Ik heb inderdaad ww. Ik moet er ook 1 per week doen. Ik heb ze thuis opgeschreven dat ik daar geweest ben. Er is mij verteld dat je je sollicitaties op kan slaan in je werkmap, maar daar kom ik niet uit. Ik heb er al 3x heen gebeld, maar word er niet echt wijzer van…
Dus ik ga deze week nog maar een keer bellen hoe ik dat nu precies moet doen, voordat ik wel gekort ga worden…
Ik heb ook niet echt een opleiding gedaan ( ja voor bloemiste, maar dat wil niet meer ) Dus ik ben nu ook aan het uitzoeken wat ik wil gaan doen.
Je moet er een word document (of pdf ofzo) van maken en dan in de werkmap zetten bij documenten en dan moet je hem delen. Dus de vacatures en je brieven opslaan.
Ik heb mijn CV online gezet en mijn Sollicitatie Overzicht dat ik steeds bijwerk (staat op wat ik heb gedaan en wanneer enzo, het format staat ook bij Documenten in de werkmap). De rest moet ik dus meenemen. Eenmaal gedeeld kun je het niet meer on-delen of verwijderen.
KC dank je dan ga ik dat eens proberen…
Ik vind de werkmap van 't UWV ook niet echt duidelijk…
Ik kan steeds de bestanden niet openen omdat we dat programma niet hebben. Merijn moet mij altijd helpen.
Ook de opdrachten vind ik erg vaag.
Ben blij dat ik werk heb gevonden, ben ik daar weer vanaf!
Hoop van Januari nog wel te krijgen en februari als het dan nog nodig is. Aanstaande maandachtochtend kan ik komen om mijn contract te tekenen en de kleding te passen. Weet nog niet wat ik ga verdienen, dus misschien heb ik wel aanvullende WW nodig. Ben benieuwd! Anders moet je er vast werk naast zoeken voor de aanvulling :roll:
HOe is’t verder met iedereen? Het is weer zo rustig hier. Heb zelf ook niet veel te melden hoor.
Zit alweer op dag 27 en nog geen pos ovu-test gehad… denk dat ik 'em heb gemist ofzo. Ben al vanaf dag 11 aan het testen. Er gaan zo we erg veel doorheen :? Heb dag 25 een iets donderder streepje gehad en daarna waren ze weer lichter. Het streepje was echter nog niet zo donker als de controle steep ds eignlijk neg. Had dag 26 en vandaag ook een zeurderige pijn achter mijn schaambeen, eisprong? Weet eigenlijk niet of 't daar te voelen is. Zwanger ben ik ook niet, test was neg. Had voor de zekerheid toch nog maar eentje gedaan :oops:
Nu ben ik uit getest! En wacht ik maar af… lang leve de onregelmatige cycli :twisted:
:-*
Memmie Balen dat je cyclus zo onregelmatig is :hug:
Had je bij Tycho en Jesse ook ?
Hier heeft Fleur maar weer 2 uurtjes in haar eigen bedje geslapen. :?
Wel heeft ze gistermiddag haar eerste fles van 210 + 7 leeg gedronken :dance:
Gister weer een afwijzing gehad voor werk. Ze kunnen geen leidster gebruiken op het dagverblijf…
Moet je opdrachten maken? Ikke niet :think:
Wat irritant zeg Memmie dat je nog zo weinig weet over je cyclus. Raar ook dat het opeens zo onregelmatig is joh.
Ben bij de gyn geweest, alles was goed, maar ik weet het geslacht nog niet, balen balen balen. Ik wil shoppppppeeeen! 4 weken duren wel erg lang, dus mss dat ik een geslachtsbepaling wil, ben er nog niet uit.
He balen memmie van die onduidelijkheid. Hopelijk ben je snel zwanger en ben je daar weer voorbij
:-
Bah als ik die verhalen hoor over de ww enzo kijk ik al heelmaal op tegen t eind van mijn verlof :shifty: :? Heb net bevestigd gekregen dat ik zw.verlof betaald krijg :mrgreen: :dance:
Tijger balen dat Fleurtje zo kort in dr eigen bedje heeft geslapen.
Met Tim gaat dat gelukkig wat beter, heeft afgelopne nacht voor de tweede nacht op rij de hele avond tot ochtend in zijn bedje geslapen :dance: Ik moet hem dan wel snachts 1 keer neerleggen kusje geven en aai over t bolleteje en gaat hij dan wel even huilen(protesteren) maar gaat uiteindelijk weer verder slapen :dance: Vanochtend zelfs tot 8 uur :dance: :inlove:
Tim kreeg altijd max 180+6 :shifty:
Net de nieuwe babyweegschaal binnengekregen :dance: :inlove: hij is zooo leuk en handig! En licht! :thumbup: De vorige (had ik van mijn ma gekregen die had die nog staan, heb jonge zusjes ) was stuk. Was niet meer goed af te lezen met dwt half werkende cijfer hihi. Maar nu zijn we echt klaar voor beebje :inlove: :dance:
Iemand stinkt hier onwijs en ik ben t niet Haha laters! :-
Wat een vervelende verhalen van het UWV inderdaad, blij dat ik daar niks mee te maken heb.
Memmie, o, je weet eindelijk wat meer over je nieuwe werk dus.
Wel balen van die cyclus zeg… dan gaan jullie er eindelijk voor en dan heb je dat… :evil:
KC, alles goed, da’s het belangrijkste!! :dance:
Maar wel jammer dat je het nog niet weet welk geslecht het is…
Tijger, jammer dat het met het slapen weer minder ging…
Chantal, wat leuk zo’n babyweegschaal. Die hebben wij niet en schaffen er ook géén aan.
Wij hebben ook een babyweegschaal. Gekocht voor C. en ik vind het echt ideaal. Maar ik denk dat als C. met een normaal gewicht geboren was ik hem niet gekocht had en niet nodig gehad had. Ze gaat er nu nog steeds op af en toe.
Ik heb hem bij J eigenlijk niet gemist. Maar nu is hij ook sowieso wel heel veel op de weegschaal geweest met alle doktersbezoeken enzo natuurlijk… :?
Ik krijg morgen mijn nieuwe telefoon, ben benieuwd!
Ja ik beval thuisdus vind wel fijn dat kindje gewogen kan worden en met dezelfde als de rest van zijn leventje
Maar weet niet zeker of we er een gekocht hadden als ik er geen had gekregen van mijn moeder, maar nu ik er een gehad heb in he begin bij tim weet ik hoe handig ik t vind, vooral met de bv enzo :thumbup: :inlove: Dus ben dr wel weer blij mee
Oh je hebt dus ook genoeg weegmomenten gehad destijds :hug:
Oh wat leuk! Welke is t ggeworden? :inlove:
Sja, genoeg weegmomenten inderdaad. Ten eerste de eerste 5 dagen in het ziekenhuis natuurlijk, daarna nog een paar dagen uitgestelde kraamzorg die elke dag weegschaal mee hadden… en vervolgens kwam de wijkverpleegkundige zeer regelmatig met weegschaal langs omdat de borstvoeding niet wilde. Nou, en toen natuurlijk nog de ziekenhuisopname van een week waar hij elke dag gewogen werd… en daarna bij elke andere bij de kinderarts. Dus váááák…
Maar dat wens ik uiteraard niemand toe en dan is het leuk als je er zelf één hebt natuurlijk.
't Is de samsung galaxy gio geworden, met internet!! :dance:
Haha, voor het eerst een échte niet gratis telefoon.
Oh leuk zo’n telefoon die veel kan!
Heb je al een beetje door hoe hij werkt?
C. werd ook veel gewogen, maar ik vond het vooral in de periodes dat het minder vaak gedaan werd doordat er een paar weken tussen afspraken zat erg fijn. Ik woog haar ook wel 1x per week. En zo kwam ik er op een gegeven moment ook achter dat ze een halve kilo afgevallen was terwijl ze al zo weinig woog. En nu zet ik haar ook nog bijna elke week even op de weegschaal.
Ik kan me voorstellen dat het voor jouw meisje ook heel handig was ja, KC.
Enne… telefoon komt morgen pas.
Leuk tiertje! Fijn dat je hem morgen binnenkrijgt, lekker ff mee spelen :mrgreen:
Ja tierr hoop dat t je dit keer bespaart wordt en dat je de extra weegmomenten zelf kan bepalen door naar inloopspreekuur van CB te gaan ofzo
:-*
Verder ff ego, hier een onrustig buikje, veel harde buiken al gehad afgelopen dagen, lijkt steeds erger te worden, sinds gisteravond ook meer en rond 5 uur heb ik zelfs een wee gehad, schrok me rot, was/ben beetje bang, kindje moet echt nog ff wachten tot zaterdag, dan mag ik thuis bevallen EN heb ik een oppas voor Tim
Maar t blijft erg onrustig
Hoop zoooo dat ie blijft zitten tot minimaal zaterdagochtend
Ooh dat is niet zo mooi Chantal als je thuis wilt bevallen. Dan moet ie toch echt nog even binnen blijven. Doe maar rustig aan :hug:
Tierr, hij komt morgen pas, ik dacht dat je hem al had :oops: Hoop dan maar dat ie vroeg geleverd wordt, dan kun je er lekker lang mee spelen. Had je je trouwens nog ziek gemeld?
Oeh, rustig aan hoor Chantal… :hug:
Telefoon komt niet heel vroeg, is ingepland tussen 3 en 5. Maar maakt niet uit, mijn man moet toch de wifitoegang eerst nog even voor me regelen en die is overdag toch niet thuis.
Ben trouwens wel naar het werk geweest dinsdag, maar het érg rustig aan gedaan… :oops:
Dat is toch helemaal niks om :oops: voor te doen. Als je je collega’s maar niet ‘tot last’ bent door hen extra veel werk te bezorgen. Dan is het mss toch beter om je ziek te melden. Als het kan, gewoon lekker rustig aan doen. Volgens mij is de werkgever zelfs verplicht evt alternatieven te zoeken, zoals bijv kantoorwerk als het allemaal wat minder gaat lichamelijk.
aaahhh, schiet mij maar lek!
Vandaag toch nog maar een keer getest :oops: zowel een zw.test als een ovu-test en raad eens… Ovu-test (zo goed als) positief en zwa-test ook weer een heeeeel licht streepje???
What’s wrong with me?
Ik voel me al 2 dagen niet lekker, raar op de maag, pijnlijke (.)(.) en kribbig. maar jah, wat gaat het nu worden/zijn… binnenkort een eisprong of toch heel pril zwanger? Mennn, wat moet ik hier nou mee? :roll: