Hm, geen foto’s van hoe het nu is.
Ik zal morgen eens foto’s maken van de huidige situatie, 't is nu te donker.
Jammer Sarah, ik ben wel benieuwd wat voor optrekje jullie voor uk aan het creeren zijn
Heske hoe ging je rijles vanmiddag?
Verder allemaal lekker gewerkt vandaag meiden?
Zo Knien, das een lap tekst :mrgreen:
Lijkt me heerlijk hoor zo een weekje weg. Als de bloeding bij mij weg is willen we dat ook zeker gaan doen. We hadden een week frankrijk aangeboden gekregen van Jor zijn ouders :mrgreen: staat alleen nu even op een laag pitje. Ik blijf denk ik liever in NL trouwens. Net als jij.
Ben erg nieuwsgierig naar de verbouwing!
Bij ons blijft de beeb de eerste 8 maanden bij ons op de kamer. We hebben geen kamer extra dus we gaan even kijken wat we gaan doen. Over een jaar of 2 willen we hier weg zijn.
Goed om inderdaad steeds iets aan te schaffen, anders is het zo veel in 1x. Wij hebben nog niets gekocht en nog niets gespaard, maar ik weet zeker dat het wel goed komt.
Welke wagen hebben jullie?
Enne wat is een easy-base?
Toen Wout geboren werd waren wij niet klaar. Das niet zo leuk. Dus dit keer, als het zo mag zijn, zijn we eerder klaar.
Zegguh wat voor spaghetti is dat precies? of is dat een geheim recept?
Hoe is het met alle andere meiden, en idd Heske hoe was je rijles??
TIERRRRRRrrrrrrr hoe is het???
Ik meld me ook voor het nieuwe deel
Niet alles teruggelezen.
Heske, wel even jouw berichtje en foto opgesnort… en net als Miekje al zei, vind ik het toch altijd maar weer knap hoe je het kunt verwoorden :-*
Hier weinig te melden eigenlijk.
Veel last van mijn darmen en verder doen mijn (.)(.) ook flink zeer als ik geen bh aan heb… :o
En vroeg wakker 's ochtends, maar dat mag allemaal geen naam hebben.
Mijn schoonouders zijn inmiddels op de hoogte.
ze hadden een fles champagne mee en toen ik niet nam (ben er normaal echt dol op dus valt onmiddellijk op) zei hij: oh, is het weer zover? Maar wel op een leuke manier hoor. De verrassing was in ieder geval gelijk weg. In de toekomst mijn drankgedrag maar een beetje varieren :think:
Hoe is het met onze bijna-testers??
Hee dames!!
Sorry dat ik nu pas reageer, maar ik heb ongeveer 2 uur erover gedaan om al jullie geklets te lezen en de moed te vinden om erop te reageren…
Ik ben namelijk moe… en niet zomaar moe, nee, echt ontzettend heel erg moe, niet vaak zo moe geweest…
Wel gewoon gewerkt vandaag, en dat is ook wel vermoeiend, maar zó moe kan ik daarvan niet zijn geworden, dus er zijn 3 mogelijkheden: of ik word ziek, of ik word ongesteld of ik word zwanger… hoop natuurlijk het laatste!
Miekje, je zei dat de temperatuur ook hoog moest zijn na de innesteling, dat klopt natuurlijk. Maar eigenlijk moet hij al direct na de eisprong omhoog gaan, maar hij ging pas een paar dagen geleden (na die pijn) omhoog, dus daarom dacht ik dat die pijn de eisprong was…
Maar nu ik ook zo vreselijk moe ben en ik wat gerommel in mijn buik (darmen, lucht) voel, begin ik zowaar te denken dat het dan tóch de innesteling geweest zou kunnen zijn… aaaaah, wat ontzettend slopend is die onzekerheid! Ik hoop het zo!!
Maargoed, tot zover miijn ego-gezeur…
Dames, wat hebben jullie veel gepost!
Heske, wat fijn dat het weekend geslaagd was ondanks de tegenvallende test. Ik vind het heel knap hoe je je gevoelens omschrijft, ik snap je helemaal… hoop dat het je lukt om meer van het nu te genieten! Echt ontzettend goed dat je beseft hoe je nu leeft… echt knap!! :-
Hoe was je rijles?? En de bank?
Miekje, wat fijn dat je voor een echo mag!! Ik hoop dat het je wat geruststelt!
Verder ben ik het een beetje vergeten… :oops:
Hoop dat het met alle dames goed gaat!! :-
@Sproetje wrote:
Hier weinig te melden eigenlijk.
Veel last van mijn darmen en verder doen mijn (.)(.) ook flink zeer als ik geen bh aan heb… :o
En vroeg wakker 's ochtends, maar dat mag allemaal geen naam hebben.
Mijn schoonouders zijn inmiddels op de hoogte.
ze hadden een fles champagne mee en toen ik niet nam (ben er normaal echt dol op dus valt onmiddellijk op) zei hij: oh, is het weer zover? Maar wel op een leuke manier hoor. De verrassing was in ieder geval gelijk weg. In de toekomst mijn drankgedrag maar een beetje varieren :think:
Balen van je pijntjes, sproet, maarja, je weet waar je het voor doet!
Wel jammer dat jullie verrassing in het water viel op deze manier, maar fijn dat ze positief reageerden! :)
(Hoe hadden jullie het trouwens willen vertellen?)
@Miekje wrote:
Zo Knien, das een lap tekst :mrgreen:
Lijkt me heerlijk hoor zo een weekje weg. Als de bloeding bij mij weg is willen we dat ook zeker gaan doen. We hadden een week frankrijk aangeboden gekregen van Jor zijn ouders :mrgreen: staat alleen nu even op een laag pitje. Ik blijf denk ik liever in NL trouwens. Net als jij.
Ben erg nieuwsgierig naar de verbouwing!
Bij ons blijft de beeb de eerste 8 maanden bij ons op de kamer. We hebben geen kamer extra dus we gaan even kijken wat we gaan doen. Over een jaar of 2 willen we hier weg zijn.
Goed om inderdaad steeds iets aan te schaffen, anders is het zo veel in 1x. Wij hebben nog niets gekocht en nog niets gespaard, maar ik weet zeker dat het wel goed komt.
Welke wagen hebben jullie?
Enne wat is een easy-base?
Toen Wout geboren werd waren wij niet klaar. Das niet zo leuk. Dus dit keer, als het zo mag zijn, zijn we eerder klaar.
Zegguh wat voor spaghetti is dat precies? of is dat een geheim recept?
Ik vind het ook niet zo erg om een keertje in Nederland te blijven hoor.
Met al dat extra gewicht hoef ik ook niet zo nodig naar een warm land :wink:
Tja, de verbouwing...
We hebben een uitbouw op de garage laten plaatsen, dat is nu Leon zijn slaapkamer. Waar Leon zijn slaapkamer was is nu badkamer, waar de douche zat komt een vaste trap naar zolder en een plekkie voor wasmachine en droger, en er was nog een kleine slaapkamer, die wordt een stukkie groter en dat wordt babykamer.
Alle muren zijn dus verplaatst of helemaal weggehaald, alleen die van onze slaapkamer blijven hetzelfde (ongeveer, de trap komt gedeeltelijk door onze slaapkamer en daar moet dus wel een stuk van de muur vernieuwd worden).
Al met al dus een flinke klus :shock: , maar alles wordt er wel ruimer van.
Dit wisten we toen we het huis kochten 1,5 jaar geleden, het was boven gewoon te klein en we hebben hem gekocht met het idee om te gaan verbouwen.
Maar ik zal blij zijn als het klaar is hoor!
Het is trouwens wel lastig foto's maken met al die muren en hoekjes, vooral om het verschil te laten zien.
Ik zal eens kijken of ik iets met de plattegronden/bouwtekeningen kan, scannen en veranderen ofzo, van de bovenkant is het een stuk duidelijker.
Deze beeb blijft ook een lekker tijdje bij ons slapen hoor, hebben we met Leon ook gedaan, ik vind het veel makkelijker dat je beebje zo ff uit bed kunt vissen en bij je kunt leggen of even een aai of een speentje kan geven.
Bij Leon haalde ik hem uit z'n wieg (stond meteen naast mijn bed) en voedde ik hem, en daarna gooide ik hem zo weer terug, zonder dat ik zelf op hoefde te staan :mrgreen:
Nu ga ik denk ik flesvoeding geven, maar dan zet ik een magnetron op onze slaapkamer :wink:
Maar ik vind het wel leuk dat beebje wel zijn/haar eigen kamer heeft, e dat alle spulletjes al op hun eigen plekje kunnen staan/liggen. Ook handig met verschonen enzo.
Naja, we hebben nog even, het zal vast wel goedkomen voor die tijd :wink: .
Wij willen hier ook niet blijven, ons doel is een vrijstaand huisje met een stukkie grond erbij (voor een paard) en een grote schuur voor Robert zijn klusserij en auto's.
Maar goed, dan moeten we eerst maar es afwachten hoe het verder gaat met die economische crisis :roll:
We hebben deze kinderwagen;

Maar dan met 1 wiel voor.
Niet mijn favoriete kleur hoor, maar dat was een compromis, andere kleuren waren minimaal €100,- duurder, en ik vond hem al aan de prijzige kant, dus dan deze kleur maar :lol:
Dit is een easybase;

Kun je in de gordel van de achterbank vastmaken en daar de Maxi-Cosi inklikken (en er ook zo weer uitklikken, zit je niet de hele tijd met de gordel de klooien :D
De spaghetti; bloem, boter, slagroom, melk, peper, zout, peterselie, 1/4 kippensoeptablet en uitgebakken spekreepjes en hamreepjes.
Simpel, maar oh zo lekker :wink: (en absoluut niet dieet-verantwoord :mrgreen: )
Nou, ik heb er weer een mooi verhaal van gemaakt :lol:
Wie kan dit overtreffen?! :lol:
Mooi spul Sarah!
En enorm, wat een klus die verbouwing, maarja, je hebt er wel weer wat moois voor terug!
Yes, dreumes!! :mrgreen:
Wij hebben volgende week een paar dagen vrij genomen om nog wat te klussen in huis. We willen beneden de kozijnen nog schilderen en half maart komen de nieuwe meubels. Dus even kijken wat we voor die tijd af kunnen hebben. We moeten ook nog steeds iets voor in de keuken achter het fornuis tegen de muur (tegels/platen etc) en dan nog gordijnen beneden.
Ook nog genoeg te doen hier dus!
Tierrr, klinkt wel veelbelovend. Maar inderdaad nog eventjes geduld :liar:
Tierrr; bij mij ging mijn temperatuur ook pas later omhoog deze keer!
(de vorige keren dat ik getempt had was het meteen na de eisprong), en hij ging ook heel geleidelijk omhoog.
Daarom dacht ik dat mijn ei pas vrijdags was, maar nu (na 2 echo’s) blijkt dat het toch al op de maandag of dinsdag was!
Ik zoek ff mijn grafiekje…
http://www.fertilityfriend.com/ttc/chartgraph_module.php?d=2008-10-25&mode=a&ts=1234207160
Kun je er wijs uit worden??
Op dinsdag dus de daling (ik dacht ook dat dat mijn ei zou zijn), maar daarna gebeurde er niet veel, en Fertility Friend heeft daarom ook mijn ei op de vrijdag berekend.
Ik had trouwens dinsdags ook steken in mijn zij, dus ik weet bijna zeker dat dat mijn ei was.
Enne, ik wil je niet te blij maken, maar ik kon ook zo’n beetje vanaf week 1 al wel om 8 uur slapen!!
Gefeliciteerd Tierr :dance: :mrgreen:
veel verbouwers hier :mrgreen:
Wij hebben het meeste hier gelukkig achter de rug. Blijven een beetje steken op de inrichting.
Ach, en straks hopelijk het project babykamer :inlove:
@Sproetje wrote:
Wij hebben het meeste hier gelukkig achter de rug. Blijven een beetje steken op de inrichting.
Ach, en straks hopelijk het project babykamer :inlove:
Jaaa, babykamer is leuk

En zeker als het een meiske is ga ik hélemaal los met rose en bloemetjes enzo :lol:
Zooo ik heb jullie ook weer gevonden! :mrgreen:
Heske, wat jammer die negatieve test Ik dacht zó dat het raak was, voel me ook een beetje schuldig dat ik overtuigd was, beetje valse hoop geven… De kwaaltjes die je beschreef kwamen me allemaal zo bekend voor! Maar helaas…hopelijk komt het nu allemaal snel op gang
Wel fijn dat jullie hebben genoten op Terschelling, weer een mooie herinnering om op terug te kijken!
Hopelijk kan je inderdaad wat rust vinden en je op andere dingen focussen. En ondertussen blijven de duimen draaien
Sarah, mooie wagen! Ik vind het gele wel leuk hip hoor! :thumbup:
Die easybase lijkt me ideaal!
Wat een verbouwing voor de boeg! Maar het wordt vast mooi!
Sproet, hier ook pijnlijke (.)(.) zonder bh :? En op mijn buik slapen is ook niet erg prettig met die dingen
Waren jullie al van plan om schoonouders in te lichten? Het is toch leuker om het zelf te vertellen he!
Een :-* voor de rest, want ik weet gewoon niet meer wat er allemaal geschreven is :oops:
En een heleboel :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor de a.s. testers!!
Hier weinig bijzonders… vanmiddag op mijn werk kwam het gesprek op kinderen en zwanger worden. Mijn collega van 29 voelt veel druk van omgeving om kinderen te krijgen, zij is er niet aan toe…daarna dus heel gesprek over wanneer aan kinderen beginnen en wanneer de 2e… :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: Lastig hoor! Nog ruim 7 weken wachten voor ik iets kan vertellen!
Hee, nieuw deeltje! Vandaag heb ik gewerkt en pas net thuis! :?
Dus ga zo lekker ff douchen.
x A-S en tot morgen!!
Dames!, die zere (.)(.) gaan weer over hoor!
In ieder geval, bij mij dan :think:
Ze zijn nog wel een stuk groter (en er zat al zo veel :? ) maar niet meer pijnlijk gelukkig.
Lu, al 4wk en 5dgn , dat schiet toch stiekem al wel op he?!
@Sarah wrote:
Dames!, die zere (.)(.) gaan weer over hoor!
In ieder geval, bij mij dan :think:
Ze zijn nog wel een stuk groter (en er zat al zo veel :? ) maar niet meer pijnlijk gelukkig.
Lu, al 4wk en 5dgn, dat schiet toch stiekem al wel op he?!
Nou ik kan de ticker wel vooruit kijken! 4 - 5 weken is nog steeds zo pril. Vanaf 6 weken wordt het gevoelmatig anders…weet niet waarom :think: Maar de echte mijlpaal is natuurlijk 12 weken op woe 1 april! Leuke dag om het nieuws te brengen :mrgreen: