Oktoberstoppers 2008 #9

Thanx :-*

Heej Memmie, de voorspelling klopt dus! Grappig

Jeetje Miekje, kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken bent… rustig aan doen, hoor! :-*

@Memmie: heerlijk hoor zo’n goed echo! :smiley:

@Miekje: heeeee muts niet zo eng doen he :naughty:

Ik heb vanmiddag 2 uur lang pannenkoeken staan bakken dus ik was ook niet echt bepaald handig bezig. Ik ben totaal op nu en ga dan ook lekker slapen

Niet meer zo gek doen anders kom ik bij je logeren om je in de gaten te houden 8)

Miekje oh Miekje… wat zei ik nou! :naughty: :naughty: :naughty: Rustig aan doen, dus al helemaaaaal geen kasten in elkaar zetten! Foei meisje! :hand: :mrgreen:

Nu dus maar even rustig aan he meis! :hug:

Hier alles goed! :mrgreen:

Memmie, wat geweldig, het geslacht waarvan we niet mogen zeggen wat het is voor degene die het niet wil weten! :wink: Fijn dat alles in orde was! :inlove:

@Kim3e wrote:

Memmie, wat geweldig, het geslacht waarvan we niet mogen zeggen wat het is voor degene die het niet wil weten! :wink: Fijn dat alles in orde was! :inlove:
:lol: :lol: :lol:

Fijn dat het goed met je gaat meis!

Jor is naar de mac voor mij. Voor de schrik hihi. Heb weer eens enorme honger :roll:

Mascha :naughty: beetje 2 uur aan t bakken en niets doorsturen deze kant op :naughty:

Serieus jij moet je ook rustig houden meis! Hoe is het met je moeder??

Oh jee ik hoor Em…

Sorry :oops: :oops: niet slim van mij :oops: :oops: ik heb het snel weggehaald…

Nu die quote nog weghalen Memmie

Oooh Memmie wat leuk! Denk dat er hier ook zo eentje inzit :inlove:

Miekje voorzichtig aan doen hoor!!! Geniet maar van de mac, eten maakt een hoop goed :wink:

Mascha jij ook rustig aan doen hoor! Hoe is het met je mams?

Heske… balen van je ei! Lagen er misschien nog soldaatjes klaar?

Jane, besloot gisteren toch maar vroeg te slapen solly :oops:

Een dikke kus voor alle andere meiden :-*

Miekje! :naughty: je moet wel naar ons luisteren hoor :snooty:

Nu moeten we ons iedere dag weer zorge lopen maken :frowning: :hug:

RUSTIG AAN!! :-

Mieks :frowning: jammer hoor, miste je ineens! en geen eens een welterusten??

Memmie!! wat super!! GEFELICITEERD!! :-

:doh: ow balen Heske! hopelijk lagen er soldaatjes (nieuwe term hier…? :roll: ) op de wacht… :pray:

Hey Tierr hoe is het verder met je??

Ik zag Lieke nog voorbij komen… :slight_smile:

Hoe gaat het met je??

En Mascha, hoe gaat het nu met jou , en je moeder??

en hoe gaat het met de rest??

Sorry Jane vergeef me :oops:

Hoe zag je test er vandaag uit? Moet je aan de klus vanavond?

Geeft niet hoor :slight_smile: had je wel al als vermist op gegeven :mrgreen: :-*

Heb vandaag niet getest, this morgen even afwachten.

Ik heb namelijk altijd 1 dag donker en dan allerdonkerst dus dan moet morgen superdonker zijn… (hoop ik :stuck_out_tongue: )

:-

Morgen is DE dag!!!

Moet nu echt slapen, morgen gaat vast Milan mijn wekkertje weer om 6 uur :zzz:

Slaap lekker!!! :-

:slight_smile: :-

:lol: lekker vroeg :stuck_out_tongue:

Welterusten! :zzz: en tot snel! :-

Hihi Lieke, lekker ding!

Miek, jemig alweer 10 weken, wat gaat dat snel man! Nog 2 weekjes en je bent ook de eerste 3 maanden door :thumbup:

Wanneer had Sarah ook alweer haar echo?

Jane, heb je al een testje gedaan?

Mascha, hoe is het met je mama?

Goedemorgen allemaal meiden!

Hier geen bloedverlies of andere gekkigheden gelukkig, dus ben happy. Nog 2 dagen en dan de echo…spannend…

Drukke dag iedereen??

Sorry meiden maar ik kan jullie echt niet bijhouden. Ik doe mijn best om jullie te volgen maar lukt niet echt…

Miekje goed nieuws! En eindelijk weer een echo! :pray:

Hier verders alles goed trouwens. Alleen ben ik nog wel moe. Hoop dat dat snel over gaat.

Liefs

Toch net weer een heel klein beetje bloedverlies…maar heel heel weinig, dus hoop dat het hier bij blijft.

Ha newbe, mogen we nu weten wie je bent??!! :mrgreen:

haha miekje dan heb je wat gemist. Ik heb bij de september mama’s en ook hier een verhaaltje gezet wie ik ben enzo :mrgreen:

Dat heb ik de 14e gedaan… misschien kan je het terug vinden :mrgreen:

Hey Miekje!!

Gelukkig is bloed beetje gestopt!

Newbe, wanneer heb je je volgende echo?

Je had toch al een echo gehad? (foto?? :inlove: )

Ook jij nog gefeliciteerd met de 12weken grens :dance:

ik test altijd rond 6 uur. dus helaas ook vandaag, alleen zal het iets later zijn want ben pas rond 6en weer in de buurt en moeten we nog eerst boodschappen doen :stuck_out_tongue: pfff…

Ik dacht me te herinneren dat Sarah dezelfde dag of rond die dag dat memmie echo had ook een echo had… SARAH!!! hoe was het??? Foto’s???

@Newbe wrote:

haha miekje dan heb je wat gemist. Ik heb bij de september mama’s en ook hier een verhaaltje gezet wie ik ben enzo :mrgreen:

Dat heb ik de 14e gedaan… misschien kan je het terug vinden :mrgreen:

Sorry Newbe, ik ben 1.5 week toe zo ziek geweest…zal het eens even terug zoeken. :mrgreen:

Jane, oeh spannend!

Ik heb Sarah wel een paar keer voorbij zien komen. Maar ze heeft nog niets gepost :frowning:

Oh ja ik ben gisteren bij de vk geweest, wij hebben 2 agenda’s, Jorik had in de ene maandag gezet en in de andere dinsdag :? Handig…not, dus even bellen, bleek dat ik er al had moeten zitten.

Gelukkig was Jorik thuis dus snel racen. Helaas had ze nu nog geen 20 min tijd, ipv de 3 kwartier echt jammer. Maar ja ik had toch geen vragen.

Doorbloeding klonk prima, baarmoeder was al hoog, dus kindje groeit goed :inlove:

Toen ze het hartje ging zoeken heb ik haar maar even geholpen (ik voelde de kleine links onderin) en ja hoor :inlove: dus ook Wouter en Emma konden luisteren naar het hartje. Was zo leuk!!

Hihi handig :stuck_out_tongue:

Oh wat leuk! Hihi grappig dat je haar hebt geholpen met het zoeken :slight_smile:

Gelukkig groeit het kindje goed :slight_smile: en konden emma en wouter hem/haar ook al horen :inlove: