Oktoberstoppers 2008 #9

Hmm… inmiddels alweer drie berichtjes gepost. Maar Mascha, was dus voor jou in aansluiting op het bericht van Miekje :smiley:

@M&J wrote:

Heb je wel Ukkie mijn berichtje laten lezen? :wink:

Natuurlijk :mrgreen:

Truste tijgertje

@M&J wrote:

Ik heb al eens een mri gehad dus voor de ct op zich ben ik niet bang… zodra er naalden aan te pas komen (of ik alleen al denk dat het kan gebeuren) ben ik echt doodsbang.

Ik heb emla creme, hopelijk helpt dat een beetje

Ja die heb ik ook gehad, pff dat maakt een lawaai :shock:

vond het verschrikkelijk!

Nee was voor de ct zelf ook neit bang, maar ook het idee dat ze een infuus moesten aanleggen :shock: , ben bang voor een infuus, omdat het me gigapijnlijk lijkt (en ooit met eruit halen ook zeer deed, wil je niet bang maken , sorry! :-* )

Inderdaad… wel leuk dat jullie er zijn nu ik op dinsdag mijn kok-avond heb :mrgreen:

Morgenavond gaan we bij een bandje luisteren, donderdag voor het eerst weer trainen en vrijdags gaan we naar mijn broer en blijven daar slapen.

Dan een wedstrijd en 's avonds weer bij een bandje luisteren en dan zondagochtend eindelijk heerlijk uitslaaaappen :zzz: :lol:

Jer loopt ookal de hele dag “Heb je al wat van Miekje gehoord??!!” :mrgreen:

@M&J wrote:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Met de mri mocht ik zelf muziek meenemen maar ik heb er vrijwel niets van gehoord door de herrie :lol:

Ik heb ooit een infuus in mijn hand gehad en heb daar een litteken van zitten, dat was ook erg pijnlijk

Hey ladies,

Ik kom heel even snel kijken.

Gefeliciteerd Memmie en Sarah met de goede echo’s, en nu shopppppeeen, in kleur.

Mascha, fijn dat de operatie van je moeder goed is verlopen, heel veel succes morgen met je eigen onderzoeken.

Miekje, je moet wel rustig aan doen hoor :naughty: Goed voor jezelf en die kleine zorgen hoor. Geen kastjes…

Jane, misschien heb je je ovulatie per ongeluk toch gemist? Hier ook nog geen positief testje. Ik heb zojuist toch maar weer een berg ovulatietestjes besteld :angel:

En Sproet, morgen echo als ik het me goed herinner, veel plezier, :pray: dat alles goed is, maar dat zal dit keer toch wel.

:think: ik vind een infuus niet eng. Bloedprikken wel omdat die sukkels altijd misprikken bij mij :naughty:

Oeh gezellige dagen sproet! En lekker druk.

Leuk bandje luisteren :mrgreen: ben je al achter je jurk aan of wacht je nog ff?

@M&J wrote:

Met de mri mocht ik zelf muziek meenemen maar ik heb er vrijwel niets van gehoord door de herrie :lol:

Ik heb ooit een infuus in mijn hand gehad en heb daar een litteken van zitten, dat was ook erg pijnlijk

:shock: klinkt ook niet al te best :?

Ik scheen op mijn infuushandje te liggen en ze konden hem er daardoor niet uithalen :doh: dus dat moest maar toen ik wakker werd :wall:

Mascha, hopelijk valt het dit keer mee. Mijn ervaringen zijn ook erg wisselend. Zo heb ik al drie keer een ruggeprik gehad. Ging twee keer prima, maar de eerste keer was het gaan ontsteken. Terwijl ik aan mijn knie was geopereerd en dus wel op mijn rug (en dus die plek) moest liggen. Infuus aanbrengen wisselend. Vooral niet kijken :hand:

Ja dit ding maakt ook een lawaai ZOEFFFF ZOEFFFFF met wind en dat ding stinkt :silenced:

Heej lieve poezepoesssss

@Miekje wrote:

@M&J wrote:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Ik was vanmiddag ook aardig stuiterbal :angel:

Ukkie maakt het voor ons hier ook erg spannend. Al haalt het het niet bij de spanning die jullie moeten hebben :hug: :hug:

Infusen baaaahh. Op de ok voor de curettage prikten ze 2x mis in 1 hand en moest mijn andere hand er ook aan geloven, dus ik heel hard huilen :oops:, dacht de gyn dat het om de curettage zelf was, maar dat was eigenlijk niet zo :oops:

Ze prikken maar mooi in mn arm :eh:

Als dat ding echt zo stinkt ga ik straks nog spugen ook daar :sick: :silenced:

Miekje, ik ga over twee weken passen met mijn moeder en a.s. sm :slight_smile:

Sproet druk weekje dus, en druk in de weer voor de trouwdag :mrgreen:

leuk bandje luisteren :slight_smile:

KC!!! gezellig dat je even langs kwam :slight_smile:

Ja wie weet… heb ik hem gemist… achja joh… had anders niet verwacht dat het raak zou zijn dus wat maakt het verschil…? :stuck_out_tongue:

Jij ook nog niet positief :frowning: wel jammer!

bloeden wel helemaal over?? :slight_smile:

hoe gaat het verder met je?

je vriendin dus toch maar thuis laten sproet? :wink: