Trusten allemaal enne bedankt meiden… fijn om te weten dat jullie achter me staan! :-*
Miekje, we blijven duimen dat je kleine uk over 6 maanden gewoon gezond ter wereld komt hoor
Inderdaad nog geen eisprong gespot Jane. Maar ach, heb een voorraad van 40 testen besteld :oops: en ik heb er nog een paar. Kwam een leuk aanbiedinkje tegen :shifty:.
Het bloeden is nu helemaal over, lijkt het tenminste, want tot nu toe na een paar dagen niets bloedde ik opeens toch weer. Afwachten maar. Maar na bijna 5 weken mag het wel over zijn hoor.
Goeiemorgen!
Sproet :naughty: , ik ben een beetje boos op je hoor. Eerst ga je positief testen als ik aan het werk ben, en nu heb je een echo gepland als ik moet werken :evil: :naughty: Ben je soms vergeten wie je hier geadopteerd had! :naughty: Nou ja, ik verwacht dus dat je je voor 10 uur even hier komt melden, met goed nieuws uiteraard, daarna moet ik weg :eh:
Nee meis, zonder gein, succes straks ( :eh: nu :shifty: ), ik denk aan je!!!
Miekje, nog geen zekerheid dus Meis, wat een spanning toch. Trek je het een beetje? Ik blijf keihard duimen hoor! :-
(he, en je zegt iets wat zooooo bekend klinkt… dat het zo moeilijk is dat áls het mis gaat (en dat gaat het niet :snooty: ) het je lichaam is die een gezond kindje afstoot… Dat is één van de dingen waar ik me steeds zo boos om maak… Lente was kerngezond, maar mijn lijf deed het fout Vertrouwen in mijn lichaam is weg, voel me soms schuldig terwijl ik weet dat ik dat niet moet doen, maar gaat vanzelf… In ieder geval herken ik dat gevoel wel meis, alleen ben ik er heilig van overtuigd dat jouw pukkie veel te eigenwijs is om zich weg te laten pesten door zo’n hematoom
)
Jane en KC… geen ei gespot Nou ja, kan me alleen maar bij de rest aansluiten, het kan vanalles betekenen. Stug door blijven klussen hoor
Mascha, succes vandaag meis!!! Ik zal aan je denken! :-*
Nou ja, ik ga even (thuis) de bankadministratie voor de zaak doen, en dan hoop ik dat Sproet er zo al is met goed nieuws
xHeske
Ha ha… je hebt helemaal gelijk… sorry :oops:
Ben ik nog op tijd???hartje zien en horen kloppen!!! :inlove: :inlove:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SPROET, NOU VIN IK JE WEER LIEFFFF! :inlove: GEFELICITEERD MEIS!!! WAT EEN GOED NIEUWS. IK LAAT VAN ENTHOUSIASME CAPSLOCK ENZO MAAR GEWOON AANSTAAN :lol: :lol: :lol: :lol:
Joepie, goed begin van de dag. Het is ongelooflijk, maar ik zit hier gewoon zo blij te wezen, bijna alsof ik zelf zwanger ben :lol: :lol: :lol: Meis, het is echt zo, drie maal is scheepsrecht, dit pukkie gaat er komen! :inlove: :inlove: :inlove: Sproet wordt nu écht mama! Jooooooeeeeeeeehhhhoeoeoeoeoeoeoeoeooeoeoeoe!!! :dance: :dance: :dance:
Dank je!! :-*
Ze zei al vrij snel dat ze het hartje zag kloppen.
Dus ik dacht bij mezelf… ja ja, kijk nou eerst maar eens goed.
Over drie weken weer. Denk dat ik het dan zelf ook begin te geloven, ha ha :mrgreen:
Is het goed als ik het dan nu aan mijn eigen moeder ga vertellen???
Hahahahaha! Gekke meid ben je toch ook.
Maar vin jou ook lief :lol: :lol:
Nou vooruit dan Sproet, dan mag je eigen moeder het nu ook weten :mrgreen: Ik moet nu echt gaan werken hoor, heb expres zitten teuten met de administratie :lol:
xHeske
AAAAAAAAH SPROET wat een geweldig nieuws!! :inlove: :dance:
en dan over 3 weken weer :dance: oh wat geweldig!!
ben super blij voor je sproetje!
En goedemorgen Heske :-*
JEEEEEEEEEEEEE SPROETT!!! :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: heerlijk nieuws meid, ben super blij voor je!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Oh wat zal dat mooi staan in die jurk, zo een mooie buik :inlove: :inlove: :inlove: een extra stralende bruid!
Hier is het slijm en bloedverlies erger dan gisteren, en de harde buiken ook. Net de uitslag gehad van urine, geen blaasontsteking…
afwachten, als het nog erger wordt ga ik bellen.
Mascha is helemaal veilig thuis en hoefde niet te prikken :dance: :-
Nu hopen op een goede uitlag
Heske… :hug: :hug: weet niet zo goed wat ik moet zeggen…
Het is zo oneerlijk wat er is gebeurd…
Ben je druk aan het werk? Doet de laptop t weer?? (internet)
Dikke :- lieverd
Ha die Jane, hoe is het meis…
Hoe gaat het met alle andere meiden??
@M&J wrote:
Trusten allemaal enne bedankt meiden… fijn om te weten dat jullie achter me staan! :-*
Altijd! :mrgreen: :thumbup:
Mascha, gelukkig viel het mee. Hopelijk de uitslag ook
Vanmiddag moet ik nog naar de vk voor de intake. Vond ik een beetje onzin, maar nu kan ik mooi vragen of ik naar mijn broer kan (mijn neefje is ziek en ze denken aan pfeiffer (nog nooit gehoord bij zo’n jong kind maargoed)).
Qua termijn dacht de echoscopiste trouwens dat ik een dag verder was.
Maar ik laat het maar gewoon zo staan tot na de volgende echo.
Miekje, balen dat het nu weer erger is vooral die harde buiken.
Wel bellen hoor als het nodig is! :hug:
Hey Miekje hopelijk gaat het nu snel over ! en kan het kindje nog lekker 6 maandjes blijven liggen! :hug: :-*
Gaat wel goed hier hoor
Oh gelukkig ben je weer thuis Mascha en gelukkig hoefde je niet te prikken :dance: :mrgreen: super is dat!
Sproet, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Miekje, ik blijf duimen hoor. Het moet gewoon goed komen! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
:hug:
Jaaaaaaa Sproet!! Wat ontzettend fijn!! Gefeliciteerd ermee! Ik ben zo blij voor je!! :lol:
Maar Miekje, jeetje, wat een spanning, trek je het allemaal een beetje? Wel bellen he als je het niet vertrouwt!?!
Mascha, fijn dat je weer thuis bent en niet hoefde te prikken! Hoe gaat ie nu met je? Wanneer krijg je de uitslag??
Heske, Jane, KC en Lu, gewoon ff een :-*
Ik zal ook maar eens wat nuttigs gaan doen… moet een taart bakken! Vrijdag namelijk diploma-uitreiking en dat moeten we wel vieren he?
En morgen is mijn zusje er al, kunnenwe dan alvast beginnen aan het oppeuzelen van de taart!
Verder moet ik straks rijlessen… laatste les voor het afrijden volgende week… brrrr, spannend!! Vind het nu eng worden… heb ook ineens helemaal geen zin meer… :roll:
Vanavond rond een uur of 7 mijn eerste ovutestje!
Echofoto’s in SF
Tierr wat lief! :-*
Oh leuk vrijdag je diploma uitreiking
Succes/plezier met autorijles!
Hoe was je laatste les Tierrr? Je gaat het gewoon halen, en dan willen wij ook allemaal een stukje taart! :mrgreen:
Psssttt Miekje, hoe gaat het met je buik? :hug:
Tierr… wanneer moet je op??
Spannend hoor.
Maar eerst taart eten :mrgreen: