Oktoberstoppers 2008 #9

Sorry?? Geen sorry zeggen hoor! :hug:

Gelukkig kon je zelf komen posten en had je (relatief) goed nieuws!! :-*

@Miekje wrote:

Ik zie nu hoe iedereen met mij mee zat te leven…

Wat lief :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Dikke knuffels ook voor de lieve september mama’s!! :inlove:

Nee hoor ik moest heel lang wachten voordat ik aan de beurt was en had mijn tel laten liggen, handig, vandaar dat ik zelf kwam posten. Sorry Mascha.

Heb je al kunnen bellen?

Oh, was je er al weer?

Had je ff gemist :oops:

Stomme bloeding :evil: , ik had gehoopt dat ie al wat opgelost zou zijn.

Wel fijn dat beebje het zo goed doet :inlove:

Heb je er toch nog een beetje van kunnen genieten?!

En wat is nu de consequentie van die bloeding eigenlijk? (staat vast wel ergens maar heb het niet gelezen :oops: )

Ik ga nu eerst Leon eens van de peuterspeelzaal halen (pf, die tijd gaat ook altijd zo snel).

Is altijd een gezellig drama, meneer wil nooit met me mee naar huis :roll:

:lol:

Wouw wat een mooi buikje heb je Knien!!

Nou dat is het meest balen. Het gevaarlijke nu was dat de baby met de bloeding mee naar buiten zou vloeien.

Als de bloeding niet wordt opgenomen door mijn lichaam dan wordt het een hele spannende zwangerschap.

Hij zit in de baarmoeder tegen het vruchtzakje aan voor mijn baarmoedermond. Hoe groter de baby wordt, hoe groter de druk van de bloeding op mijn baarmoedermond, deze zorgt voor prikkelingen. De kans op een vroeggeboorte is helaas goed aanwezig. Dus totdat de baby levensvatbaar is zit je in de stress. Nou jij kent dat wel.

En de bloeding bij mij zit dus op een hele slechte plek. (voor de baarmoedermond)

De gyn was heel vriendelijk, liet mij de kamer zien waar ik terecht kom wanneer ik een bloeding heb (aargghh) daar mag ik altijd logees hebben (jippie dacht ik) en daar blijf ik tot de bloeding eventueel stopt of dat ze beslissen dat het beter is dat de baby komt. (ook leuk nieuws) Sommige vrouwen worden meerdere malen opgenomen met bloedverlies maar lopen de zwangerschap wel uit. Dus het kan wel.

Maar daar ga ik niet op hopen, ik wil gewoon dat die bloeding door mijn lijf wordt opgenomen.

Maar ja…willen he…

Nou ja ik blijf gewoon duimen

Dan komen we om en om bij je logeren :mrgreen:

Maar laten we hopen dat we dat nooit hoeven doen in het ziekenhuis!!! :pray:

@M&J wrote:

Dan komen we om en om bij je logeren :mrgreen:

Maar laten we hopen dat we dat nooit hoeven doen in het ziekenhuis!!! :pray:

HA! Daar hou ik je aan! Jij mag ook niet werken, gaan we samen op de kamer kokken. 1 op de laptop en 1 op de computer daar hahaha

Gaan jullie logeren, kom ik wel op bezoek! :lol:

Neem je iets lekkers mee kim?

JAAAAAA GEZELLIG!!! frikandellen feestje

Kim noteert:

*frikandellen mee voor Miekje…

Verder nog wensen? :wink: :mrgreen:

chippies met dipsaus en iets te lezen

Kim noteert:

• frikandellen
  • chippies en leesvoer

Ik maak nu wel alvast het lijstje… maareh… uiteindelijk is het de bedoeling dat ik dit niet ga kopen natuurlijk! :wink:

Jullie blijven mooi weg uit dat ziekenhuis! :naughty:

ik hoor morgen of ik moet blijven…

Sorry, ff ingrijpen hoor… Lieve mede-oktoberstoppers… zeg aub nóóit maar dan ook echt nóóit tegen een septembermama dat ze eten mee moet nemen! :naughty: Voor je het weet wordt het net zo’n vreetfestijn als bij die meetings van ze :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: (ik vind het wel opvallend dat het bij topics waar ik kom, het áltijd over eten gaat, terwijl ik volgens mij niet eens degene ben die daarover begint :eh: :think: )

Miekje, wat ongelooflijk balen dat die hematoom er nog steeds zit. Fijn dat met pukkie alles goed gaat, maar ik hoop echt dat al die ellende je bespaard blijft en dat je gewoon een zorgeloze zwangerschap zal hebben. :hug: :hug: :hug:

Waar woon je eigenlijk Mascha?

Eh… ik heb niet helemaal gevolgd waarom jij zou moeten blijven Mascha… (ik lees kennelijk niet alles :oops: :wink: :mrgreen: )?

Wel spannend dus, morgen… :pray:

@Ke wrote:

Sorry, ff ingrijpen hoor… Lieve mede-oktoberstoppers… zeg aub nóóit maar dan ook echt nóóit tegen een septembermama dat ze eten mee moet nemen! :naughty: Voor je het weet wordt het net zo’n vreetfestijn als bij die meetings van ze :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: (ik vind het wel opvallend dat het bij topics waar ik kom, het áltijd over eten gaat, terwijl ik volgens mij niet eens degene ben die daarover begint :eh: :think: )

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@Kim3e wrote:

Waar woon je eigenlijk Mascha?

Eh… ik heb niet helemaal gevolgd waarom jij zou moeten blijven Mascha… (ik lees kennelijk niet alles :oops: :wink: :mrgreen: )?

Wel spannend dus, morgen… :pray:

Ik moet morgen weer naar de longarts en vorige keer had hij het erover dat hij me misschien wilde houden :frowning:

En je 1e vraag: nu nog in Zaandam maar we hebben een huis gekocht vlakbij Schagen

okeeeeee dan ben jij de volgende in rij waarvoor de duimen gaan draaien! hoe laat moet je morgen bij de arts zijn?

(geen hoofdletters door mopperig ventje op de arm)! :mrgreen:

12:00

dus vantevoren ook nog genoeg tijd om me druk te maken…

Nou Mascha, dan kom je hier toch, helpen wij je door de tijd heen.

Als je moet blijven komen wij bij jou op visite hoor! :hug: :-

Maar je mag vast gewoon naar huis morgen, want we kunnen je niet missen :snooty: :snooty:

:lol: :lol: :lol: Me loves freetfestijnen hoor!! :inlove:

Enne :eh: :shifty: ik heb het toch ook nooit over eten?!?!?! :shifty:

Dank je Heske, lief van je :-

Hoe was je rijles? (of heb ik dat stiekum gemist :? )