Ja was echt leuk.
Hoe gaat het nu met je Jane? Helemaal niet meer ziek? En hoe gaat het op school?
Ja gaat wel goed, nou ziekjes nog wel beetje, buik doet maar zelf waar die zin in heeft :? gisteren nog behoorlijk pijn gehad, nu valt het weer mee
Verder wel goed…
Ja school is op moment erg druk en veel…
maar ook wel weer goed
Hoe gaat het met jou? en rustig aan doen??
Jane ik heb idd met 11 weken een echo gehad maar heb ff geen scanner…
Nu dus weer met 20 weken.
Doe je het ook een beetje rustig aan jane!
Oke die houden we dan nog van je te goed :inlove:
Pff wat duurt dat dan weer lang he :shock:
lief van je newbe, ja hoor ik doe ook rustig aan!
Moet zo naar school :? paar minuutjes nog maar…
Lieve Meiden, bedankt voor de felicitaties! :-*
Ik ben echt helemaal happy :inlove:
Miekje, links onderin??? Dat had ik in het begin ook!!! Kon daarom het hartje ook altijd wel vinden.
Wil jij weten wat het is? Of laat je het een verrassing?
Ik ben ook benieuwd naar Sarah haar echo…SARAH, KOM JE MELDEN!!!
Meiden mijn duimen draaien weer voor jullie hoor, deze ronde!
Ik wens jullie leuke, fijne en vooral ontspannen en gezellige klusdagen toe! MAKE US PROUD :mrgreen:
Hoi meiden,
Ego berichtje, verlies slijm met helder bloed. Moet kwart over 2 bij de gyn zijn.
Liefs
@Memmie: wat onder je spoiler stond was dat ook wat je verwachtte??
@Miekje: er zijn er nog een heleboel over dus die neem ik mee als ik kom logeren :mrgreen:
Het ziekenhuis belde net, de operatie van mn mams is goed gegaan!!
Ohh Miekje…
Ik ga heel hard duimen meid!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Mascha, fijn dat de operatie goed gegaan is! :dance:
Miekje, hier wordt heel hard geduimd dat alles goed is! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Meiden ik kom snel weer meelezen/schrijven hoor! Onze dochter slaapt momenteel erg slecht. Is elke nacht wel een uur wakker en staat om 6:30 weer naast ons bed. Ik ben steeds zoooo moe
Hopelijk weer allemaal positieve berichten hier!!
Memmie, gefeliciteerd :inlove:
Jeetje Miekje :hug:
Ik heb meteen een kaarsje aangestoken voor ukkie!
Zeg Ukkie nu moet je eens even heel goed naar tante Mascha luisteren; je blijft gewoon lekker bij je mama zitten!!
Hoi hoi, ben ik weer (ik baal echt zoooooooooooooooooo erg dat de laptop kapot is, heb ernstige afkickverschijnselen hoor :oops: :wall: )
Miekje, jeetje meis, wat maakt je pukkie het toch ook spannend allemaal. Lieverd, ik hoop dat de gyn je zo gerust kan stellen, pukkie is een blijvertje hoor, dat móet gewoon. Ik duim voor je!
Mascha, fijn dat de operatie van je moeder goed is gegaan!
En Memmie, gefeliciteerd met je mooie echo en met het niet nader te noemen geslacht :lol: :dance: !!!
Wat m’n ei en de soldaatjes betreft… er is wel nog een kansje hoor, want ik weet niet wanneer m’n eisprong precies geweest is… ergens tussen donderdag en vandaag denk ik :? Waarschijnlijk zaterdag of zondag en we hebben woensdag, donderdag, zondag en maandag geklust :oops: Dus we hopen er maar het beste van.
Tjip is weer helemaal opgeknapt, alleen ben ik zelf sinds gisteren niet helemaal fit. Ziek kan ik het niet noemen hoor, maar gewoon een beetje kwakkelig.
En ik ben gisteren voor het eerst naar de psych geweest. Ook gelijk voor het laatst , ik vond het echt vreselijk. Voelde me totaal niet begrepen en wilde halverwege het gesprek alleen maar weer zo snel mogelijk weg. Heb me er de hele dag naar door gevoeld, en nu ook weer, als ik eraan terug denk. Hij had een paar tips waar ik misschien wel wat mee kan, maar verder vergeet ik het maar weer zo snel mogelijk.
Vandaag is de keuken aangepast. Bar weg en nieuw kastje er voor in de plaats. Het is een stuk opener zo, maar uiteraard is er weer vanalles mis. De zijkant van het kastje heeft de verkeerde kleur (reactie van keukenboer, toen ik belde: ‘mevrouw, weet u zeker dat het de verkeerde kleur is?’. 'Ja, het is wit en het had grijs moeten zijn… :roll: ’ ‘Maar komt dat niet doordat de rest van de keuken al wat verkleurd is door het gebruik en het licht en dergelijke? Ik ben er namelijk vrij zeker van dat we geen fouten hebben gemaakt’ 'Nee meneer, de keuken was altijd al grijs, is nooit wit geweest, en ik weet zeker dat ik een grijze zijkant heb besteld :wall: :wall: :wall: ') en op het blad heeft een sticker gezeten die een flink kleurverschil heeft achtergelaten. Dus daar zijn we ook nog niet klaar mee. Maar goed, dat zien we morgen wel weer, de man die ons geholpen had was er vandaag niet, dus die belt morgen terug :roll:
Tja, en verder gaat alles z’n gangetje. Heb zaterdag nog vreselijk om Sterre moeten lachen. We gingen Tjip ‘ophalen’ (en ff boodschappen doen op de zaak) toen hij ziek was. Stukkie met de trein (toen we bij het station aankwamen riep Sterre heel trots: jaaaaaaaaaa, ik heb de trein gevonden!!! :lol: ) en daarna met de bus. De bus ging nogal hard door bochten en rotondes, en Sterre slingerde alle kanten op. Roept ze bij elke bocht: ‘Wooooooooeeeeeeehhhhooooooeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Kijk uit hoor mama!!!’ :lol: Buschauffeur kreeg er zowat de slappe lach van, wat een stom kind is het toch ook he :inlove:
Maar goed, ik zit hier onderhand weer te verkleumen op zolder, dus ga maar weer even naar beneden. Niet echt gezellig, maar ja… Kom straks of morgenochtend nog wel even kijken of er nieuws van Miekje is… Ik hoop zo dat alles goed is!
xHeske
Nog niet alles gelezen, zag wel dat er naar me gevraagd werd :inlove:
Vanochtend echo gehad, alles was goed
, geslacht weten we ook.
Leon krijgt een zusje :inlove:
De rest vertel ik later, moet nu Leon van de peuterspeelzaal halen en dan langs mijn ouders.
Tot later!
Nog geen nieuws van Miekje? :shifty:
Sarah, gefeliciteerd met de goede echo… En wat gaaf… een…
lief zusje! :inlove:
Weet al iemand iets van Miekje
Ik hoop zooo dat alles goed is
Sarah gefeliciteerd! Leuk joh!
Ik ga snel eten, pc blijft aan voor nieuwsvan miekje
Hoi meiden,
Nou dat duurde lang zeg…heb bijna de hele middag in het ziekenhuis gezeten. Vervelend ik had niet mijn eigen Gyn en in mijn dossier stonden verkeerde dingen (was opeens 14.6 zwanger…eh nee hoor)
Het bloedverlies komt van de/het hematoom. “Denkt ze” Hij zag er niet zo geslonken uit, maar er stonden ineens geen metingen meer in mijn dossier meer, dus ze kon weinig zeggen. Cervix lengte was wat kort, dus donderdag gaa ze weer meten. En rusten want die harde buiken zijn niet goed. Kortom ik weet helemaal niets, moet afwachten tot donderdag en me heel rustig houden. Als het bloeden erger wordt, of de harde buiken bellen. Het kindje doet het goed, was onwijs druk vond ze, ik moest wel lachen want dit kindje is altijd zo druk.
Het was een lln gyn en ze wist echt weinig, ik snap wel dat ze moet leren hoor, en ze was ook heel lief, maar ik weet nu nog niets. Afwachten dus tot donderdag.
Even bijlezen
Dag meiden, daar ben ik weer. Even weer ego want ik moet eerst alles van de afgelopen 2 dagen maar eens even bijlezen.
Ik las het alleen even snel van Miekje.
Ik had dat vanmiddag nog niet gelezen .
Ik hoop zo dat alles goed is! Vervelend dat ze nog niet gereageerd heeft, ik dat alles goed is!!
De 20 weken echo was zoals gezegd helemaal goed.
Alles gecontroleerd en nergens iets op aan te merken.
Biebie lag heel schattig met de handjes voor het gezichtje te friemelen en met de beentjes gekruisd.
Terwijl de echoscopiste alles bekeek lag ik al te kijken of ik het geslacht kon ontdekken.
Het zag er heel anders uit als bij Leon :mrgreen: , dus ik wist het eigenlijk al wel.
Ze had gevraagd of we al een idee hadden van wat het was, dus we hadden gezegd dat Robert zeker wist dat het een meiske zou zijn.
Ze zei dus op den duur dat ze Robert gelijk moest geven, 't is een prachtig meissie :inlove:
Ik ga nu helemaal los met roze spulletjes en kleertjes :mrgreen: , en daar ben ik vanmiddag al lekker mee begonnen , we hebben al een lading roze kleertjes ingeslagen :lol:
Nu nog zorgen dat Biebie nog een week of 15 (liefst meer) blijft zitten…
Wéér afwachten dus
We hebben trouwens 6 mooie foto’s meegekregen, ik zal ze morgen even plaatsen in het SF!
He jakkes nu weet je nog niets…
Rustig blijven nu he :naughty:
Jezelf lekker laten verwennen
Wij blijven
Ben ik weer lieverdjes
Allereerst: HA KNIEN IK HEB MOOI GELIJK GEKREGEN!!! :inlove: :inlove: :inlove: Gefeliciteerd meis, ben hartstikke blij voor je, nu lekker genieten!!
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven, moest wel even een traantje wegpinken, ik vind dat heel bijzonder. :-
Mascha wat super dat de operatie goed is gegaan! Ga je vanavond naar je mams? Ik heb je maar geen sms gestuurd, kwam toch meteen naar huis en het was allemaal zo een verhaal…
Dank je Kim je bent een lieverd :-
Heske, wat jammer van de psych. Dat is niet de bedoeling hoor, dat hij je zo laat voelen. Ik begrijp het als je nu denkt van laat maar helemaal zitten, maar je zou het ook bij een ander kunnen proberen. Een klik is heel belangrijk bij dit soort dingen. :hug:
Je hebt vast je ei niet gemist :snooty:
Wat een lekker wijffie heb je toch, ik moet altijd zo om die meid lachen :inlove:
Lu, :hug: balen slechte nachten, kun je smiddags niet even liggen?
Alle andere meiden een hele dikke :-* Kom later weer ga even wat eten. Mijn ouders staan hier te koken :inlove: (mijn moeder was mee naar het ziekenhuis samen met Wout en mijn vader heeft Em van school gepikt)