Oktoberstoppers 2008 #9

Allemaal feestjes dus aanstaande :smiley: :dance:

Ik zit inderdaad nog steeds aan de buis gekluisterd!

Sneu hoor voor die cockpitcrew :cry:

Je zag net foto’s van ze :kaars:

…ja… :frowning:

Dit zijn ze Miekje

Alles gedaan wat ze konden om de kist veilig aan de grond te krijgen…

RIP :kaars: :kaars: :kaars:

SPROETJE WAT EEN GOED NIEUWS! GEFELICITEERD MET JE MOOIE ECHO!!

En ik zag dat Sarah een… krijgt!!! :inlove: Wil ik ook!!! (waarom mag het trouwens niet gewoon gezegt worden :think:?)

Miekje… een hele dikke knuffel voor jou! Kan me niet voorstellen hoe ellendig je je moet voelen! Maar komt vast goed, weet ik zeker dit kindje gaat me proud maken :mrgreen:

Mascha gelukkig weer heelhuids terug! Spannend morgen, zal voor je duimen!!

Wat veel jarige binnenkort! Hier nog 1, volgende week donderdag al weer 27 :shock:

Jane, hoe was je test vandaag of heb ik daar overheen gelezen?

Ik zit lekker in bad!!! :mrgreen:

@Miekje wrote:

Wij zijn zondag een half jaar getrouwd :inlove:

Gefeliciteerd alvast! :slight_smile:

Wij waren vorige week ook een half jaar getrouwd, maar daar kwam ik later pas achter… :wink:

En Miekje, doe echt rustig aan, al laat je de hele wereld voor je rennen en zich zorgen maken, dan doen ze/we graag hoor!! :-*

Heske, wat goed van Sterre! Ik snap dat je trots bent!! Een heel fijne dag morgen!! Gefeliciteerd alvast! :slight_smile:

Mascha, ik duim voor jou voo een goede uitslag, wel direct laten horen hier he?

Jeetje, die foto’s… dat raakt je wel hoor… vreselijk… ik ben ook al de hele dag het nieuws aant volgen. Heb er helemaal niks mee te maken ofzo verder, maar ik vind zoiets zo erg… al die onschuldige mensen die dat moeten meemaken, lijkt me echt vreselijk…

Ik heb een licht streepje op de ovutest trouwens, morgen maar weer testen, kijken of ie donkerder wordt… al verwacht ik dat nog niet.

Het wordt vanavond hopelijk in elk geval een klusavond… mocht het ei dan komen dan staat er in elk geval een legertje klaar… en vanaf nu maar weer om de 2 dagen aanhouden! 8)

Ik denk trouwens dat ik morgen geen tijd heb om te posten hier… overdag aant werk, vanuit mijn werk met mijn zusje naar de mac en daarna shoppen… maar ik ga wel ff lezen hoor!!

Tierrr! stuur dat leger met een missie!!! :mrgreen:

Heey Miek,

Nee morgen ging ik toch testen? :stuck_out_tongue:

nog een daggie wachten!

hoe is het met je??

Hey tierr hoe is het met je?

Die testen worden vanzefl donkerder :wink:

Oh ja vergeten… :oops: Sorry ben niet helemaal bij, word een beetje loom van dat heerlijke warme bad :mrgreen:

Met mij gaat alles goed, ben niet misselijk meer, ben alleen heel erg moe! Niets aan te doen even tanden op elkaar…

Nog ziekjes?

Geeft niet :slight_smile:

Gelukkig niet meer misselijk! moe is minders!

doe je wel voorzichtig in dat bad met de laptop??

Ja hier gaat het goed, minder last van mijn buikje :slight_smile:

Whhaaaaaaa, laptop in bad gevallen!!! Grapje :angel:

Sorry dat ik er maar even was Jane, ik kom snel weer de hele avond kletsen. Ga nu slapen. Weltrusten allemaal!!!

:-*

Hmmmm, nu lijkt het net of het heel druk is geweest vanavond!

Ik denk dat ik beter goedemorgen kan zeggen :wink:

:mrgreen:

Trusten dames! Ik ga lekker slapen, morgen om 6 uur gaat de wekker weer… gaap!!

Morguh Meiden!

Mag ik hier ff een linkje plakken voor Heske??? :angel:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=3465211#3465211

En Miekje, rustig aan he meis, het is even niet anders, laat iedereen maar even voor je rennen. Je mag het zelf allemaal snel genoeg weer zelf doen. Maar nu, op de plaats, rust! :-* :hug: En ik blijf duimen voor je ukkie, het MOET gewoon goedkomen! :pray:

Allemaal een fijne dag! :-*

Hoi meiden!

Met die foto’s van die mannen, is het meteen nog echter :kaars: Mijn gedachten zijn bij de familieleden en de slachtoffers.

Ha die Miek, ik zag je weer voorbij komen in je badje. Fijn dat je niet meer misselijk bent :thumbup:

Floradix is een aanrader, omdat je zo moe bent. Bij elke apotheek verkrijgbaar. (het drankje, niet de pillen) homeopatisch en veel vrouwen zweren erbij. (ik ook, maar ben het al een aantal keren vergeten)

Kim, wat lief dat topic :inlove:

Top :thumbup:

HESKE GEFELICITEERD MEID!! :-*

Tierrr heel veel plezier vandaag meid met je zusje en morgen de grote dag!! :mrgreen:

Jane, lekker geslapen??

Alle andere meiden, alles ok?

Hoe zou het met muppet zijn?

Ik ga me klaar maken. Vannacht echt hele nare dromen…

Ik laat snel wat van me horen. Fijne dag meiden.

Succes Miekje, hier staan de duimen aan!! :pray: :thumbup: :thumbup: :thumbdown:

(nog) Goedemorgen meiden!

@miek1982 wrote:

Whhaaaaaaa, laptop in bad gevallen!!! Grapje :angel:

Sorry dat ik er maar even was Jane, ik kom snel weer de hele avond kletsen. Ga nu slapen. Weltrusten allemaal!!!

:-

Miek dat geeft toch niet!

Volgens mij was ik zelf ook ineens verdwenen (bankhangen :inlove: )

Miekje, thnx ja heb goed geslapen :mrgreen:

hoe is het met jou? en hoe ging de echo…??? :pray: :-

Ja Muppet zondag is je dag!! :pray: :pray: :thumbup: :thumbup:

kim inderdaad lief dat topic! :thumbup: :mrgreen:

Hallo ben ik weer!

Beebje doet het fantastisch, dat als eerste natuurlijk :inlove:

Datum klopt, 5 september, vandaag precies 12 weken en 5 dagen. Niertjes en blaas zagen er goed uit. :thumbup: De ecjoscopiste zei dat het echt goed was dat de beeb het zo goed deed onder deze omstandigheden. Een echte kanjer dus.

Hematoom was goed geslonken. Hij was erg groot de vorige keer (7cm) en nu 3! Nog wel groot dus, maar iig een stuk kleiner!!

Hij lag volledig achter de placenta de vorige keer (gevaarlijke plek) is nu mee gaan groeien/schuiven naar boven en ligt nu nog net onder een randje, maar er niet meer volledig onder :thumbup: . Wel tussen het vruchtzakje en de vliezen, dat is ee nare plek, dus ik hoop heel erg dat het helemaal wordt opgenomen door mijn lijf.

Het bloedverlies is niet van het Hematoom. Dan zou het oud bloed moeten zijn. Mijn baarmoeder is aan het groeien, dit zorgt voor prikkels bij het hematoom, waardoor en bloedinkjes ontstaan. De gyn denkt dat dit het is, vooralsnog weet je dat nooit zeker.

Ik moet de komende weken heel rustig aan doen, de harde buiken zijn niet de bedoeling, het bloedverlies ook niet, maar voor 24 weken doen ze er niets aan. (kunnen ze niets) vanaf 24 weken schrijven ze medicatie voor.

Hij was heel eerlijk, als het nu misgaat door prikkelingen, dan kan ik niets doen dan je mijn schouder aanbieden.

Over 3 weken moet ik terug. De bmmond zag er nu goed uit. Over 3 weken weer kijken naar de servix en het hematoom, hoop dat het dan nog minder is.

Kom later kletsen hoor

Oh Miekje gelukkig was alles goed en gaat alles nog goed!

Vooral met ukkie!! :inlove:

Maar het blijft spannend allemaal pfff…

Hopelijk blijft het gewoon helemaal goed gaan!!

en neemt je lichaam het nu allemaal op. :pray: :-*

Zeg Miekje??? :angel: :angel: :angel: :angel: :angel:

Waaaaaaarrrrr is die echo?? :stuck_out_tongue:

Ik ben echt super blij voor je dat ukkie het zo goed doet! :dance: :inlove:

Als de hematoom nu ook nog goed blijft slinken kan het helemaal niet meer stuk :smiley:

Zolang jij je rustig houd komt alles helemaal goed!! :thumbup:

:-*

Ja zal er zo een foto van maken. Ze zijn niet zo mooi en ook niet duidelijk jammer genoeg :?