarbinnen’ niet helemaal goed zit. 'k Deed vanavond ff een zelfonderzoek op baarmoedermond en cervixslijm (ivm pos. ovu-test) en voelde dat mijn bmm volgens mij niet op de goede plek zit. Ik denk zelf aan een verzakking oid, na het lezen op het Internet. Klachten die ik al lang heb (lage rugpijn, zwaar gevoel in onderbuik en vagina en vermoeidheid) kunnen er nl ook mee te maken hebben. Aangezien ik toch nog voor een uitstrijkje moet kan ik het mooi ff laten onderzoeken.Misschien is het wel helemaal niet verstandig om zwanger te worden ALS het idd zo is…?
En mijn buddy is memmie… toch, memmie? :-* :mrgreen:
Jeej :dance: :thumbup: :inlove: :-*
Tycho en Jesse kwamen in een autostoel wanneer hun hoofdje boven de MC uit kwam (stukje).
oh, foon…
laterrrr!
:-*
C. ging met 13 maanden uit de MC en in de autostoel. Ik had toen enorme rugklachten en de MC tillen ging gewoon niet meer, dan was ik teveel uit balans en het deed echt heel erg pijn.
Ik zou F. nu echt nog te jong vinden hoor. Ze zeggen wel vanaf 9 maanden ofzo, maar dat is een indicatie voor heel grote kinderen volgens mij en F. is niet bijzonder breed en groot toch. Zolang het past zou ik haar er voorlopig nog in laten zitten.
Fietsstoeltje :think: Ik denk dat ze rond een jaar was toen we het voor het eerst probeerden, maar in de lente ging pas af en toe echt met haar fietsen, toen kon ze ook lopen, dat was veel praktischer als ik op de fiets ergens heen ging. Wij hebben een Yepp :thumbup: (voorstoeltje trouwens)
Mja blijft nog spannend hier, maar t is bijna zaterdag :dance: :shifty: :mrgreen: veel harde buiken en zo nu en dan een voorwee, auw!
Buddy heb ik deze keer niet, manlief of ik posten zelf even, kok staat hier toch altijd open op de ipad :mrgreen:
Oeh memmie wat spannend :-
Tierr veel speelplezier zometeen :mrgreen:
Tijger toevallig deze week in ander topic nog over gehad, dus bij deze een quote :mrgreen:
@mama_chantal wrote:hier zit Tim denk een maandje in de nieuwe autostoel, hij lag heel erg in de MC en wilde daarom niet meer in de stoel :doh: en begon meteen zijn kontje omhoog te gooien als we hem erin zette :wall: werd voor mij wat zwaar iedere keer weer opnieuw erin tillen en goed zetten, plus dat hij even de tijd had eraan te wennen en maxicosi gewassen kon worden voor broertje :inlove: Toevallig moest de stoel er uit om iets te vervoeren en hebben daarna maar meteen de nieuwe stoel erin gezet…
Tim is niet zo groot dus had er nog wel ingepast, wel wat krapjes :silenced:
Heb geen fietsstoel, wil er wel nog een dus lees mee Maar gebruik de fiets niet zoveel :shifty: :mrgreen:
Vandaag weer bij CB geweest met Tim, kreeg weer 2 prikjes, 1 in been en anderint armpje, arm ventje Hij had t geeoon door, voordat ze de naald zette begon hij al te huilen
Gelukkig meteen stil toen die mama kon kroelen :inlove:
Ons moppie is wel lekker klein en volgt zijn eigen lijn/groei :mrgreen:
Was 9685 gram en 76 cm lang. De artsin opleiding begon beetje zorgwekkende vragen te stellen maar de arts greep snel in en zei al dat t primais en hij een bv kind is dat zijn eigen groeilijn volgt en t goed gaat :thumbup: :inlove:
Echt zo’n topmens!
Ze VROEG zelfs of ze advies mocht geven, over de eerste kennismaking tussen Tim en de beeb :inlove:
Tuuuurlijk, advies mag altijd, zolang t niet gedwongen advies is
Maar vond juist heel goed! Ze adviseerde de baby in de wieg te hebben als tim voor t eerst komt kennismaken ipv bij mama in de armen, Zo van nu is t beebietje uit de buik en die komt erbij, en niet dat ie bij mama inde armen ligt als in dat hij zijn plekje heeft ingenomen. :thumbup:
Oh memmie zie dat je inmiddels ook al hebt gepost, oh dat klinkt niet zo best, fijn dat je morgen toch bij de ha bent :thumbup: Hopelijk is t niet zo :hug: :-
@Kittycat wrote:
C. ging met 13 maanden uit de MC en in de autostoel. Ik had toen enorme rugklachten en de MC tillen ging gewoon niet meer, dan was ik teveel uit balans en het deed echt heel erg pijn.
Ik zou F. nu echt nog te jong vinden hoor. Ze zeggen wel vanaf 9 maanden ofzo, maar dat is een indicatie voor heel grote kinderen volgens mij en F. is niet bijzonder breed en groot toch. Zolang het past zou ik haar er voorlopig nog in laten zitten.
Fietsstoeltje :think: Ik denk dat ze rond een jaar was toen we het voor het eerst probeerden, maar in de lente ging pas af en toe echt met haar fietsen, toen kon ze ook lopen, dat was veel praktischer als ik op de fiets ergens heen ging. Wij hebben een Yepp :thumbup: (voorstoeltje trouwens)
Hier haalde we hem er rond 8 maanden al niet meer met MC en al uit de auto, maar alleen uit de MC zelf, veeeeel te zwaar met tillen, vooral als je zwanger. Bent :mrgreen:
@mama_chantal wrote:
Ons moppie is wel lekker klein en volgt zijn eigen lijn/groei :mrgreen:
Was 9685 gram en 76 cm lang. De artsin opleiding begon beetje zorgwekkende vragen te stellen maar de arts greep snel in en zei al dat t primais en hij een bv kind is dat zijn eigen groeilijn volgt en t goed gaat :thumbup: :inlove:
Vinden ze dat klein :shock: En dan meteen zorgwekkende vragen :roll: Beetje jammer. Ze zien toch ook wel dat ie er gezond uit ziet lijkt me.
Hier hadden we maar 1 mc en 2 auto’s en papa en mama die beiden van en naar het kdv moesten en dus moest hij er altijd uit. 1x is vriend met lege MC naar zijn werk vertrokken. Toen kon ik dus lopen naar het kdv en daarna met wagen terug naar huis om daarna de auto te pakken naar mijn werk :evil:
KC Fleur was in december 69 cm. Maar ze gaat zitten in de mc en ze werkt zich omhoog. Het is een drama om haar in de mc te zetten.
Vandaar dat ik een beetje rond vraag hoe oud ze waren.
De man bij Babydump zei dat het wel kon, maar dan moest de stoel zover mogelijk in ligstand.
Ik probeer haar ook nog even in de mc te houden. Hij word hier ook uit de auto gehaald. Ze word er binnen in gezet en dan meegenomen en dan zit er al een aardig gewicht in.
Chantal Dan is Tim een lekker klein mannetje.
Hi Lady’s,
Ik ben net terug van de HA.
Ik heb idd een lichte verzakking van de blaas :?
Maar gelukkig kan/mag ik nog wel zwanger worden :dance: . Het is nu nog niet zo ernstig dat er wat aan gedaan moet worden. Met een evt zwangerschap moeten ze 't in de gaten houden.
We hebben bij de ha niet opnieuw gestest. Ze zei dat de uitslag dan waarschijnlijk nog dubieus zal zijn en omdat ik zelf aangaf dat het eigenlijk onogelijk is heeft ze ook gewoon het uitstrijkje gemaakt. Het is nog zo pril, mocht het zo zijn, dan zijn de hormonen die het uitstrijkje kunnen beinvloeden nog zo laag dat het nog wel kon. Zo’n leuk mens. We hebben 2 vrouwelijke artsen ma t/m woe een oudere vrouw en do en vrij een jonge nieuwe arts. Beide erg lief en geschikt.
Heb ook maar ff KV testen gehaald 2 v 5,- :roll: Morgenochtend voor de zekerheid maar eens met zo eentje testen.
en Marijk.e bevalt je nieuwe phone je wat?
meiden, fijn weekend allemaal! :-*
Memmie gelukkig was het nu nog niet ernstig en mag je gewoon zwanger worden…
Plassen, plassen, plassen!
Wel balen van die verzakking zeg :? Zeker omdat je er last van hebt :hug:
Ik heb vanochtend getest en… helaas maar 1 streepje te zien
Dus 't was toch mijn eisprong en die hebben we ook niet eens benut, waren weg. Schoonouders waren de 19 en 20e jarig. Aangezien zondagavond de laatste x is geweest is deze ronde voorbij… (neem niet aan dat Merijn zijn ‘soldaatjes’ langer dan 3 dagen leven en mijn omgeving 100% optimaal is om ze langer te laten leven )
Jammerrrrr.
Fijn weekend allemaal!
Ik ga ff gezellig met de boys naar mijn ouders.
He wat jammer memmie…
Maargoed, nu weet je in elk geval wel waar je aan toe bent. Je hebt weer een eitje gehad en ik denk dat je cyclus dan ongeveer even lang zal zijn als de vorige? Of niet? Wat dan trouwens wel weer veel te lang is, maar ok… Hoef je deze ronde iig geen hoop te hebben en kun je er de volgende ronde weer tegenaan! Of het gewoon op zijn beloop laten natuurlijk, kan ook… :-*
Wel balen trouwens van die verakking. :hug:
Ik schrok me gisteravond ineens rot… toen besefte ik dat ik bijna 30 weken zwanger ben… help!! :shock:
BIB :shock:
He balen memmie van de lichte verzakking en de waarsch gemiste kans :hug: :-*
Jaaa tierrtje jij gaat ook al hardd!! :shock: :inlove:
Jaaaa, Chantal je eerste BIB :dance: Je MAG nu :inlove:
Marij.ke, het schiet met jou nu ook goed op. bijna 30 weken :shock:
Mijn cyclus zal deze keer (als ik het zo bereken vanaf die pos ovu-test) zo’n 42-44 dagen zijn… idd lang! Zal eens ff googelen over een kruidendrankje/pilletje die je cyclus kan reguleren.
Ik had oktober wel een hele leuke maand gevonden om uitgerekend te zijn, omdat we dan helemaal nog geen verjaardagen hebben. November ook bijna niet dussss… op naar november :mrgreen: (alleen jammer dat het dan in de Sinterklaas drukte valt :oops: ) (aangezien ik een lange cyclus heb zal oktober voorbij gaan, vandaar november.)
December en Januari liever niet, dan hebben we zooooveel verjaardagen :roll: Misschien dat ik(we) deze maanden bewust ff overslaan :oops: we hebben geen haast 8)
Ik zal weer afsluiten, ben bij mijn ouders.
Novemberkindjes zijn leuk, memmie!! :mrgreen:
Ik zou als ik jou was niet bewust overslaan, maar ook niet bewust bezig gaan… gewoon lekker op zijn beloop laten en zien hoe het komt. Natuurlijk zijn sommige maanden idealer dan andere maanden, maar hee, wat doet het er nou uiteindelijk écht toe?
Chantal, jeetje, BIB! :shock:
Het is onvoorstelbaar, wat is dat snel gegaan.
Pff, hier net ruzie. Ik ben echt een beetje in paniek geraakt toen ik me besefte dat het bijna zo ver is en ik kan niet zoveel hebben momenteel… dus toen ik boven weer eens met J aan het slepen was toen ik de was aan het opvouwen en opruimen was omdat hub een traphekje maar onzin vond… en J het niet leuk vond dat ie van de ene in de andere kamer opgesloten werd… werd ik even heel boos… :oops:
Resultaat: manlief vliegt de deur uit om een traphek te halen… :roll: