Nummer 9 alweer we gaan hard :shock:
Positieve testen, buikfoto’s, gewoon iets leuks of ukkie spam? ZIEN!! :mrgreen:
Onze eigen ShowHoek :shock:
Present!
Lief dat kaarsje Mascha :-*
De laatste berichten uit ons vorige topic…
@Newbe wrote:
Heb wat buikfoto’s op showforum gezet :mrgreen:
Heske je bent een ongelofelijk sterke vrouw!
Ik word trouwens altijd heel gelukkig als ik die foto’s van sterre zie:D
AS Mag ik je alvast feliciteren???
@Miekje wrote:
Heej knientje!!
Euh…nee heb geen e-card gehad?!?
Naar welk adres heb je hem verzonden?
Balen dat je zo ziek was meis. Gelukkig voel je je nu wat beter :-* Hoe is het met je buik?
Mascha, ja tuurlijk ga ik m showen, Ik heb hier nog 3 echo
s liggen van de beeb en 1 van de bloeding, maar die wilde ik nog niet posten… als het morgen goed zit post ik die ook meteen.
De vk heeft gebed. Leuk, mag ik volgende week heen. Ik ga daar een aantal keer heen, zodat mijn zwangerschap niet zo heel medisch is en zij doen de nazorg in het kraambed. Dus dat is geregeld. :dance:
@Sarah wrote:
Hé meisjes!! :inlove:
Hier even een berichtje van mij.
Na een &!#$&%-weekend (ik was heel ziek, had overal en nergens last van maar ik kan er niet echt een vinger opleggen wat het nou was :eh: :think: ) gaat het vandaag wel weer lekker.
Ik wilde Heske ff een dikke knuffel geven :hug: . Ik had écht gedacht en gehoopt dat het wel goed zou zitten.
Enne; succes met je rijles, ze zullen nu/zo wel voor de deur staan.
Miekje; spannend meis, ik ben blij dat je morgen al mag komen. 't Zit vast helemaal goed en dan kun je ff genieten van de beelden van je beebje :inlove:
heb je trouwens mijn e-card laatst nog gekregen??
A.S.; spannend voor jou, meis!
Bij mijn eerste test was het streepje ook héél vaag (en dat was achteraf gezien zelfs óp de NOD), iken :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat je volgende test eruit knalt!
Voor de rest heb ik ff niks, ik heb de meeste pagina’s over geslagen :oops: , jullie l*llen ook zo veel in 3 dagen :mrgreen:
en de rest… :lol:
ik ben ook present!
Mooi lijstje Mascha, is alleen niet zo heel duidelijk zo volgens mij, misschien door het verkleinen?
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat de laatste 8 ook snel naar het bovenste rijtje mogen verhuizen!
Ohw ff die van mij hoor
Daar kwam ik ook achter Sarah :oops:
Ik inderdaad door de knalkleur (maar die had ik Jane beloofd ) en het verkleinen
Zo, en nu ga ik X-factor kijken :lol: .
Vrijdag lag ik al om 19.00u. op bed :shock:
@Miekje wrote:
Ja ik heb helaas geen keuze. Maar een vk is toch wel echt fijner hoor.
Huh hoe kan dat nou ik heb helemaal niets gehad…haal ik zo wel weg die spoiler.
Ja bij mij is dat ook zo hoor, in de ochtend blubber en na verloop van de dag buik :lol: :lol:
Jaaaaaa buikfoto, wil ik wel heel graag zien hoor
Echt niet normaal hoe snel je gaat! Voor je het weet weet je wat het is. Ik gok nog steeds op een meisje!
Waarom heb ik nou de hele dag honger…GRRRrrrrrrrrr ik wor er gek van
Ja!, dat e-mailadres!
Ik had een Hallmark-e-card verstuurd, normaal komen die wel aan.
Ik kreeg ook al steeds geen mailtje dat je hem gelezen had.
Vreemd.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, misschien kan ik wel een standje bedenken waar m’n buik (en de rest) een beetje fatsoenlijk in uitkomt.
Wel jammer dat ik nu een stuk zwaarder ben dan bij Leon, toen had ik al vanaf week 1 buikfoto’s en die durfde ik ook nog te plaatsen :shock:
Ja, achteraf gezien gaat het best hard, maar als ik vooruit kijk moet ik nog zo lang (hoop ik ).
Ik heb echt nachtmerries dat hij/zij deze keer al voor de 25 weken komt
Ik ben echt aan het aftellen naar een week of 33. Daarna (nou ja, beter is natuurlijk nog 36 week) zal het wel sneller gaan denk ik. Dan is het “gevaar” er voor mij een beetje af)
Ik ben zó benieuwd wat het is!
Zul je zien dat ze het niet kunnen zien met de 20 weken echo (da’s trouwens al over 2 weekies en een dag!) en moeten we wachten tot een week of 27 :lol: . Zou net iets voor ons zijn :roll:
Leuk trouwens, X-factor :roll: :lol:
Ik ga nu écht kijken :mrgreen:
Daar ben ik ook :mrgreen:
Mascha… dat is uhh… GROEN!! :mrgreen: :lol:
This inderdaad niet zo heel duidelijk…
Ja ik begrijp je angst. Gaan ze je bm mond nog checken of is dat verder niet nodig? (sorry geen flauw idee)
Nou je zal zien dat dit kleintje heerlijk blijft zitten en dat je met bijna 41 weken loopt te roepen dat het nu echt wel mag komen!
Joh gewoon een foto in de spiegel maken, beetje draaien en je beste kant uitzoeken. Werkt altijd. Ik was bij Emma 30 kilo aangekomen en leek op de foto’s nog niet dik. (ik nam ze ook altijd lekker zelf) nou geloof me DAT WAS IK WEL!! :mrgreen:
Joh al 18 weken. Gaat echt snel. Voor je het weet ben je de 33 weken voorbij, en dan de 36 en dan de 38 en dan de 40 :lol:
Raar echt geen ecard zit mijn mailbox uit te pluizen, maar niets ontvangen…
:lol: ja Jane, dat is nou groen :lol:
Ik meld me ook weer!
:lol:
Jeetje Sarah al 18 weken… gaat dat hard zeg!!
ooh spannend nog maar 2 weekjes :mrgreen:
en we willen graag buikfoto’s zien hoor :mrgreen:
:drool: zo heel verantwoord aan crackers met kaas en een glas melk… :drool:
Tomtiedom…
ikke een glas sinas en mÃerzoete gevulde chocolade :oops: :mrgreen:
ik heel braaf met niks; goed he :mrgreen: