Memmie Wat lekker dat je er even tussen uit bent geweest en heerlijk heb kunnen genieten. Inderdaad lief van je zusje !
En wat goed dat je al iets werk heb gevonden en dat het in de toekomst uitgebreid kan worden.
Memmie fijn dat je zo genoten hebt! klinkt heeerlijk! :inlove:
fijn dat je zo snel werd aangenomen, maar hopelijk vind je wel snel iets anders wat je echt heel leuk vind om te doen :-
hihi ja hier heb ik dat ook met achternaam hoor, ik moest toen spellen en nog steeds, maar vind het gewoon erbij horen als je trouwt dat je de naam overneemt :inlove:
hihi tijger ja sorry ik vind jou achternam ook mooier, maar wat doet dat er toe! zo heet je man en je kindje en jij straks ook :inlove:
oh kc balen zeg dat je nog steeds niets gevonden hebt, hopelijk vind jij ook snel iets wat je echt leuk vind :-
Tim was ook nooit een slaper, die slaapt vanaf dat ik me kan herinneren al heeeeel weinig en zodra ze echt vast smiddags een dutje doen en savonds altijd maar 1 dutje geweest smiddags…
he tijger balen dat het weer zo’n drama was met slapen :hug:
Tim had afgelopen dagen ook erg last van, 1 dag hebben we hem wel zeker 2 uur laten staan huilen ik was er helemaal kapot van! en hij hield vol, want mama was na 2/3 uur helemaal kapot en heb hem om 1 uur maar bij ons in bed gehaald anders had ik zelf geen slaap kunnen nemen hoor!! :doh:
Maar het blijkt ook dat hij een kiesje aan het doorkrijgen is :doh: dus misschien zit daardoor ook wat wakker momentjes bij… ? :shifty: (ik blijf excusen zoeken :doh: :wall: ) :oops:
oh ja en eindleijk gelukt!! spam in ons SF!! :inlove: :-*
vandaag gewoon al 35 weken :shock:
over 2 weekjes mag hij gewoon komen :inlove:
wel spannend hoor :shifty:
en genoeg te doen komende 2 weken om me/ons bezig te houden :inlove: dus voor ik het weet is beebje er gewoon :shock:
hopelijk loopt Tim wel al los voordat beebje er is :shifty:
en inderdaad KC wat gaaa je haaaaarddd!! zeg pfff! echt bizar! hoe voel je je verder?
Hihi, Chantal, ik word gewoon plaatsvervangend zenuwachtig als ik lees hoe kort je nog maar hoeft… :shock:
Hier gaat het ook zoooo snel… alweer haast 28 weken, en man… wat er nog allemaal gebeuren moet… :shock: Kamertjes klaar en verhuizen, naam, geboortekaartjes, nog wat andere dingen aanschaffen, ooooh, help!
En misschien dat het zelfs met 39 weken een geplande keizersnee wordt, dus dan is het nog eerder… al kan het natuurlijk altijd al gewoon vanaf 37 weken, maar toch… anders ging ik toch echt uit van 40 weken, hoor.
Memmie, klinkt heerlijk zeg, wat fijn! :-*
En welke winkel werk je nou dan? Fijn dat je wat gevonden hebt iig!! :thumbup:
Enne, Chantal, ondanks dat ik jouw naam mooier vind, zou ik inderdaad ook gewoon lekker met zijn allen zijn naam aannemen, hoor. Dat ‘hoort’ toch ook een beetje en dat vind ik dan zelf wel het leukste als je een gezinnetje bent…
Vannacht een nachtje aardig kunnen slapen. Ze is 1x wakker geweest, tussen ons in gelegd en toen ze sliep weer in haar eigen bedje. Toen werd ze om 8.22 uur wakker en toen was het gedaan met de rust…
Chantal Sterkte en succes nog met de dingen die je nog moet doen.
Kamertje , naam , kaartjes nog niet klaar ??
Marijke Succes met de kamertjes , naam en kaartje voor jullie nieuwe spruit.
Nee alles is wel zowat klaar hoor, kamertje, kaartje en naam zowiezo :inlove:
Bedoel meer druk met lekker zwemmen en afspraak voor echo en verloskundige enzo dan gaan de dagen snel voorbij hoor :shock: :? :shifty:
Chantal fijn dat jullie naht met Fleur beter ging :thumbup:
Oh zal wel even hier reageren, Tim vind de duowagen leuk heb alleen dat momentje even erin gehad, maar hij vond t wel leuk, kan nu naar mama kijken dus :inlove:
Heeerlijk memmie een paar daagjes lekker verwend worden!
En wat goed dat je al een baan hebt gevonden zeg.
In de supermarkt dus? Is super gezellig is mijn ervaring. Wanneer begin je? Of heb ik daar overheen gelezen.
Ik ben nu idd al bijna 15 weken, het gaat de laatste weken echt snel hoor. Eigenlijk sinds de NT meting. We kregen vandaag de uitslag en die was gelukkig goed. Nooit een garantie natuurlijk, maar wel positief.
Verder begin ik minder misselijk te worden, dus dat is ook fijn. Nog wel 's morgens, maar niet meer heel de dag door. Ik voel de baby trouwens ook al af en toe, dat is ook wel fijn.
Memmie, je leest mee met juli2012 he, mag hoor, maar ik vind het geen leuke groep, dus ben er niet veel te vinden.
Wel handig Chantal dat je een duowagen hebt gekocht. Want ook al loopt T.im misschien al net wel, hij kan natuurlijk nog niet zo lang lopen. En Tierr, hoe ga jij dat oplossen, heb je ook een duowagen.
C. is straks 2 jaar en 7 maanden, maar ik vrees dat die een paar uurtjes shoppen in de stad ook nog niet lopend gaat trekken :think: Maar om daar nu een duowagen voor aan te schaffen…Verder kan ik wel veel met de auto doen, maar gewoon lekker een wandelingetje in de zomer wordt hem dan niet helaas. Moet nog even bedenken hoe dat op te lossen.
Oh Kc, wat fijn van de goede uitslag! :thumbup:
En minder misselijk en de kleine al voelen! :dance:
Lastig he, wat je dan moet doen. J loopt nu nog helemaal niet, als de kleine er is misschien wel, maar sowieso nog geen hele stukken natuurlijk.
Ik ben echter erg tevreden met de wagen die we nu hebben, dus wil die eigenlijk niet kwijt. Heb nu een draagdoek, een draagzak en een kidsit in huis. Dus dan kan de baby in de draagdoek/zak en J in de wagen. Of de baby in de wagen en J zitten op de kidsit. Maar dat vind ik eigenlijk allebei niet ideaal, dus ben eigenlijk toch op zoek naar een niet al te dure, niet al te veel ruimte innemende duowagen… heb nu deze op het oog:
http://kind-baby.marktplaats.nl/kinderwagens-en-combinaties/515516460-duowagen-kees.html?return=eJwFwVsKgCAQAMC7eACtj%2FpYiY4SGxqKjxZ3EyS6ezMIM7wRJsuwLqDKsEGEwJjuW7rJV12wJaGMKKxrNg%2F7hq7EasrQFGiXQX47o%2BPjws7Kfj%2B4VB4M&df=1
Wat jullie?
Is een kidsit niet wat voor jou, KC? Die neemt niet veel ruimte in en dan kan C toch even gaan zitten als ze moe wordt.
Wij hebben een quinny buzz. Ik geloof dat een kidsit wel kan met adapter, maar dan kun je er zelf zo moeilijk achter lopen.
Ik heb ook wel draagdoeken, maar vind dat niet zo handig in de stad. Als je even wat wilt drinken zit je met die lap en ik heb mss nog de illusie dat ik ook voor mezelf nog wat wil kunnen kopen aan kleding ofzo en dan constant een kind op je buik/rug vind ik niet fijn. En waar laat je baby dan, op de grond?
Die Kees buggy ziet er wel handig uit overigens, dat is mss ook nog wel wat. Niet te breed tenminste. (Ik ben sowieso al niet zo’n kinderwagen fan, die dingen zijn te breed voor de gangpaden bij de hennes en hema :mrgreen:
Ja, zo’n kidsit zorgt er inderdaad wel voor dat je er zelf minder makkelijk achter loopt inderdaad. Maar zolang er geen kind op zit, kun je hem wel inklappen, en het gaat bij jou toch voornamelijk om ‘noodgevallen’?
Draagdoek is inderdaad niet heel handig met zelf kleding passen enzo… al kun je baby dan natuurlijk even in de gewone wagen parkeren en C even staan… ofzo… :think: Sja, blijft allemaal lastig.
Dan inderdaad misschien ook maar een duobuggy.
Ik moet trouwens vanaf deze week voor het eerst weer 2 dagen in de week werken… jakkie… :?
@Kittycat wrote:
Wij hebben een quinny buzz. Ik geloof dat een kidsit wel kan met adapter, maar dan kun je er zelf zo moeilijk achter lopen.
Ik heb ook wel draagdoeken, maar vind dat niet zo handig in de stad. Als je even wat wilt drinken zit je met die lap en ik heb mss nog de illusie dat ik ook voor mezelf nog wat wil kunnen kopen aan kleding ofzo en dan constant een kind op je buik/rug vind ik niet fijn. En waar laat je baby dan, op de grond?
Die Kees buggy ziet er wel handig uit overigens, dat is mss ook nog wel wat. Niet te breed tenminste. (Ik ben sowieso al niet zo’n kinderwagen fan, die dingen zijn te breed voor de gangpaden bij de hennes en hema :mrgreen:
Ja dat had ik, altijd met alle duowagens dat ik ze zo breed vond enzo, maar deze is dus maar 55 cm breed en dus zelfs smaller dan de enkele kindereagen die ik nu heb staan :shock:
En zo’n duobuggy kan beebje voorlopig ook nog nie in… :shifty: Moeten ze toch al zelfstandig kunnen zitten, ivm t nekje… Heb daar inderdaad ook nog naar gekeken, dus toen is t deze duowagen maar geworden ivm de maxicosi

Inderdaad kc wat je al zegt, al zou Tim dan net lopen loopt ie volgend mij de straat nog niet eens af, laat staan tot aan t winkelcentrum en de hele winkel door :lol: hihi, dus moest gewoon iets hebbenzodat ik met beide kindjes relax kon wandelen en dit is wel btje de handigste oplossing geworden voor ons. Maar de draagdoek en enkele kinderwagen gaan zeker deur niet huit hoor:inlove:
Maar kc lastig, want C zal inderdaad nog niet lange stukken lopen maar om daar nu nog een duowagen voor te gaan kopen… :think: Zou toch eerder zeggen kidsit, ze zal op zo’n ding toch wel tijdje kunnen zitten dan…? :think:
Oh tierr bah weer meer werken :hug:
Kc fijn dat de uitslag goed was en je beebje al voelt :inlove:
Wij hebben morgen de laatste (groei) echo, en daarna zien we beebje pas weer zodra hij eruit is :shock:
Ik weet niet of het alleen voor noodgevallen is. Ik beval natuurlijk in de zomer als het goed is en het zou leuk zijn om er dan ook met baby en C. op uit te kunnen. Al is het maar naar de supermarkt ofzo lopend (dat is zonder kind 10 minuten). Denk dat dat net te ver is of je zult net zien dat ik met 1 driftig kind dat niet meer wil lopen onder de arm, en kind 2 in de wagen naar huis moet. En ik heb een dierentuin abo en had eigenlijk de hoop daar in mijn verlof regelmatig heen te gaan voor C. Maar ik denk dat ik het maar af moet wachten en tegen die tijd moet zien.
Zag Phil en Teds, zag er ook goed uit trouwens, wel duuuuur :?
Als ik 2 kinderen dichter op elkaar had gehad had ik die gekocht denk ik.
Wanneer heb je trouwens dat suikeronderzoek?
Zit je ouderschapsverlof erop? Dat 2 dagen werken is maar voor een paar weekjes toch? Misschien is het wel weer lekker.
Chantal, ik zie jouw berichtje nu pas. Ik had het venster een beetje lang open staan :oops: Maar wat heb jij dan, ook zo’n kees buggy? En dan iets met adapters voor de mc?
Vraag me af of C. zo’n kidsit niet eng vindt. En ik ken mezelf, als het niet lekker loopt pak ik dat ding er ook niet meer bij :oops:
Ik gebruik nu meestal de maclaren, die is lekker licht en til ik zo de trap af in de stad. Heb de wandelwagen echt maar heeeel weinig gebruikt :shifty: Alleen vorige winter een paar keer, toen het vroor en ze nog niet liep (echt puur voor de voetenzak). En van de zomer een keer in de dierentuin. Dat ding staat nu op zolder stof te vangen helaas. Ik vind het gewoon niet zo handig. Je moet ook eerst de zitting eraf halen en dan het onderstel inklappen voordat het in de auto kan en dan past er niet veel meer bij en het is me teveel werk. (Peugeot 307)
Woensdag het suikeronderzoek, ben benieuwd, maar krijg de uitslag volgens mij toch niet direct.
En inderdaad, ouderschapsverlof zit erop. En het is maar voor 6 weekjes. Maar heb er echt geen zin in… :roll: Ben - zeker nu - liever gewoon met mijn mannetje thuis… :roll:
Die kees buggy kan als het goed is wel een baby in, Chantal… de achterste zit kan namelijk een heel eind naar beneden en dan past er een babynestje in… dus dat kan dan toch gewoon? :think:
Haha, het blijft een lastig iets.
Nee dit is een nieuw model, van topmark (toppi 2 combi) kan inderdaad een maxicosi op, ja vind een buggy ook veel handiger maar dat is met een baby niet zo handig Dus de kees buddy valt voorlopig af tot beide kindjes goed zouden kunnen zitten :think:
Ja dat isook wer zo als je t niet handig vind achter te lopen pak je het ook niet zo snel inderdaad! Je zou hem eigrnlijk ergens moeten kunnen uitproberen…?
Ja wij hebben ook de buggy in de auto, dezelfde auto :mrgreen:
Maar bij onze kinderwagen(enkele) hoefde gelukkig de sitting niet af :mrgreen: Dus dat was t probleem ook niet, wle dat ie zo breed was :silenced: En inderdaad wat zwaarder maarja dat heb je met kinderwagens waar je maxicosi op kunt klikken al snel :shifty:
Wij gebruikte de kinderwagen vooral in t begin erg vaak omdat Tim dan lkkr slapend uit de auto zo met maxicosi en al zo op de wagen gezet kon worden :thumbup: Dat kan dus nu ook weer met deze duowagen :thumbup:
@Tierrr wrote:
Woensdag het suikeronderzoek, ben benieuwd, maar krijg de uitslag volgens mij toch niet direct.
En inderdaad, ouderschapsverlof zit erop. En het is maar voor 6 weekjes. Maar heb er echt geen zin in… :roll: Ben - zeker nu - liever gewoon met mijn mannetje thuis… :roll:
Die kees buggy kan als het goed is wel een baby in, Chantal… de achterste zit kan namelijk een heel eind naar beneden en dan past er een babynestje in… dus dat kan dan toch gewoon? :think:
Haha, het blijft een lastig iets.
Spannend. Tierr, hopelijk is t wel gewoon goed, en hebben jullie gewoon een lekker groeiend beebje :mrgreen:
He bah, ja kan t me voordtellen, Tim is nu ook lkkr volledig thuis bij mama, zou hem toch niet naar kdv willen brengen als ik hier thuis zit, vind veeeels te gezellig :inlove:
Oh? Nee geen idee? Als dat kan is t natuurlijk wel een mooi alternatief!
Nog steeds niet mijn keuze aangezien ik dan weer een slapend kindje moet overleggen en niet echt goed naar beebje kan kijken maar dat is persoonlijk.
Daar heb ik op een gegeven moment de Maxi Cosi Mila buggy voor gekocht Daar kon namelijk de mc op geklikt worden en hij kan als buggy gebruikt worden (ook gewoon als buggy en dan de mc beugels laten zitten, dan kon ik hem of als buggy of als mc vervoer gebruiken). Hij kan ook helemaal plat, dus toen ze een maand of 7 was geloof ik ben ik die wat meer gaan gebruiken. En zo kwam het dat de wandelwagen nauwelijks gebruikt is.
De MC mila ligt nu bij vriend in de auto, is een prima buggy, wel wat zwaarder dan de maclaren.
Maar chantal, uit die topmark moet je je kind toch ook overleggen? Of mis ik iets? Zit daar geen babynestje bij dan? Of zit er een kinderwagenbak bij?
C. gaat gewoon naar het kdv. Ook nu ik niet werk. We betalen er tenslotte voor. Vanaf febr gaat ze nog wel maar 2 dagen, aangezien we geen kinderopvangtoeslag meer krijgen dan. Duuuuuur, maar wel beter voor haar om de continuiteit te bewaren. Ze heeft het al heel moeilijk gehad om te wennen op de peutergroep. Als ik haar nu thuis laat en dan als ik ga werken weer wegbreng komt het niet goed. Ze heeft het nu ook gewoon naar haar zin. Daarbuiten vind ik het voor mezelf ook fijn.
Ik snap wel dat je C gewoon naar het kdv brengt inderdaad. Als het kán, waarom dan niet? Wel lekker even wat tijd voor jezelf, en als zij het toch leuk vindt en je anders straks weer met ‘wennen’ zit…
T.im dus wel thuis, gezellig! :inlove:
Ik moet J dus voor het eerst wegbrengen omdat ik ga werken. Op de ene dag dat ik tot nu toe werkte was mijn man er altijd…
Haha, Chantal, als ik niet naar geld hoefde te kijken, kocht ik ook wel zo’n ding als jij hebt… maar ik vind het nogal een enorm verschil in prijs. En eigenlijk hebben wij niet eens heel vaak meegemaakt dat we J slapend uit zijn maxicosi haalden. Ja, als we thuis aankwamen of ergens bij visite ofzo wel eens… maar dan konden we de maxicosi wel even naar binnen slepen. Scheelt ook dat we niet heel vaak winkelen, haha. Het ding zal het meeste gebruikt worden als ik van huis naar de supermarkt loop. Dat ik baby niet kan zien is inderdaad wel jammer, maarja…