zelfs ik kwam even naar Miekje zoeken :shifty:
Heske, mooie raam uhh decoratie is het niet…bekleding…hoe noem je het?
Hahhaha Sterre… Septembermama’s nemen het topic over…
Sorry meiden! :oops: :mrgreen:
Ja, mooie Cando!
Ik vind raamsverduistering wel mooi woord ervoor… :think:
zat me af te vragen of het net als bij luxaflex open en dicht kan. En op die tweede foto lijken het wel een soort van die luiken, het ziet er erg luxe uit!
Maargoed :oops:
gaat weer iets doen
ANNE-SOPHIE GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :-
Miekje, gefeliciteerd met Wouter!!! :dance: :-
Hoe was het???
Hoi, even heel snel, kom later lezen en reageren hoor, maar wilde het jullie even laten weten.
De bloeding is nog hetzelfde
Beeb doet t super.
Harde buiken, als ze om de 10 minuten komen moet ik naar het ziekenhuis, zoals het nu is kan het niet echt kwaad.
Afwachten op de volgende echo de 26e. De gyn was wel super lief en heeft mij ook de bevalkamers laten zien. Was wel even leuk. Hij vond het rot dat het zo spannend blijft en ik moet gewoon door gaan met rust houden, meer kan ik niet doen.
Gelukkig doet de beeb het helemaal goed, wat een schatje :inlove: :inlove:
Tot strakkies meiden, even broodje eten!
Fijn dat je uk gezien hebt!! :inlove:
Miekje, fijn dat alles nog wel in orde was met beebje! :inlove: Jammer dat de bloeding nog wel hetzelfde was…
Maar we gaan gewoon door met duimen! Op naar de 26e! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Miekje, jammer dat de bloeding niet is opgenomen…
Wel fijn dat je schatje het goed doet!
Op naar de 26e! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Hoi Miekje,
Fijn dat alles goed is met de baby! Nog wel rustig aan doen dus.
Blijf voor je duimen,
A-S
Jee, wat gaat Memmie hard, al de 18 weken voorbij! :shock:
A-S, hoe voel je je? Nog in een roes van de test? :inlove:
Hoi Kim,
Ik heb nog steeds het gevoel dat het niet echt waar is.
Zo ineens schiet dan door je gedachten, ow over 8 maand is er een kindje :think:
Zou het liefst iedereen willen bellen om het te vertellen :inlove: maar daar wachten we nog maar poosje mee.
Beetje laat maar toch :
A-S Gefeliciteerd !!
Als je 1 of 2 dagen niet op het forum bent, dan heb je heel veel bij te lezen. :oops:
Hier zijn ook nog niet echt tekenen te vinden voor een positieve test.
Wel veel moe, koud hebben ( het is ook rotweer, harde wind, heel veel regen en grote natte sneeuwvlokken) weinig eetlust, maar ik hou jullie op de hoogte. Eerst mijn ongi afwachten vrijdag of zaterdag, komt die niet dan ga ik waarschijnlijk zondag een test doen.
Hoi Tijgertje,
:thumbup: voor jou!
Het heel erg koud hebben was bij mij 1 van de eerste tekenen!!
ik zit soms met twee paar dikke sokken, lange broek, trui, vest onder een dekbed op de bank… en mijn vriend snapt niet dat ik bijna niet wil eten omdat ik al misselijk word van de lucht als hij of ik aan het koken ben…
Spannend, het kan natuurlijk een griepje zijn maar kan ook zeker van een zwangerschap komen!
Ben benieuwd naar je test!
Zondag testen?
Ja als ik vrijdag of zaterdag niet ongi wordt,
ga ik zondag testen…
Al is het zaterdag natuurlijk wel leuker als er een positieve test uit zou komen, dan heb ik een mooi valentijnscadeautje voor mijn vriend
Zou inderdaad erg leuk zijn!!
Spannend zeg, we wachten af!!
Ik ga er weer even vandoor.
Even de spullen opruimen, dan goed dik aankleden en naar school om mijn oppaskindjes uit school te halen …
Dames; primeur!
Buikfoto in het Showtopic :oops:
Ik zie nu hoe iedereen met mij mee zat te leven…
Wat lief :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Dikke knuffels ook voor de lieve september mama’s!! :inlove:
Nee hoor ik moest heel lang wachten voordat ik aan de beurt was en had mijn tel laten liggen, handig, vandaar dat ik zelf kwam posten. Sorry Mascha.
Heb je al kunnen bellen?