Oktoberstoppers 2008 #9

@Sarah wrote:

Tomtiedom…

ikke een glas sinas en míerzoete gevulde chocolade :oops: :mrgreen:

Ja dat is nog veel lekkerder, maar ik heb alle kastjes al leeg gehaald :oops:

@M&J wrote:

ik heel braaf met niks; goed he :mrgreen:

Dat is helemaal goed :thumbup:

Kom maar halen Miekje!

ik ben namelijk al een beetje misselijk :sick: :oops:

Als je wat dichterbij woonde was ik wel even langs gekomen :mrgreen: :drool:

He bah ik verveel me… vertel es wat leuks iemand!

:eh: :shifty: niemand?? Mwah saai hoor…

Kids breken boven de boel af :roll:

Ik kijk nog X-factor, en daarna moet ik nog ff stofzuigen en een doekje door de keuken halen.

Daarna Leon van bed halen maar eerst maar es m’n tanden poetsen :roll: .

En dáárna kom ik nog wel ff kletsen :mrgreen:

:zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

Nog zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lang

Miekje; vertel zelf es wat leuks; heb je al mooie dingen gekocht of uitgezocht voor je beebje?

En ga je ook op vakantie dit jaar? (pff, ja, ik ben errug aan vakantie toe!)

oh ff een paar " otjes" wissen

Met die bloeding mag ik niet op vakantie. Dus we kunnen niets plannen nu… :frowning: ben er wel heeeeeeeeel erg aan toe. Heerlijk!

Nee heb nog niets durven kopen. Wacht eerst de echo af. Voor mezelf ja kleding want ik ben al bijna 4 kilo aangekomen dus pas niets meer. Draag alleen nog maar positiekleding nu.

En jij?

@Miekje wrote:

Met die bloeding mag ik niet op vakantie. Dus we kunnen niets plannen nu… :frowning: ben er wel heeeeeeeeel erg aan toe. Heerlijk!

Nee heb nog niets durven kopen. Wacht eerst de echo af. Voor mezelf ja kleding want ik ben al bijna 4 kilo aangekomen dus pas niets meer. Draag alleen nog maar positiekleding nu.

En jij?

Miekje :evil: , iets slanger van stof mag ook wel hoor :roll:

Ik denk ik geef je even een opdrachtje, heb je wat te doen en heb ik weer wat om straks op te reageren.

Ben je na 2 zinnen al klaar :twisted:

Nieuw opdrachtje;

Ik zag net bij X-Factor een jongen die heet Roan.

Wat vind je van die naam?

Hoe zou je hem uitspreken?

Hahaha ja dat had ik wel begrepen :stuck_out_tongue:

Ik vind dat eigenlijk een hele leuke naam, en zou hem uitspreken zoals het er staat. Roan. (rooan)

@Miekje wrote:

Hahaha ja dat had ik wel begrepen :stuck_out_tongue:

Ik vind dat eigenlijk een hele leuke naam, en zou hem uitspreken zoals het er staat. Roan. (rooan)

Ja, dus gewoon Roo-an he?! Dus niet Roon zeg maar?

Ze zeiden daar ook Roo-an.

Hm, ik vind het eigenlijk wel leuk, wel apart, past wel bij Leon ook toch?

Nou ja, Robert zal het dan wel weer niks vinden :lol:

Pff, X-Factor is pas net afgelopen.

Change of plans; eerst tanden poetsen (plakchocola en sinas :? ), dan Leon uit bed halen, en dan móet ik nog maar ff stofzuigen want dr ligt hier een halve hond aan haren :roll:

Ja dat klinkt super bij Leon. Leuke naam hoor! (Roo-an)

Nou ga jij je tanden dan maar poetsen :lol:

Misschien vindt Robert het wel heel leuk! (maar je krijgt toch een meisje)

blegh ik ben misselijk. ik heb net heel veel chips gegeten met een sausje :sick:

:twisted: Eigen schuld moet je je maar niet zo volproppen :twisted:

:angel: maar het was zo lekker :angel:

@Newbe wrote:

blegh ik ben misselijk. ik heb net heel veel chips gegeten met een sausje :sick:

SSSSSSSSST niet aan Mascha laten lezen!! :wink:

@Newbe wrote:

:lol: die Newbe!!

aarrghhh die school!! :x oooooo nu is er morgeochtend weer een gastcollege gepland, maar heb dan een afspraak bij de huisarts :x oooo meiden wordt helemaal boos, heb ook een boze mail gestuurd naar school :twisted:

@Newbe wrote:

Heeeeee chippies eten zonder mij??? :shock: :cry:

Ik zei het toch :roll: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jane, ik vin ut eikuls

Zo, kindje beneden, hij sliep nog :shock: dus ik heb eerst maar snel ff stof gezogen.

Robert is al thuis en kookt vanavond :inlove: , lekkere spaghetti carbonara, gebaseerd op de heerlijke spaghetti die we altijd in Kroatië eten, maar dan nóg lekkerder :drool:

R. kwam binnen, en rende via de wc meteen door naar boven (er moet nog een verwarming verplaatst worden) dus ik heb hem niet kunnen vragen wat hij van de naam vindt.

Miekje; vervelend dat je niet op vakantie kan/mag!

Ik heb onwijs veel zin in de vakantie.

We gaan (hoop ik, als er nog geen teken is van een bevalling) in mei een weekje naar Zeeland of Limburg ofzo (Robert neemt na de bevalling namelijk ook al 3 weken vrij :inlove: ), normaal gaan we altijd naar Kroatië, maar dat zit er nu ff niet in (na de 6/7 maand durf ik dat niet meer en met een beebje van een maand of wat zie ik dat ook niet zitten).

Komt nog bij dat we onze caravan verkocht hebben, dus in Kroatië hebben we dit jaar ook niks te zoeken (caravan staat in Kroatië in de stalling en we zouden hem komend jaar weer ophalen, maar dat hoeft niet want hij kan daar nu blijven staan).

De komende jaren wordt het een stacaravan of huisje voor ons.

Lijkt me ook wel fijn, met 2 van die kleintjes zo’n eind rijden met een sleurhut en daar ook nog in bivakkeren leek ons niet zo praktisch.

Maar ik hen nu eigenlijk wel zin in een lekkere vakantie, in ieder geval om er óf even lekker uit te zijn, óf eindelijk de zon weer te zien.

Goh, wat ben ik daar aan toe zeg!

Maar goed, dat zit er dus ff niet in met de verbouwing en nog een lading babyspullen die we aan moeten schaffen.

We hebben trouwens al wat dingen gekocht; de box, kinderwagen en easy-base voor de maxi-cosi.

Maar we hebben nog een hele waslijst hoor, zoals;

Wipstoel, badje, boxkleden, Maxi-Cosi, de hele aankleding van de babykamer en heel wat kleine spulletjes (aankleedkussen en hoezen, flessen, voetenzak, speelkleed, slabbetjes, kleertjes, spuugdoekjes enz.).

We hebben van Leon een heleboel verkocht, of weggegooid, en dat moeten we dus allemaal opnieuw kopen.

Op zich niet zo erg, maar alles bij elkaar toch weer een hele uitgave.

En dan te bedenken dat de babykamer nog láng niet klaar is! :shock:

Er moet nog een muur verplaatst worden, er zit geen deur in, en geen plafond. Dan moeten de muren nog gedaan (behangen of gestuct) worden, het kozijn geverft en moet er nog een vloer in en natuurlijk gordijnen.

Eigenlijk heb ik dan pas zin om alle kleine dingetjes te kopen, nu belandt alles op zolder, daar is ook niet zoveel aan :?

Oh ja, we moeten dan ook voor Leon nog een nieuwe kamer (minimaal kledingkast en bed met matras en beddengoed) aanschaffen.

Beebje komt trouwens de eerste tijd bij ons op de slaapkamer in een wiegje, hebben we met Leon ook gedaan en dat vind ik wel makkelijk.

Maar het is toch wel zo leuk om voor hij/zij geboren is de babykamer klaar te hebben?!

Met Leon waren we op tijd en was hij gelukkig voor zijn geboorte (31 weken) klaar. Dat willen we nu eigenlijk ook wel.

Robert zal dus nog ff hard door moeten werken :lol:

Ik zal eens even gaan kijken of ik nog foto’s van onze “bouwput” op de laptop heb…

:wink: