@M&J wrote:
Miekje alles weer een beetje rustiger??
Harde buiken zijn minder ik heb me al een uur of wat niet meer bewogen, :shifty: lig op de bank met de laptop.
@M&J wrote:
Miekje alles weer een beetje rustiger??
Bij ons lag er gelukkig geen druk op, ook al hielden we ons dus wel degelijk aan een schema (a la Miekje :mrgreen: )
Kan me voorstellen dat de lol er anders wel een beetje af raakt… :hug:
Braafffffff
Morgenochtend 08:20 de ct scan…
@Sproetje wrote:
Wij deden het braaf om de dag. En als mijn ei dan geweest was ‘mocht’ het weer vaker. Maar meestal heb je automatisch meer zin rond je ei (had ik tenminste wel) dus dat scheelt :mrgreen:
Jane, qua klussen hebben jullie je ei tenminste niet gemist.
Enneh, mijn cyclus is nooit korter dan 29 dagen geweest dus tot nu toe was je gewoon een bofkont
Nou, ik ga eens even wat haartjes her en der verwijderen.
Hoewel de echo morgen vast uitwendig zal zijn.
Hoop dat ik vannacht wat kan slapen, vorige keer lag ik de nacht ervoor erg lang wakker. Maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
Ben morgen vrij, dus kom wel even melden hoe het was![]()
@Sproetje wrote:
Miekje, die van mij loopt hier af en toe al te klagen. Ben 's avonds gewoon zo moe dat als ik met mijn hoofd op het kussen lig, ik alleen nog maar wil slapen…
Laatst was ik binnen een paar minuten vertrokken terwijl het licht nog aan was en de tv aan stond. Tja, daar is geen beginnen aan natuurlijk :roll: :lol:
@M&J wrote:
Braafffffff
Geen narcose nee maar ze gaan wel een infuus aanbrengen daar heb ik nu alweer de kriebels voor; ik ben er zoooo vreselijk bang voor :shock:
Jane, dat zei mijn ha ook, maar praktisch elke gyn zweert erbij dat het echt zo is :think:
Jane, al lekker vroeg… gelijk om 9 uur.
Kan ik me overdag tenminste al niet druk maken ha ha.
En tuurlijk, de lengte van je cyclus zegt verder helemaal niks.
Hopelijk is het nu als verrassing gewoon raak (omdat jij het niet verwacht)
@M&J wrote:
Geen narcose nee maar ze gaan wel een infuus aanbrengendaar heb ik nu alweer de kriebels voor; ik ben er zoooo vreselijk bang voor :shock:
@Miekje wrote:
@M&J wrote:Geen narcose nee maar ze gaan wel een infuus aanbrengendaar heb ik nu alweer de kriebels voor; ik ben er zoooo vreselijk bang voor :shock:
Krijg je contrastvloeistof?
Oh meis…wat naar als je daar zo bang voor bent, wie gaat er met je mee?
Oh das fijn sproetje, om 9 uur al. Kom ons maar snel goed nieuws brengen!
Nee klopt, dat mocht Jor toen ook niet.
Het is zo voorbij hoor meis! En dat infuus zit ook zo. Je kan vragen of ze het even willen verdoven met een pleister.
Ik vind het echt rot voor je al die onderzoeken. Hoop dat ze er nu achter komen wat het is. En dat je van die troep af kan en over een maand (of 2) lekker zwanger bent :-*
@M&J wrote:
Heb je wel Ukkie mijn berichtje laten lezen?
@M&J wrote:
Geen narcose nee maar ze gaan wel een infuus aanbrengendaar heb ik nu alweer de kriebels voor; ik ben er zoooo vreselijk bang voor :shock:
Jane, al lekker vroeg… gelijk om 9 uur.
Kan ik me overdag tenminste al niet druk maken ha ha.
En tuurlijk, de lengte van je cyclus zegt verder helemaal niks.
Hopelijk is het nu als verrassing gewoon raak (omdat jij het niet verwacht)![]()
![]()
Daar sluit ik me bij aan! :-* :hug:
Bij mij hetzelfde jane, en ik stond ook na 10 minuutjes weer buiten. Vond het een maffe gewaarwording dat ding wat rond gaat draaien…
Slaap lekker Tijger
Ik heb al eens een mri gehad dus voor de ct op zich ben ik niet bang… zodra er naalden aan te pas komen (of ik alleen al denk dat het kan gebeuren) ben ik echt doodsbang.
Ik heb emla creme, hopelijk helpt dat een beetje
Wat is het gezellig druk hier :mrgreen: Jane = helemaal happy
Tijger welterusten!