Volgende week vrijdag. En we hebben besloten dat ik dinsdag toch nog maar even een lesje doe, ff wat extra zekerheid inbouwen, voor zover dat mogelijk is.. Ging vandaag wel ok, alleen ik moet soms wat minder twijfelen.. :roll:
Hoe is het met jullie allemaal? Miekje, met jou? Niet meer gebeld naar de gyn? Bloedverlies minder?
Nouja, ik ga ff lekker met een kopje thee op de bank voordat ik zo het eten ga maken... heb een beetje hoofdpijn namelijk...
Miekje, hoe is het nu? Wat rot dat de harde buiken en het bloedverlies weer erger waren geworden, ik hoop dat het nog weggetrokken is
Laptop is trouwens niet meer te maken hoor, dus er moet een nieuwe kopen. Internet doet het wel weer gewoon (snap niet wat er mis was, maar goed…) alleen is het zo koud op zolder waar de pc staat…
Vandaag idd hard gewerkt. Ben er moe van zeg… Ben ook echt strontverkouden en niet fit. Maar ja, als dat alles is, dan hoor je mij niet klagen hoor
Mascha, fijn dat je niet hoefde te prikken! Ik duim ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor een goede uitslag!!!
Tierrr, spannend, volgende week al afrijden! :shifty: Ik nog over een klein maandje, kan me er nu al druk om maken :oops:
Wij gaan morgen ook taart eten :mrgreen: Ik word namelijk (net als Mascha over anderhalve week ofzo toch?) alweer 30 jaartjes jong! En Tjip en ik zijn morgen ook precies een jaar getrouwd :inlove: Dus dubbel feest :dance: We gaan (als het weer een heel klein beetje meewerkt) naar de Beekse Bergen ofzo, ff wat leuks doen met z’n drietjes. Dus als jullie me missen, dan weten jullie iig dat ik me wel vermaak ondertussen
Jane, ga je nu eigenlijk nog door met de ovutestjes?
Oh, nog even leuk nieuws (nou ja, leuk… ik ben super trots, maar kan me ook voorstellen dat niet iedereen het even interessant vindt :lol: )… Sterre heeft vandaag op het kdv voor het eerst op het potje gepoept! :o Meestal houdt ze het op tot er buikpijn van krijgt, maar nu was het zowaar gelukt. Ze is nog lang niet uit de luiers hoor, heb het idee dat ze allemaal net ff wat te spannend vindt, maar ik vond dit toch wel heel knap van haar. Wie weet gaat het nu dan toch langzaamaan een beetje komen
Maar goed, genoeg over poep en dat soort boeiende zaken, ik ga ff m’n mail checken en dan maar weer naar onze warme huiskamer, brrrrrrrrrr!
Ik zit al de hele dag voor de tv ivm die vliegtuig crash… Aan de ene kant vanwege toch moet ik toegeven de sensatie en aan de andere kant; ik heb 8 jaar lang voor een luchtvrachtcarrier gewerkt
Het laatste berichtje wat ik van Miekje kreeg was dat het wel aardig gaat…
Het gaat redelijk hier. Zo lang ik stil zit op de bank gaat het goed, maar zodra ik opsta om wat drinken te pakken voor de kids, of ze op schoot neem of naar het toilet ga zijn de harde buiken er weer :?
Bloed is minimaal nu.
Ik blijf gewoon zitten waar ik zit, Jor is kwart voor 6 thuis gekomen, mijn vader heeft Wouter van het kdv gehaald (ik emma zelf van school, heel voorzichtig, was geen succes kreeg onwijze steken van onder…)
en mijn moeder had macaroni gemaakt voor ons. Ik vind het rot dat zoveel mensen moeten rennen voor mij en dat zoveel mensen zich zorgen maken…
Heske, wat goed van Sterre
En wat lees ik nou? Groot feest morgen! (vertel je dat nu pas :naughty: )
Heel erg veel plezier lieverd!
Tierrr, komt je hoofdpijn door de spanning van de les? Hoe is het nu? Nog 2 nachtjes en dan is het ook voor jou feest :mrgreen:
Jane, hoe was je test?? :-
Kittycat, hoe is het nu met jou? Fijn dat het bloeden helemaal voorbij is meis. Duimen draaien hier voor je :-
Mascha, ja vreselijk he dat ongeluk… Ze liggen zelfs hier in het ziekenhuis…
Wanneer kreeg je de uitslag? (misschien heb je het al verteld)
Ik vind het rot dat zoveel mensen moeten rennen voor mij en dat zoveel mensen zich zorgen maken…
Als je doelt op ons hier....... als 1 van ons hier iets heeft leef je zelf net zo hard mee lieverd :wink:
En je mams; tja hoe dan ook blijf je haar kleine meissie he :hug: