Oktoberstoppers 2008 #9

"zucht wat ben je toch een schattie…

Ja weet je het is zo cru. Dit kindje is helemaal gezond (voor zover je dat nu kan weten) kleine druktemaker is het en al helemaal af. Mijn lijf doet dit door die bloeding en dat maakt het zo verdrietig. Als dit fout gaat komt het niet omdat het kindje een afwijking heeft (wat ik dan veel makkelijker zou kunnen accepteren) maar omdat mijn lijf het af stoot.

Zeg lieve Miek; dit gaat niet fout :naughty: :-*

@Sproetje wrote:

Miekje, ik ga over twee weken passen met mijn moeder en a.s. sm :slight_smile:

Spannend! Echt leuk hoor

Sm wilde erg graag mee en mijn moeder zit dan weer aan het einde van een kuur. Dus kwam precies goed uit. Vrouw die ik aan de telefoon had klonk erg aardig tav zwanger zijn en komen passen. Daar hadden ze wel ervaring mee. Hoop dus dat DE jurk ertussen zit… :pray:

@Kittycat wrote:

Infusen baaaahh. Op de ok voor de curettage prikten ze 2x mis in 1 hand en moest mijn andere hand er ook aan geloven, dus ik heel hard huilen :oops:, dacht de gyn dat het om de curettage zelf was, maar dat was eigenlijk niet zo :oops:

Oooh arme meid :hug: (sukkels dat misprikken :evil: )

@Sproetje wrote:

Sm wilde erg graag mee en mijn moeder zit dan weer aan het einde van een kuur. Dus kwam precies goed uit. Vrouw die ik aan de telefoon had klonk erg aardig tav zwanger zijn en komen passen. Daar hadden ze wel ervaring mee. Hoop dus dat DE jurk ertussen zit… :pray:

Vast en zeker, dan moet het gewoon zo zijn! :thumbup:

@M&J wrote:

Zeg lieve Miek; dit gaat niet fout :naughty: :-*

:pray:

Neeeee… daar duimen we met z’n allen veel te hard voor!! :hand:

Hebben Wouter (en misschien vooral) Emma door wat er allemaal aan de hand is?

Meiden, ik ga richting slaapkamer.

Kom me morgen uiteraard weer melden :-*

Slaap lekker Sproet :zzz:

Ik weet het niet maar vooral Wouter roept de hele tijd dat het HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL goed gaat met de baby…

Beetje raar…

En Emma geeft veel kusjes op mijn buik en praat tegen de baby en verteld mij steeds dat ik absoluut niet mag tillen.

Dus ik denk dat ze wel iets mee krijgen. We hebben ze niets verteld hoor…

@Sproetje wrote:

Meiden, ik ga richting slaapkamer.

Kom me morgen uiteraard weer melden :-*

Tot morgen en het zit vast helemaal goed!! We willen wel een echo zien hoor!!! :mrgreen:

ahh wat lief miekje!! ja kinderen hebben meer door dan wij denken hoor!

Sproet welterusten en tot morgen! :zzz: :-

wij gaan filmpje kijken/bank hangen :inlove: (ben ook doodop! pff)

tot morgen meiden!

en miekje, rustig aan hoor!! :-

Thanx Jane, ga maar lekker filmpje kijken en tot morgen :-* en met je ei zit het wel goed hoor :thumbup: don’t worry

Jeetje… even op de bank zitten en direct een aantal pagina’s volgekletst! Gezellig! :slight_smile:

Ik heb alles gelezen, maar ben inmiddels te duf om erop te reageren, dus dat doe ik ff niet… ik wil alleen Mascha veel sterkte wensen met de scan en sproet veel plezier met de echo! :slight_smile:

Trusten!!

Die 2 snappen meer jij :stuck_out_tongue: Rustig aan doen :thumbup:

Lekker stel zijn wij he :wink:

Ik ga er ook vandoor…

Mascha, zal aan je denken morgen lieverd. Het komt helemaal goed hoor. Je bent een bikkel en ook dit doe jij op je sloffen. Dikke kus!

Truste meiden, tot morgen en bedankt voor alle lieve woorden :inlove: doen me echt goed…

@M&J wrote:

Die 2 snappen meer jij :stuck_out_tongue: Rustig aan doen :thumbup:

Lekker stel zijn wij he :wink:

PFFFFffffffffff onze 2e naam is inderdaad “lappenmand” :roll:

Ben weg meiden :-*