Ja lieverd maar mijn banner hoort er eigenlijk zo uit te zien zoals ik hem nu weer heb gezet. (25 dagen) en dan is het al 12 dagen voor NOD…
Ik heb er geen vertrouwen in deze ronden… :?
Tmaakt ook niet uit, we zien het allemaal wel!
Nee die ronde dat ik dacht dat het zo vlak voor NOD was had ik ineens een 28 dagen cyclus dus 3 dagen later… eigenlijk dus gewoon 14 dagen voor NOD ei toen…
Dank je Miekje… :-*
Jane, geen ei geloof ik niet hoor. Misschien dat ie toch nog komt en je cyclus deze ronde wat langer is.
Nou ben ik ook weer even, het internet ligt er al het hele weekend uit en nu hebben we even een noodoplossing zodat ik toch even op het forum kan bijlezen en reageren.
Memmie gefeliciteerd met de goede 20 weken echo en het geslacht van de kleine uk… :dance:
Sarah jij ook gefeliciteerd met je 20 weken echo en het geslacht, is toch leuker dat je nu bewust spullen kan kopen ivm het geslacht. :dance:
Miekje wel rustig aan blijven doen he …
En dus geen kasten in elkaar gaan zetten :naughty:
Als het allemaal goed berekend is, is 1 deze dagen mijn ei, dus we zijn vanaf zondag , iedere avond aan het klussen …
Ik zal ook vast nog wel meiden vergeten zijn, maar moet ook zoveel bijlezen…
@Sproetje wrote:
Dank je Miekje… :-
Jane, geen ei geloof ik niet hoor. Misschien dat ie toch nog komt en je cyclus deze ronde wat langer is.

Ik dacht het ergens gelezen te hebben, dat dat normaal was…?
@Jane_S wrote:
denk gewoon een ronde zonder ei te zitten, schijnt ook normaal te zijnt toch…???
Sja, dat zou inderdaad kunnen… maar het zou voor hetzelfde geld kunnen dat je gewoon een langere cyclus hebt… jij had ook altijd eigenlijk een absurd korte cyclus…
mijn cyclus ging ook ineens van 27 naar 33 dagen…
Oh sorry Jane :oops:
Je kan je ei trouwens ook net missen wist je dat. Met testen bedoel ik. Als jij om 6 uur test, licht streepje, kan het dat je om 8 uur een donker streepje hebt en om 6 uur de volgende dag weer licht.
Ik gok dat je deze maand een cyclus hebt van 28 dagen ongeveer en dat je ei nog komt.
Gewoon door blijven klussen, je weet het niet en hoeveel testen had je nou nog? pb je adres anders maar dan stuur ik er een paar op. Geloof nooit dat je geen ei hebt hoor, die komt gewoon nog of is stiekum al geweest
@Tierrr wrote:
@Jane_S wrote:denk gewoon een ronde zonder ei te zitten, schijnt ook normaal te zijnt toch…???
Sja, dat zou inderdaad kunnen… maar het zou voor hetzelfde geld kunnen dat je gewoon een langere cyclus hebt… jij had ook altijd eigenlijk een absurd korte cyclus…
mijn cyclus ging ook ineens van 27 naar 33 dagen…
Psies
Tijger ook lekker aan de klus :mrgreen:
Wij mogen niet :?
@Miekje wrote:
Oh sorry Jane :oops:
Je kan je ei trouwens ook net missen wist je dat. Met testen bedoel ik. Als jij om 6 uur test, licht streepje, kan het dat je om 8 uur een donker streepje hebt en om 6 uur de volgende dag weer licht.
Ik gok dat je deze maand een cyclus hebt van 28 dagen ongeveer en dat je ei nog komt.
Gewoon door blijven klussen, je weet het niet en hoeveel testen had je nou nog? pb je adres anders maar dan stuur ik er een paar op. Geloof nooit dat je geen ei hebt hoor, die komt gewoon nog of is stiekum al geweest![]()
Wat lief van je Miekje! :-*
Heb er nu nog 5, maar dacht heb ze vast volgende ronde nodig…

Maar uhm als ik 2 dagen donkere streepjes heb kan ik het toch niet missen door om de dag te testen??

ik had vandaag donkerder streepje moeten hebben voor 28 dagen cyclus dus of ik heb hem inderdaad al gemist… en was giga vroeg… [want heb vrijdag al eerste test gedaan…] of onwijs laat en dan is mijn cyclus dus langer dan 28 dagen… :?
Maar Tierr jou cyclus begon toch ook onregelmatig ofzo??
Ja this inderdaad een bizar korte cyclus

al 4 van de 5 rondes zo kort geweest…
Zie mijn onderschrift voor mijn cyclussen Jane!
En zelfs al heb je 2 keer 2 donkere streepjes gehad, dan nog kan het dat je je ei gemist hebt, hoor… precies wat Miekje zegt: als je een licht streepje test, kan het zijn dan het 2 uur later een donkerder streepje had geworden… maar die heb je dan dus niet gemist… en als je dan de dag erna niet test… dan mis je dus ook de allerdonkerste…
Sja, dat is niet gebruikelijk, maar kan wel voorkomen… evenals het voor kan komen dat je geen ei hebt… of dat je gewoon een langere cyclus hebt… misschien word je cyclus nu pas wel normaal? Wie zal het zeggen? Ik zou in ieder geval ff doortesten… ik duim voor je! :-*
@Miekje wrote:
Tijger ook lekker aan de klus :mrgreen:
Jullie hebben toch al flink geklust ?? Met als alles goed blijft verlopen, een heel mooi klein wonder als resultaat

Dat moeten wij nog zien te halen…
Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het klussen toch een beetje zat begin te worden en er ook minder zin krijg :oops: En dan hadden mijn vriend en ik nog wel de gedachte om vanaf maandag 23 feb tot vrijdag 27 feb, 2x per dag te gaan klussen zodat we hem bijna niet kunnen missen :oops:

Ja je ziet de onderschriften niet als je bericht aan het typen bent
Bedankt! we zullen het allemaal wel zien/afwachten…
zal er overmorgen nog een test tegenaan gooien.
Het zou kunnen dat ik het inderdaad gemist heb, maar toch geklust dus op dat punt niet gemist.
@tijgertje1982 wrote:
@Miekje wrote:Tijger ook lekker aan de klus :mrgreen:
Jullie hebben toch al flink geklust ?? Met als alles goed blijft verlopen, een heel mooi klein wonder als resultaat
Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het klussen toch een beetje zat begin te worden en er ook minder zin krijg :oops: En dan hadden mijn vriend en ik nog wel de gedachte om vanaf maandag 23 feb tot vrijdag 27 feb, 2x per dag te gaan klussen zodat we hem bijna niet kunnen missen :oops:![]()
:shock: week lang 2 keer per dag… :shifty:
Wij deden het braaf om de dag. En als mijn ei dan geweest was ‘mocht’ het weer vaker. Maar meestal heb je automatisch meer zin rond je ei (had ik tenminste wel) dus dat scheelt :mrgreen:
Jane, qua klussen hebben jullie je ei tenminste niet gemist.
Enneh, mijn cyclus is nooit korter dan 29 dagen geweest dus tot nu toe was je gewoon een bofkont
Nou, ik ga eens even wat haartjes her en der verwijderen.
Hoewel de echo morgen vast uitwendig zal zijn.
Hoop dat ik vannacht wat kan slapen, vorige keer lag ik de nacht ervoor erg lang wakker. Maar dat verwacht ik eerlijk gezegd niet.
Ben morgen vrij, dus kom wel even melden hoe het was
@Jane_S wrote:
@tijgertje1982 wrote:@Miekje wrote:Tijger ook lekker aan de klus :mrgreen:
Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het klussen toch een beetje zat begin te worden en er ook minder zin krijg :oops: En dan hadden mijn vriend en ik nog wel de gedachte om vanaf maandag 23 feb tot vrijdag 27 feb, 2x per dag te gaan klussen zodat we hem bijna niet kunnen missen :oops:![]()
:shock: week lang 2 keer per dag… :shifty:
Dat hadden we in gedachten hoor, we houden het nu maar bij elke avond, want ik begin ook steeds minder zin te krijgen. Ook omdat je toch met de gedachten in je achterhoofd zit dat het deze maand weer niet gaat lukken…
@tijgertje1982 wrote:
@Miekje wrote:Tijger ook lekker aan de klus :mrgreen:
Tsja maar als je een maand lang helemaal niets mag is dat ook niet leuk! (ook al is het voor een super doel hoor, dus daar klaag ik ook niet over)
Miekje alles weer een beetje rustiger??
Om de dag is het beste voor het sperma. Wij deden het eerst ook elke dag, tot de laatste maand.
Toen om de dag en dan na 2 dagen een positieve test 3 dagen lang elke dag. Heeft gewerkt :mrgreen:
Ik snap je wel hoor Miekje…
Hopen dat je ook snel weer mag klussen, maar dan echt voor jullie plezier en niet voor en ei en de zenuwen en spanningen die daarbij komen…
Miekje, die van mij loopt hier af en toe al te klagen. Ben 's avonds gewoon zo moe dat als ik met mijn hoofd op het kussen lig, ik alleen nog maar wil slapen…
Laatst was ik binnen een paar minuten vertrokken terwijl het licht nog aan was en de tv aan stond. Tja, daar is geen beginnen aan natuurlijk :roll: :lol: