Kon Jorik niet mee vandaag??
Wel lekker dat je ouders kunnen bijspringen! :thumbup:
He en ik meen het he; rustig aan doen anders kom ik logeren om je in de gaten te houden! :naughty: :mrgreen:
Miekje… pfff wat spannend allemaal! Doe je nu echt rustig aan jij!!! :naughty: Beloof het! :snooty:
Op de bank, beentjes omhoog en iedereen laten rennen voor je! :inlove:
Welke gyn had je vandaag?
Heske… ach meis, wat vervelend dat de psych geen uitkomst biedt voor je. :hug: Hoop wel dat je iets aan die tips hebt, dan is het niet helemaal voor niets geweest. Ik zou willen dat ik je verdriet weg kon nemen, maar dat gaat helaas niet.
Ik blijf aan je denken en voor je duimen! Je bent een schat! :hug: :hug: :hug:
Fijne avond allemaal!!!
Het wordt steeds erger
Denk ook doordat ze daar zo bezig is geweest…
Ik voel me echt klote…
Kim, ben haar naam vergeten :oops: ze was licht blond, haar tot haar schouders en krulletjes. Ik denk een jaar of 28. Langere achternaam.
Hoi meiden, ben ik ook weer even
Sarah en Memmie gefeliciteerd met jullie goede 20 wk echo en met het geslacht van jullie kleine op komst :inlove:
Miekje, balen dat je geen zekerheid hebt gekregen bij de gyn.
Zoals Heske al schrijft, maakt jullie kleine puk het allemaal wel erg spannend zo :naughty:
Enneh… geen kasten meer in elkaar zetten!!! Anders sturen we Mascha op je af :twisted:
Miekje en KC, ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat we morgen een kloppend hartje te zien krijgen. Ik heb geprobeerd om me zo min mogelijk aan het idee te hechten dat ik zwanger ben. Maarja, die zelfbeschermingsmethode kun je ook niet vol blijven houden natuurlijk. En een dag later kan het ook nog mis gaan. Dus moet nog even bedenken wanneer we het (verder) gaan vertellen. Misschien al binnenkort
Miekje… :hug:
Miekje :hug: :hug:
Hebben ze geen echo gemaakt om te zien hoe het met het bloed zit?
Gelukkig gaat het goed met je kleine beebje.
Ik denk aan je :-*
(sorry, heb even geen tijd om op de anderen te reageren, vergeef me :oops: )
He Miekje :hug: pfff slopend dit zeg! :-*
Sarah: wat super! GEFELICITEERD!!
Even update: streepje blijft minimum dus denk geen ei of gigantisch vroeg, denk dat ik dan ook bij deze gewoon deze ronde als geen ronde kan beschouwen :? ben wel benieuwd wanneer die WOD wordt nu… :think:
Nou dat was ik weer even, heb hoofdpijn en maak even snel wat huiswerk en wat eten…
Oh Jane, verdorie. Waarom doet je cyclus nou raar… :?
Misschien nog over twee dagen???
Ja ik denk dat ik overmorgen nog 1 testje er tegenaan gooi en dan vind ik het goed geweest, zal ik wel geen ei hebben of gigantisch vroeg hebben gehad… baal baal, maarja WOD afwachten denk ik…
Hee dames,
Jeetje, wat een nieuws allemaal weer… positief en negatief nieuws door elkaar heen… :think:
Miekje, nee he? Wat balen dat ze je geen zekerheid konden geven en al helemaal dat je nu nog meer bloed verliest… ik kan me heel goed voorstellen dat je je geen raad weet nu… ik zou volgens mij helemaal in paniek raken… maargoed, het ging goed met je kindje, ook al had het gebloed, dus het bloed hoeft niet per se iets ergs te betekenen. Ik met je mee dat alles goed gaat! Houd je rustig meid!!
Maar wel regelmatig een update geven hier he?
Jane, wat raar dat je nog geen positieve ovu hebt… klinkt een beetje hetzelfde als ik vorige cyclus had, echt heel rot… je wordt er zo onzeker van he? Welke cyclusdag zit je nu?
Heske, jee, wat balen van die psych, maargoed, het moet inderdaad gewoon klikken met een spych. Misschien dat een gesprek met een andere wél heel goed voelt, maar kan me voorstellen dat je daar nu ff geen behoefte aan hebt… vervelend dat je je er zo rot van ging voelen…
En wat betreft dat ei; je hebt geklust, dus er is een kans, maar misschien inderdaad wel verstandig om er niet teveel op te hopen, dan kan het alleen maar meevallen! ik ga in ieder geval wel voor je duimen, hoor!
En geweldig die meid van je, wat een bijdehandje!! :mrgreen:
KC, hoe is het met je? En Mascha?? En Sproet?
Sarah, van harte gefeliciteerd, geniet ervan!! Ben zo blij voor je!! En ben zeer benieuwd naar je echo!!
Hier alles ok, inmiddels dag 10; deze dagen zijn redelijk snel gegaan, omdat ik een vol weekend had en lekker druk op mijn werk. Maar ben bang dat de komende weken weer slopend worden… ga morgen maar beginnen met ovutestjes. Verwacht mijn ei pas rond dag 19, maar beter te vroeg dan te laat testen he?
Morgen lekker vrij, maar donderdag gaat mijn zusje mee naar mijn werk ivm studiekeuze en vrijdag is mijn diplomauitreiking, dus ben hier dan waarschijnlijk ff wat minder actief, maar ik lees wel mee hoor!
@Jane_S wrote:
Ja ik denk dat ik overmorgen nog 1 testje er tegenaan gooi en dan vind ik het goed geweest, zal ik wel geen ei hebben of gigantisch vroeg hebben gehad… baal baal, maarja WOD afwachten denk ik…
Kan het trouwens niet zo zijn dat je je ei gemist hebt omdat je om de dag test? :think:
Tierrr, volgens mij worden de testen zo geleidelijk donkerder dat dat niet zou moeten kunnen :think:
Hier alles z’n gangetje. Nog 1 nachtje slapen…
Nee heb iedere keer 1 dag donker en dan super donker en dan pas giga licht… dan zou ik nu al een donkere streep hebben meoten hebben… en tot nog toe niet gehad…
@Sproetje wrote:
Tierrr, volgens mij worden de testen zo geleidelijk donkerder dat dat niet zou moeten kunnen :think:
Ja, in de 'normale' situatie wel, maar heb ook wel eens gelezen dat mensen alleen één uitschieter hadden... maarja, als Jane echt altijd eerst een iets donkerdere heeft en daarna pas een echt positieve dan zal dat inderdaad wel niet.. nouja, misschien heeft het ei er wat moeite mee maar komt ie nog?
Hoe vaak heb je trouwens al met ovutestjes gewerkt, Jane?
Dit is de derde ronde dat ik ze gebruik…
En de 2 keer hiervoor was het verloop precies hetzelfde? Heb je toen wel elke dag getest?
Ja ik teste toen iedere dag en in ronde 4.
Ronde 4 teste ik:
dag 1: licht
dag 2: licht
dag 3: licht
dag 4: licht
dag 5: donker
dag 6: donkerst en toen waren de testen op
Ronde 5:
dag 1: licht
dag 2: donker
dag 3: donkerst
dag 4: licht
Dus wel duidelijk… en kwam dus overeen…
alleen was ronde 4 wat lang en kreeg ik dus 3/4 dagen later mijn ei dan verwacht dat kun je ook aan de testen zien en ronde 5 was normaal dus had vrijwel direct rond mijn ei getest. Maar zit vandaag op dag 27 en morgen geen ei dus ALS mijn ei nog komt dan wordt het pas dag 30, een 30 dagen cyclus :shock: dat is 5 dagen langer ineens… denk niet dat het zo is… denk gewoon een ronde zonder ei te zitten, schijnt ook normaal te zijnt toch…???
Heej maar jane, misschien krijg je je ei wel op dag 13 of 12. Dat heb je toch wel eens eerder gehad? Ik iig wel. Dag 13 (voor NOD)
Sproet ik duim vreselijk voor je voor morgen! Je zal zien dat er een heeeeeeeeeel mooi garnaaltje in je buik zit met een prachtig kloppend hartje :inlove:
Tierrr leuk vrijdag! Maak er maar een feestje van :thumbup:
Morgen weer testen? En dan flink aan de klus komende paar dagen :mrgreen: