Waarschijnlijk word het 's avonds een etentje met naaste familie.
Fleur is daarna vrij makkelijk weer in slaap gevallen. Heeft nog een klein uurtje lopen spoken van wel slapen , niet slapen, maar daarna werd het stil…
Oh tijger wat leuk! :inlove:
Ja hier ook altijd probleem als Tim wakker wordt dat hij moeilijk slaap te krijgen is en met de jaarwisseling werd hij precies om 12 iur wakker :lol: :lol: Hahaha :mrgreen: Dus toen heeft hij nog uurtje met papa en mama vuurwerk gekeken en is bij ons in bed gaan slapen :shifty:
Oh ja helemaal vergeten te zeggen dat we vorige week bij de vk weer helemaal goedgekeurd waren en beebje nog steeds goed ligt en zelfs al helemaal vast! :inlove: :dance: :inlove: :mrgreen: (weer een zorg minder :oops: )
Wat een weertje trouwens :shock:
Chantal Mooi dat beebje vast ligt.
Hier stormt het ook. Veel regen, harde wind.
Meestal valt ze beneden in onze armen in slaap na de laatste fles en dan leggen we haar boven in haar bedje. Maar als ze wakker is en naar haar bedje moet , is het echt een drama, met veel huilen. Maar is dat niet het geval , dan slaapt ze bij ons in bed in en leggen we haar over. En 's morgens als papa gaat werken en Fleur is wakker, dan komt ze altijd bij mij in bed liggen…
Oh balen tijger dat t zelf slapen bij jullie dus ook zo’n drama is, best pittige bezigheid naar bed brengen want Tim valt sinds paar weken niet meer in slaap na zijn melkje :doh:
Oh ja: its my party! :dance: Happy birthday to meeeee! :mrgreen: :dance: :lol:
Gefeliciteerd Chantal! Vier je het ook?
Jeetje, wat een drama zeg van dat slapen… :shock:
J die drinkt zijn flesje op, speelt nog even en dan gaan we tandenpoetsen en naar bed. Hij doet zelf de gordijnen dicht, wijst aan dat zijn nachtlampje erin moet, vraagt om zijn speen, pakt zijn knuffel en gaat zelf liggen. Binnen 10 minuten ligt hij lekker te slapen… :inlove:
Bedankt :inlove: :-*
Afgelopen zondag al gedaan
Jeetje tierr wat een luxe, ooohh ik wil dat oohoowwk!!!
Nee ben hier echt in etappes bezig met in bed krijgen makkelijker te laten verlopen.
Voorheen liet ik hem op mijn pink zuigen en viel die zo in slaap, daarna ging ik naast t bedje zitten met mij handen door de spijlen en aaiend en vasthouden bij de handjes zodat ie rustig bleef (hij vind t fijn mijn handen vast te houden of andersom) en uiteindelijk na 30 min ofzo eindelijk in slaap viel :roll: En nu bezig met neerleggen en meteen weglopen, in t begin werkte dat (eerste 3keer) en legde zijn koppie neer en viel dan na paar minuten in slaap maar sinds hij ziek is geweest staat ie telkens meteen op als je al wegloopt en krijsen en gillen Hartverscheurend!
Maar t scheeelt wel dat je een speentje kunt geven, ergens merk ik dat Tim dat een beetje mist, want als hij op mijn vingers mag zuigen valt ie ook zo weg, maar ik vind dat ie t zelf moet leren, in slaapte vallen
:oops: :shifty: :doh:
Chantal Als nog gefeliciteerd !! Beetje laat maar toch…
Marijke Wat heerlijk dat het slapen met Jesse zo makkelijk gaat…
Hier heeft Fleur een Nijntje met muziek ( heeft ze zelf uitgezocht ) en een speentje met tutdoek, maar het helpt niet bij het slapen…
Op de valreep, nog gefeliciteerd Chantal!!!
En over zelf weer in slaap vallen ga ik het maar niet hebben, want het is hier drama. Dat is althans 's nachts als hij wakker wordt en het dus niet meer lukt om verder te slapen. Dat houdt hij zo 1 Ã 2 uur vol :?
Allemachtig, wat een gedonder allemaal met slapen bij jullie. :shock:
Wat heb ik het dan heerlijk, zeg! :inlove:
Nu heb ik mijn portie het eerste half jaar wel gehad met al die krampen… toen lukte het hem nooit om in slaap te vallen, tenzij op mijn arm… en als ie wakker werd om een uur of 3 was het ook echt gedaan met de nachtrust door de vreselijke krampen. Maar sinds dat over is, slaapt ie echt voorbeeldig. Hebben we daar wel streng voor moeten zijn trouwens hoor… we leggen hem altijd wakker in bed en hij slaapt nóóit bij ons in bed bijvoorbeeld. Maar het gaat nu dan ook echt super. Alleen als ie eenmaal wakker is, duurt het even voordat ie weer slaapt… en dat is slecht voor zijn nachtrust natuurlijk. Maar hij huilt dan over het algemeen niet eens.
Hoop dat jullie kindjes ook snel doorkrijgen hoe het moet, want niks is zo frustrerend en vermoeiend als gebroken nachten… :hug:
Chantal, hoeveel slaapt T dan nu gemiddeld op een dag en nacht?
Nou, over slapen zullen we het hier ook maar niet hebben :roll:
2 jaar en ze slaapt nog steeds niet door. Kan haar laten huilen tot ze een ons weegt, maar dat houdt ze uren vol. Van de week weer 2 uur aan een stuk, toen hebben we haar toch maar weer in bed genomen. In de praktijk slaapt ze erg vaak bij ons in bed. Ik kan er niet zo mee zitten, op een gegeven moment ben je al blij als kunt slapen.
Chantal, nog gefeliciteerd met je verjaardag :-*
En wat mooi dat de baby nog maar een week achter loopt. Zo tegen het einde ontstaat er ook steeds meer verschil tussen kindjes, zou dat ook nog uitmaken.
Tijgertje, gefeliciteerd joh met het voornemen een geregistreerd partnerschap aan te gaan. Wat leuk voor je. Heeft R. een beetje een mooie achternaam :mrgreen:? Hier schiet ik er niet veel mee op, moet vriend’s achternaam ook spellen 8) Als ie nou Van Dijk had geheten had ik wel met hem getrouwd grap ik altijd.
Bedankt meiden :inlove: :-*
Nou tierr hier hebben we dat ook nog eens een tijd gehad, plus veel nachtvoedingen en dus bijna hele nachten wakker daardoor, dus heb mijn portie daar ook nog wel gehad, pff, gelukkig niet zo heftig enzo als bij jou destijds :hug:
Net wat kc zegt, hier werkt dat streng zijn en door laten huilen ook niet, enin t begin Viel hij altijd van de flesjes en bekers melk in slaap, dan ga je zo’n kindje ook niet wakker maken om hem wakker op bed te leggen :shifty:
Tierr Tim dlaapt meestal smiddags 1 tot 2 uur (nu meer 1 uur en 15 min) maar dat verschilt dus nogal. En savonds van 7 tot 7 minimaal, en zoals afgelopen dagen eenuitschieter naar half 9 maar wel bijons in bed vanaf 7 uur of Zoals afgelopen nachten vanaf 3/4 uur al… Maar dat is wal super relax zeg als hij eventjes zouitslaapt :inlove: :lol:
Kc 1 week vind ik prima en vk ook, moet alleen niet opnieuw meer worden ofzo, want dan moet in de gaten worden gehouden of hij wel blijft groeien en dus niet ineens helemaal stopt, dat was de vorige keerook de reden van de extra groeiecho, komende dinsdag heb ik de laatste :inlove: :shock:
Zo wij zijn weer terug van babyzwemmen :inlove: Ahh hij heeft zooo genoten :inlove: , hij was gewoon knock out toen ik thuis kwam, en t is maar max 7 min rijden :mrgreen: Dus heb hem zelfs zo slapend op bed kunnen leggen :shock: :inlove:
Ik merk wel dat hij echt een denkertje blijft, alles in zich opnemen, helemaal stil, met alles om zich heen bezig, vooral kijken, speelt nauwelijks zoo druk bezig met rondkijken :roll: Maar uteindelijk ook lekker veeel gelachen en genoten :inlove:
Pff, KC, jij ook al zo’n dramaslaper? :?
Kan me voorstellen dat je dan liever met haar bij je in bed slaapt dan niet slaapt. Toen het bij ons zo slecht ging, hielp dat trouwens helemaal niks. Dat was echt puur pijn en dan sliep hij bij ons in bed helaas ook niet…
Tegenwoordig komt het ook nog wel eens voor dat hem echt lucht of poep dwars zit (hij blijft gevoelig in zijn buikje) maar gelukkig is dat incidenteel… en dan blijft ie dus ook in zijn eigen bed.
Maar wij hebben gewoon echt mazzel dat J naast zijn medische probleempjes echt een ontzettend makkelijk mannetje is, waarbij ritme echt ontzettend goed helpt… je kan hem zo goed dingen intrainen, da’s echt heel fijn.
Chantal, o, dat lijkt wel veel op ons schema hier. J slaapt 's avonds van ongeveer half 8 tot half 9. En 's middags varierend van 3 kwartier tot 2,5 uur. Die 3 kwartier is eigenlijk te weinig, maar komt dan doordat hij moet poepen… :?
Klinkt heerlijk dat babyzwemmen! :inlove:
J vond het op vakantie ook zo mooi. Zo super dat ze dan zo kunnen genieten he? :inlove:
Maarre, KC, wat gaat jouw banner ook hard joh! :shock:
Hoe gaat ie?
Ik ben net naar de vk geweest. Bloeddruk prima, hartje luid en duidelijk. Maar ze verbaast zich toch wel over de groei, dus moet nu suiker laten prikken.
KC ook al een moeilijke slaper. Balen is dat. Want je hebt zelf ook geen nachtrust.
Hoe voel je je nu in de zwangerschap ?
Heb je al ander werk gevonden ?
Marijke gelukkkig was het hartje goed te horen en was je bloeddruk goed, hopen dat je geen suiker hebt.
Chantal Leuk is dat he zwemmen met die ukkies. Fleur vind het ook prachtig.
KC Mijn achternaam en Raim zijn achternaam vind ik allebei niet zo.
Hij heet Stomphorst en ik van Zuidam.
Hier vannacht weer drama met slapen. Ik heb haar gisteravond slapend in haar eigen bedje gelegd. Twee uurtjes geslapen en weer wakker. Weer bij ons neergelegd, in slaap laten vallen en weer terug gelegd en in haar eigen bedje. Daarna nog een keer hetzelfde verhaal. Uiteindelijk maar bij ons in bed laten slapen. Vanmorgen toen Raim eruit ging heeft hij haar in haar eigen bedje gelegd.
Om 7.00 uur weer hard huilen, dus maar eruit en naar beneden. Nu heeft ze om 8.00 uur een flesje gehad, heb ik haar in de box gezet, zat ze zelf te spelen en in 1x heel stil, nu ligt ze in de box te slapen ( al bijna een uur :shock: )
Ze slaapt op de dag ook super slecht. Iedere keer maar een half uur tot 3 kwartier en dan twee keer op een dag.
Pff, waardeloos zeg, tijger… kan me voorstellen dat je moe bent… :hug:
Ik ga er niet vanuit dat ik zw suiker heb eigenlijk.
Denk gewoon een groot kind en goed groeiende baarmoeder.
Maar een groot kind is bij mij ook niet handig, aangezien ik J er al niet uit kreeg… de kans op een (geplande) keizersnee wordt dan wel erg groot en dat zou ik toch wel jammer vinden… :roll:
Nee, ik heb nog geen ander werk :?
Jij wel?
Ik ben net thuiszitten echt zo zat inmiddels, is niks voor mij hoor.
Ik hoop nog wel wat te vinden, ik mis gewoon echt volwassenen om me heen met hetzelfde denkniveau. Helaas werken vriendinnen gewoon, dus daar kan ik mij ei ook niet kwijt :?
Wanneer moet je op suiker laten prikken tierr, is een vingerprik toch?
Ik weet eigenlijk al niet eens meer hoeveel C sliep met 8-12 maanden. Volgens mij ging ze van 2 naar 1 slaapje op een dag. Ze is altijd een slechte slaper geweest. We hebben hier altijd op eieren gelopen als ze op bed lag. Overigens heeft zij nog nooit wakker op bed gelegen, ze slaapt op ze huilt. Kindje van schoonzus is makkelijk, die kun je wakker wegleggen en valt vanzelf wel een keer in slaap en als ze wakker is ligt ze gerust nog een tijdje rustig in bed. C ging en gaat meteen huilen.
Tijgertje, ik vind jouw achternaam beter hoor :shifty:
Hier ook zo’n kind wat gewoon nog lekker rustig in bed blijft liggen en kiekeboe gaat spelen… :inlove: Hoop dat mijn volgende kindje net zo makkelijk wordt…
Pff, balen dat je nog steeds thuis zit zeg… zijn er wel wat vacatures of echt haast niks?
Enne, Chantal, ik vind jouw achternaam ook mooier… :roll: :oops:
Dank je dames voor de keuze van de achternaam. Helaas heeft Fleur al zijn achternaam, dus om dat nog te gaan veranderen…
KC balen dat je nog steeds thuis zit.
Ik heb ook nog geen werk, word overal afgewezen waar ik het vraag.
Moguh dames!
Ik ben weer thuis. Ben 2 heeeeeeerlijke dagen weg geweest met mijn zussie. Naar de wellness boerderij in Egmond aan den Hoef.
Moest eerst heel erg wennen, zo in mijn nakie (alleen onderbroekje aan) maar ach, het was heerlijk!
Massage met kruidenstempels gehad (doek met kruiden eruin en dan een buideltje van maken, dan dompelen in warme olie en dan gaan ze daarmee over je lichaam), handenpakking en voeten massage, detoxvoetenbadje, algen lichaamspakking en een gezichts behandeling en gelaatsmassage.
Ik kreeg het kado van mijn lieve zussie (ze had het gekocht met 50% korting op Groupon en wilde het alleen samen met mij doen, lief he?!).
Alles goed hier! Tycho is weer naar school (2 weken vakantie gehad) en Merijn is deze week nog vrij.
Ik heb inmiddels wel werk, al is het eerst maar voor 12 uren… maar goed, heb wat! Heb niet eens een 2e gesprek gehad, ben meteen telefonisch aangenomen, lekkerrrr. Volgende week kleren passen en contract tekenen en dan ben ik (bijna) ‘kassa miep’ hahaa!
In de toekomst zit er wel meer in hoor, da’s fijn! Maar ik blijf wel verder kijken/zoeken.
Hier geen slaapproblemen gelukkig. Daar hebben we ook genoeg van gehad! De jongens gaan tussen 18.30-19.00 uur op bed en slapen meestal na een min of 10 wel.
Lastig hoor, dat jullie kids zo moeilijk in-slapen…
:hug:
over achternaam gesproken… Heb ‘gewoon’ Merijn zijn achternaam gekregen en daarna mijn eigen. Toen we gingnen trouwen vond Merijn dat wel mooi als ik zijn naam dan ook zou dragen, hoort er als het ware dan wel een beetje bij. Om de achternaam hoefde ik het niet te doen! Merijn heet F.lart, ook niet een gemakkelijke achternaam. Moet ook vaak gespeld
Fijn dat het goed gaat met de beebjes in jullie buik(jes) :inlove: :inlove: :inlove:
Goed om te horen dat broertje groei heeft ingehaald, Chantal! :thumbup:
Oars noch neis?
Fijne dag allemaal!
:-*