Ze zijn nog wel een stuk groter (en er zat al zo veel :? ) maar niet meer pijnlijk gelukkig.
Lu, al 4wk en 5dgn , dat schiet toch stiekem al wel op he?!
Nou ik kan de ticker wel vooruit kijken! 4 - 5 weken is nog steeds zo pril. Vanaf 6 weken wordt het gevoelmatig anders…weet niet waarom :think: Maar de echte mijlpaal is natuurlijk 12 weken op woe 1 april! Leuke dag om het nieuws te brengen :mrgreen:
Ghehe, da’s zeker een leuke dag :mrgreen:
Maarre, ik kan ook nog steeds die ticker wel vooruit kijken hoor , en dat zal ook wel zo blijven :lol:
Tierrr; bij mij ging mijn temperatuur ook pas later omhoog deze keer!
(de vorige keren dat ik getempt had was het meteen na de eisprong), en hij ging ook heel geleidelijk omhoog.
Daarom dacht ik dat mijn ei pas vrijdags was, maar nu (na 2 echo’s) blijkt dat het toch al op de maandag of dinsdag was!
Lief dat je dit even op hebt gezocht!! :)
Jeetje... Ik kan je grafiek om de een of andere reden niet zien, maar je verhaal geeft dan toch weer een beetje hoop... ik vind het zo enorm spannend... :roll:
Had jij verder naast de moeheid de eerste week al kwaaltjes of niet?
Ik verder namelijk eigenlijk niet, ja, wat onrust in mijn darmen dus, maar ben nog niet misselijk en aan mijn borsten voel ik ook niks.. :roll:
Nouja, het toverwoord is afwachten he? :think:
Lastig trouwens Lu, om niets te laten merken bij dat soort gesprekken. Ik wil eigenlijk ook niet vertellen dat we bezig zijn, maar das soms ook wel lastig..
Wat een berg pagina’s weer, en een nieuw deeltje, hoop dat ik alles onthouden heb.
Heske, jammer joh, maar zo lekker dat jullie het naar jullie zin gehad hebben op Terschelling. Vind het trouwens erg knap hoe je steeds weer alles zo goed kunt verwoorden :-
Miekje, ben blij voor je dat je een echo krijgt morgen. Ik hoop dat het helemaal goed zit. Kusje voor de zieke Emma :-
Tierrr, hoe ging het sollicitatiegesprek van je man?
En zwangere dames, jullie gaan lekker hard vooruit, zag al 18 weken, en 13 weken en 10 weken voorbij komen, toch vreemd hoe het bij anderen altijd sneller gaat dan bij jezelf :mrgreen:
En met mij…ik beschouw mezelf vanaf vandaag als bloedloos, lek nog wat bruin, maar goed onder controle te houden.
Heb een leuk collegaatje joh. Ze vond me zo dun geworden na mijn ‘griep’, ze herhaalt het al anderhalve week, ‘ben je afgevallen’, ‘je bent echt wel afgevallen’. Geloof dat ze onbewust heeft gezien dat ik toch wel iets dikker was toen ik nog zwanger was . En een zwangere collega gaat bijna met verlof, volgens mijn lieve collegaatje ben ik volgend jaar aan de beurt voor een baby :-*, hope so.
Oke, even vluchtig gelezen waar Heskes post stond en toen kwam ik ook tegen dat Miekje morgen een stiekume echo krijgt (sssst, zachtjes praten, anders horen ze het nog)!
Meis, veel succes morgen!!! Ik ga heel hard duimen voor je!
Heske, dikke knuffel voor jou! Fijn dat je zo’n lekker weekend hebt gehad en dat Lente :**: zo dichtbij jullie was! Prachtige foto vol zonnestralen! :inlove:
Tierrr, hoe ging het sollicitatiegesprek van je man?
Lief dat je het vraagt! :-*
Hij had wel een goed gevoel over het gesprek, maar er zouden nog 5 anderen op gesprek gaan deze week, dus het is even afwachten... waarschijnlijk hoort ie het ergens volgende week... ik blijf maar even duimen dus!!
Wat ontzettend fijn dat je bloedvrij bent trouwens, eindelijkk!!
Maar wat enorm balen van jou Jane dat jij bloed hebt gespot... he jakkie zeg... je had zelf al niet zo'n positief gevoel natuurlijk, maar ik had de hoop dat dat zelfbescherming was, en dat je echt best wel zwanger kon zijn... wat een tegenvaller... jij duivels, Heske een negatieve test... :cry: :hug:
Ik hoop maar dat ik de statistieken straks weer wat op kan krikken, heb mijn temperatuurlijstje er nog eens bijgepakt en het zou best kunnen dat mijn ei de 21e dag was... en dan zou ik over 7 dagen mijn NOD hebben, dus dinsdag. Ik test dan ook niet eerder dan zaterdag. Ooooh, ik wil zo graag!! Maar ik voel nog steeds niet echt wat... temperatuur wel weer wat hoger vandaag trouwens..
Hoe is het met de rest van de dames? Fijne dag vandaag! Ik ga weer aan het werk!
:hug: :hug: :hug: als je je hart wilt luchten, je weet me te vinden…
Heske, hoe was je autorijles??
Kim, wat lief dat je zo meeleeft. :-* Blijf maar gezellig meelezen enne…vertel eens wat over jezelf, ben niet nieuwsgierig hoor :liar:
Wouw Tierrr, dat klinkt goed! Spannend :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Lu mijn borsten doen ook nog echt zeer. Heb een weekje gehad dat ze niet zo een zeer dede, maar daarna was het weer terug. Gelukkig gaat het over stakkies :-*
Hihi Sproet, Geen champagne. ( :shifty: volgens mij was dat een test van je schoonouders ) Leuk dat ze het zo leuk vinden.
:thumbup:
Knien, ik vind het een super mooie wagen! :thumbup:
Wouw heej wat een verbouwing! Doen jullie dat zelf?
Ja land om je huis voor een paardje :inlove:
Wij willen ook graag een vrijstaand huis met een stukje grond.
Wij moeten dus ook nog alle spullen, en 1 van de meest belangrijke dingen: een auto
Geen idee hoe we dat voor elkaar gaan krijgen…
ANNNEEESSSOOPPPHHHIIEIEEEEE hoe was je TEEESSTTT!!!
Mascha, hoe is het met je vanmorgen?
Heb je gisteren het nieuws nog gezien over de frikandel :inlove:
Alle andere meiden: hoe is het?
Ik heb om 11 uur de echo…spannend hoor…wel duimen he meiden?
JAHOEEEE A-S!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Ik had je al gefeliciteerd, kon eigenlijk niet missen, maar nu ook een vreugdedansje!!! :dance: :dance: :dance: :dance: