Oktoberstoppers 2008 #9

Hihi ja :wink: :lol:

Ja nog steeds beetje verkouden :?

Nee nog niet… :eh:

Hoe is het met jou Mascha??

Ik probeer al 2 dagen de verzuimcoordinator te bellen maar ik krijg steeds voicemail. En terugbellen ho maar :evil:

De bedrijfsarts zei dat ik pas over 4 a 5 weken terug moest en zij plant me zonder enig overleg voor donderdag in :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ik kan er niet zelf heen dus moeten mijn man of moeder er vrij voor regelen en tja dat lukt je dus niet zo 1,2,3 :frowning:

Gisteravond was ik daarvan zo over de pis dat ik weer bijkans out ging :cry:

Jeetje dat is irritant!

Als de bedrijfsarts dat heeft gezegd dan is dat zo :snooty: en heeft zij dat maar te verplaatsen :wink:

En hoe gaat verder met je??

Miekje, gefeliciteerd met je zoon! Een gezellige dag toegewenst!

Je bent nu bijna aan de beurt… ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: en :pray: me te pletter.

Hoop zooo dat je met goed nieuws komt! Dan kan Wouter zijn verjaardag niet meer stuk :wink:

Jane, een hele dikke :-* en :hug: meis! Ook al had je de :twisted: wel verwacht, het is en blijft toch een teleurstelling!

Wij moeten nog even wachten wat het gaat worden…

Vanmiddag pas de 2e kijkers voor ons huis. Ik ben bang dat ons kindje toch hier een kamertje moet krijgen en dat het in dit huis geboren wordt!

Maakt ook niet uit hoor, er zit geen druk achter ofzo gelukkig! Maar het zou leuk zijn dat we als nieuw gezinnetje met z’n 4-en lekker opnieuw kunnen starten in een ander huis. Wie weet vinden ze het wel geweldig!???

Hier idd ook regen regen en nog eens regen…er ligt wel een heeel dun laagje sneeuw, maar die is snel weg zo. Vind er zo toch niets aan, vieze natte bende!

Zijn jullie kinderen op het moment ook zooo boeferig???

Ik wordt er soms gek van! Tycho doet niets anders dan dingen die niet mogen en maar lachen als ik hem er op aanspreek. Steeds in de kastjes/lades, staan op de bank en via de leunig eraf, aan de telefoon , slecht avond eten/knoeien, etc. etc.

AAAAHHHH waar ben ik aan begonnen???!!! Hahahahaha!

Gelukkig hoor ik meerdere in mijn omgeving die op het moment ook kampen met boefjes, dus hoop dat het een fase is.

:inlove: Ik ga zaterdag met mijn man naar Tarzan :inlove:

Heb kaartjes gekocht via mp incl. diner. Lekker weg met z’n 2-en (euh…3-en!!!) weg.

Ik heb de musical al gezien, maar hubbie wilde 'em ook nog graag zien dusssss. Helaas is het geen verrassing meer… meneer keek in mijn mail :snooty: Gelukkig was hij wel heel enthousiast!

Tycho gaat (voor 't eerst) bij opa en oma logeren… spannend!

Kim, lief dat je zo mee leeft met de meiden hier!

En Heske…jah…We hebben het allemaal wel een beetje hier…

Wat zij heeft meegemaakt en hoe zij er mee omgaan, daar heb ik werkelijk heel veel respect en bewondering voor! Iedereen kan bedenken wat een verlies dit is, maar als je zelf al kinderen hebt, kun je je inleven wat een enorm gemis dit moet zijn!

Sarah, mooie wagen hoor!

En zo’n verbouwing… jah,het kost even tijd, geld en moeite (bloed, zweet en tranen?) maar dan heb je ook wat! Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt en dat jullie straks blij zijn met het resultaat!

Het bezoekje aan de vk was prima! Maar goed, het is eigenlijk niet zo bijzonder… Ik kan zelf het hartje al wel beluisteren en voel ook wel waar het kindje zit en de schopjes. Eigenlijk is het 5 min. ff kletsen over hoe het gaat…maar goed, zo kun je wel een band opbouwen met je vk.

Hey, nu sneeuwt het hier :think: beste vlokken, maar volgens mij wel hartstikke nat…bah! Krijg je van die flatsj sneeuw…

zoooo, zal er maar ff een eind aan typen! Jullie zittenniet op van die lappen tekst te wachten :wink:

xxxx

oh…lees net dat je :twisted: nog niet echt zijn doorgekomen Jane???

Is het dan toch nog spannend? :pray:

Miek, hoe is het met jou vandaag??? Nog 2 dagen meis en dan de echoooooo! Ik kan niet wachten op de foto’s :wink:

:slight_smile: erg lief Memmie, nee het gaat gewoon nog doorbreken, zou vandaag ook nog veeel te vroeg zijn, donderdag is het pas een 25 dagen cyclus…

Memmie, lap tekst vervelend?? Nee hoor juist heel leuk om te lezen hoe met jullie gaat!

Mascha, wat irritant zeg! Laat dat %#%@ jou maar bellen als ze zo graag een afspraak wil!

Meis, houd je hoofd koel, niet over opwinden hoor! Jij hebt je best gedaan! :-

KC, wat fijn dat het vloeien nu zo goed als gestopt is. Ik hoop dat de bruine afscheiding ook snel stopt! Fijn dat je weer in je oh zo geliefde stringetje kan :lol: Ik vind het echt vreselijk, die dingen!

Ik bewonder jouw positiviteit! En hoop dat het snel wordt beloond in een positieve test en een mooi klein en gezond wondertje (in je buik)!

Al iets gespot op de ovu testen???

Heb nog niet iedereen gehad…sorry :oops: Ik blijf aan het terug lezen :doh: Moet gewoon vaker hier zijn!

Helaas is mijnmann er minder blij mee…hij vind dat ik teveel kok als hij thuis is… :frowning: Vind hij ongezellig…en jah…dat is het ook wel een beetje.

Ik heb hem uitgelegd dat ik hier mijn enthousiastme en ei kwijt kan over de zwangerschap ed, en bij hem is dat moeilijker omdat hij hierover niet zo is als mij. Mijn man is nuchter en wil het er eigenlijk niet zoveel over hebben en ik de hele dag wel! Was bij de zwangerschap van tycho ook…ik had het me zooooo anders voorgesteld hoe hij zou zijn…had het vast wat erg verromantischseerd??? Begrijp me niet verkeerd, hij is wel super blij hoor! Maar uit dat niet of veel minder dan mij…

Ik kwam even spieken of Miekje nog niet terug was… :shifty:

Miekje gefeliciteerd met Wouter!!! :dance:

Je past echt bij ons kim, wij zijn ook zo geduldig :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :wink:

Een paar plattegrondjes van de verbouwing (oude en nieuwe situatie) in het Showforum :smiley:

oh, ga meteen ff kijken :smiley:

Miekje gefeliciteerd met Wouter :dance: :-* :-*

Ik ga even in sf kijken…

Ziet er (op papier) goed uit Sarah! :thumbup:

Fijn, zo’n handige man!

Miekjeeeeeee…?

Joehoeee Miekje??? :shifty:

@Kim3e wrote:

He Aagje, hou jij je eens bezig met je eigen topic :lol: :lol: :lol: :lol: :-* :-* :-

Haai even inbreken hoor :mrgreen:

Heske dikke knuffel!!! Enne wat Kim zei over je, daar sluit ik me helemaal bij aan. T wordt tijd voor septembermama’s meeting met jou erbij! Wil je gaar een keer irl zien :-

Rest van de dames, succes!!! Ik duim voor jullie!!!

Anne-Sophie gefeliciteerd met je positieve test!!

Ik wil ook weer… :oops: :oops: :oops:

Dikke zoen Chantal

@Krabje wrote:

@Kim3e wrote:

He Aagje, hou jij je eens bezig met je eigen topic :lol: :lol: :lol: :lol: :-* :-* :-*

:snooty: :snooty: :snooty:

Ik zit op Miekje te wachten…

Ik zou bijna nu in de auto stappen en naar het zh rijden… al zal ze daar niet meer zijn, toch? Miekje is gewoon bezig met de verjaardag enzo…

Toch vind ik dat Miekje prioriteiten moet stellen… eerst ons berichten en dan pas feest vieren! :snooty: :mrgreen:

Sorry dames ik heb ook nog niets van miekje gehoord :frowning: